Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πεδία επαφής

Τι είναι τα πεδία επαφής;

Τα πεδία επαφής περιέχουν συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τις επαφές σας. Γενικά, μια κάρτα επαφής περιέχει πληροφορίες όπως η ταχυδρομική διεύθυνση της επαφής, ο αριθμός τηλεφώνου, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η θέση εργασίας ή η εταιρεία στην οποία εργάζεται.

Πεδία επαφής
Πεδία επαφής

Ποιες πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στα πεδία επαφής;

Τα στοιχεία επαφής στο LiveAgent μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • Όνομα και Επώνυμο
  • Avatar (φωτογραφία/φωτογραφία προφίλ)
  • Πολλαπλές διευθύνσεις email
  • Πολλαπλοί αριθμοί τηλεφώνου
  • Ζώνη ώρας
  • Φύλο
  • Εταιρεία και θέση απασχόλησης
  • Γλώσσα
  • Διεύθυνση IP
  • Πληροφορίες προγράμματος περιήγησης (π.χ. Google Chrome)
  • Ομάδες επαφών (π.χ. VIP πελάτες, Ισπανόφωνοι)
  • Ιδιωτικές σημειώσεις (εσωτερικές υπενθυμίσεις – μην τηλεφωνείτε στις 11:00 π.μ. κ.λπ.)
  • Οι καρτέλες της επαφής (όλες οι καρτέλες υποβάλλονται σε διάφορα κανάλια)

Το λογισμικό LiveAgent σάς επιτρέπει επίσης να δημιουργήσετε απεριόριστα προσαρμοσμένα πεδία επαφών, ώστε να μπορείτε να συλλέξετε όσες πληροφορίες χρειάζεστε σχετικά με τους δυνητικούς σας πελάτες.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι θέλετε να αποθηκεύσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επαφές σας αντί για μόνο τις βασικές. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επαφών, όπως διεύθυνση χρέωσης, μέγεθος παπουτσιού, μοντέλο αυτοκινήτου, αριθμό λογαριασμού, γενέθλια ή οτιδήποτε άλλο.

Πεδία επαφής
Προσθήκη πεδίων επαφής

Τι μπορείτε να κάνετε με τα πεδία επαφής;

Εκτός από την αποθήκευση πρόσθετων πληροφοριών CRM για τους πελάτες σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πεδία επαφής για να:

Πεδία επαφής

Πως μπορώ να δημιουργήσω προσαρμοσμένα πεδία επαφής;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Διαμόρφωση.
  3. Πατήστε Σύστημα.
  4. Πατήστε Πεδία επαφής.
  5. Πατήστε στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία.
Πεδία επαφής

6. Ορίστε ένα κωδικό όνομα για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής σας . Για παράδειγμα, μπορεί να είναι κάτι σαν “χρώμα_μαλλιών” ή “χώρα”. Λάβετε υπόψη ότι στον κώδικα επιτρέπονται μόνο πεζά γράμματα, αριθμοί, παύλες ή υπογράμμιση. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κενά.

Πεδία επαφής

7. Ονομάστε το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής σας. Αυτή τη φορά μπορείτε να το ονομάσετε “Χρώμα μαλλιών” ή “Χώρα” χωρίς περιορισμούς μορφοποίησης.
8. Πατήστε Τύπος και επιλέξτε την επιλογή εισαγωγής που σας ταιριάζει. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε από εισαγωγή πλαισίου κειμένου, πλαίσιο λίστας, πλαίσιο ελέγχου, ομάδα πλαισίων ελέγχου ή ταχυδρομική διεύθυνση.
9. Προαιρετικά: Κάντε κλικ στην περιγραφή και γράψτε μια περιγραφή για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Η εξήγηση μπορεί να παρέχει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το πεδίο επαφής για εσάς και το προσωπικό σας.
10. Πατήστε Ορατότητα option και επιλέξτε εάν θα εμφανίζεται το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής κατά τη δημιουργία μιας επαφής.
11. Πατήστε Δημιουργία.

Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα μοναδικό πεδίο επαφής απευθείας από τις επαφές σας. Για να το κάνετε αυτό:

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Επαφές.
  3. Πατήστε στην επιθυμητή επαφή.
  4. Πατήστε Προσθήκη πεδίου.
  5. Πατήστε Δημιουργία πεδίου.
Πεδία επαφής

6. Ακολουθώντας τις παραπάνω οδηγίες, ακολουθήστε τα βήματα 6-11. Λάβετε υπόψη ότι εάν αποφασίσετε να μην επιλέξετε Πάντα ορατό στο βήμα 10, θα πρέπει να κάνετε πατήσετε την επιλογή “Προσθήκη πεδίου” για να δείτε/επιλέξετε το πεδίο επαφής που δημιουργήσατε νωρίτερα.

Πώς μπορούν να είναι χρήσιμα τα προσαρμοσμένα πεδία επαφής

Πιο εξατομικευμένη υπηρεσία

Η δημιουργία προσαρμοσμένων πεδίων επαφής μπορεί να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ, και την υποστήριξή σας. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι ένας δυνητικός πελάτης επικοινωνεί μαζί σας σχετικά με την ανανέωση αποθέματος ενός συγκεκριμένου ζεύγους παπουτσιών στο μέγεθός του.

Καταγράφοντας το μέγεθος του παπουτσιού τους και το ID προϊόντος που τους ενδιαφέρει, θα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους προληπτικά μόλις επιστρέψει στο ράφι. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε επίσης να εξατομικεύσετε μελλοντικές καμπάνιες μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, σε μελλοντικά newsletters ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα μπορείτε να περιλαμβάνεται στυλ που ίσως να τους ενδιαφέρουν ή να προτείνετε παρόμοια στυλ στο μέγεθός τους.

Πεδία επαφής

Πιο ενημερωμένη εξυπηρέτηση

Η δημιουργία μοναδικών πεδίων επαφής μπορεί να βοηθήσει τους εκπροσώπους σας να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες σας. Όσο περισσότερες πληροφορίες συλλέγετε, τόσο πιο εύκολο θα είναι να παρέχετε ενημερωμένες και χρήσιμες απαντήσεις σε ερωτήσεις πελατών.  

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι εργάζεστε στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ένας δυνητικός πελάτης ενδιαφέρθηκε για μια Mercedes AMG, αλλά εξακολουθεί να είναι επιφυλακτικός σχετικά με την αγορά. Εάν καταγράψετε αυτές τις πληροφορίες σε ένα μοναδικό πεδίο επαφής, θα μπορείτε να τις αξιοποιήσετε στο μέλλον.  

Την επόμενη φορά που θα επικοινωνήσει μαζί σας, μπορείτε να τον εντυπωσιάσετε με το μοντέλο και τη μάρκα του αυτοκινήτου που τον ενδιαφέρει. Σε αυτή την περίπτωση, δεν θα χρειαστεί να επαναλάβει τις επιθυμίες και τις ανάγκες του, κάτι το οποίο οι περισσότεροι πελάτες θεωρούν κακή εξυπηρέτηση πελατών.

Record unique customer insights

Create unique contact fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών

Δημιουργώντας εξαιρετικές εμπειρίες πελατών με εξατομικευμένη και καταρτισμένη εξυπηρέτηση, θα διατηρήσετε τους πελάτες σας ικανοποιημένους με την εταιρεία σας. Το να τους κρατάτε ευτυχισμένους μπορεί να οδηγήσει σε μακροχρόνιες σχέσεις και να προσφέρει επιπλέον πλεονεκτήματα όπως ευνοϊκές κριτικές, υπεράσπιση επωνυμίας και επαναλαμβανόμενες αγορές.

Δυνατότητα κατάταξης εκπροσώπων στο λογισμικό Help desk - LiveAgent

Περισσότερες πωλήσεις

Όσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας από την εξυπηρέτηση και το μάρκετινγκ σας, τόσο περισσότερες αγορές κάνουν. Συστήνουν επίσης νέους πελάτες, προτείνοντας την επιχείρησή σας και αναφέροντας τις θετικές τους εμπειρίες με φίλους και συγγενείς. Έτσι, εάν παρέχετε με συνέπεια εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, θα δημιουργήσετε έναν όμορφο κύκλο με τον οποίο οι ευχαριστημένοι, πιστοί πελάτες σας θα φέρουν νέους πελάτες που συνεχίζουν να δημιουργούν έσοδα για την επιχείρησή σας.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πεδία επαφών; Η γνωσιακή βάση, η ακαδημία και το blog μας καλύπτουν όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.

LiveAgent Product Tour

Έτοιμοι να δημιουργήσετε μοναδικά πεδία επαφών;

Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να παρέχετε χρήσιμες και εξατομικευμένες υπηρεσίες με μοναδικά πεδία επαφών. Μπορείτε να δοκιμάσετε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών without χωρίς πιστωτική κάρτα για να διαπιστώσετε αν σας ταιριάζει.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι τα πεδία επαφής;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα πεδία επαφής περιέχουν συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τις επαφές σας όπως η ταχυδρομική διεύθυνση της επαφής, ο αριθμός τηλεφώνου, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η θέση εργασίας για να αναφέρουμε κάποιες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στα πεδία επαφής;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εκτός των βασικών πληροφοριών, ένα λογισμικό help desk όπως το LiveAgent σας επιτρέπει να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επαφής για να αποθηκεύετε μοναδικές πληροφορίες σχετικά με τις επαφές σας, όπως τον αριθμό παπουτσιού ή το μοντέλο αυτοκινήτου. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορούν να είναι χρήσιμα τα προσαρμοσμένα πεδία επαφής”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορούν να σας βοηθήσουν να παρέχετε εξατομικευμένη και ενημερωμένη εξυπηρέτηση, οδηγώντας σε μεγαλύτερη ικανοποίηση πελατών και περισσότερες πωλήσεις. ” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo