Κλεισμένη καρτέλα

Τι είναι μια Κλεισμένη Καρτέλα;

Η τελική κατάσταση της καρτέλας συνήθως ονομάζεται «κλεισμένη». Η βέλτιστη πρακτική στον κλάδο απαιτεί από τον πελάτη και όχι τον αντιπρόσωπο να κλείσει την καρτέλα αφού ο τελευταίος αλλάξει την κατάσταση της καρτέλας σε “Επιλυθείσα” , υποδεικνύοντας ότι ο αιτών συμφωνεί με την επίλυση. Εάν ο πελάτης δεν συμφωνεί, μπορεί απλώς να απαντήσει στην καρτέλα και θα αφαιρεθεί από τη στοίβα “Επιλυθείσες”.

Frequently asked questions

Πώς να ορίσετε μια κλεισμένη καρτέλα;

Μία κλεισμένη καρτέλα είναι η τελική κατάσταση της καρτέλας. Η εκχώρηση της κατάστασης "κλεισμένη" θα πρέπει να ακολουθεί την κατάσταση "λύση". Η κατάσταση "κλεισμένη" σημαίνει ότι ο πελάτης συμφωνεί με την επίλυση και ο αντιπρόσωπος θεωρεί ότι το θέμα έκλεισε.

Κλείνει αυτόματα την καρτέλα το LiveAgent;

Το LiveAgent επιτρέπει το αυτόματο κλείσιμο καρτελών. Εάν θέλετε να ορίσετε αυτήν την επιλογή, πρέπει να επιλέξετε έναν κανόνα για να καθορίσετε πότε θα πρέπει να κλείσει μία συγκεκριμένη καρτέλα. Όταν το σύστημα ξέρει να κλείσει την καρτέλα, θα το κάνει αυτόματα.

Πώς να αποκτήσετε πρόσβαση σε μια λίστα κλεισμένων καρτελών;

Εάν θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις κλεισμένες καρτέλες σας, πρέπει να συνδεθείτε στο LiveAgent και να επιλέξετε τις καρτέλες σας. Εκεί μπορείτε να βρείτε μια κατηγορία κλεισμένων καρτελών, καθώς και να φιλτράρετε και να αναζητήσετε άλλες κατηγορίες καρτελών.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo