Τι είναι τα πεδία ticket;
Τα πεδία των tickets περιέχουν δεδομένα σχετικά με τα tickets. Οι εκπρόσωποι υποστήριξης συνήθως τα χρησιμοποιούν για τη συλλογή και αποθήκευση πρόσθετων πληροφοριών σχετικά με συγκεκριμένους πελάτες και τα ερωτήματά τους. Για παράδειγμα, όταν ένας πελάτης ενημερώνεται για ένα πρόβλημα με την παραγγελία του, μπορείτε να αποθηκεύσετε το ID της παραγγελίας του σε ένα προσαρμοσμένο πεδίο ticket για μελλοντική αναφορά.
Ως αποτέλεσμα της δημιουργίας ενός προσαρμοσμένου πεδίου, κάθε ekπρόσωπος υποστήριξης θα μπορεί να δει τις βασικές πληροφορίες που σχετίζονται με αυτό το ticket, οι οποίες μπορούν να επιταχύνουν τις επόμενες απαντήσεις και να βελτιώσουν γενικότερα την ποιότητα των υπηρεσιών.
Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στα πεδία των ticket;
Με το λογισμικό help desk του LiveAgent, οι πιθανότητες είναι ανεξάντλητες. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε απεριόριστα προσαρμοσμένα πεδία ticket με πολλαπλές επιλογές μορφοποίησης εισαγωγής δεδομένων.
Τύποι πεδίων ticket
- Πλαίσιο κειμένου (εισαγωγή κειμένου)
- Πλαίσιο λίστας (αναπτυσσόμενο μενού με μια λίστα επιλογών)
- Πλαίσιο επιλογής (ένα μικρό πλαίσιο που πρέπει να επιλεγεί)
- Ομάδα πλαισίου επιλογής (οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν πολλά πλαίσια)
- Ταχυδρομική διεύθυνση (μορφή ταχυδρομικής διεύθυνσης)
Οι επιλογές επαλήθευσης μπορούν να διασφαλίσουν ότι όλα τα δεδομένα που εισάγονται στα προσαρμοσμένα πεδία εισιτηρίων είναι σωστά.
Επιλογές επαλήθευσης
- Χωρίς επαλήθευση
- Προσαρμοσμένη κανονική έκφραση (αυτό\s+είναι\s+κείμενο)
- Ακέραιος (ένας ακέραιος αριθμός που μπορεί να είναι θετικός, αρνητικός ή μηδενικός)
- Δεκαδικός αριθμός (μη ακέραιος αριθμός όπως 2,25 ή 1,6)
- Αλφαριθμητική συμβολοσειρά (γράμματα και αριθμοί)
- Αλφαριθμητική συμβολοσειρά με κενά
- Διεύθυνση Ιστού/URL (https://www.liveagent.com)
- IPv4 ή IPv6 (192.0. 2.146 or 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
- Διεύθυνση email (hello@liveagent.com)
- Αριθμός πιστωτικής κάρτας (1234-4567-7891-2345)
- Τηλεφωνικός αριθμός ΗΠΑ (888-257-8754)
- διεθνής τηλεφωνικός αριθμός (+421 2 33 456 826)
- Μορφή ημερομηνίας (ΕΕΕΕ-ΜΜ-ηη ή ΕΕΕΕ/ΜΜ/ηη ή ηη-ΜΜ-ΕΕΕΕ)
- Μορφή ώρας (ΩΩ: ΛΛ)
- Αριθμός Κοινωνικής Ασφάλισης (123-45-6789)
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Παράδειγμα πεδίων ticket
Δεν γνωρίζετε ποια πεδία ticket μπορεί να είναι χρήσιμα; Δείτε τα παραδείγματά μας για έμπνευση.
- ID Παραγγελίας
- Credit card number
- Αριθμός Κοινωνικής Ασφάλισης
- Πιστωτικό σκορ
- Εσφαλμένος κωδικός προώθησης
- Λόγος αποζημίωση
- Ιστότοπος
- Όνομα λογαριασμού
- Φύλο και αντωνυμίες
Πως να δημιουργήσετε πεδία ticket
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
- Πατήστε Διαμόρφωση.
- Πατήστε Σύστημα.
- Πατήστε πεδία ticket.
- Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία δίπλα στην μπάρα αναζήτησης.
- Ορίστε ένα κωδικό όνομα για το προσαρμοσμένο πεδίο ticket σας. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι κάτι σαν “id_παραγγελίας” ή “επιστροφή_χρημάτων” Λάβετε υπόψη ότι στον κώδικα επιτρέπονται μόνο πεζά γράμματα, αριθμοί, παύλες ή υπογράμμιση. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κενά.
- Ονομάστε το πεδίο του προσαρμοσμένου ticket σας. Αυτή τη φορά μπορείτε να το ονομάσετε “ID παραγγελίας” ή “Αιτία επιστροφής χρημάτων” χωρίς περιορισμούς μορφοποίησης.
- Πατήστε στο Τύπος και επιλέξτε την επιλογή εισαγωγής που σας ταιριάζει περισσότερο. Μπορείτε να επιλέξετε από τις ακόλουθες μορφές: εισαγωγή πλαισίου κειμένου, πλαίσιο λίστας, πλαίσιο επιλογής, ομάδα πλαισίου επιλογής ή ταχυδρομική διεύθυνση..
Προαιρετικά: Πατήστε στην περιγραφή και γράψτε μια περιγραφή για το προσαρμοσμένο πεδίο ticket. Εσείς και το προσωπικό σας μπορείτε να μάθετε επιπλέον λεπτομέρειες σχετικά με το πεδίο των ticket αφού διαβάσετε την εξήγηση.
- Επιλέξτε την Ορατότητα και επιλέξτε εάν θέλετε το πεδίο ticket να είναι πάντα ορατό στον πίνακα πληροφοριών ticket.
- Πατήστε Δημιουργία.
Πού βρίσκονται τα πεδία ticket μέσα στην προβολή ticket;
Μπορείτε να βρείτε τα πεδία ticket στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης σας καθώς εργάζεστε σε ένα ticket. Το εικονίδιο Πεδία θα σας βοηθήσει να τα βρείτε.
Προσθήκη ή δημιουργία νέων πεδίων ticket μέσα από τα tickets
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
- Πατήστε Tickets.
- Επιλέξτε ένα ticket πατώντας πάνω του.
- Πατήστε Πεδία στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης.
- Πατήστε Προσθήκη Πεδίου.
- Ακολουθήστε τα βήματα 6-10 από τις παραπάνω οδηγίες.
- Συμπληρώστε το πεδίο ticket που δημιουργήσατε.
- Πατήστε Αποθήκευση.
Διαγραφή προσαρμοσμένων πεδίων ticket
Για να διαγράψετε ένα προσαρμοσμένο πεδίο ticket από ένα ticket, πατήστε στο εικονίδιο απορριμμάτων δίπλα του. Εναλλακτικά, εάν θέλετε να διαγράψετε εντελώς ένα προσαρμοσμένο πεδίο ticket (και να το αφαιρέσετε από όλα τα ticket):
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
- Πατήστε Διαμόρφωση.
- Πατήστε Σύστημα.
- Πατήστε πεδία ticket.
- Βρείτε το πεδίο ticket που θέλετε να διαγράψετε και πατήστε στο εικονίδιο με τον κάδο απορριμάτων.
- Πατήστε Ναι στην επιλογή επιβεβαίωσης.
Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από προσαρμοσμένα πεδία ticket;
Τα προσαρμοσμένα πεδία ticket μπορούν να σας βοηθήσουν να παρέχετε καλύτερη εξυπηρέτηση. Έχοντας όλες τις βασικές πληροφορίες των ticket, θα μπορείτε να παρέχετε γρήγορη, ενημερωμένη και εξατομικευμένη υποστήριξη πελατών. Επιπλέον, οι προσαρμοσμένες πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες σε όλους τους εκπροσώπους υποστήριξης, διευκολύνοντας την απρόσκοπτη μεταφορά των tickets.
Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι σε έναν εκπρόσωπο ανατίθεται ένα ανοιχτό ticket που περιέχει ένα μεγάλο νήμα επικοινωνίας . Με τα προσαρμοσμένα πεδία ticket, μπορεί εύκολα να εντοπίσει τις βασικές πληροφορίες αντί να χρειαστεί να περιηγηθεί σε ολόκληρο το νήμα για να τις βρει.
Ας πούμε ότι ο πελάτης θέλει να ενημερωθεί για την πρόοδο της επιστροφής των χρημάτων του. Σε αντίθεση με το να πρέπει να ανατρέξετε στα προηγούμενα μηνύματα για να βρείτε το ID παραγγελίας του ή ακόμα χειρότερα – να χρειαστεί να το ζητήσετε ξανά από τον πελάτη, οι εκπρόσωποι μπορούν να έχουν εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες με τα προσαρμοσμένα πεδία ticket.
Πόροι γνωσιακής βάσης
- Ρύθμιση πεδίου ticket
- Πεδίο Ticket [Εξήγηση]
- Προσαρμοσμένα Πεδία Ticket [Εξήγηση]
- Πληροφορίες ticket/πελάτη (CRM)
- Προσαρμοσμένα Πεδία Ticket [Εξήγηση]
- Πεδία Επαφών
- Λεπτομέρειες Ticket [Εξήγηση]
- Ορίστε συγκεκριμένες τιμές επισκεπτών με javascript
- Πως να συμπληρώσετε αυτόματα ένα πεδίο ticket
Είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε απεριόριστα προσαρμοσμένα πεδία ticket;
Δημιουργήστε μοναδικά πεδία ticket (όπως ID παραγγελίας ή αίτημα GDPR) για να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρίες εξυπηρέτησης πελατών. Ξεκινήστε μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών today. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι τα πεδία ticket;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα πεδία των tickets περιέχουν δεδομένα σχετικά με τα tickets. Οι εκπρόσωποι υποστήριξης συνήθως τα χρησιμοποιούν για τη συλλογή και αποθήκευση πρόσθετων πληροφοριών σχετικά με συγκεκριμένους πελάτες και τα ερωτήματά τους. Για παράδειγμα, όταν ένας πελάτης ενημερώνεται για ένα πρόβλημα με την παραγγελία του, μπορείτε να αποθηκεύσετε το ID της παραγγελίας του σε ένα προσαρμοσμένο πεδίο ticket για μελλοντική αναφορά.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από προσαρμοσμένα πεδία ticket;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα προσαρμοσμένα πεδία ticket μπορούν να σας βοηθήσουν να παρέχετε καλύτερη εξυπηρέτηση. Έχοντας όλες τις βασικές πληροφορίες των ticket, θα μπορείτε να παρέχετε γρήγορη, ενημερωμένη και εξατομικευμένη υποστήριξη πελατών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στα πεδία των ticket;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Με το λογισμικό help desk του LiveAgent, οι πιθανότητες είναι ανεξάντλητες. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε απεριόριστα προσαρμοσμένα πεδία ticket με πολλαπλές επιλογές μορφοποίησης εισαγωγής δεδομένων. ” } }] }