Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Κέντρο υποστήριξης

Τι είναι το κέντρο υποστήριξης;

Η φροντίδα πελατών είναι η διαδικασία παροχής βοήθειας στους πελάτες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την αγορά. Είναι ένα σημαντικό μέρος των σχέσεων με τους πελάτες – αυξάνει το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών. Έτσι, οι αντιπρόσωποι των πελατών πρέπει να είναι καλά καταρτισμένοι και οργανωμένοι.

Είναι επίσης απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε ένα ποιοτικό κέντρο υποστήριξης, το οποίο είναι ένα λογισμικό με πολλές λειτουργίες που επιτρέπει τη διαχείριση καρτελών. Είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών που χειρίζεται διάφορες μορφές επικοινωνίας, όπως email, μηνύματα συνομιλίας, tweets και άλλα. Κάποιο λογισμικό κέντρο υποστήριξης μπορεί επίσης να είναι δωρεάν.

Κέντρο υποστήριξης

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς να ορίσετε το κέντρο υποστήριξης;

Το κέντρο υποστήριξης είναι ένας πόρος, σκοπός του οποίου είναι να παρέχει στον πελάτη πληροφορίες και υποστήριξη που σχετίζονται με υπηρεσίες και προϊόντα συγκεκριμένου ιδρύματος. Συνήθως, πρόκειται για τεχνική υποστήριξη που διατίθεται μέσω ιστότοπου, άμεσων μηνυμάτων, e-mail ή τηλεφωνικής γραμμής.

Το LiveAgent παρέχει κέντρο υποστήριξης;

Το LiveAgent παρέχει φυσικά κέντρο υποστήριξης. Και οι δύο από την πλευρά τους, παρέχοντας υποστήριξη στους πελάτες τους και πρόσβαση σε επιλογές τεχνικής υποστήριξης ως επιλογή στο σύστημα. Αυτό έχει τεράστιο αντίκτυπο στην παροχή της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών που απαιτείται στον καταναλωτικό κόσμο.

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του κέντρου υποστήριξης;

Το κέντρο υποστήριξης πρέπει να έχει πολλά βασικά χαρακτηριστικά. Πρώτον, θα πρέπει να έχει σημεία επικοινωνίας. Δηλαδή, μέρη όπου ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με την τεχνική υποστήριξη. Επιπλέον, θα πρέπει να έχει μια καλά αναπτυγμένη γνωσιακή βάση που θα επιτρέπει την απόκτηση πληροφοριών χωρίς την υποστήριξη ενός αντιπροσώπου. Θα πρέπει επίσης να χαρακτηρίζεται από δυνατότητες αυτοματοποίησης της εργασίας. Χάρη σε αυτό, οι αντιπρόσωποι δεν χρειάζεται να ασχολούνται με επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες και μπορούν να επικεντρωθούν σε άλλες δραστηριότητες.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo