Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Επιλυμένο αίτημα

Τι είναι ένα επιλυμένο αίτημα;

Ένα αίτημα θεωρείται ότι έχει επιλυθεί όταν ένας πελάτης ή εκπρόσωπος πατήσει το κουμπί Επίλυσης. Εναλλακτικά, το αίτημα μπορεί να επιλυθεί αυτόματα από έναν κανόνα ή μετά από λίγο χρόνο αδράνειας.

Το επιλυμένο αίτημα είναι συνήθως η τελευταία κατάσταση του κύκλου ζωής ενός αιτήματος. Εάν επιλυθεί ένα αίτημα, μπορεί να ανοίξει ξανά ανάλογα με την κατάσταση.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι ένα επιλυμένο αίτημα;

Το επιλυμένο αίτημα είναι ένα αίτημα ενός πελάτη που έχει ήδη επιλυθεί. Αυτό είναι το προτελευταίο στάδιο του κύκλου ζωής των αιτημάτων. Μετά από αυτό, το αίτημα παύει να υφίσταται.

 

Ποιος μπορεί να επιλύσει αιτήματα στο LiveAgent;

Στο LiveAgent, οποιοσδήποτε εκπρόσωπος μπορεί να εξετάσει τις υποβολές. Εάν ο εκπρόσωπος διαθέτει τα χαμηλότερα δικαιώματα συστήματος, μπορεί να επιλύσει μόνο τα αιτήματά του, ενώ εάν είναι ο διαχειριστής ή ο κάτοχος, έχει πρόσβαση σε όλα τα αιτήματα. 

 

Πού μπορώ να βρω επιλυμένα αιτήματα στο LiveAgent;

Τα επιλυμένα αιτήματα βρίσκονται στην καρτέλα Αιτήματα στον πίνακα LiveAgent. Εδώ μπορείτε να βρείτε όλες τις αναφορές, ανεξάρτητα από την κατάσταση τους.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo