Τι είναι ένα επιλυμένο αίτημα;
Ένα αίτημα θεωρείται ότι έχει επιλυθεί όταν ένας πελάτης ή εκπρόσωπος πατήσει το κουμπί Επίλυσης. Εναλλακτικά, το αίτημα μπορεί να επιλυθεί αυτόματα από έναν κανόνα ή μετά από λίγο χρόνο αδράνειας.
Το επιλυμένο αίτημα είναι συνήθως η τελευταία κατάσταση του κύκλου ζωής ενός αιτήματος. Εάν επιλυθεί ένα αίτημα, μπορεί να ανοίξει ξανά ανάλογα με την κατάσταση.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ένα επιλυμένο αίτημα;
Το επιλυμένο αίτημα είναι ένα αίτημα ενός πελάτη που έχει ήδη επιλυθεί. Αυτό είναι το προτελευταίο στάδιο του κύκλου ζωής των αιτημάτων. Μετά από αυτό, το αίτημα παύει να υφίσταται.
Ποιος μπορεί να επιλύσει αιτήματα στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, οποιοσδήποτε εκπρόσωπος μπορεί να εξετάσει τις υποβολές. Εάν ο εκπρόσωπος διαθέτει τα χαμηλότερα δικαιώματα συστήματος, μπορεί να επιλύσει μόνο τα αιτήματά του, ενώ εάν είναι ο διαχειριστής ή ο κάτοχος, έχει πρόσβαση σε όλα τα αιτήματα.
Πού μπορώ να βρω επιλυμένα αιτήματα στο LiveAgent;
Τα επιλυμένα αιτήματα βρίσκονται στην καρτέλα Αιτήματα στον πίνακα LiveAgent. Εδώ μπορείτε να βρείτε όλες τις αναφορές, ανεξάρτητα από την κατάσταση τους.
Εξυπηρέτηση Πελατών – Συμβουλές για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Videos - Exypiretisi Pelaton Symvoules Gia Ta Mesa Koinonikis Diktyosis
LiveAgent Webinar 4: Πολλαπλή Βάση Γνώσεων
Η λειτουργία Πολλαπλής Βάσης Γνώσεων του LiveAgent επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται διάφορες βάσεις γνώσεων, βελτιώνοντας την αναζήτηση και την υποστήριξη των πελατών.
LiveAgent | Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου στο κέντρο εξυπηρέτησης σας
Η υπηρεσία LiveAgent προσφέρει λύσεις για πελάτες και επιχειρήσεις με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τη μείωση του λειτουργικού κόστους.