Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Έρευνα ικανοποίησης πελατών

Τι είναι μια έρευνα ικανοποίησης πελατών;

Survey is an examination of opinions, behavior made by asking people questions.

Cambridge dictionary

Οι έρευνες συμπληρώνονται από τους πελάτες μετά την εμπειρία τους με το προσωπικό υποστήριξης. Γνωστές και ως έρευνες ικανοποίησης πελατών. Αυτές οι έρευνες ρωτούν τον πελάτη για το πώς αντιμετωπίστηκαν από τους εκπροσώπους των πελατών.

Δεν συμπληρώνουν όλοι οι πελάτες τη φόρμα. Μερικοί άνθρωποι τη βλέπουν ως χάσιμο χρόνου και ότι δεν αξίζει τον κόπο, οπότε παραλείπουν να τη συμπληρώσουν. Ωστόσο, είναι πολύτιμες πληροφορίες για την εταιρεία.

Όλοι οι αντιπρόσωποι προσπαθούν με κάθε τρόπο να διασφαλίσουν ότι ο πελάτης έχει μια καλή εμπειρία. Μερικές φορές, ο πελάτης είναι τόσο απογοητευμένος με το προϊόν που μπορεί να συμπληρώσει λανθασμένα τη φόρμα της έρευνας. Αυτό οφείλεται στην εσφαλμένη ερμηνεία του πελάτη.

Τι πρέπει να περιλαμβάνει μια έρευνα ικανοποίησης πελατών;

Πριν ξεκινήσετε να δημιουργείτε την έρευνά σας, είναι σημαντικό να καθορίσετε:

  • Το εργαλείο που πρόκειται να χρησιμοποιήσετε
  • Ποιον προσπαθείτε να στοχεύσετε με την έρευνα (θα μπορούσε να είναι ένα συγκεκριμένο τμήμα των πελατών σας)
  • Στόχοι που θα χρησιμοποιήσει η εταιρεία σας για να αξιολογήσει την επιτυχία της έρευνας

Πώς να καθορίσετε στόχους για την έρευνα ικανοποίησης πελατών;

Η επιλογή ΈΞΥΠΝΩΝ στόχων πριν δημιουργήσετε την έρευνα ικανοποίησης είναι ζωτικής σημασίας.

Όταν κάνετε σκέψεις για πιθανούς στόχους, βεβαιωθείτε ότι είναι:

  • Σ – συγκεκριμένοι
  • Μ – μετρήσιμοι
  • Ε – εφικτοί
  • Σ – σχετικοί
  • Χ – χρονικά περιορισμένοι

Μετά από αυτό, μπορείτε να ξεκινήσετε να δημιουργείτε ερωτήσεις κατάλληλες για την εταιρεία σας.

Τύποι ερωτήσεων:

  • Ανοικτές
  • Κλειστές
  • Πολλαπλής επιλογής
  • Ερωτήσεις τύπου βαθμολογίας
  • Ερωτήσεις κλίμακας

Είναι σημαντικό να αξιολογήσετε προσεκτικά ποια είναι κατάλληλα για τους στόχους σας. Για να έχετε μια χρήσιμη έρευνα, πρέπει να διευκολύνετε την εμπειρία των ερωτηθέντων. Έτσι, χρησιμοποιήστε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής ή κλειστές για να έχετε ακριβείς απαντήσεις. Εάν δεν είστε βέβαιοι, δώστε την επιλογή για την ανοιχτή απάντηση. Αλλά μην το παρακάνετε αν δεν θέλετε να χάσετε τους ερωτηθέντες.

Τέλος, δημιουργήστε την έρευνα ικανοποίησης πελατών με αυτήν την απλή δομή:

1. Το πρώτο μέρος θα πρέπει να αφορά τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας από τους ερωτηθέντες/πελάτες.

2. Το επόμενο μέρος πρέπει να αφορά τον πελάτη. Καθορίστε τα σημαντικά δημογραφικά στοιχεία του πελάτη, όπως η ηλικία, η τοποθεσία. Αυτό σας βοηθά επίσης να προσδιορίσετε το κοινό -στόχο σας.

3. Χρησιμοποιήστε τύπο ερωτήσεων βαθμολόγησης ή ερωτήσεις κλίμακας.

4. Δώστε στον ερωτώμενο τη δυνατότητα να εκφράσει τις απόψεις του με ανοιχτές ερωτήσεις.

5. Προς το τέλος, συνοψίστε την έρευνα και ενημερώστε τον ερωτώμενο τι θα συμβεί με τις απαντήσεις του.

Πώς μπορεί το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών να βοηθήσει τις αξιολογήσεις ικανοποίησης των πελατών σας;

Το LiveAgent είναι λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, το οποίο δημιουργήθηκε για να κάνει τους εκπροσώπους των πελατών σας να λειτουργούν αποδοτικά και αποτελεσματικά. Προσφέρει επίσης μια ενσωμάτωση που ονομάζεται Nicereply. Μέσω αυτής της ενσωμάτωσης, μπορείτε να συλλέξετε αποτελεσματικά τα σχόλια των πελατών.

Διαβάστε περισσότερα για τις Ενσωματώσεις Σχολίων LiveAgent εδώ.

Οφέλη από τη χρήση του LiveAgent – για να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών:

  • Βελτιωμένος χρόνος απόκρισης
  • Ζωντανή συνομιλία – διευθετήστε αμέσως τα ζητήματα του πελάτη σας
  • Αυξημένη παραγωγικότητα στα τμήματα σας
  • Σύστημα CRM
  • Email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κλήσεις και ερωτήσεις συνομιλίας από μία διεπαφή

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι μια έρευνα ικανοποίησης Πελατών;

Οι Έρευνες Ικανοποίησης Πελατών είναι έρευνες που ολοκληρώθηκαν από πελάτες μετά από εμπειρίες τους με το προσωπικό υποστήριξης. Οι ερωτήσεις σε μια τέτοια έρευνα αφορούν συνήθως τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών από αντιπροσώπους. Μια τέτοια έρευνα σας επιτρέπει να λάβετε πολύτιμα σχόλια για την εξυπηρέτηση πελατών.

Ποια είναι τα στοιχεία των ερευνών ικανοποίησης Πελατών;

Στις έρευνες ικανοποίησης πελατών, θα πρέπει να υποβάλλονται ερωτήσεις που θα αποκαλύψουν μια ευρεία εικόνα της εξυπηρέτησης πελατών. Συνήθως, αυτές είναι ερωτήσεις όπως: Ποιο είναι το συνολικό σας επίπεδο ικανοποίησης; Ποια είναι η πιθανότητα να αγοράσετε ξανά ένα προϊόν από μια συγκεκριμένη εταιρεία; Ποια είναι η πιθανότητα να προτείνετε τις υπηρεσίες στους φίλους σας;

Πώς να πραγματοποιήσετε μια έρευνα ικανοποίησης Πελατών;

Για να πραγματοποιήσετε μια έρευνα ικανοποίησης πελατών, πρέπει να ορίσετε τις ερωτήσεις που θέλετε να του κάνετε έτσι ώστε οι απαντήσεις να είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικές για εσάς. Είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό να επιλέξετε το κανάλι μέσω του οποίου θα διεξαχθεί η έρευνα. Αυτό μπορεί να είναι να καλέσετε πελάτες, να στείλετε email σε πελάτες, να στείλετε μια κάρτα με μια κάρτα απάντησης και ένα φάκελο ή μια ηλεκτρονική έρευνα.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo