Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Helpdesk Πληροφορικής

Τι είναι το helpdesk πληροφορικής;

Το help desk πληροφορικής είναι ένας τύπος γραφείου βοήθειας που παρέχεται από την τεχνική υποστήριξη για να βοηθήσει τους πελάτες με θέματα πληροφορικής, προβλήματα και παρέχει έναν συνδυασμό υπηρεσιών τεχνολογίας πληροφοριών. Έτσι, ο κύριος σκοπός είναι η παροχή βοήθειας πληροφορικής, αλλά και γενικότερη βοήθεια.

Η ομάδα αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών χρησιμοποιεί λογισμικό help desk για την επίλυση προβλημάτων και ερωτημάτων. Το help desk πληροφορικής αποθηκεύει επαφές για πελάτες, διαχειρίζεται αιτήματα (τα παρακολουθεί και τα ταξινομεί) και παρέχει πολλές άλλες λειτουργίες και δυνατότητες.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι ένα helpdesk πληροφορικής;

Το help desk πληροφορικής είναι ένα τμήμα εντός του οργανισμού που είναι υπεύθυνο για την παροχή υποστήριξης που σχετίζεται με τεχνικά προβλήματα των χρηστών. Οι περισσότερες εταιρείες δημιουργούν γραφεία βοήθειας για να απαντούν γρήγορα στις ερωτήσεις των πελατών μέσω email, τηλεφώνου, ιστότοπου ή ζωντανής συνομιλίας. Το help desk πληροφορικής παρέχει επίσης βοήθεια σε άλλους υπαλλήλους ενός συγκεκριμένου οργανισμού.

 

Ποια είναι τα στοιχεία ενός helpdesk πληροφορικής;

Τα κύρια στοιχεία της υπηρεσίας helpdesk πληροφορικής είναι η διαχείριση περιστατικών, δηλαδή τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες, η διαχείριση προβλημάτων, δηλαδή σοβαρότερα ζητήματα που σχετίζονται με την αποτελεσματική τεχνική λειτουργία, η διαχείριση αλλαγών που προκύπτουν όταν εισάγονται αλλαγές στο λογισμικό, οι οποίες έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη χρήση του. Επιπρόσθετα, κύρια στοιχεία είναι η διαχείριση των εισιτηρίων, καθώς και η διαχείριση των αιτημάτων εξυπηρέτησης.

 

Υπάρχει κάποιος τρόπος να βελτιώσετε το helpdesk πληροφορικής;

Υπάρχουν μερικά πολύ σημαντικά βήματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε το help desk πληροφορικής. Αρχικά, καθορίστε ακριβώς τι χρειάζονται ο οργανισμός σας και οι πελάτες σας. Απαντώντας στις ανάγκες και των δύο μερών, θα δημιουργήσετε το καλύτερο help desk πληροφορικής. Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του πελάτη και δώστε του την καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Αυτοματοποιήστε τις ενέργειες και μην φοβάστε να χρησιμοποιήσετε νέες τεχνολογίες για να επιτύχετε τους στόχους σας (αλλά όχι με το ζόρι).

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo