Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Τι είναι η πύλη πελατών;

Η πύλη πελατών είναι μια επιλογή αυτοεξυπηρέτησης, η οποία παρέχει στους πελάτες ένα μόνο σημείο πρόσβασης στις πληροφορίες της εταιρείας/του προϊόντος. Οι βασικές πύλες πελατών δεν απαιτούν σύνδεση πελάτη και ενδέχεται να προσφέρουν μόνο γενικές πληροφορίες διαθέσιμες σε οποιονδήποτε, όπως: άρθρα γνωσιακής βάσης, σελίδα Συχνών Ερωτήσεων, εκπαιδευτικά βίντεο, κ.λπ. Ωστόσο, πιο εξελιγμένες πύλες που έχουν πρόσβαση μέσω ονόματος χρήστη και κωδικού πρόσβασης είναι πιο ασφαλείς και επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να μοιράζονται ιδιωτικές πληροφορίες για συγκεκριμένους λογαριασμούς με τους πελάτες τους.

Για τους καταναλωτές, μια πύλη πελατών τους επιτρέπει να λαμβάνουν πληροφορίες και να επιλύουν μόνοι τους ζητήματα προϊόντων/υπηρεσιών ανά πάσα στιγμή. Συνολικά, είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος υποστήριξης πελατών, ακόμα και όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι αντιπρόσωποι υποστήριξης.

Η άνοδος των πυλών πελατών και η αυτοεξυπηρέτηση

Την σημερινή εποχή οι καταναλωτές έχουν γίνει πιο αυτοδύναμοι και προτιμούν να αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο πριν ζητήσουν υποστήριξη. Ως εκ τούτου, η ζήτηση για πύλες αυτοεξυπηρέτησης αυξήθηκε δραματικά τα τελευταία χρόνια. Παρακάτω είναι μερικά από τα τελευταία στατιστικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι:

  • Οι γνωσιακές βάσεις και οι Συχνές Ερωτήσεις είναι οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες επιλογές αυτοεξυπηρέτησης που διατίθενται σήμερα. (Forrester)
  • Το 90% των παγκόσμιων καταναλωτών αναμένουν ότι οι εταιρείες και οι οργανισμοί θα προσφέρουν μια διαδικτυακή πύλη για αυτοεξυπηρέτηση. (Microsoft)
  • Το 98% των καταναλωτών έχουν δοκιμάσει μια λύση αυτοεξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης για μια ενότητα Συχνών Ερωτήσεων εταιρείας, κέντρο εξυπηρέτησης ή άλλους διαδικτυακούς πόρους. (Dimensional Research)
  • Το 60% των καταναλωτών στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι το κανάλι τους για απλές ερωτήσεις υποστήριξης πελατών είναι ένα ψηφιακό εργαλείο αυτοεξυπηρέτησης. (American Express)
  • Το 86% των στελεχών B2B προτιμούν να χρησιμοποιούν εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης για αναδιάταξη και όχι να μιλούν με αντιπρόσωπο πωλήσεων. (McKinsey)
What-is-a-customer portal-LiveAgent

Επιχειρηματικά οφέλη μιας πύλης αυτοεξυπηρέτησης πελατών

Βελτιωμένη ικανοποίηση των πελατών

Οι πύλες πελατών προσφέρουν μια απρόσκοπτη εμπειρία αυτοεξυπηρέτησης και υποστήριξης παρέχοντας πλήρη 24/7 πρόσβαση σε σχετικές, ενημερωμένες πληροφορίες. Επομένως, οι πελάτες μπορούν να βρουν απαντήσεις μόνοι τους, μερικές φορές προσωπικά βολικές για αυτούς. Ως εκ τούτου, βελτιώνει σημαντικά την ικανοποίηση των πελατών.

Αυξημένη αφοσίωση πελατών

Οι εταιρείες μπορούν να αυξήσουν αποτελεσματικά την αφοσίωση των πελατών δημιουργώντας ένα απλό κοινοτικό φόρουμ. Το φόρουμ τους επιτρέπει να συζητούν λύσεις, πιθανά βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων, να μοιράζονται σχόλια, ιδέες και προτάσεις. Επιπλέον, οι πύλες υποστήριξης τους παρέχουν μεγαλύτερη αίσθηση εμπλοκής, αυξημένη εμπλοκή και ενδυνάμωση.

Μειωμένος φόρτος εργασίας αντιπροσώπου εξυπηρέτησης

Οι πύλες αυτοεξυπηρέτησης πελατών μπορούν επίσης να μειώσουν τον φόρτο εργασίας των αντιπροσώπων. Για παράδειγμα, δεδομένου ότι οι πελάτες μπορούν να αναζητήσουν την κατάσταση της καρτέλας, οι αντιπρόσωποι δεν χρειάζεται να ξοδέψουν χρόνο να απαντήσουν σε ερωτήσεις όπως: “Ποια είναι η κατάσταση του αιτήματός μου;”. Αντ ‘αυτού, μπορούν να εστιάσουν τις προσπάθειές τους και την προσοχή τους στην αντιμετώπιση πιο περίπλοκων ερωτήσεων αντί να χειρίζονται δευτερεύοντα, επαναλαμβανόμενα ζητήματα.

Μείωση του κόστους υποστήριξης πελατών

Η ενσωμάτωση μιας πύλης κέντρου εξυπηρέτησης απαιτεί επένδυση. Ωστόσο, αποφέρει μακροπρόθεσμα καθώς μειώνει το κόστος υποστήριξης πελατών για τις επιχειρήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες μπορούν να έρθουν σε επαφή με μια εταιρεία 24/7. Επομένως, δεν υπάρχει ανάγκη διάθεσης πρόσθετων πόρων για την παράταση των ωρών εργασίας ή την πρόσληψη περισσότερων υπαλλήλων υποστήριξης.

Μειωμένοι όγκοι υποστήριξης

Η καλά σχεδιασμένη, εύκολη στην πλοήγηση πύλη πελατών διαθέτει μια ισχυρή γνωσιακή βάση, ενότητα Συχνών Ερωτήσεων και ένα καλά συνδεδεμένο φόρουμ κοινότητας. Με αυτά, οι επιχειρήσεις μπορούν να μειώσουν τον συνολικό αριθμό των εισερχόμενων αιτημάτων υποστήριξης πελατών, διότι οι πελάτες θα βρουν τις απαντήσεις στις ερωτήσεις τους και θα επιλύσουν απλά προβλήματα από μόνοι τους.

Βασικά στοιχεία πύλης αυτοεξυπηρέτησης πελατών

Γνωσιακή βάση

Η γνωσιακή βάση είναι μια βιβλιοθήκη, η οποία αποθηκεύει όλες τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα/τις υπηρεσίες της εταιρείας. Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν και να οργανώσουν το περιεχόμενο σε μια εύχρηστη σειρά άρθρων, όπως οδηγούς έναρξης, άρθρα οδηγιών, συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων και άλλες χρήσιμες/πολύτιμες πληροφορίες. Επιπλέον, οι περισσότερες πύλες έχουν μια γραμμή αναζήτησης στην κορυφή για εύκολη πλοήγηση σε όλο το περιεχόμενο.

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις ή, με άλλα λόγια, οι συνήθεις ερωτήσεις είναι μια ενότητα όπου αντιμετωπίζετε τις πιο κοινές ανησυχίες, ερωτήσεις και αντιρρήσεις που ενδέχεται να έχουν οι πελάτες, για παράδειγμα, σχετικά με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις πολιτικές της εταιρείας. Οι συχνές ερωτήσεις μπορούν επίσης να περιλαμβάνουν συνδέσμους προς τα σχετικά άρθρα στη γνωσιακή βάση, αναρτήσεις ιστολογίου ή εκπαιδευτικά βίντεο.

Εκπαιδευτικά βίντεο

Το 69% των χρηστών προτιμούν να παρακολουθούν βίντεο για να μάθουν σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, καθώς βρίσκουν πιο εύκολα κατανοητά τα εκπαιδευτικά βίντεο, πιο γρήγορα στην κατανάλωση και πιο ελκυστικά. Επομένως, είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί ολοκληρωμένη αυτοεξυπηρέτηση με βάση βίντεο.

https://www.youtube.com/watch?v=hrCeVuzfock

Φόρουμ κοινότητας

Τα φόρουμ κοινότητας αποτελούν ουσιαστικό στοιχείο μιας πύλης αυτοεξυπηρέτησης. Επιτρέπουν στους πελάτες να αλληλεπιδρούν/να αλληλοβοηθούνται, να ρωτούν και να απαντούν ο ένας στον άλλο και να μοιράζονται γνώσεις/ιδέες. Επιπλέον, οι αντιπρόσωποι μπορούν εύκολα να παρακολουθούν αυτές τις αλληλεπιδράσεις και να επεμβαίνουν όταν χρειάζεται για να προσφέρουν βοήθεια.

Σχόλια και προτάσεις

Η δυνατότητα σχολίων και προτάσεων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συλλέγουν σχόλια πελατών και ενθαρρύνουν τους πελάτες να στέλνουν τις προτάσεις τους για μελλοντικές βελτιώσεις προϊόντων/υπηρεσιών. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να ψηφίσουν για υπάρχουσες προτάσεις καθώς και να παρακολουθούν την πρόοδο της εφαρμογής τους.

Υποβολή καρτελών

Εάν αποτύχουν όλα τα άλλα, οι πελάτες εξακολουθούν να μπορούν να επικοινωνήσουν με την υποβολή ενός αιτήματος υποστήριξης. Με αυτήν την επιλογή, οι πελάτες μπορούν να διαχειριστούν τις προσδοκίες τους βλέποντας την κατάσταση των καρτελών τους ανά πάσα στιγμή.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Το LiveAgent είναι μια λύση κέντρου εξυπηρέτησης πλούσια σε χαρακτηριστικά που περιλαμβάνει επίσης μια ολοκληρωμένη πύλη πελατών. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορεί μια πύλη πελατών να μειώσει το κόστος της εταιρείας σας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η ενσωμάτωση μιας πύλης κέντρου εξυπηρέτησης απαιτεί συγκεκριμένη επένδυση. Όμως, αποφέρει μακροπρόθεσμα καθώς συμβάλλει στη μείωση του κόστους υποστήριξης πελατών για τις επιχειρήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες μπορούν να έρχονται σε επαφή με μια εταιρεία εκτός ωρών λειτουργίας. Επομένως, δεν υπάρχει ανάγκη διάθεσης πρόσθετων πόρων για την παράταση των ωρών εργασίας ή την πρόσληψη περισσότερων υπαλλήλων υποστήριξης.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι μία Γνωσιακή Βάση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η Γνωσιακή Βάση είναι μια συλλογή περιεχομένου που περιέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα/τις υπηρεσίες μιας εταιρείας. Συνήθως οργανώνεται σε μια σειρά άρθρων με εύκολη αναζήτηση. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν οδηγούς έναρξης, άρθρα σχετικά με οδηγίες, συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων και άλλες χρήσιμες/πολύτιμες πληροφορίες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορείτε να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η αφοσίωση των πελατών μπορεί να αυξηθεί δημιουργώντας ένα φόρουμ κοινότητας όπου μπορούν να μοιράζονται οι πελάτες. Για παράδειγμα, να συζητάνε λύσεις, πιθανά βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων και να μοιράζονται τα σχόλια, τις ιδέες και τις προτάσεις τους.” } }] }

Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo