Τι είναι η ΣΕΥ;
Το ΣΕΥ είναι ένα ακρωνύμιο για τη Συμφωνία σε Επίπεδο Υπηρεσιών.
Μια εταιρεία μπορεί να καθορίσει πολιτικές Συμφωνίας σε Επίπεδο Υπηρεσιών, έτσι ώστε οι χρήστες της να μπορούν να παρακολουθούν καλύτερα την απόδοση του επιπέδου υπηρεσίας τους και να επιτυγχάνουν τους στόχους επιπέδου υπηρεσίας μιας εταιρείας. Οι Συμφωνίες σε Επίπεδο Υπηρεσιών, ή ΣΕΥ, συνήθως συμφωνούνται μεταξύ των εταιρειών και των επιχειρηματικών πελατών τους.
Η ΣΕΥ ορίζει συνήθως το χρόνο στον οποίο πρέπει να απαντηθεί ή να επιλυθεί πλήρως μία καρτέλα. Εάν η εταιρεία δεν συμμορφώνεται με τις πολιτικές της ΣΕΥ, προκύπτουν παραβιάσεις της ΣΕΥ. Συχνά, πρέπει να υποστούν κυρώσεις που σχετίζονται με παραβιάσεις της ΣΕΥ, γιατί πολλές εταιρείες, ιδίως μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμοί, διαθέτουν γραπτώς τις δικές τους Συμφωνίες σε Επίπεδο Υπηρεσιών.
Οι ΣΕΥ στο LiveAgent λειτουργούν ως συνδυασμός Επιπέδων ΣΕΥ και Κανόνων ΣΕΥ.
Frequently asked questions
Τι σημαίνει ΣΕΥ;
Η ΣΕΥ, ή συμφωνία σε επίπεδο υπηρεσιών, καθορίζει το επίπεδο υπηρεσίας που αναμένεται από τον πάροχο. Καθορίζει τους δείκτες με τους οποίους μετράται η υπηρεσία. Περιλαμβάνει επίσης διορθωτικά μέτρα ή κυρώσεις σε περίπτωση αποτυχίας επίτευξης του συμφωνημένου επιπέδου της υπηρεσίας. Αυτό είναι ένα από τα βασικά στοιχεία του συμβολαίου.
Ποιος είναι ο ρόλος της ΣΕΥ;
Η ΣΕΥ συλλέγει πληροφορίες για όλες τις υπηρεσίες και την αναμενόμενη αξιοπιστία σε ένα έγγραφο. Ορίζει μετρήσεις, ευθύνες και προσδοκίες. Η ΣΕΥ έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει και τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Πρέπει να προσαρμόζεται στους επιχειρηματικούς στόχους και τις δραστηριότητες.
Μπορείτε να ορίσετε μια ΣΕΥ στο LiveAgent;
Στο LiveAgent μπορείτε να ορίσετε ΣΕΥ. Πρέπει να μεταβείτε στις Ρυθμίσεις, μετά να επιλέξετε την ενότητα Αυτοματισμός, να κάνετε κλικ στη ΣΕΥ και να Δημιουργήσετε ένα επίπεδο. Στη συνέχεια, μετά την κατάλληλη ρύθμιση, αποθηκεύστε και κλείστε το παράθυρο.