Helpdesk Portal

Τι είναι ένα helpdesk portal;

Το Helpdesk ή τεχνική υποστήριξη είναι ένα σύστημα πληροφοριών και επικοινωνίας που εστιάζει κυρίως στην επιστράτευση της πληροφορικής (υπολογιστές, προϊόντα λογισμικού κ.λπ.). Η προτεραιότητα χρησιμεύει ως κανάλι υποστήριξης και επικοινωνίας μεταξύ πελατών και παρόχων εξυπηρέτησης.

Η εφαρμογή των συστημάτων helpdesk ποικίλλει ανάλογα με τις απαιτήσεις της εταιρείας. Τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα μέσα περιλαμβάνουν τηλεφωνικό κέντρο, διαδικτυακή συνομιλία, υποστήριξη μέσω email.

Frequently asked questions

Τι είναι ένα helpdesk portal;

Το portal helpdesk είναι μια πύλη όπου οι πελάτες μπορούν να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και όταν η εξυπηρέτηση πελατών είναι εκτός σύνδεσης. Χάρη σε αυτό, οι πελάτες μπορούν να βρουν απαντήσεις σε πιεστικές ερωτήσεις χωρίς τη βοήθεια αντιπροσώπων.

Παρέχει το LiveAgent ένα helpdesk portal;

Το LiveAgent προσφέρει ένα portal helpdesk. Με αυτό, η υπηρεσία υποστήριξης πελατών μπορεί να παρέχεται ακόμη και όταν οι αντιπρόσωποι είναι εκτός σύνδεσης. Μπορείτε να προσαρμόσετε το portal σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας σας, αλλά και τις ανάγκες των πελατών.

Παρέχει το LiveAgent ένα δωρεάν helpdesk portal;

Ναι, το LiveAgent προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας ενός help desk portal. Είναι ενσωματωμένο στο σύστημα LiveAgent και εύκολο στη χρήση. Απλώς κάντε κλικ στο "Γνωσιακή Βάση" και ξεκινήστε τη δημιουργία. Μπορείτε να επιλέξετε να δημιουργήσετε κατηγορίες, άρθρα ή φόρουμ. Έχετε επίσης την επιλογή να προσθέσετε ένα widget αναζήτησης και ένα κουμπί για σχόλια.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo