Τι είναι η κατάσταση καρτέλας;
Η κατάσταση των καρτελών ονομάζεται επίσης φάση καρτελών. Μέσω της διαδικασίας επίλυσης, οι καρτέλες μπορούν να επισημανθούν με διάφορες καταστάσεις όπως Νέα, Ανοιχτή, Απαντημένη, Επιλυμένη ή Αναβληθείσα.
– Νέα καρτέλα: Αυτή είναι μία καρτέλα που δεν έχει ακόμη ανοίξει και δεν την έχουμε διαχειριστεί
– Καρτέλα που απαντήθηκε: Μόλις απαντήσετε σε μια καρτέλα, επισημαίνεται ως Απαντημένη
– Ανοιχτή καρτέλα: Εάν ο πελάτης σας ανταποκρίθηκε στην απάντησή σας, η κατάσταση του εισιτηρίου αλλάζει σε Ανοιχτή
– Αναβληθείσα καρτέλα: Εάν αναβάλλετε μία καρτέλα, επισημαίνεται ως Αναβληθείσα
– Επιλυμένη καρτέλα: Όταν μια καρτέλα φτάσει στο τελικό στάδιο της επεξεργασίας, επισημαίνεται ως Επιλυμένη
Οι καταστάσεις Νέα Ετικέτα και Ανοιχτή Ετικέτα έχουν τη μεγαλύτερη σημασία, γιατί πρέπει να αντιμετωπιστούν και να επιλυθούν πρώτες. Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας.

Frequently Asked Questions
Τι είναι η κατάσταση καρτέλας;
Η κατάσταση της καρτέλας είναι το κάθε στάδιο που περνά μια καρτέλα κατά τον κύκλο ζωής της. Οι καταστάσεις που μπορούν να εκχωρηθούν σε μια καρτέλα είναι οι παρακάτω: νέες, ανοιχτές, απαντημένες, επιλυμένες ή αναβληθείσες
Σε τι χρησιμεύει η κατάσταση καρτέλας
Η κατάσταση της καρτέλας σας επιτρέπει να καταλάβετε σε ποιο στάδιο είναι ένα δεδομένο αίτημα εκείνη τη στιγμή, αν έχει ήδη ανοίξει, αν το έχει διαχειριστεί κάποιος ή αν περιμένει λύση, επειδή ο εκπρόσωπος χρειάζεται περισσότερες πληροφορίες.
Πώς μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της καρτέλας στο LiveAgent;
Στο LiveAgent μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της καρτέλας στην ενότητα Καρτέλες. Η κατάσταση εμφανίζεται σε κάθε μια καρτέλα ξεχωριστά.
Σημείωση ειδικού
Η κατάσταση καρτέλας σας επιτρέπει να καταλάβετε σε ποιο στάδιο είναι ένα αίτημα πελάτη, αν έχει ανοιχθεί, διαχειριστεί, ή αναμένεται λύση.

Η L&L Europe είναι εταιρεία που κατασκευάζει και διαχειρίζεται διαδικτυακά καζίνο. Προσφέρει τρεις διαφορετικούς τρόπους επικοινωνίας στους πελάτες της μέσω του LiveAgent και έχει ένα διαφορετικό τμήμα στο LiveAgent για κάθε επωνυμία της. Οι αντιπρόσωποί της έχουν διαφορετικές γλωσσικές δεξιότητες για να βελτιστοποιηθεί ο χρόνος απόκρισης.
Το LiveAgent είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών που διαθέτει παράθυρο συνομιλίας, δωρεάν μεταφορά δεδομένων και 24/7 εξυπηρέτηση πελατών. Η επικοινωνία μπορεί να γίνει μέσω email, live chat και κοινωνικών δικτύων. Η υπηρεσία συνδέεται με το Facebook και οι πελάτες έχουν αυξήσει τα αιτήματά τους ενώ ο χρόνος εργασίας έχει μειωθεί.