Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Bαθμολογία ικανοποίησης πελατών

Τι είναι η βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;

Οι πελάτες μπορούν να παρέχουν σχόλια μετά την επίλυση της καρτέλας τους. Αυτό γίνεται μέσω ενός απλού ερωτηματολογίου με 2 επιλογές: καλή ή κακή βαθμολογία. Οι πελάτες μπορούν επίσης να αφήσουν ένα σχόλιο εάν θέλουν να εκφράσουν τη γνώμη τους. Η βαθμολογία ικανοποίησης πελατών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείτε την αποτελεσματικότητα των αντιπροσώπων σας.

Οι βαθμολογίες μπορούν να παρέχονται μόνο από πελάτες και όχι από αντιπροσώπους, ακόμη και αν έχουν ζητήσει την καρτέλα.

Bαθμολογία ικανοποίησης πελατών
Έννοια σχολίων πελατών. Χειροκίνητος έλεγχος του εξαιρετικού σημείου σε μια έρευνα. Εικονογράφηση επίπεδης διανυσματικής σχεδίασης

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;

Η βαθμολογία ικανοποίησης πελατών είναι ένα μέτρο που μας δείχνει πόσο ικανοποιημένος είναι ο πελάτης από την εξυπηρέτηση πελατών. Μπορούν να δώσουν απαντήσεις σε αυτό αφού επιλυθεί η αναφορά τους από έναν αντιπρόσωπο. Αυτό γίνεται συνήθως με ένα απλό ερωτηματολόγιο όπου μπορείτε να υποδείξετε εάν η αξιολόγηση είναι καλή ή κακή.

Πώς να υπολογίσετε τη βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;

Η βαθμολογία ικανοποίησης πελατών μπορεί να υπολογιστεί, για παράδειγμα, μέσω ενός απλού ερωτηματολογίου που θα διατίθεται στον πελάτη μετά την επίλυση της αίτησής του. Ο πελάτης δίνει θετική ή αρνητική βαθμολογία και στην κλίμακα αξιολόγησης από τους πελάτες μπορούμε να αξιολογήσουμε εάν οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι με την υπηρεσία.

Πώς να βελτιώσετε την βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;

Για να αυξήσετε την βαθμολογία ικανοποίησης πελατών, πρέπει να αναπτύξετε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Θυμηθείτε να αντιμετωπίζετε τους πελάτες σας ξεχωριστά και να τους δίνετε προσοχή ως ανεξάρτητα άτομα. Δώστε την ευκαιρία στους πελάτες σας να έρθουν σε επαφή μέσω διαφόρων καναλιών για να επιλέξετε το καλύτερο για αυτούς. Απαντήστε στα προβλήματα των πελατών όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και εύκολα. Συλλέξτε σχόλια και αξιολογήσεις από πελάτες. Χρησιμοποιήστε τα για να βελτιώσετε τις ενέργειές σας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo