Τι είναι ένα helpdesk portal;
Το helpdesk portal είναι ένα σύστημα πληροφοριών και επικοινωνίας που παρέχει αποτελεσματική υποστήριξη στους πελάτες και ανταποκρίνεται στις ερωτήσεις τους. Λειτουργεί ως ένα εξατομικευμένο online εργαλείο όπου οι πελάτες μπορούν να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρείας.
Με ένα εργαλείο αιτημάτων help desk, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται απρόσκοπτα αιτήματα υποστήριξης πελατών μέσω της πύλης του help desk. Αυτό το εργαλείο αιτημάτων help desk επιτρέπει επίσης την εύκολη παρακολούθηση και εκχώρηση αιτημάτων πελατών που λαμβάνονται μέσω διαφόρων καναλιών, όπως τηλεφωνικό κέντρο, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και email. Εφαρμόζοντας το καλύτερο εργαλείο αιτημάτων που ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες απαιτήσεις μιας συγκεκριμένης επιχείρησης, μπορεί να βοηθήσει στον εξορθολογισμό των διαδικασιών υποστήριξης πελατών, διασφαλίζοντας την άμεση και αποτελεσματική επίλυση ζητημάτων πελατών.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ένα helpdesk portal;
Το portal helpdesk είναι μια πύλη όπου οι πελάτες μπορούν να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και όταν η εξυπηρέτηση πελατών είναι εκτός σύνδεσης. Χάρη σε αυτό, οι πελάτες μπορούν να βρουν απαντήσεις σε πιεστικές ερωτήσεις χωρίς τη βοήθεια αντιπροσώπων.
Παρέχει το LiveAgent ένα helpdesk portal;
Το LiveAgent προσφέρει ένα portal helpdesk. Με αυτό, η υπηρεσία υποστήριξης πελατών μπορεί να παρέχεται ακόμη και όταν οι αντιπρόσωποι είναι εκτός σύνδεσης. Μπορείτε να προσαρμόσετε το portal σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας σας, αλλά και τις ανάγκες των πελατών.
Παρέχει το LiveAgent ένα δωρεάν helpdesk portal;
Ναι, το LiveAgent προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας ενός help desk portal. Είναι ενσωματωμένο στο σύστημα LiveAgent και εύκολο στη χρήση. Απλώς κάντε κλικ στο "Γνωσιακή Βάση" και ξεκινήστε τη δημιουργία. Μπορείτε να επιλέξετε να δημιουργήσετε κατηγορίες, άρθρα ή φόρουμ. Έχετε επίσης την επιλογή να προσθέσετε ένα widget αναζήτησης και ένα κουμπί για σχόλια.
Widgets που προσαρμόζονται στη γλώσσα
Υποστήριξη πελατών σε πολλές γλώσσες μέσω προσαρμοσμένων widget επαφών. Ρυθμίσεις γλωσσών στα widget συνομιλίας για εξυπηρέτηση on the go.
Εξυπηρέτηση Πελατών – Συμβουλές για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Videos - Exypiretisi Pelaton Symvoules Gia Ta Mesa Koinonikis Diktyosis
Τηλεφωνικό Κέντρο Έναντι Κέντρου Επικοινωνίας: Ποια Είναι η Διαφορά;
Videos - Tilefoniko Kentro Enanti Kentrou Epikoinonias Poia Einai I Diafora
Πώς να προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών: Η μέθοδος L.A.S.T.
Videos - Pos Na Prosferete Exairetiki Exypiretisi Pelaton I Methodos L A S T