Δωρεάν Δοκιμή

Ανοιχτή καρτέλα

Τι είναι μία ανοιχτή καρτέλα;

Όταν επεξεργάζεστε ένα παράπονο σε οποιοδήποτε γραφείο εξυπηρέτησης πελατών, η καρτέλα που δημιουργείται είναι από προεπιλογή ανοιχτή καρτέλα. Μία ανοιχτή καρτέλα βασικά υποδηλώνει ότι ένα ζήτημα που έχει καταχωρηθεί από έναν πελάτη δεν έχει λυθεί ακόμα.

Frequently asked questions

Τι είναι μία ανοιχτή καρτέλα;

Μία ανοιχτή καρτέλα είναι μία καρτέλα που έχει δημιουργηθεί από το σύστημα και δεν έχει επιλυθεί ακόμη από την εξυπηρέτηση πελατών.

 

Πόσο καιρό πρέπει να παραμείνει ανοιχτή μία καρτέλα;

Η καρτέλα θα πρέπει να είναι ανοιχτή το πολύ για τρεις έως πέντε ημέρες πριν πάει στην κλειστή κατάσταση. Ο τελικός χρήστης μπορεί στη συνέχεια να αποκαταστήσει την επικοινωνία στην ίδια καρτέλα.

 

Πού μπορείτε να βρείτε μια λίστα ανοικτών καρτελών στο LiveAgent;

Μπορείτε να βρείτε μια λίστα ανοικτών καρτελών στο LiveAgent στον πίνακα μαζί με μια λίστα με όλα τις καρτέλες.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo