Πεδία ticket

Τι είναι τα πεδία ticket;

Τα πεδία των tickets περιέχουν δεδομένα σχετικά με τα tickets. Οι εκπρόσωποι υποστήριξης συνήθως τα χρησιμοποιούν για τη συλλογή και αποθήκευση πρόσθετων πληροφοριών σχετικά με συγκεκριμένους πελάτες και τα ερωτήματά τους. Για παράδειγμα, όταν ένας πελάτης ενημερώνεται για ένα πρόβλημα με την παραγγελία του, μπορείτε να αποθηκεύσετε το ID της παραγγελίας του σε ένα προσαρμοσμένο πεδίο ticket για μελλοντική αναφορά.

Πεδία ticket σε λογισμικό ticketing Help desk - LiveAgent

Ως αποτέλεσμα της δημιουργίας ενός προσαρμοσμένου πεδίου, κάθε ekπρόσωπος υποστήριξης θα μπορεί να δει τις βασικές πληροφορίες που σχετίζονται με αυτό το ticket, οι οποίες μπορούν να επιταχύνουν τις επόμενες απαντήσεις και να βελτιώσουν γενικότερα την ποιότητα των υπηρεσιών.

Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στα πεδία των ticket;

Με το λογισμικό help desk του LiveAgent, οι πιθανότητες είναι ανεξάντλητες. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε απεριόριστα προσαρμοσμένα πεδία ticket με πολλαπλές επιλογές μορφοποίησης εισαγωγής δεδομένων.

Τύποι πεδίων ticket

  • Πλαίσιο κειμένου (εισαγωγή κειμένου)
  • Πλαίσιο λίστας (αναπτυσσόμενο μενού με μια λίστα επιλογών)
  • Πλαίσιο επιλογής (ένα μικρό πλαίσιο που πρέπει να επιλεγεί)
  • Ομάδα πλαισίου επιλογής (οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν πολλά πλαίσια)
  • Ταχυδρομική διεύθυνση (μορφή ταχυδρομικής διεύθυνσης)

Οι επιλογές επαλήθευσης μπορούν να διασφαλίσουν ότι όλα τα δεδομένα που εισάγονται στα προσαρμοσμένα πεδία εισιτηρίων είναι σωστά.

Επιλογές επαλήθευσης

  • Χωρίς επαλήθευση
  • Προσαρμοσμένη κανονική έκφραση (αυτό\s+είναι\s+κείμενο)
  • Ακέραιος (ένας ακέραιος αριθμός που μπορεί να είναι θετικός, αρνητικός ή μηδενικός)
  • Δεκαδικός αριθμός (μη ακέραιος αριθμός όπως 2,25 ή 1,6)
  • Αλφαριθμητική συμβολοσειρά (γράμματα και αριθμοί)
  • Αλφαριθμητική συμβολοσειρά με κενά
  • Διεύθυνση Ιστού/URL (https://www.liveagent.com)
  • IPv4 ή IPv6 (192.0. 2.146 or 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
  • Διεύθυνση email (hello@liveagent.com)
  • Αριθμός πιστωτικής κάρτας (1234-4567-7891-2345)
  • Τηλεφωνικός αριθμός ΗΠΑ (888-257-8754)
  • διεθνής τηλεφωνικός αριθμός (+421 2 33 456 826)
  • Μορφή ημερομηνίας (ΕΕΕΕ-ΜΜ-ηη ή ΕΕΕΕ/ΜΜ/ηη ή ηη-ΜΜ-ΕΕΕΕ)
  • Μορφή ώρας (ΩΩ: ΛΛ)
  • Αριθμός Κοινωνικής Ασφάλισης (123-45-6789)

Create unlimited custom ticket fields

Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.

Παράδειγμα πεδίων ticket

Δεν γνωρίζετε ποια πεδία ticket μπορεί να είναι χρήσιμα; Δείτε τα παραδείγματά μας για έμπνευση.

  • ID Παραγγελίας
  • Credit card number
  • Αριθμός Κοινωνικής Ασφάλισης
  • Πιστωτικό σκορ
  • Εσφαλμένος κωδικός προώθησης
  • Λόγος αποζημίωση
  • Ιστότοπος 
  • Όνομα λογαριασμού
  • Φύλο και αντωνυμίες
πεδία ticket

Πως να δημιουργήσετε πεδία ticket

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Διαμόρφωση.
  3. Πατήστε Σύστημα.
  4. Πατήστε πεδία ticket.
  5. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία δίπλα στην μπάρα αναζήτησης.
  6. ​​Ορίστε ένα κωδικό όνομα για το προσαρμοσμένο πεδίο ticket σας. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι κάτι σαν “id_παραγγελίας” ή “επιστροφή_χρημάτων” Λάβετε υπόψη ότι στον κώδικα επιτρέπονται μόνο πεζά γράμματα, αριθμοί, παύλες ή υπογράμμιση. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κενά.
  7. Ονομάστε το πεδίο του προσαρμοσμένου ticket σας. Αυτή τη φορά μπορείτε να το ονομάσετε “ID παραγγελίας” ή “Αιτία επιστροφής χρημάτων” χωρίς περιορισμούς μορφοποίησης.
  8. Πατήστε στο Τύπος και επιλέξτε την επιλογή εισαγωγής που σας ταιριάζει περισσότερο. Μπορείτε να επιλέξετε από τις ακόλουθες μορφές: εισαγωγή πλαισίου κειμένου, πλαίσιο λίστας, πλαίσιο επιλογής, ομάδα πλαισίου επιλογής ή ταχυδρομική διεύθυνση..
δημιουργία πεδίου ticket

Προαιρετικά: Πατήστε στην περιγραφή και γράψτε μια περιγραφή για το προσαρμοσμένο πεδίο ticket. Εσείς και το προσωπικό σας μπορείτε να μάθετε επιπλέον λεπτομέρειες σχετικά με το πεδίο των ticket αφού διαβάσετε την εξήγηση.

  1. Επιλέξτε την Ορατότητα και επιλέξτε εάν θέλετε το πεδίο ticket να είναι πάντα ορατό στον πίνακα πληροφοριών ticket.  
  2. Πατήστε Δημιουργία.

Πού βρίσκονται τα πεδία ticket μέσα στην προβολή ticket;

Μπορείτε να βρείτε τα πεδία ticket στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης σας καθώς εργάζεστε σε ένα ticket. Το εικονίδιο Πεδία θα σας βοηθήσει να τα βρείτε.

πεδία ticket στην προβολή ticket

Προσθήκη ή δημιουργία νέων πεδίων ticket μέσα από τα tickets

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Tickets.
  3. Επιλέξτε ένα ticket πατώντας πάνω του.
  4. Πατήστε Πεδία στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης.
  5. Πατήστε Προσθήκη Πεδίου.
  6. Ακολουθήστε τα βήματα 6-10 από τις παραπάνω οδηγίες.
  7. Συμπληρώστε το πεδίο ticket που δημιουργήσατε.
  8. Πατήστε Αποθήκευση.
προσθήκη νέου πεδίου ticket στην προβολή view

Διαγραφή προσαρμοσμένων πεδίων ticket

Για να διαγράψετε ένα προσαρμοσμένο πεδίο ticket από ένα ticket, πατήστε στο εικονίδιο απορριμμάτων δίπλα του. Εναλλακτικά, εάν θέλετε να διαγράψετε εντελώς ένα προσαρμοσμένο πεδίο ticket (και να το αφαιρέσετε από όλα τα ticket):

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Διαμόρφωση.
  3. Πατήστε Σύστημα.
  4. Πατήστε πεδία ticket.
  5. Βρείτε το πεδίο ticket που θέλετε να διαγράψετε και πατήστε στο εικονίδιο με τον κάδο απορριμάτων.
  6. Πατήστε Ναι στην επιλογή επιβεβαίωσης.
διαγραφή πεδίου ticket

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από προσαρμοσμένα πεδία ticket;

Τα προσαρμοσμένα πεδία ticket μπορούν να σας βοηθήσουν να παρέχετε καλύτερη εξυπηρέτηση. Έχοντας όλες τις βασικές πληροφορίες των ticket, θα μπορείτε να παρέχετε γρήγορη, ενημερωμένη και εξατομικευμένη υποστήριξη πελατών. Επιπλέον, οι προσαρμοσμένες πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες σε όλους τους εκπροσώπους υποστήριξης, διευκολύνοντας την απρόσκοπτη μεταφορά των tickets.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι σε έναν εκπρόσωπο ανατίθεται ένα ανοιχτό ticket που περιέχει ένα μεγάλο νήμα επικοινωνίας . Με τα προσαρμοσμένα πεδία ticket, μπορεί εύκολα να εντοπίσει τις βασικές πληροφορίες αντί να χρειαστεί να περιηγηθεί σε ολόκληρο το νήμα για να τις βρει.

Ας πούμε ότι ο πελάτης θέλει να ενημερωθεί για την πρόοδο της επιστροφής των χρημάτων του. Σε αντίθεση με το να πρέπει να ανατρέξετε στα προηγούμενα μηνύματα για να βρείτε το ID παραγγελίας του ή ακόμα χειρότερα – να χρειαστεί να το ζητήσετε ξανά από τον πελάτη, οι εκπρόσωποι μπορούν να έχουν εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες με τα προσαρμοσμένα πεδία ticket.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε απεριόριστα προσαρμοσμένα πεδία ticket;

Δημιουργήστε μοναδικά πεδία ticket (όπως ID παραγγελίας ή αίτημα GDPR) για να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρίες εξυπηρέτησης πελατών. Ξεκινήστε μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών today. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι τα πεδία ticket;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα πεδία των tickets περιέχουν δεδομένα σχετικά με τα tickets. Οι εκπρόσωποι υποστήριξης συνήθως τα χρησιμοποιούν για τη συλλογή και αποθήκευση πρόσθετων πληροφοριών σχετικά με συγκεκριμένους πελάτες και τα ερωτήματά τους. Για παράδειγμα, όταν ένας πελάτης ενημερώνεται για ένα πρόβλημα με την παραγγελία του, μπορείτε να αποθηκεύσετε το ID της παραγγελίας του σε ένα προσαρμοσμένο πεδίο ticket για μελλοντική αναφορά.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από προσαρμοσμένα πεδία ticket;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα προσαρμοσμένα πεδία ticket μπορούν να σας βοηθήσουν να παρέχετε καλύτερη εξυπηρέτηση. Έχοντας όλες τις βασικές πληροφορίες των ticket, θα μπορείτε να παρέχετε γρήγορη, ενημερωμένη και εξατομικευμένη υποστήριξη πελατών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στα πεδία των ticket;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Με το λογισμικό help desk του LiveAgent, οι πιθανότητες είναι ανεξάντλητες. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε απεριόριστα προσαρμοσμένα πεδία ticket με πολλαπλές επιλογές μορφοποίησης εισαγωγής δεδομένων. ” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo