Τι είναι ο κύκλος ζωής καρτέλας;
A ticket can go through various phases throughout its lifecycle. Typically when a ticket first comes in, its status is New. Once an agent answers the ticket, its status is changed to Answered. If a customer replies back to the same ticket, its status is changed to Open. After that, an agent can either answer the ticket again (and same process continues) or simply resolve the ticket and the status will be changed to Resolved.
Προαιρετικά καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής της καρτέλας, η καρτέλα μπορεί να αναβληθεί έως αργότερα, να επισημανθεί ως ανεπιθύμητη, διαγραμμένη ή εκκαθαρισμένη.
All actions associated with a ticket are marked with a timestamp in the ticket thread. Keeping track of these timestamps can be very useful, especially if you need to access your online ticket history. This is why it is important to choose a ticket support software that offers detailed ticket tracking and reporting.

Frequently Asked Questions
Πώς ορίζετε έναν κύκλο ζωής καρτέλας
Ο κύκλος ζωής των καρτελών είναι όλα τα στάδια στα οποία περνά κάθε καρτέλα που πηγαίνει στην εξυπηρέτηση πελατών. Όταν η καρτέλα εμφανίζεται για πρώτη φορά, λαμβάνει την κατάσταση "Νέα" και τα ακόλουθα στάδια του κύκλου ζωής είναι "Ανοιχτή", "Απαντημένη", "Επιλυμένη" και "Αναβολή".
Γιατί πρέπει να αναλύσετε τον κύκλο ζωής των καρτελών
Η ανάλυση του κύκλου ζωής των καρτελών επιτρέπει τον προσδιορισμό του είδους των καρτελών που εμφανίζονται πιο συχνά, είτε είναι δύσκολο να επιλυθούν είτε θα δοθεί η δυνατότητα γρήγορης απόκρισης.
Μπορείτε να ελέγξετε τον κύκλο ζωής μίας καρτέλας στο LiveAgent;
Στο LiveAgent μπορείτε να ελέγξετε τον κύκλο ζωής των καρτελών. Όλες οι ενέργειες που σχετίζονται με μία συγκεκριμένη καρτέλα σημειώνονται με μια χρονική σήμανση δίπλα σε κάθε καρτέλα.
LiveAgent Webinar 1: Εισαγωγή & Γενική Επισκόπηση
Το LiveAgent παρέχει webinars για επιχειρήσεις, προσφέροντας πληροφορίες και συμβουλές για τη βελτίωση της υποστήριξης των πελατών και τη ροή εργασίας.
Πώς να δημιουργήσετε προσκλήσεις συνομιλίας στο LiveAgent
Ο ρόλος των προσκλήσεων συνομιλίας στη βελτίωση της εμπειρίας πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων. Ρυθμίσετε σωστά για τα πλήρη οφέλη.
Πώς να δημιουργήσετε Τμήματα στο LiveAgent
Η χρήση μάτων βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες, προσφέροντας αποτελεσματικότητα και ικανοποίηση. Επίσης, βοηθά στον διαχωρισμό των ερωτήσεων και τη μείωση των χρόνων αναμονής. Απαραίτητη η σωστή ρύθμιση τμημάτων.