Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Όλα-σε-ένα λογισμικό
ικανοποίησης πελατών

Ξεχωρίστε παρέχοντας, γρήγορη, εξατομικευμένη και ενημερωμένη υποστήριξη σε κάθε κανάλι.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες σας από την εξυπηρέτηση πελατών σας;

Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι πιο πιστοί, πιο πιθανό να αγοράσου ξανά, πιο πρόθυμοι να προτείνουν το brand σας, πιο κερδοφόροι για την επιχείρησή σας και έχουν χαμηλότερο κόστος διατήρησης. Η μέτρηση της ικανοποίησης από την εξυπηρέτηση των πελατών έχει καταστεί υποχρεωτική για τις περισσότερες επιχειρήσεις στις μέρες μας, καθώς σας παρέχει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των υπηρεσιών σας.

Όταν οι δυνατότητες αναφοράς του LiveAgent ενσωματωθούν σε μία από τις κορυφαίες λύσεις λογισμικού ικανοποίησης πελατών, μπορείτε να ανεβάσετε την ικανοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών σας στο επόμενο επίπεδο. Λάβετε εύκολα σχόλια πελατών για τις συνομιλίες σας στο LiveAgent, παρακολουθήστε την ποιότητα της υποστήριξης πελατών και αποκτήστε μια βαθύτερη κατανόηση των πελατών σας για να βελτιώνετε συνεχώς τις υπηρεσίες σας.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Γιατί έχει σημασία η ικανοποίηση των πελατών

Star icon

Θετική διαφήμιση από στόμα σε στόμα

Οι ευχαριστημένοι πελάτες κάνουν καλή διαφήμιση από στόμα σε στόμα δωρεάν! Μετά από μια θετική εμπειρία με μια επιχείρηση, το 69% των πελατών θα πρότεινε την εταιρεία σε άλλους και το 50% θα χρησιμοποιούσε την επιχείρηση πιο συχνά.(NewVoiceMedia)

Union icon

Η ικανοποίηση των πελατών χτίζει αφοσίωση

Η ικανοποίηση των πελατών δημιουργεί εμπιστοσύνη στο brand σας. Μια αύξηση 10% στη βαθμολογία της ικανοποίησης πελατών μιας εταιρείας οδηγεί σε αύξηση της εμπιστοσύνης από τους πελάτες κατά 12%.(Ινστιτούτο της Εξυπηρέτησης Πελατών)

Flower money icon

Η απόκτηση κοστίζει περισσότερο από τη διατήρηση

Η απόκτηση πελάτη κοστίζει περισσότερο από τη διατήρηση. Η απόκτηση ενός νέου πελάτη είναι από 5 έως 25 φορές πιο ακριβή από τη διατήρηση ενός υπάρχοντος πελάτη. (Αξιολόγηση του Harvard Business)

undraw feedback h2ft

Τι είναι το λογισμικό ικανοποίησης πελατών;

Το λογισμικό ικανοποίησης πελατών είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συλλέγουν, να οργανώνουν και να διαχειρίζονται εύκολα τα σχόλια των πελατών, να μετρούν την ικανοποίηση των πελατών και να αναγνωρίζουν του δυσαρεστημένους πελάτες. Αυτές οι εφαρμογές μπορεί να περιλαμβάνουν αναλυτικά στοιχεία, διαχείριση ερευνών, συλλογή σχολίων, παρακολούθηση παραπόνων, δυνατότητες αναφοράς κλήσεων και άλλες δυνατότητες. Το λογισμικό ικανοποίησης πελατών, εκτός από το να σας παρέχει αποτελεσματική εικόνα για το πόσο ευχαριστημένοι είναι οι πελάτες σας με την επιχείρησή σας ή με την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών που παρέχετε, μπορεί να σας βοηθήσει να αξιολογήσετε τους υπαλλήλους της υποστήριξής σας με βάση τα σχόλια που λαμβάνουν.

Γιατί έχει σημασία η ικανοποίηση των πελατών

business and finance (1)

Η ικανοποίηση των πελατών φέρνει κέρδη

Η υψηλή ικανοποίηση των πελατών αποφέρει περισσότερα κέρδη. Οι ικανοποιημένοι πελάτες που βίωσαν μια θετική εμπειρία με μια επιχείρηση ξοδεύουν 140% περισσότερο από εκείνους που είχαν μια κακή εμπειρία. (Αξιολόγηση του Harvard Business)

live chat increase sales

Οι ικανοποιημένοι πελάτες έχουν μεγαλύτερη αξία

Οι ικανοποιημένοι πελάτες έχουν μεγαλύτερη αξία και διάρκεια. Κάποιος που θα εκθειάσει την εμπειρία πελατών έχει αξία για μια επιχείρηση που είναι 600 έως 1.400% μεγαλύτερη από αυτήν ενός επικριτή. (Bain & Company)

Η μέτρηση της ικανοποίησης από την εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική

Στη σημερινή υπερ-ανταγωνιστική αγορά, η δημιουργία ενός εξαιρετικού προϊόντος δεν εγγυάται την επιτυχία, εκτός εάν το υποστηρίξετε με άριστη εξυπηρέτηση. Η ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών που παρέχει η επιχείρησή σας επηρεάζει άμεσα τη συνολική ικανοποίηση των πελατών από το brand σας. Εάν δεν μετράτε την ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση πελατών, δεν θα μάθετε ποτέ πόσο ευχαριστημένοι (ή δυσαρεστημένοι) είναι οι πελάτες σας με την ποιότητα της εμπειρίας παροχής υπηρεσιών που παρέχει ο οργανισμός σας.

undraw report mx0a

Δημιουργήστε μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης με το LiveAgent για να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών

Η πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών της LiveAgent είναι μια πολύπλοκη πολυκαναλική λύση. Οι δυνατότητες που σας επιτρέπουν να μετράτε την ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση πελατών είναι μόνο ένα μικρό κομμάτι αυτού που μπορεί να κάνει το λογισμικό. Διαθέτει περισσότερες από 179 λειτουργίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να απλοποιήσετε τις επικοινωνίες με τους πελάτες σας, να ενισχύσετε την υποστήριξη πελατών σας και να βελτιώσετε τις αξιολογήσεις ικανοποίησης των πελατών σας.

Μία λύση που περιλαμβάνει τα πάντα για τις ανάγκες της εξυπηρέτησης πελατών

Εξαλείψτε την ανάγκη να αλλάζετε εργαλεία. Το LiveAgent συνδυάζει:

  • – Ισχυρές δυνατότητες καρτελών με έξυπνη διανομή καρτελών
  • – Ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο που υποστηρίζει φωνητικές κλήσεις και βίντεο
  • – Ζωντανή συνομιλία με ενεργητικούς παράγοντες ενεργοποίησης και παρακολούθηση επισκεπτών σε πραγματικό χρόνο
  • – Portal αυτοεξυπηρέτησης με γνωσιακές βάσεις, συχνές ερωτήσεις και φόρουμ
  • – Ενσωματώσεις με μεγάλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram
undraw Working oh83
undraw Choose bwbs

Προσφέρετε εμπειρία εξυπηρέτησης με όλα τα κανάλια επικοινωνίας (omnichannel)

Οι σημερινοί καταναλωτές τείνουν να χρησιμοποιούν πολλά κανάλια επικοινωνίας για να συνδεθούν με brands και αναμένουν μια απρόσκοπτη εμπειρία σε όλα. Με το λογισμικό του LiveAgent μπορείτε να διαχειριστείτε εύκολα όλες τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σας από ένα μόνο μέρος και να παρέχετε μια συνεπή εμπειρία εξυπηρέτησης μέσω όλων των καναλιών ανεξάρτητα από τα κανάλια που χρησιμοποιούν οι πελάτες.

Βελτιώστε την αποτελεσματικότητα της ομάδας υποστήριξής σας

Ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών (συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης δρομολόγησης καρτελών, της διαχείρισης SLA, των τυποποιημένων απαντήσεων, των δυνατοτήτων συνεργασίας ομάδας, καθώς και άμεσης πρόσβασης σε ολοκληρωμένες πληροφορίες πελατών και προηγούμενες αλληλεπιδράσεις) επιτρέπουν στην ομάδα σας να παρέχει μια γρήγορη, εξαιρετικά αποτελεσματική και εξατομικευμένη υποστήριξη – συμβάλλοντας όλα σε μια αυξημένη βαθμολογία ικανοποίησης πελατών.

undraw feeling proud qne1
woman mapping out process on three posters

Προχωρήστε πέρα από τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών

Μετρήστε τη συνολική απόδοση της εξυπηρέτησης πελατών και προσδιορίστε τους τομείς βελτίωσης. Το LiveAgent προσφέρει ισχυρές δυνατότητες ανάλυσης και αναφοράς που σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε πολυάριθμες μετρήσεις υπηρεσιών και KPI, να δημιουργείτε διάφορες αναφορές όπως της χρήσης καναλιού, της απόδοσης και της διαθεσιμότητας του εκπροσώπου, τη συμμόρφωση με SLA, τις αναφορές παρακολούθησης χρόνου και άλλα.

Γιατί το LiveAgent είναι η σωστή πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών για την επιχείρησή σας

Stars

Επιλέχθηκε από 21.000 επιχειρήσεις

Το LiveAgent το εμπιστεύονται πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, σε διάφορους κλάδους.

Person icon

Ευέλικτο & προσαρμόσιμο

Το λογισμικό είναι ευέλικτο, εύκολα επεκτάσιμο και μπορεί να προσαρμοστεί με βάση τις ανάγκες σας.

Money Bag

Διαφανείς & δίκαιες τιμές

Χωρίς συμβόλαια, χωρίς κρυφές χρεώσεις. Μόνο 4 διαφορετικά προγράμματα με δίκαιες τιμές. Περιλαμβάνεται και ένα δωρεάν.

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

What is Customer Satisfaction Software?

Customer satisfaction software is a system that helps your business create long-term customer relationships. As a result, your company can achieve higher revenue, good CX, and brand awareness.

What is the best way to measure customer satisfaction?

The most optimal way to measure or track your customer satisfaction is through csat surveys, especially after customer interactions via email or live chat. Before you create a csat survey, make sure that your questions are targetting your business needs/goals. Give the customer option to give their opinion, but don't make it mandatory. If you require to answer all the questions before submitting, you will get less data that can help you improve. Creating a successful csat survey can be a little time-consuming, but it is the best way to measure customer satisfaction.

Why tracking customer satisfaction is more important than ever?

Well, let's take a look at an example. If the customers are satisfied, they often return and/or spread a good worth of mouth. As a result, they can become brand advocates, creating organic brand awareness, which leads to higher profits. This example displays how big of a competitive differentiator customer satisfaction is nowadays.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo