Γίνετε χαρούμενοι με το λογισμικό ικανοποίησης πελατών

Ξεχωρίστε παρέχοντας, γρήγορη, εξατομικευμένη και ενημερωμένη υποστήριξη σε κάθε κανάλι.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Λογισμικό ικανοποίησης πελατών για ικανοποιημένους πελάτες

Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι πιο πιστοί, πιο πιθανό να αγοράσου ξανά, πιο πρόθυμοι να προτείνουν το brand σας, πιο κερδοφόροι για την επιχείρησή σας και έχουν χαμηλότερο κόστος διατήρησης. Η μέτρηση της ικανοποίησης από την εξυπηρέτηση των πελατών έχει καταστεί υποχρεωτική για τις περισσότερες επιχειρήσεις στις μέρες μας, καθώς σας παρέχει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των υπηρεσιών σας.

Όταν οι δυνατότητες αναφοράς του LiveAgent ενσωματωθούν σε μία από τις κορυφαίες λύσεις λογισμικού ικανοποίησης πελατών, μπορείτε να ανεβάσετε την ικανοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών σας στο επόμενο επίπεδο. Λάβετε εύκολα σχόλια πελατών για τις συνομιλίες σας στο LiveAgent, παρακολουθήστε την ποιότητα της υποστήριξης πελατών και αποκτήστε μια βαθύτερη κατανόηση των πελατών σας για να βελτιώνετε συνεχώς τις υπηρεσίες σας.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Γιατί έχει σημασία η ικανοποίηση των πελατών

Θετική διαφήμιση από στόμα σε στόμα

Οι ευχαριστημένοι πελάτες κάνουν καλή διαφήμιση από στόμα σε στόμα δωρεάν! Μετά από μια θετική εμπειρία με μια επιχείρηση, το 69% των πελατών θα πρότεινε την εταιρεία σε άλλους και το 50% θα χρησιμοποιούσε την επιχείρηση πιο συχνά.(NewVoiceMedia)

Η ικανοποίηση των πελατών χτίζει αφοσίωση

Η ικανοποίηση των πελατών δημιουργεί εμπιστοσύνη στο brand σας. Μια αύξηση 10% στη βαθμολογία της ικανοποίησης πελατών μιας εταιρείας οδηγεί σε αύξηση της εμπιστοσύνης από τους πελάτες κατά 12%.(Ινστιτούτο της Εξυπηρέτησης Πελατών)

Η απόκτηση κοστίζει περισσότερο από τη διατήρηση

Η απόκτηση πελάτη κοστίζει περισσότερο από τη διατήρηση. Η απόκτηση ενός νέου πελάτη είναι από 5 έως 25 φορές πιο ακριβή από τη διατήρηση ενός υπάρχοντος πελάτη. (Αξιολόγηση του Harvard Business)

customer feedback - illustration

Τι είναι το λογισμικό ικανοποίησης πελατών;

Το λογισμικό ικανοποίησης πελατών είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συλλέγουν, να οργανώνουν και να διαχειρίζονται εύκολα τα σχόλια των πελατών, να μετρούν την ικανοποίηση των πελατών και να αναγνωρίζουν του δυσαρεστημένους πελάτες. Αυτές οι εφαρμογές μπορεί να περιλαμβάνουν αναλυτικά στοιχεία, διαχείριση ερευνών, συλλογή σχολίων, παρακολούθηση παραπόνων, δυνατότητες αναφοράς κλήσεων και άλλες δυνατότητες. Το λογισμικό ικανοποίησης πελατών, εκτός από το να σας παρέχει αποτελεσματική εικόνα για το πόσο ευχαριστημένοι είναι οι πελάτες σας με την επιχείρησή σας ή με την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών που παρέχετε, μπορεί να σας βοηθήσει να αξιολογήσετε τους υπαλλήλους της υποστήριξής σας με βάση τα σχόλια που λαμβάνουν.

Γιατί έχει σημασία η ικανοποίηση των πελατών

business and finance - icon

Η ικανοποίηση των πελατών φέρνει κέρδη

Η υψηλή ικανοποίηση των πελατών αποφέρει περισσότερα κέρδη. Οι ικανοποιημένοι πελάτες που βίωσαν μια θετική εμπειρία με μια επιχείρηση ξοδεύουν 140% περισσότερο από εκείνους που είχαν μια κακή εμπειρία. (Αξιολόγηση του Harvard Business)

live chat increases sales

Οι ικανοποιημένοι πελάτες έχουν μεγαλύτερη αξία

Οι ικανοποιημένοι πελάτες έχουν μεγαλύτερη αξία και διάρκεια. Κάποιος που θα εκθειάσει την εμπειρία πελατών έχει αξία για μια επιχείρηση που είναι 600 έως 1.400% μεγαλύτερη από αυτήν ενός επικριτή. (Bain & Company)

Η μέτρηση της ικανοποίησης από την εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική

Στη σημερινή υπερ-ανταγωνιστική αγορά, η δημιουργία ενός εξαιρετικού προϊόντος δεν εγγυάται την επιτυχία, εκτός εάν το υποστηρίξετε με άριστη εξυπηρέτηση. Η ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών που παρέχει η επιχείρησή σας επηρεάζει άμεσα τη συνολική ικανοποίηση των πελατών από το brand σας. Εάν δεν μετράτε την ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση πελατών, δεν θα μάθετε ποτέ πόσο ευχαριστημένοι (ή δυσαρεστημένοι) είναι οι πελάτες σας με την ποιότητα της εμπειρίας παροχής υπηρεσιών που παρέχει ο οργανισμός σας.

report on tablet-illustration

Δημιουργήστε μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης με το λογισμικό ικανοποίησης πελατών LiveAgent

Η πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών της LiveAgent είναι μια πολύπλοκη πολυκαναλική λύση. Οι δυνατότητες που σας επιτρέπουν να μετράτε την ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση πελατών είναι μόνο ένα μικρό κομμάτι αυτού που μπορεί να κάνει το λογισμικό. Διαθέτει περισσότερες από 179 λειτουργίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να απλοποιήσετε τις επικοινωνίες με τους πελάτες σας, να ενισχύσετε την υποστήριξη πελατών σας και να βελτιώσετε τις αξιολογήσεις ικανοποίησης των πελατών σας.

Μία λύση που περιλαμβάνει τα πάντα για τις ανάγκες της εξυπηρέτησης πελατών

Εξαλείψτε την ανάγκη να αλλάζετε εργαλεία. Το LiveAgent συνδυάζει:

  • – Ισχυρές δυνατότητες καρτελών με έξυπνη διανομή καρτελών
  • – Ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο που υποστηρίζει φωνητικές κλήσεις και βίντεο
  • – Ζωντανή συνομιλία με ενεργητικούς παράγοντες ενεργοποίησης και παρακολούθηση επισκεπτών σε πραγματικό χρόνο
  • – Portal αυτοεξυπηρέτησης με γνωσιακές βάσεις, συχνές ερωτήσεις και φόρουμ
  • – Ενσωματώσεις με μεγάλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Προσφέρετε εμπειρία εξυπηρέτησης με όλα τα κανάλια επικοινωνίας (omnichannel)

Οι σημερινοί καταναλωτές τείνουν να χρησιμοποιούν πολλά κανάλια επικοινωνίας για να συνδεθούν με brands και αναμένουν μια απρόσκοπτη εμπειρία σε όλα. Με το λογισμικό του LiveAgent μπορείτε να διαχειριστείτε εύκολα όλες τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σας από ένα μόνο μέρος και να παρέχετε μια συνεπή εμπειρία εξυπηρέτησης μέσω όλων των καναλιών ανεξάρτητα από τα κανάλια που χρησιμοποιούν οι πελάτες.

Βελτιώστε την αποτελεσματικότητα της ομάδας υποστήριξής σας

Ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών (συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης δρομολόγησης καρτελών, της διαχείρισης SLA, των τυποποιημένων απαντήσεων, των δυνατοτήτων συνεργασίας ομάδας, καθώς και άμεσης πρόσβασης σε ολοκληρωμένες πληροφορίες πελατών και προηγούμενες αλληλεπιδράσεις) επιτρέπουν στην ομάδα σας να παρέχει μια γρήγορη, εξαιρετικά αποτελεσματική και εξατομικευμένη υποστήριξη – συμβάλλοντας όλα σε μια αυξημένη βαθμολογία ικανοποίησης πελατών.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Προχωρήστε πέρα από τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών

Μετρήστε τη συνολική απόδοση της εξυπηρέτησης πελατών και προσδιορίστε τους τομείς βελτίωσης. Το LiveAgent προσφέρει ισχυρές δυνατότητες ανάλυσης και αναφοράς που σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε πολυάριθμες μετρήσεις υπηρεσιών και KPI, να δημιουργείτε διάφορες αναφορές όπως της χρήσης καναλιού, της απόδοσης και της διαθεσιμότητας του εκπροσώπου, τη συμμόρφωση με SLA, τις αναφορές παρακολούθησης χρόνου και άλλα.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων

Γιατί το LiveAgent είναι το κατάλληλο λογισμικό ικανοποίησης πελατών για την επιχείρησή σας

Επιλέχθηκε από 21.000 επιχειρήσεις

Το LiveAgent το εμπιστεύονται πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, σε διάφορους κλάδους.

Ευέλικτο & προσαρμόσιμο

Το λογισμικό είναι ευέλικτο, εύκολα επεκτάσιμο και μπορεί να προσαρμοστεί με βάση τις ανάγκες σας.

Διαφανείς & δίκαιες τιμές

Χωρίς συμβόλαια, χωρίς κρυφές χρεώσεις. Μόνο 4 διαφορετικά προγράμματα με δίκαιες τιμές. Περιλαμβάνεται και ένα δωρεάν.

Σχετικά Άρθρα μεΛογισμικό ικανοποίησης πελατών
Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Εξερευνήστε μια συλλογή λογισμικών καρτελών που χρησιμοποιούνται περισσότερο στην αγορά. Επιλέξτε το ιδανικό εργαλείο καρτελών και ανεβάστε εξαιρετικά την εξυπηρέτηση πελατών.

Λογισμικό καρτελών

Το LiveAgent είναι ένα εντυπωσιακό εργαλείο επικοινωνίας με πελάτες που βοηθά στην κατηγοριοποίηση και παρακολούθηση των αναγκών τους. Παρέχει εσωτερικές καρτέλες και σημειώσεις για ομαδική επικοινωνία.

Ψάχνετε για ένα δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών; Ρίξτε μια ματιά στα οφέλη του LiveAgent και μάθετε αν σας ταιριάζει ή εγγραφείτε για δωρεάν λογαριασμό.

Αναζητάτε δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών;

Δημιουργήστε μια δωρεάν γνωσιακή βάση για τους πελάτες σας με χρήσιμα άρθρα και επικεντρωθείτε σε κρίσιμα ζητήματα.

Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βρουν μόνοι τους τις απαντήσεις που ψάχνουν. Το λογισμικό συχνών ερωτήσεων του LiveAgent σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε εκπληκτικά portal πελατών.

Αξιοποιήστε το λογισμικό των συχνών ερωτήσεων για να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών

Απολαύστε μια πλήρη γκάμα λειτουργιών διαχείρισης καρτελών και πολυκαναλικών επικοινωνιών πελατών από ένα μόνο μέρος με το λογισμικό καρτελών. Προσαρμόστε το portal αυτοεξυπηρέτησης στην ταυτότητα της εταιρείας σας.

Τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών είναι ιδανικά για πολλές επιχειρήσεις. Ωστόσο, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η προσωπική προσέγγιση απέναντι στον πελάτη.

Πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών

Τα πρότυπα μάρκετινγκ, SMS και εξυπηρέτησης πελατών είναι σημαντικά για εξατομίκευση και αποτελεσματική επικοινωνία. Η χρήση τους απαιτεί προσοχή για την ικανοποίηση των πελατών.

Το δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent σάς επιτρέπει να λαμβάνετε και να πραγματοποιείτε κλήσεις στο πρόγραμμα περιήγησής σας ή στην εφαρμογή μας για κινητά. Απολαύστε απεριόριστο ιστορικό καταγραφής κλήσεων.

Το καλύτερο δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου

Το 72% των καταναλωτών αναφέρει ότι η έλλειψη ταχύτητας και διαφάνειας στην εξυπηρέτηση πελατών οδηγεί σε απογοήτευση. Επιπλέον, οι αργοί χρόνοι απόκρισης αποτελούν πρόβλημα για το 12% των Αμερικανών.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x