Προσαρμοσμένη κατάσταση

Τι είναι η προσαρμοσμένη κατάσταση;

Ανοιχτή, επιλυμένη, νέα, κλειστή…Πρόκειται για προεπιλεγμένες καταστάσεις καρτελών, που αντικατοπτρίζουν ένα στάδιο επίλυσης καρτελών. Αυτές οι καταστάσεις είναι ορατές για τους πελάτες και τους εκπροσώπους των πελατών. Οι εταιρείες δεν είναι οι ίδιες και έχουν διαφορετικές διαδικασίες. Έτσι, σε ορισμένες περιπτώσεις, οι εταιρείες χρειάζονται ειδικό καθεστώς καρτέλας.

Φάσεις καρτελών του LiveAgent

Frequently asked questions

Τι είναι η προσαρμοσμένη κατάσταση;

Η προσαρμοσμένη κατάσταση είναι μια ειδικά δημιουργημένη κατάσταση που αντικατοπτρίζει με ακρίβεια την κατάσταση της καρτέλας σας. Σας επιτρέπει να ταιριάξετε με ακρίβεια στη διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών σε μια δεδομένη εταιρεία. Οι τυπικές καταστάσεις είναι ανοικτές, επιλυμένες, νέες, κλειστές.

Πώς μπορώ να ελέγξω μια προσαρμοσμένη κατάσταση;

Μπορείτε να δείτε προσαρμοσμένες καταστάσεις κάτω από μεμονωμένες καρτέλες στο πλαίσιο του αντιπροσώπου.

Μπορώ να επεξεργαστώ προσαρμοσμένες καταστάσεις στο LiveAgent;

Όχι, δυστυχώς, δεν προσφέρουμε αυτήν τη λειτουργία.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo