Τι είναι ένα κανάλι υποστήριξης;
Το email, η live συνομιλία, το τηλέφωνο, το Facebook και το Twitter είναι όλα κανάλια υποστήριξης. Το κανάλι υποστήριξης είναι βασικά ένα μέσον, διαμέσω του οποίου γίνεται επικοινωνία μεταξύ εσάς και των πελατών σας.
Ορισμένα προγράμματα υπηρεσίας βοήθειας προσφέρουν μόνο το email ως κανάλι υποστήριξης, ενώ άλλα επικεντρώνονται κυρίως στη live συνομιλία. Το LiveAgent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε 1 εφαρμογή.
Frequently Asked Questions
Πώς ορίζεται ένα κανάλι υποστήριξης;
Ένα κανάλι υποστήριξης είναι ένα μέσον, διαμέσου του οποίου ένας πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με μια εταιρεία ή μια επωνυμία. Η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω ενός καναλιού, αλλά και σε πολλαπλά κανάλια.
Ποια είναι τα πιο δημοφιλή κανάλια υποστήριξης;
Tα πιο γνωστά κανάλια υποστήριξης είναι το email, τα κοινωνικά δίκτυα, η live συνομιλία, τα γραφικά στοιχεία υποστήριξης στην ιστοσελίδα, τα φόρουμ ή τα newsgroups, οι τηλεφωνικές κλήσεις, και μια γνωσιακή βάση αυτοεξυπηρέτησης
Ποια κανάλια υποστήριξης μπορείτε να αξιοποιήσετε στο LiveAgent;
Στο LiveAgent μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κανάλια υποστήριξης που χρειάζεστε: e-mail, live συνομιλία, τηλέφωνο, Facebook, Twitter και μια γνωσιακή βάση αυτοεξυπηρέτησης.
Σημείωση ειδικού
Τα κανάλια υποστήριξης είναι μέσα επικοινωνίας μεταξύ πελατών και εταιρειών όπως email, live chat, τηλέφωνο, Facebook και Twitter.

Τηλεφωνικό Κέντρο Έναντι Κέντρου Επικοινωνίας: Ποια Είναι η Διαφορά;
Videos - Tilefoniko Kentro Enanti Kentrou Epikoinonias Poia Einai I Diafora