Πεδία επαφής

Τι είναι τα πεδία επαφής;

Τα πεδία επαφής περιέχουν συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τις επαφές σας. Γενικά, μια κάρτα επικοινωνίας περιέχει πληροφορίες όπως την ταχυδρομική διεύθυνση της επαφής, τον αριθμό τηλεφώνου, τη διεύθυνση email, τη θέση εργασίας ή την εταιρεία στην οποία εργάζονται.

Πεδία επαφής

Ποιες πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στα πεδία επαφής;

Τα στοιχεία επαφής στο LiveAgent μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • Όνομα και επίθετο
  • Avatar (φωτογραφία/εικόνα προφίλ)
  • Πολλαπλές διευθύνσεις email
  • Πολλαπλούς αριθμούς τηλεφώνου
  • Ζώνη ώρας
  • Φύλο
  • Εταιρεία και θέση εργασίας
  • Γλώσσα
  • Διεύθυνση IP
  • Πληροφορίες προγράμματος περιήγησης (π.χ. Google Chrome)
  • Ομάδες επαφών (π.χ. VIP πελάτες, ισπανόφωνοι)

  • Ιδιωτικές σημειώσεις (εσωτερικές υπενθυμίσεις – μην καλείτε στις 11:00 π.μ., κ.λπ.)
  • Τις καρτέλες της επαφής (όλες τις καρτέλες που υποβάλλονται σε διάφορα κανάλια)

Το λογισμικό LiveAgent σάς επιτρέπει επίσης να δημιουργήσετε απεριόριστα προσαρμοσμένα πεδία επαφών, ώστε να μπορείτε να συλλέξετε όσες πληροφορίες χρειάζεστε σχετικά με τους δυνητικούς σας πελάτες.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι θέλετε να αποθηκεύσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επαφές σας αντί για μόνο τις βασικές. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επαφών, όπως διεύθυνση χρέωσης, μέγεθος παπουτσιού, μοντέλο αυτοκινήτου, αριθμό λογαριασμού, γενέθλια ή οτιδήποτε άλλο.

Προσθήκη πεδίων επαφής

Τι μπορείτε να κάνετε με τα πεδία επαφής;

Εκτός από την αποθήκευση πρόσθετων πληροφοριών CRM για τους πελάτες σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πεδία επαφής για να:

Πως μπορώ να δημιουργήσω προσαρμοσμένα πεδία επαφής;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.

  2. Κάντε κλικ στη Διαμόρφωση.

  3. Κάντε κλικ στο Σύστημα.

  4. Κάντε κλικ στα Πεδία επαφής.

  5. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία.

6. Ορίστε ένα κωδικό όνομα για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής σας . Για παράδειγμα, μπορεί να είναι κάτι σαν “χρώμα_μαλλιών” ή “χώρα”. Λάβετε υπόψη ότι στον κώδικα επιτρέπονται μόνο πεζά γράμματα, αριθμοί, παύλες ή υπογράμμιση. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κενά.

  1. Ονομάστε το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής σας. Αυτή τη φορά μπορείτε να το ονομάσετε “Χρώμα μαλλιών” ή “Χώρα” χωρίς περιορισμούς μορφοποίησης.

  2. Κάντε κλικ στο Τύπος και επιλέξτε την επιλογή εισαγωγής που σας ταιριάζει καλύτερα. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε από μια εισαγωγή πλαισίου κειμένου, πλαίσιο λίστας, πλαίσιο ελέγχου, ομάδα πλαισίου ελέγχου ή ταχυδρομική διεύθυνση.

  3. Προαιρετικό: Κάντε κλικ στην περιγραφή και γράψτε μια περιγραφή για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Η εξήγηση μπορεί να παρέχει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το πεδίο επικοινωνίας για εσάς και το προσωπικό σας.

  4. Επιλέξτε την επιλογή Ορατότητα και επιλέξτε εάν θα εμφανίζεται το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής κατά τη δημιουργία μιας επαφής.

  5. Κάντε κλικ στη Δημιουργία.

Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα μοναδικό πεδίο επαφής απευθείας από τις επαφές σας. Για να το κάνετε αυτό:

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.

  2. Κάντε κλικ στους Πελάτες.

  3. Κάντε κλικ στις Επαφές.

  4. Κάντε κλικ στην επαφή που θέλετε.

  5. Κάντε κλικ στην Προσθήκη πεδίου.

  6. Κάντε κλικ στη Δημιουργία πεδίου.

7. Ακολουθώντας τις παραπάνω οδηγίες, ακολουθήστε τα βήματα 6-11. Λάβετε υπόψη ότι εάν αποφασίσετε να μην επιλέξετε Πάντα ορατό στο βήμα 10, θα πρέπει να κάνετε πατήσετε την επιλογή “Προσθήκη πεδίου” για να δείτε/επιλέξετε το πεδίο επαφής που δημιουργήσατε νωρίτερα.

Πώς μπορούν να είναι χρήσιμα τα προσαρμοσμένα πεδία επαφής

Πιο εξατομικευμένη υπηρεσία

Η δημιουργία προσαρμοσμένων πεδίων επαφής μπορεί να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε τις πωλήσεις σας, το μάρκετινγκ και τις προσπάθειες υποστήριξης. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι ένας πιθανός πελάτης επικοινωνεί μαζί σας σχετικά με την ανανέωση αποθέματος ενός συγκεκριμένου ζευγαριού παπουτσιών στο μέγεθός τους.

Καταγράφοντας το μέγεθος του παπουτσιού τους και το ID προϊόντος που τους ενδιαφέρει, θα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους προληπτικά μόλις επιστρέψει στο ράφι. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε επίσης να εξατομικεύσετε μελλοντικές καμπάνιες μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, σε μελλοντικά newsletters ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα μπορείτε να περιλαμβάνεται στυλ που ίσως να τους ενδιαφέρουν ή να προτείνετε παρόμοια στυλ στο μέγεθός τους.

Πιο ενημερωμένη εξυπηρέτηση

Η δημιουργία μοναδικών πεδίων επαφής μπορεί να βοηθήσει τους αντιπροσώπους σας να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες σας. Όσο περισσότερες πληροφορίες συλλέγετε, τόσο πιο εύκολο θα είναι να παρέχετε ενημερωμένες και σχετικές απαντήσεις σε ερωτήσεις πελατών.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι εργάζεστε στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ένας δυνητικός πελάτης έχει ενδιαφερθεί για μια Mercedes AMG, αλλά ακόμα αμφιταλαντεύεται στο να κάνει μια αγορά. Εάν καταγράψετε αυτές τις πληροφορίες σε ένα μοναδικό πεδίο επαφής, θα μπορείτε να τις αξιοποιήσετε στο μέλλον.

Την επόμενη φορά που θα επικοινωνήσει μαζί σας, μπορείτε να τον εντυπωσιάσετε με το μοντέλο και τη μάρκα του αυτοκινήτου που τον ενδιαφέρει. Σε αυτή την περίπτωση, δεν θα χρειαστεί να επαναλάβει τις επιθυμίες και τις ανάγκες του, κάτι το οποίο οι περισσότεροι πελάτες θεωρούν κακή εξυπηρέτηση πελατών.

Record unique customer insights

Create unique contact fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.

Βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών

Δημιουργώντας εξαιρετικές εμπειρίες πελατών με εξατομικευμένη και έμπειρη εξυπηρέτηση, θα διατηρήσετε τους πελάτες σας ικανοποιημένους με την εταιρεία σας. Η διατήρηση της ικανοποίησης μπορεί να οδηγήσει σε μακροχρόνιες σχέσεις και να προσφέρει πρόσθετα πλεονεκτήματα, όπως ευνοϊκές κριτικές, υποστήριξη της επωνυμίας και επαναλαμβανόμενες αγορές.

Δυνατότητα κατάταξης εκπροσώπων στο λογισμικό Help desk - LiveAgent

Περισσότερες πωλήσεις

Όσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας από την εξυπηρέτηση και το μάρκετινγκ σας, τόσο περισσότερες αγορές κάνουν. Συστήνουν επίσης νέους πελάτες, προτείνοντας την επιχείρησή σας και αναφέροντας τις θετικές τους εμπειρίες με φίλους και συγγενείς. Έτσι, εάν παρέχετε με συνέπεια εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, θα δημιουργήσετε έναν όμορφο κύκλο με τον οποίο οι ευχαριστημένοι, πιστοί πελάτες σας θα φέρουν νέους πελάτες που συνεχίζουν να δημιουργούν έσοδα για την επιχείρησή σας.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πεδία επαφών; Η γνωσιακή βάση, η ακαδημία και το blog μας καλύπτουν όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Έτοιμοι να δημιουργήσετε μοναδικά πεδία επαφών;

Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να παρέχετε εξειδικευμένες και εξατομικευμένες υπηρεσίες με μοναδικά πεδία επαφής. Μπορείτε να δοκιμάσετε την ολοκληρωμένη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών χωρίς πιστωτική κάρτα για να δείτε αν είμαστε κατάλληλοι.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Τι είναι τα πεδία επαφής;

Τα πεδία επαφών περιέχουν συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τις επαφές σας, όπως τις ταχυδρομικές τους διευθύνσεις, αριθμούς τηλεφώνου, διευθύνσεις email και θέσεις εργασίας στις εταιρείες στις οποίες εργάζονται, για να αναφέρουμε μόνο μερικές.

Ποιες πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στις επαφές σας;

Εκτός από τις βασικές πληροφορίες, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επαφών για να αποθηκεύσετε μοναδικές πληροφορίες σχετικά με τις επαφές σας, όπως το μέγεθος παπουτσιού ή το μοντέλο αυτοκινήτου.

Πώς μπορούν να είναι χρήσιμα τα προσαρμοσμένα πεδία επαφής;

Μπορούν να σας βοηθήσουν να παρέχετε πιο εξατομικευμένες και ενημερωμένες υπηρεσίες, οδηγώντας σε μεγαλύτερη ικανοποίηση πελατών και πωλήσεις.

Αναθέστε συγκεκριμένους χρονικούς κανόνες, προσθέστε πολλαπλές επαφές σε μία ομάδα, αναζητήστε ticket, επαφές, και εταιρείες με τις Ομάδες επαφών.

Ομάδες επαφών

Μηνύματα που είναι εξατομικευμένα βελτιώνουν την αφοσίωση των πελατών και αυξάνουν τα έσοδα και οι ομάδες πελατών βοηθούν στο ευκολότερο φιλτράρισμα καρτελών στο κέντρο εξυπηρέτησης. Οι ομάδες επαφών μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να απαντηθούν ταχύτερα ερωτήματα VIP πελατών. Η βάση γνώσεων παρέχει πόρους για περαιτέρω μάθηση και τα email πρότυπά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για εξατομικευμένα ενημερωτικά δελτία.

Λάβετε μια αναφορά αντιπροσώπου για το χρόνο εργασίας, τις καρτέλες που απαντήθηκαν, τις συνομιλίες, τις κλήσεις, τις πωλήσεις, τις ανταμοιβές και άλλα. Το LiveAgent σάς προσφέρει τέλεια αναφορά Αντιπροσώπου. Διαβάστε περισσότερα για αυτό.

Αναφορά αντιπροσώπου

LiveAgent είναι μια εταιρεία που προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και λογισμικό διαχείρισης email. Παρέχει επίσης λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και συστήματα διαχείρισης παραπόνων. Η εταιρεία έχει αρκετά βραβεία και πιστοποιητικά και έχει συνεργαστεί με διάφορους συνεργάτες. Μπορείτε να ξεκινήσετε μια δωρεάν δοκιμή για να δοκιμάσετε τα προϊόντα της εταιρείας. Παρέχει επίσης υποστήριξη πελατών και προσφέρει εκπαίδευση και σεμινάρια για το λογισμικό της.

Για να παρέχετε καλύτερη υποστήριξη, είναι απαραίτητο να έχετε περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πληροφορίες πελατών.

Πληροφορίες πελατών

Το LiveAgent παρέχει διαδικτυακή εξυπηρέτηση πελατών και αυτοματοποιημένη εργασία για τους εκπροσώπους της επιχείρησης. Η παροχή τεχνικής υποστήριξης είναι σημαντική και ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση και λύσεις για βελτίωση της υπηρεσίας. Η αυτοεξυπηρέτηση παρέχει πλεονεκτήματα στους πελάτες, εξοικονομεί χρόνο και αυξάνει την ικανοποίησή τους.

Προσπαθείτε να διατηρήσετε όλες τις πληροφορίες πελατών σε ένα μέρος; Αποθηκεύστε όλες τις πληροφορίες και τα δεδομένα σας σχετικά με τους πελάτες στη βάση δεδομένων των πελατών στο LiveAgent.

Βάση δεδομένων πελατών

Η εταιρεία δίνει μεγάλη σημασία στην ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών και στη διαχείριση των δεδομένων τους. Η διαδικτυακή εξυπηρέτηση πελατών και η τεχνική υποστήριξη είναι απαραίτητες για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Η σωστή διαχείριση των δεδομένων πελατών είναι απαραίτητη για την επιτυχία μιας εταιρείας και μπορεί να βελτιωθεί με τη χρήση κατάλληλου λογισμικού.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo