Τι είναι η προσαρμοσμένη κατάσταση;
Ανοιχτή, επιλυμένη, νέα, κλειστή…Πρόκειται για προεπιλεγμένες καταστάσεις καρτελών, που αντικατοπτρίζουν ένα στάδιο επίλυσης καρτελών. Αυτές οι καταστάσεις είναι ορατές για τους πελάτες και τους εκπροσώπους των πελατών. Οι εταιρείες δεν είναι οι ίδιες και έχουν διαφορετικές διαδικασίες. Έτσι, σε ορισμένες περιπτώσεις, οι εταιρείες χρειάζονται ειδικό καθεστώς καρτέλας.

Frequently asked questions
Τι είναι η προσαρμοσμένη κατάσταση;
Η προσαρμοσμένη κατάσταση είναι μια ειδικά δημιουργημένη κατάσταση που αντικατοπτρίζει με ακρίβεια την κατάσταση της καρτέλας σας. Σας επιτρέπει να ταιριάξετε με ακρίβεια στη διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών σε μια δεδομένη εταιρεία. Οι τυπικές καταστάσεις είναι ανοικτές, επιλυμένες, νέες, κλειστές.
Πώς μπορώ να ελέγξω μια προσαρμοσμένη κατάσταση;
Μπορείτε να δείτε προσαρμοσμένες καταστάσεις κάτω από μεμονωμένες καρτέλες στο πλαίσιο του αντιπροσώπου.
Μπορώ να επεξεργαστώ προσαρμοσμένες καταστάσεις στο LiveAgent;
Όχι, δυστυχώς, δεν προσφέρουμε αυτήν τη λειτουργία.
Σημείωση ειδικού
<p>Η προσαρμοσμένη κατάσταση είναι μια ειδικά δημιουργημένη κατάσταση που αντικατοπτρίζει με ακρίβεια την κατάσταση ενός αιτήματος στο LiveAgent.</p>

Οδηγός: Προκαθορισμένες απαντήσεις στο LiveAgent
Η χρήση προκαθορισμένων απαντήσεων στην εξυπηρέτηση πελατών είναι επωφελής για τους αντιπροσώπους, προσφέροντας ακριβείς και συνεπείς απαντήσεις. Η πρακτική μπορεί επίσης να βοηθήσει τους νέους αντιπροσώπους να εξοικειωθούν με τις πολιτικές και τις διαδικασίες της εταιρείας.