Τι είναι η παραβίαση της ΣΕΥ;
Ορισμένες επιχειρήσεις προτιμούν ή υποχρεούνται να έχουν συγκεκριμένη συμφωνία σε επίπεδο υπηρεσιών. Η ΣΕΥ καθορίζει ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο στο οποίο πρέπει να απαντηθούν οι καρτέλες ή να απαντηθούν συνομιλίες και κλήσεις. Εάν δεν απαντηθούν εντός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου, προκύπτει παραβίαση της ΣΕΥ.
Κανονικά, εάν προκύψουν πάρα πολλές παραβιάσεις ΣΕΥ, μια εταιρεία θα πρέπει να επανεξετάσει τις ρυθμίσεις και τις προτιμήσεις των ΣΕΥ ή θα πρέπει να ενισχύσει το εργατικό δυναμικό της με περισσότερους αντιπροσώπους ή με καλύτερα εργαλεία κέντρου υποστήριξης.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η παραβίαση της ΣΕΥ;
Η ΣΕΥ καθορίζει το χρονικό πλαίσιο εντός του οποίου πρέπει να απαντηθούν καρτέλες, συνομιλίες και κλήσεις. Εάν οι πελάτες δεν λάβουν απάντηση ή η κλήση δεν απαντηθεί εντός του καθορισμένου χρόνου, προκύπτει παραβίαση της ΣΕΥ.
Πως να αποφύγετε τις παραβιάσεις των ΣΕΥ;
Προκειμένου να αποφευχθούν παραβιάσεις των ΣΕΥ, η εταιρεία πρέπει πρώτα απ' όλα να είναι ειλικρινής με τον πελάτη της και να μην κρύβει τα άσχημα νέα. Επιπλέον, η εσωτερική διαμόρφωση του συστήματος πρέπει να ελέγχεται για υπενθυμίσεις και διαδικασίες κλιμάκωσης. Αξίζει επίσης να ελέγξετε πώς λειτουργούν οι διαδικασίες.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις παραβιάσεις των ΣΕΥ στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, μπορείτε να παρακολουθείτε τις παραβιάσεις των ΣΕΥ. Οι διαχειριστές έχουν πρόσβαση σε αυτές, ώστε να μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι αντιπρόσωποι επιλύουν τα θέματα εγκαίρως.
Τι είναι ένα Εργαλείο Συνομιλίας;
Ο πιο γρήγορος τρόπος για να παρέχετε υποστήριξη στους πελάτες σας είναι να επικοινωνείτε μέσω ζωντανής συνομιλίας. Το εργαλείο ζωντανής συνομιλίας παρέχει εξυπηρέτηση πελατών σε πραγματικό χρόνο.
Τι είναι το Τηλεφωνικό Κέντρο;
Τα τηλεφωνικά κέντρα παραμένουν σημαντικά γιατί το 90% των πελατών προτιμά να μιλάει με έναν φυσικό αντιπρόσωπο. Το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις επικοινωνίες με τους πελάτες και να βελτιώσουν την επικοινωνία με αυτούς. Η λειτουργικότητα αυτόματης δρομολόγησης κλήσεων και IVR του λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και την ταχύτητα της εξυπηρέτησης.
Θερμοί δυνητικοί πελάτες έναντι ψυχρών δυνητικών πελατών: σε τι διαφέρουν;
Η εξατομίκευση στο μάρκετινγκ επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις. Η επικοινωνία με θερμούς δυνητικούς πελάτες και οι κριτικές πελατών είναι σημαντικές. Οι θερμοί πελάτες έχουν περισσότερες πιθανότητες να μετατραπούν σε πωλήσεις.