Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Τι είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης;

Το Κέντρο εξυπηρέτησης είναι ένα μοναδικό σημείο επαφής μεταξύ της εταιρείας και των πελατών, των χρηστών, των επιχειρηματικών εταίρων. Δημιουργείται ως μέρος της υποστήριξης πελατών και σκοπός του είναι να βοηθά τους χρήστες με αιτήματα και προβλήματα.

Το κέντρο εξυπηρέτησης μπορεί να αναφέρεται ως ένα ειδικό κέντρο υποστήριξης ή απλώς ένα σύστημα συλλογής πληροφοριών. Το κέντρο εξυπηρέτησης ορίζεται επίσης ως εργαλείο διαχείρισης εξυπηρέτησης τεχνολογίας πληροφοριών, επειδή χρησιμοποιεί πρακτικές Βιβλιοθήκης Πληροφοριακής και Τεχνολογικής Υποδομής για την παροχή υπηρεσιών. Το κέντρο εξυπηρέτησης απαιτεί επίσης το σύστημα διαχείρισης.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης;

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης είναι ένα ενιαίο σημείο επαφής μεταξύ του παρόχου εξυπηρέτησης και των χρηστών. Ένα τυπικό κέντρο εξυπηρέτησης διαχειρίζεται προβλήματα και αιτήματα εξυπηρέτησης. Επιπλέον, υποστηρίζει την επικοινωνία με τους χρήστες.

 

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του κέντρου υποστήριξης και του κέντρου εξυπηρέτησης;

Η κύρια λειτουργία του κέντρου υποστήριξης είναι ο χειρισμός προβλημάτων και αιτημάτων υποστήριξης. Στόχος του είναι να επιλύσει γρήγορα τα προβλήματα των πελατών, ελαχιστοποιώντας τον χρόνο αναμονής τους. Το κέντρο εξυπηρέτησης, από την άλλη πλευρά, εξετάζει τις συνολικές διαδικασίες των πληροφοριών και της επιχείρησης στον οργανισμό με στόχο τη συνεχή βελτίωση. Βασίζεται σε επιχειρηματικούς στόχους.

 

Το LiveAgent παρέχει ένα κέντρο εξυπηρέτησης;

Το LiveAgent παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας ενός κέντρου εξυπηρέτησης. Το εργαλείο είναι αρκετά ευέλικτο ώστε να προσαρμόζεται σε συγκεκριμένες επιχειρηματικές απαιτήσεις και να επιτρέπει την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους πελάτες του.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo