Τι είναι μια Κλεισμένη Καρτέλα;
Η τελική κατάσταση της καρτέλας συνήθως ονομάζεται «κλεισμένη». Η βέλτιστη πρακτική στον κλάδο απαιτεί από τον πελάτη και όχι τον αντιπρόσωπο να κλείσει την καρτέλα αφού ο τελευταίος αλλάξει την κατάσταση της καρτέλας σε “Επιλυθείσα” , υποδεικνύοντας ότι ο αιτών συμφωνεί με την επίλυση. Εάν ο πελάτης δεν συμφωνεί, μπορεί απλώς να απαντήσει στην καρτέλα και θα αφαιρεθεί από τη στοίβα “Επιλυθείσες”.
Frequently Asked Questions
Πώς να ορίσετε μια κλεισμένη καρτέλα;
Μία κλεισμένη καρτέλα είναι η τελική κατάσταση της καρτέλας. Η εκχώρηση της κατάστασης "κλεισμένη" θα πρέπει να ακολουθεί την κατάσταση "λύση". Η κατάσταση "κλεισμένη" σημαίνει ότι ο πελάτης συμφωνεί με την επίλυση και ο αντιπρόσωπος θεωρεί ότι το θέμα έκλεισε.
Κλείνει αυτόματα την καρτέλα το LiveAgent;
Το LiveAgent επιτρέπει το αυτόματο κλείσιμο καρτελών. Εάν θέλετε να ορίσετε αυτήν την επιλογή, πρέπει να επιλέξετε έναν κανόνα για να καθορίσετε πότε θα πρέπει να κλείσει μία συγκεκριμένη καρτέλα. Όταν το σύστημα ξέρει να κλείσει την καρτέλα, θα το κάνει αυτόματα.
Πώς να αποκτήσετε πρόσβαση σε μια λίστα κλεισμένων καρτελών;
Εάν θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις κλεισμένες καρτέλες σας, πρέπει να συνδεθείτε στο LiveAgent και να επιλέξετε τις καρτέλες σας. Εκεί μπορείτε να βρείτε μια κατηγορία κλεισμένων καρτελών, καθώς και να φιλτράρετε και να αναζητήσετε άλλες κατηγορίες καρτελών.
Expert’s note
Η κλεισμένη καρτέλα είναι η τελική κατάσταση της καρτέλας στην οποία έχει επιλυθεί το πρόβλημα του πελάτη και δεν απαιτείται περαιτέρω ενέργεια.
Η Επανάσταση Των Πελατών στην Εξυπηρέτηση Πελατών: David Bequette στο Tedxyerevan
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι κρίσιμη για τη διαφοροποίηση επιχειρήσεων. Ο αμοιβαίος σεβασμός στις αλληλεπιδράσεις είναι βασικός για τη δημιουργία εμπιστοσύνης.
Η υποστήριξη πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Το LiveAgent λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών προσφέρει αφοσιωμένους αντιπρόσωπους ζωντανής συνομιλίας για την απάντηση σε ερωτήματα πελατών. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε δωρεάν λογαριασμό και να προγραμματίσετε demo για βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών. Ο εκπρόσωπος πελατών πρέπει να επικοινωνεί στην ηλεκτρονική εποχή και να είναι εξοικειωμένος με την εταιρεία και τα προϊόντα της. Η καλή σχέση με τον πελάτη είναι σημαντική για την επιτυχή υποστήριξη και ικανοποίηση του πελάτη.
Τηλεφωνικό κέντρο: Πρότυπα κλεισίματος/παύσης επικοινωνίας
Η χρήση προτύπων email παραπομπών και τηλεφωνικών κέντρων μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών και να προσελκύσει νέους πελάτες. Η χρήση προγραμμάτων όπως το Post Affiliate Pro και το LiveAgent είναι χρήσιμη στη διαχείριση αυτών των προτύπων. Ενώ το τηλέφωνο εξακολουθεί να είναι σημαντικό κανάλι επικοινωνίας, άλλα κανάλια όπως ζωντανή συνομιλία και chatbots είναι επίσης δημοφιλή.