Τι είναι ένα επιλυμένο αίτημα;
Ένα αίτημα θεωρείται ότι έχει επιλυθεί όταν ένας πελάτης ή εκπρόσωπος πατήσει το κουμπί Επίλυσης. Εναλλακτικά, το αίτημα μπορεί να επιλυθεί αυτόματα από έναν κανόνα ή μετά από λίγο χρόνο αδράνειας.
Το επιλυμένο αίτημα είναι συνήθως η τελευταία κατάσταση του κύκλου ζωής ενός αιτήματος. Εάν επιλυθεί ένα αίτημα, μπορεί να ανοίξει ξανά ανάλογα με την κατάσταση.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ένα επιλυμένο αίτημα;
Το επιλυμένο αίτημα είναι ένα αίτημα ενός πελάτη που έχει ήδη επιλυθεί. Αυτό είναι το προτελευταίο στάδιο του κύκλου ζωής των αιτημάτων. Μετά από αυτό, το αίτημα παύει να υφίσταται.
Ποιος μπορεί να επιλύσει αιτήματα στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, οποιοσδήποτε εκπρόσωπος μπορεί να εξετάσει τις υποβολές. Εάν ο εκπρόσωπος διαθέτει τα χαμηλότερα δικαιώματα συστήματος, μπορεί να επιλύσει μόνο τα αιτήματά του, ενώ εάν είναι ο διαχειριστής ή ο κάτοχος, έχει πρόσβαση σε όλα τα αιτήματα.
Πού μπορώ να βρω επιλυμένα αιτήματα στο LiveAgent;
Τα επιλυμένα αιτήματα βρίσκονται στην καρτέλα Αιτήματα στον πίνακα LiveAgent. Εδώ μπορείτε να βρείτε όλες τις αναφορές, ανεξάρτητα από την κατάσταση τους.
Τηλεφωνικό κέντρο: Πρότυπα κλεισίματος/παύσης επικοινωνίας
Η χρήση προτύπων email παραπομπών και τηλεφωνικών κέντρων μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών και να προσελκύσει νέους πελάτες. Η χρήση προγραμμάτων όπως το Post Affiliate Pro και το LiveAgent είναι χρήσιμη στη διαχείριση αυτών των προτύπων. Ενώ το τηλέφωνο εξακολουθεί να είναι σημαντικό κανάλι επικοινωνίας, άλλα κανάλια όπως ζωντανή συνομιλία και chatbots είναι επίσης δημοφιλή.
Γνωσιακή βάση: Πρότυπα αίτησης ενσωμάτωσης
Η δημιουργία γνωσιακών βάσεων βοηθά στην ικανοποίηση των πελατών και οι μαρτυρίες πελατών αυξάνουν τις πωλήσεις. Η βελτίωση της εμπειρίας των πελατών είναι σημαντική και οι έρευνες ικανοποίησής τους βοηθούν σε αυτό. Η επαρκής προειδοποίηση σχετικά με την αύξηση της τιμής στη B2B αγορά είναι επίσης σημαντική για τη διατήρηση της ευχαρίστησης των πελατών. Το LiveAgent ευχαριστεί τους πρόσφατα εγγεγραμμένους χρήστες του.