Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Καρτέλα σε εκκρεμότητα

Τι σημαίνει Καρτέλα σε εκκρεμότητα

Η καρτέλα σε εκκρεμότητα είναι μια φράση που χρησιμοποιούν οι διαχειριστές υποστήριξης πελατών για να ονομάσουν τις καρτέλες που δεν έχουν επιλυθεί σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Οι καρτέλες μπορεί να μην έχουν επιλυθεί για πολλούς λόγους, λόγω του μεγάλου όγκου των καρτελών, της χαμηλής απόδοσης των εκπροσώπων ή απλώς μιας απροσδόκητης ώρας αιχμής.

Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τις εκκρεμότητες των καρτελών σας για να μάθετε εάν υπάρχει ανάγκη νέας πρόσληψης ή περισσότερης εκπαίδευσης για τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Σας παρέχει συνολικές πληροφορίες σχετικά με την απόδοση της ομάδας υποστήριξής σας και πότε υπάρχει ανάγκη για επιπλέον ανθρώπινο δυναμικό.

Εάν υπάρχουν πάρα πολλές καρτέλες που δεν έχουν επιλυθεί στις Καρτέλες σε εκκρεμότητα, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μη ικανοποιημένους πελάτες.

Καρτέλα σε εκκρεμότητα

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει η καρτέλα σε εκκρεμότητα;

Η καρτέλα σε εκκρεμότητα είναι ένας όρος που αναφέρεται σε αιτήματα που δεν έχουν επιλυθεί εντός συγκεκριμένης περιόδου. Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι, όπως περιορισμένη απόδοση του εκπροσώπου, ο αριθμός των αιτημάτων και άλλοι παράγοντες. Η καρτέλα σε εκκρεμότητα είναι επίσης μια εξαιρετική μέτρηση για να μάθετε πόσο αποτελεσματική είναι η διαδικασία εξυπηρέτησής σας. Βοηθά επίσης στην αξιολόγηση του επιπέδου της ικανοποίησης των πελατών.

 

Ποιοι είναι οι κίνδυνοι του να έχετε καρτέλες σε εκκρεμότητα;

Οι κίνδυνοι που σχετίζονται με τις καρτέλες σε εκκρεμότητα είναι, κυρίως, ο πολύ αργός χειρισμός των εισερχόμενων αιτημάτων, οι οποίοι μπορούν να απογοητεύσουν τους πελάτες και η χαμηλή απόδοση των εκπροσώπων, τα οποία μπορεί να προκύψουν όχι μόνο από την υπερβολική εργασία, αλλά και από εσφαλμένη προτεραιότητα. Παρόλο που πρόκειται για περιστασιακή κατάσταση, μπορεί να σημαίνει ότι σε ορισμένες περιόδους αυξάνεται το ενδιαφέρον των πελατών, αλλά αν είναι συχνό φαινόμενο, μπορεί να έχει αντίκτυπο στην ικανοποίηση των πελατών και στην εικόνα του brand.

 

Πώς να αποφύγετε να έχετε καρτέλες σε εκκρεμότητα;

Για να αποφύγετε τις εκκρεμότητες καρτελών, μπορείτε να δώσετε προτεραιότητα σε καρτέλες. Αυτό σίγουρα θα κάνει τη δουλειά σας ευκολότερη και πιο αποτελεσματική. Ζητήστε από την ομάδα σας να συνεργαστεί και να βοηθήσει ο ένας τον άλλον για την επίλυση καρτελών. Η διατήρηση ενός κατάλληλου ρυθμού εργασίας υποστηρίζει επίσης τον αποτελεσματικό καθαρισμό των καρτελών.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo