Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αίτημα υποστήριξης

Τι είναι ένα αίτημα υποστήριξης;

Ένα αίτημα υποστήριξης είναι ένα ερώτημα από έναν πελάτη ή έναν επισκέπτη της ιστοσελίδας σας που θέτει μια ερώτηση η οποία σχετίζεται με την επιχείρηση, το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Το αίτημα υποστήριξης αποτελείται συνήθως από ένα θέμα και ένα σώμα, μερικές φορές μπορεί να υπάρχει πρόσθετη κατηγοριοποίηση.

Ένα αίτημα υποστήριξης μπορεί να υποβληθεί απευθείας ως email που αποστέλλεται στη διεύθυνση του email υποστήριξης σας (π.χ. support@liveagent.com) ή μέσω widget φόρμας επικοινωνίας το οποίο είναι ενσωματωμένο στην ιστοσελίδα σας. Ένα μήνυμα στο Facebook ή μια κλήση μπορεί επίσης να θεωρηθεί αίτημα υποστήριξης, αλλά από τεχνικής απόψεως ο όρος αίτημα υποστήριξης σχετίζεται κυρίως με ερωτήσεις που υποβάλλονται ηλεκτρονικά.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει ένα αίτημα υποστήριξης;

Ένα αίτημα υποστήριξης αποτελεί ένα αίτημα από πελάτη ή επισκέπτη στην ιστοσελίδα της εταιρείας σας με μια ερώτηση σχετικά με την επιχείρηση, την υπηρεσία ή το προϊόν σας. Μπορείτε να τα στείλετε μέσω των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας.

 

Ποιος είναι υπεύθυνος για τον χειρισμό των αιτημάτων υποστήριξης;

Οι υπεύθυνοι αντιπρόσωποι για την εξυπηρέτηση πελατών είναι υπεύθυνοι για τον χειρισμό των αιτημάτων υποστήριξης. Ο στόχος τους είναι να βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματος και να παρέχουν συγκεκριμένη υποστήριξη στο άτομο που υποβάλλει την αναφορά.

 

Πού μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλα τα αιτήματα υποστήριξης στο LiveAgent;

Στο LiveAgent, η πρόσβαση σε όλα τα αιτήματα υποστήριξης βρίσκεται στην ενότητα Καρτέλες. Κάποιοι αντιπρόσωποι ενδέχεται να έχουν περιορισμένη πρόσβαση και να βλέπουν μόνο τις καρτέλες οι οποίες τους έχουν εκχωρηθεί και ο διαχειριστής και ο κάτοχος μπορούν να δουν όλες τις καρτέλες.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo