Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Ακαδημία
  • Ευχαριστήριες κάρτες και σημειώματα πελατών

Ευχαριστήριες κάρτες και σημειώματα πελατών

Γιατί πρέπει να στείλετε κάρτες ευχαριστιών στους πελάτες;

Ενώ τα ηλεκτρονικά μηνύματα εκτίμησης πελατών είναι ένας εξίσου πολύ καλός τρόπος για να δείξετε ευγνωμοσύνη στους πελάτες, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διαβάζονται συνήθως (εάν διαβάζονται) και διαγράφονται. Ωστόσο, μια καλοφτιαγμένη τυπωμένη ευχαριστήρια κάρτα ή μια χειρόγραφη ευχαριστήρια σημείωση είναι πιο πιθανό να διατηρηθούν τουλάχιστον για κάποιο διάστημα και να χρησιμεύσουν ως υπενθύμιση της επωνυμίας σας. Είναι μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ που μπορεί πραγματικά να εντυπωσιάσει τους πελάτες, να βελτιώσει την αφοσίωσή τους και να δημιουργήσει περισσότερες παραπομπές στην επιχείρησή σας.

Χειρόγραφη ή εκτυπωμένη;

Ανάλογα με τον τύπο και το μέγεθος της επιχείρησής σας, μπορείτε να στείλετε είτε έντυπες ευχαριστήριες κάρτες είτε χειρόγραφες ευχαριστίες. Για έναν μεγάλο οργανισμό που θέλει να ευχαριστήσει περισσότερους από 500 πελάτες, οι έντυπες κάρτες θα ήταν φυσικά κάτι πιο λογικό. Οι χειρόγραφες σημειώσεις είναι πιο κατάλληλες για μικρές επιχειρήσεις, solopreneurs, προσωπικές υπηρεσίες και εταιρείες B2B με μέτρια πελατεία.

Σε γενικές γραμμές, εάν ο χρόνος, ο προϋπολογισμός και οι πόροι το επιτρέπουν, ένα χειρόγραφο ευχαριστήριο σημείωμα για τον πελάτη είναι μια καλύτερη επιλογή καθώς έχει πάντα μεγαλύτερο αντίκτυπο. Η πραγματική αυθεντικότητα στις χειρόγραφες σημειώσεις είναι αυτό που μπορεί να κάνει τους πελάτες να αισθάνονται πραγματικά ξεχωριστοί και ότι υπάρχει συναισθηματική επένδυση. Και το συναίσθημα θεωρείται ο μεγαλύτερος μοχλός σε πολλές βιομηχανίες. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη της CapGemini διαπίστωσε ότι το 70% των συναισθηματικά αφοσιωμένων καταναλωτών ξοδεύουν έως και δύο φορές ή περισσότερο σε μάρκες στις οποίες είναι πιστοί. Επιπλέον, το 80% θα προωθήσει μάρκες στις οποίες είναι πιστό μεταξύ της οικογένειας και των φίλων του.

Πόσο καιρό πρέπει να περιμένετε για να στείλετε ευχαριστήριες κάρτες;

Εάν διαχειρίζεστε την επιχείρηση και θέλετε να δείξετε την εκτίμηση σας στους πελάτες σας με μια ευχαριστήρια σημείωση/κάρτα, η καλύτερη στιγμή είναι αμέσως μετά την εκδήλωση κατά προτίμηση. Ο γενικός κανόνας είναι λίγες μέρες εντός της εκδήλωσης. Για παράδειγμα, όταν ο πελάτης αγοράζει ένα προϊόν/υπηρεσία από την εταιρεία σας. Ωστόσο, ακόμη και αν δεν καταφέρετε να στείλετε ένα ευχαριστήριο σημείωμα εντός του χρονικού πλαισίου, θυμηθείτε ότι το να μην στείλετε είναι πολύ χειρότερο.

Επαγγελματικές κάρτες ευχαριστιών – Πρότυπα

Τι να γράψετε σε μια ευχαριστήρια κάρτα για έναν πελάτη; Παρακάτω, υπάρχουν μερικές επαγγελματικές ευχαριστήριες κάρτες – πρότυπα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως βάση για τη δημιουργία των δικών σας καρτών/σημειώσεων που εκφράζουν εκτίμηση.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε πώς να γράψετε μια ευχαριστήρια επιστολή που θα εκτιμήσουν οι πελάτες σας.

Ευχαριστήριο για τον πιστό πελάτη

Ευχαριστήριο αγοράς για τον πελάτη

Ευχαριστήριο σε έναν πελάτη για αναφορά

Άλλοι τρόποι για να εκφράσετε την εκτίμησή σας στους πελάτες

Υπάρχουν μερικοί τρόποι για να εκφράσετε την ευγνωμοσύνη σας στους πελάτες σας.

Ευχαριστήριες κάρτες προς τους πελάτες και σημειώσεις καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος για να εκφράσετε την εκτίμηση προς τους πελάτες.

Ωστόσο, υπάρχουν και άλλοι τρόποι. Για παράδειγμα, κουπόνια, εκπτώσεις, δωρεάν προϊόντα/υπηρεσίες και πολλά άλλα.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε τις ιδέες Εκτίμησης πελατών.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν γίνεται πράξη. Δοκιμάστε τα πάντα στην ακαδημία μας στο LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Why should you send customer thank you cards?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sending customer thank you cards is an effective marketing strategy that can truly impress customers, improve their loyalty, and generate more referrals to your business.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How long should you wait to send thank you cards?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The general rule is a few days within the event. For instance, when the customer purchases a product/service from your company.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Printed or handwritten thank you cards?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “In general, if time, budget, and resources allow, a handwritten client thank you note would make a better option as it will always make a bigger impact.” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo