Τι είναι ο κύκλος ζωής καρτέλας;
Μια καρτέλα μπορεί να περάσει από διάφορα στάδια καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής της. Συνήθως όταν μια καρτέλα εισέρχεται για πρώτη φορά, η κατάστασή της είναι Νέα. Μόλις ένας εκπρόσωπος απαντήσει στην καρτέλα, η κατάστασή της αλλάζει σε Απαντημένη. Εάν ένας πελάτης απαντήσει στην ίδια καρτέλα, η κατάστασή της αλλάζει σε Ανοιχτή. Μετά από αυτό, ένας εκπρόσωπος μπορεί είτε να απαντήσει ξανά στην καρτέλα (και η ίδια διαδικασία συνεχίζεται) είτε απλά να επιλύσει την καρτέλα και να αλλάξει η κατάσταση σε Επίλυμένη.
Προαιρετικά καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής της καρτέλας, η καρτέλα μπορεί να αναβληθεί έως αργότερα, να επισημανθεί ως ανεπιθύμητη, διαγραμμένη ή εκκαθαρισμένη.
Όλες οι ενέργειες που σχετίζονται με την καρτέλα επισημαίνονται με μια χρονική σήμανση στο νήμα της καρτέλας.

Frequently asked questions
Πώς ορίζετε έναν κύκλο ζωής καρτέλας
Ο κύκλος ζωής των καρτελών είναι όλα τα στάδια στα οποία περνά κάθε καρτέλα που πηγαίνει στην εξυπηρέτηση πελατών. Όταν η καρτέλα εμφανίζεται για πρώτη φορά, λαμβάνει την κατάσταση "Νέα" και τα ακόλουθα στάδια του κύκλου ζωής είναι "Ανοιχτή", "Απαντημένη", "Επιλυμένη" και "Αναβολή".
Γιατί πρέπει να αναλύσετε τον κύκλο ζωής των καρτελών
Η ανάλυση του κύκλου ζωής των καρτελών επιτρέπει τον προσδιορισμό του είδους των καρτελών που εμφανίζονται πιο συχνά, είτε είναι δύσκολο να επιλυθούν είτε θα δοθεί η δυνατότητα γρήγορης απόκρισης.
Μπορείτε να ελέγξετε τον κύκλο ζωής μίας καρτέλας στο LiveAgent;
Στο LiveAgent μπορείτε να ελέγξετε τον κύκλο ζωής των καρτελών. Όλες οι ενέργειες που σχετίζονται με μία συγκεκριμένη καρτέλα σημειώνονται με μια χρονική σήμανση δίπλα σε κάθε καρτέλα.
Το LiveAgent είναι εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνει την τμηματοποίηση πελατών και αυξάνει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων. Προσφέρει διάφορες λειτουργίες όπως συνομιλία, email, τηλεφωνικό κέντρο και πολλά ακόμα, ενσωματώνοντας πολλές άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιούνται καθημερινά. Είναι προσιτό και παρέχει τη βέλτιστη λύση για την εξυπηρέτηση των πελατών σας.
Χρειάζεστε Εναλλακτική λύση του Collab;
Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να αξιοποιήσουν τη δύναμη των σύγχρονων κέντρων επικοινωνίας με τη βοήθεια του LiveAgent. Ο αυτοματισμός των εργασιών και οι τυποποιημένες απαντήσεις μπορούν να βελτιώσουν τους χρόνους απόκρισης και να ελαχιστοποιήσουν τα ανθρώπινα λάθη, μειώνοντας το κόστος υποστήριξης σε πολλαπλές πλατφόρμες όπως κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, email, ζωντανή συνομιλία και Viber.
Το LiveAgent είναι μια οικονομική λύση που βοηθά στη διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών. Προτείνεται ως εναλλακτική λύση στο Kayako με βελτιωμένη λειτουργικότητα και προστιθέμενη αξία για τους πελάτες. Οι εκπρόσωποι μας μπορούν να προσφέρουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη, ενώ η χρήση του LiveAgent αύξησε τον χρόνο απόκρισης κατά 60% και το ποσοστό μετατροπής πελατών κατά 325%.