Τι είναι η βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;
Οι πελάτες μπορούν να παρέχουν σχόλια μετά την επίλυση της καρτέλας τους χρησιμοποιώντας ένα απλό ερωτηματολόγιο με 2 επιλογές: καλή ή κακή βαθμολογία. Οι πελάτες μπορούν επίσης να αφήσουν ένα σχόλιο εάν θέλουν να εκφράσουν τη γνώμη τους. Η αξιολόγηση ικανοποίησης πελατών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείτε την αποτελεσματικότητα των αντιπροσώπων σας και μπορείτε να την διαχειριστείτε αποτελεσματικά μέσω ενός συστήματος παρακολούθησης ικανοποίησης επισκεπτών.
Οι αξιολογήσεις μπορούν να παρέχονται μόνο από πελάτες και όχι από αντιπροσώπους, ακόμα κι αν εκείνοι έχουν ζητήσει την καρτέλα.
Με την εγκατάσταση ενός συστήματος διαχείρισης παραπόνων στην επιχείρησή σας διασφαλίζεται μια βελτιωμένη διαδικασία για το χειρισμό των σχολίων των πελατών και τη βελτίωση της συνολικής ικανοποίησης των πελατών, καθώς και την παρακολούθηση της απόδοσης των αντιπροσώπων σας όσον αφορά στη διαχείριση των σχολίων των πελατών.

Frequently Asked Questions
Τι είναι η βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;
Η βαθμολογία ικανοποίησης πελατών είναι ένα μέτρο που μας δείχνει πόσο ικανοποιημένος είναι ο πελάτης από την εξυπηρέτηση πελατών. Μπορούν να δώσουν απαντήσεις σε αυτό αφού επιλυθεί η αναφορά τους από έναν αντιπρόσωπο. Αυτό γίνεται συνήθως με ένα απλό ερωτηματολόγιο όπου μπορείτε να υποδείξετε εάν η αξιολόγηση είναι καλή ή κακή.
Πώς να υπολογίσετε τη βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;
Η βαθμολογία ικανοποίησης πελατών μπορεί να υπολογιστεί, για παράδειγμα, μέσω ενός απλού ερωτηματολογίου που θα διατίθεται στον πελάτη μετά την επίλυση του αιτήματος του. Ο πελάτης δίνει θετική ή αρνητική βαθμολογία και στην κλίμακα αξιολόγησης από τους πελάτες μπορούμε να αξιολογήσουμε εάν οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι με την υπηρεσία.
Πώς να βελτιώσετε την βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;
Για να αυξήσετε την βαθμολογία ικανοποίησης πελατών, πρέπει να αναπτύξετε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Θυμηθείτε να αντιμετωπίζετε τους πελάτες σας ξεχωριστά και να τους δίνετε προσοχή ως ανεξάρτητα άτομα. Δώστε την ευκαιρία στους πελάτες σας να έρθουν σε επαφή μέσω διαφόρων καναλιών για να επιλέξετε το καλύτερο για αυτούς. Απαντήστε στα προβλήματα των πελατών όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και εύκολα. Συλλέξτε σχόλια και αξιολογήσεις από πελάτες. Χρησιμοποιήστε τα για να βελτιώσετε τις ενέργειές σας.
Εξυπηρέτηση Πελατών – Συμβουλές για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Videos - Exypiretisi Pelaton Symvoules Gia Ta Mesa Koinonikis Diktyosis
Τηλεφωνικό Κέντρο Έναντι Κέντρου Επικοινωνίας: Ποια Είναι η Διαφορά;
Videos - Tilefoniko Kentro Enanti Kentrou Epikoinonias Poia Einai I Diafora
Πώς να προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών: Η μέθοδος L.A.S.T.
Videos - Pos Na Prosferete Exairetiki Exypiretisi Pelaton I Methodos L A S T
Δεξιότητες Εξυπηρέτησης Πελατών – Εκπαιδευτικό Μάθημα Βίντεο
Videos - Dexiotites Exypiretisis Pelaton Ekpaideftiko Mathima Vinteo