Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα ticketing

Παρόλο που οι εκπρόσωποι υποστήριξης πελατών συνήθως πρέπει να απαντούν σε μια μεγάλη ποικιλία ερωτημάτων – ευτυχώς, δεν χρειάζεται να επανεφεύρουν τον τροχό για κοινές ερωτήσεις, αιτήματα υποστήριξης ή προβλήματα. Αντ’ αυτού, μπορούν να χρησιμοποιήσουν έτοιμα πρότυπα για να μειώσουν τους χρόνους απόκρισης και να παρέχουν μια συνεπή εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Για την ακρίβεια, τα τυποποιημένα μηνύματα, οι προκαθορισμένες απαντήσεις και τα πρότυπα είναι μερικά από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά κάθε λογισμικού ticketing. Προσφέρουν στους πράκτορες περισσότερο χρόνο και λιγότερο άγχος, βοηθούν στη βελτίωση της ροής εργασίας τους και επιταχύνουν την υποστήριξη πελατών. Με λίγα λόγια, τα τυποποιημένα μηνύματα και πρότυπα μπορούν να:

  • Βοηθήσουν τους εκπροσώπους να παρέχουν αρμόζουσες και ακριβείς απαντήσεις γρηγορότερα.
  • Εξοικονομήσουν πολύ χρόνο και κόπο στην ομάδα υποστήριξης;
  • Αυξήσουν την αυτοπεποίθηση, την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα των εκπροσώπων.
  • Ελαττώσουν το χρόνο εκπαίδευσης νέων εκπροσώπων.
  • Εξασφαλίσουν συνεπή ανταλλαγή μηνυμάτων εκ μέρους της επωνυμίας στις επικοινωνίες με τους πελάτες.
  • Βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών και την ικανοποίηση των πελατών.
Παράδειγμα προτύπου ticket στο LiveAgent
Τυποποιημένη απάντηση

Βέλτιστες πρακτικές για τη χρήση τυποποιημένων απαντήσεων και προτύπων στο σύστημα ticketing της υποστήριξης σας

  • Εμπλέξτε ολόκληρο τον οργανισμό σας στη διαδικασία δημιουργίας και αξιολόγησης προτύπων για να λάβετε εποικοδομητικά σχόλια από πολλούς επαγγελματίες σε διαφορετικά τμήματα.
  • Βεβαιωθείτε ότι κάθε πρότυπο απόκρισης ελέγχεται προσεκτικά πριν από τη χρήση και ότι δεν υπάρχουν σφάλματα, τυπογραφικά ή γραμματικά λάθη.
  • Μην χρησιμοποιείτε αδιάφορη, ρομποτική και εξαιρετικά επίσημη γλώσσα – βρείτε το σωστό ύφος και τόνο φωνής για το κοινό σας.
  • Δοκιμάστε διάφορα πρότυπα απόκρισης για να βρείτε τα καταλληλότερα για τον οργανισμό σας.
  • Το 38% των καταναλωτών θεωρεί απογοητευτικές τις έτοιμες, απρόσωπες απαντήσεις – εξατομικεύστε τα πρότυπα όποτε μπορείτε και προσαρμόστε την απάντηση ώστε να ταιριάζει σε κάθε πελάτη και συγκεκριμένη περίπτωση.
  • Μην χρησιμοποιείτε τυποποιημένες απαντήσεις και πρότυπα μόνο για την ταχύτητα υποστήριξης – στείλτε το μήνυμα μόνο εάν είναι 100% σχετικό και ταιριάζει με το αίτημα ενός πελάτη.
  • Αναθεωρείτε τακτικά τα τυποποιημένα μηνύματα και τα πρότυπά σας για να διασφαλίσετε ότι παραμένουν επίκαιρα και συμβαδίζουν με την ανάπτυξη και τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών του οργανισμού σας.
Τυποποιημένα μηνύματα
Παράδειγμα τυποποιημένων μηνυμάτων

12 Παραδείγματα κοινών προτύπων απόκρισης ticketing

Με ένα σύνολο έτοιμων μηνυμάτων, μπορείτε να επιτύχετε μια εξατομικευμένη προσέγγιση, μειώνοντας παράλληλα τον φόρτο της δημιουργίας κάθε απάντησης από την αρχή. Ωστόσο, η δημιουργία μιας βιβλιοθήκης αποτελεσματικών τυποποιημένων απαντήσεων και προτύπων απαιτεί χρόνο και προσπάθεια. Ακολουθούν ορισμένα βασικά πρότυπα ticketing υποστήριξης που βασίζονται σε 12 κοινά σενάρια. Χρησιμοποιήστε τα ως αφετηρία και προσαρμόστε τα ανάλογα με την πελατειακή σας βάση.

Επιβεβαίωση λήψης του ticket

Πρότυπο ενημέρωσης προόδου ticket # 1 (Εργαζόμαστε για την υπόθεσή σας)

Πρότυπο ενημέρωσης προόδου ticket # 2 (Δεν σας έχουμε ξεχάσει)

Ζητώντας περισσότερες πληροφορίες από έναν πελάτη

Ενημέρωση του πελάτη ότι το πρόβλημα διορθώθηκε

ΠρότυποΚλεισίματος ticket

Κλείσιμο ticket λόγω έλλειψης απόκρισης

Ομολογία λάθους κατά την επίλυση ενός ζητήματος

Απολογία για κάποιο ευρύ ζήτημα της εταιρείας

Απάντηση σε αναφορά συστημικού σφάλματος (bug) 

Πρότυπο Συμπληρωματικής ενημέρωσης

Συμπληρωματική ενημέρωση εξυπηρέτησης πελατών

Συχνές ερωτήσεις

Τι πρέπει να αναζητήσω σε ένα σύστημα ticketing;

Κατά την επιλογή συστήματος ticketing για την επιχείρησή σας, θα πρέπει να λάβετε υπόψη τις ακόλουθες δυνατότητες: Αυτόματη διανομή ticket, Αναφορές απόδοσης, SLA, Πύλη πελατών, Παιχνιδοποίηση, και Ενσωματώσεις.

Γιατί να χρησιμοποιήσω πρότυπα ticketing;

Τα πρότυπα ticketing σάς επιτρέπουν να απαντάτε πιο γρήγορα στα ticket. Επιπλέον, βοηθούν τους εκπροσώπους σας να διατηρούν τον επαγγελματισμό τους.

Τι είναι ‘ένα ticket του help desk ;

Ένα ticket του help desk είναι μία εγγραφή ενός αιτήματος για βοήθεια. Το αίτημα μπορεί να έχει τη μορφή ερώτησης, περιγραφής προβλήματος ή αίτησης για πληροφορίες.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι πρέπει να αναζητήσω σε ένα σύστημα ticketing;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Κατά την επιλογή συστήματος ticketing για την επιχείρησή σας, θα πρέπει να λάβετε υπόψη τις ακόλουθες δυνατότητες: Αυτόματη διανομή ticket, Αναφορές απόδοσης, SLA, Πύλη πελατών, Παιχνιδοποίηση, και Ενσωματώσεις. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί να χρησιμοποιήσω πρότυπα ticketing;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα πρότυπα ticketing σάς επιτρέπουν να απαντάτε πιο γρήγορα στα ticket. Επιπλέον, βοηθούν τους εκπροσώπους σας να διατηρούν τον επαγγελματισμό τους.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι ‘ένα ticket του help desk ;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα ticket του help desk είναι μία εγγραφή ενός αιτήματος για βοήθεια. Το αίτημα μπορεί να έχει τη μορφή ερώτησης, περιγραφής προβλήματος ή αίτησης για πληροφορίες.” } }] }

Ready to put your ticketing templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo