Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αλληλεπίδραση πελατών

Τι είναι η αλληλεπίδραση πελατών;

Η αλληλεπίδραση μεταξύ της εταιρείας και του πελάτη ξεκινά όταν ο τελευταίος δημιουργήσει την καρτέλα. Οι καταγεγραμμένες συνομιλίες είτε μέσω κλήσης, συνομιλίας, tweet ή email μεταξύ του πελάτη και της εταιρείας πριν από την επίλυση της καρτέλας ισοδυναμούν με τον αριθμό των αλληλεπιδράσεων πελατών που αναφέρονται σε μία καρτέλα.

Μία καρτέλα υποτίθεται ότι πρέπει να επιλυθεί μετά την αρχική επικοινωνία μεταξύ του πελάτη και της εταιρείας για να προσφέρει τη μέγιστη ικανοποίηση του πελάτη.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει αλληλεπίδραση με τον πελάτη;

Η αλληλεπίδραση με τον πελάτη είναι μια σχέση με τον πελάτη, η οποία στοχεύει στην ικανοποίηση των αναγκών του και στην ικανοποίηση των προσδοκιών του. Ωστόσο, δεν πρέπει μόνο να τελειώνει εκεί, αλλά πρέπει επίσης να πραγματοποιείται με τρόπο που θα χτίσει μια μακροπρόθεσμη σχέση με τον πελάτη.

Ποια είναι τα παραδείγματα αλληλεπίδρασης με τον πελάτη;

Μπορεί να υπάρχουν τόσα παραδείγματα αλληλεπίδρασης με τους πελάτες όσοι υπάρχουν και πελάτες και μεμονωμένες περιπτώσεις τους. Γενικά παραδείγματα είναι: τηλεφώνημα, απάντηση σε σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επικοινωνία μέσω email. Ως αποτέλεσμα αυτών των αλληλεπιδράσεων, είναι δυνατό να δημιουργηθεί μια συναισθηματική σχέση με τον πελάτη, να χρησιμοποιηθεί η ανατροφοδότηση από τους πελάτες και να επικεντρωθεί κυρίως στις ανάγκες του πελάτη. Άλλα ενδιαφέροντα παραδείγματα είναι η χρήση τεχνητής νοημοσύνης που μπορεί να υποστηρίξει τη δράση. Είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό να χρησιμοποιείτε ειλικρινή ανθρώπινη γλώσσα.

Η αλληλεπίδραση πελατών αποθηκεύεται στο LiveAgent;

Οι αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες αποθηκεύονται στο LiveAgent για να μπορούν να τις χρησιμοποιούν οι αντιπρόσωποι όταν χρειάζεται. Το LiveAgent χρησιμοποιεί εφαρμογές για κινητά, υβριδικές ροές καρτελών και κανόνες αυτοματισμού για να βοηθήσει στην αυτόματη διανομή καρτελών.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo