Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Κουμπί Για Επίλυση

Τι είναι το Κουμπί Για Επίλυση;

Το Κουμπί Για Επίλυση είναι μια ειδική λειτουργία του LiveAgent που ενημερώνει τους αντιπροσώπους σχετικά με τις καρτέλες υψηλής προτεραιότητας που πρέπει να επιλυθούν. Οι καρτέλες που εμφανίζονται στο Κουμπί Για Επίλυση έχουν μείνει αναπάντητες για μεγάλο χρονικό διάστημα ή συνδέονται με  ΣΕΥ (συμφωνίες επιπέδου υπηρεσίας) . Στον πυρήνα του, το κουμπί επίλυσης διασφαλίζει ότι δεν θα ξεχαστούν καρτέλες και δεν χάνονται ΣΕΥ.

Γιατί είναι ωφέλιμο το Κουμπί Για Επίλυση;

Το Κουμπί Για Επίλυση αναλαμβάνει το ρόλο ενός διαχειριστή εργασιών που εφιστά την προσοχή σε καρτέλες που δεν έχουν απαντηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα ή συνδέονται με ΣΕΥ. Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν αυτήν τη λειτουργικότητα μπορούν να επωφεληθούν από:

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Κουμπί Για Επίλυση;

Εάν είστε χρήστης του LiveAgent (και έχετε τα σωστά δικαιώματα) μπορείτε να ρυθμίσετε το Κουμπί Για Επίλυση σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να καθορίσετε γιατί θέλετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις, όπως:

  • Καρτέλες υψηλής προτεραιότητας με κατάσταση “Ανοιχτές”Ν
  • Καρτέλες υψηλής προτεραιότητας με κατάσταση “Νέες”
  • Καρτέλες υψηλής προτεραιότητας από συγκεκριμένα τμήματα
  • Κάθε καρτέλα που έχει εκχωρηθεί ειδικά σε εσάς

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη λειτουργία Κουμπί Για Επίλυση, το κουμπί (που βρίσκεται δίπλα στην εικόνα του προφίλ σας) θα σας ειδοποιήσει αυτόματα για τον αριθμό των αναπάντητων καρτελών που απαιτούν την προσοχή σας.

Επιπλέον, με έναν ρόλο διαχειριστή, μπορείτε να διαμορφώσετε το Κουμπί Για Επίλυση για να εμφανίσετε αναπάντητες καρτέλες κατά σειρά σπουδαιότητας (προτεραιότητα καρτέλας, χρόνος παραλαβής, ΣΕΥ).

To-solve-button-LiveAgent

Χρήση του κουμπιού

Μόλις κάνετε κλικ στο Κουμπί Για Επίλυση, το σύστημα θα ανοίξει την καρτέλα που έχει την υψηλότερη προτεραιότητα. Εάν κλείσετε την καρτέλα χωρίς να την επιλύσετε και κάνετε ξανά κλικ στο κουμπί, το σύστημα θα ανοίξει ξανά την ίδια καρτέλα.

Αυτός ο μηχανισμός έχει τεθεί σε ισχύ για να διασφαλίσει ότι η επίλυση των καρτελών υψηλής προτεραιότητας δεν θα καθυστερήσει από τους πράκτορες που κάνουν επιλεκτική επίλυση καρτελών. Ωστόσο, εάν δεν γνωρίζετε πώς να απαντήσετε σε μία καρτέλα Για Επίλυση , μπορείτε απλώς να την εκχωρήσετε ξανά σε διαφορετικό τμήμα ή αντιπρόσωπο.

Transfer-ticket-LiveAgent

Πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος Για Επίλυση;

Ο αλγόριθμος Για Επίλυση καθορίζει τη σειρά των καρτελών στην ουρά Για Επίλυση. Ο αλγόριθμος:

  • Προτεραιοποιεί τις καρτέλες ανά ώρα στην ουρά (κατά την παραλαβή της καρτέλας)
  • Προτεραιοποιεί τις καρτέλες σύμφωνα με τις συμφωνίες ΣΕΥ
  • Προτεραιοποιεί τον τελευταίο αντιπρόσωπο (To Κουμπί Για Επίλυση θα δώσει προτεραιότητα στη δρομολόγηση καρτελών υψηλής προτεραιότητας στους αντιπροσώπους που τις χειρίστηκαν τελευταίοι)

Manage SLAs with ease

Stay on top of all messages from your VIP clients with our “To-Solve Button” feature. Try it today. No<br /> credit card required.

Start free 14-day trial

Ρύθμιση του Κουμπιού Για Επίλυση

Επιλογή της μεθόδου διανομής καρτελών

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις.
  3. Πατήστε Σύστημα.
  4. Πατήστε Γενικά.
  5. Κάντε κύλιση προς τα κάτω στην ενότητα Αλγόριθμος επίλυσης.
  6. Επιλέξτε Προτεραιότητα χρόνου ή Προτεραιότητα τελευταίου αντιπροσώπου.
Κουμπί Για Επίλυση

Εάν επιλέξετε “Προτεραιότητα χρόνου”, οι καρτέλες θα διανεμηθούν μεταξύ των αντιπροσώπων τυχαία. Η παλαιότερη αναπάντητη καρτέλα θα έχει την υψηλότερη προτεραιότητα. Εάν έχετε ρυθμίσει ορισμένους κανόνες ΣΕΥ, αυτοί θα ληφθούν επίσης υπόψη.

Εάν επιλέξετε “Προτεραιότητα τελευταίου αντιπροσώπου”, το σύστημα θα δρομολογήσει καρτέλες στους αντιπροσώπους που τις χειριστήκαν τελευταίοι. Η ενεργοποίηση αυτής της ρύθμισης δεν θα αλλάξει τη σειρά στην ουρά καρτελών.

Προσθήκη καρτελών που σας έχουν ανατεθεί στο κουμπί επίλυσης

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις.
  3. Πατήστε Σύστημα.
  4. Πατήστε Γενικά.
  5. Πραγματοποιήστε κύλιση προς τα κάτω στην ενότητα Δρομολόγηση καρτελών “που μου έχει ανατεθεί”.
  6. Επιλέξτε το κουτί.
  1. Πατήστε Αποθήκευση.
  2. Φορτώστε ξανά την εφαρμογή.
Κουμπί Για Επίλυση

Περιορισμός των αντιπροσώπων να απαντούν καρτέλες μόνο από το κουμπί “Για επίλυση”

Λάβετε υπόψη ότι αυτή η ρύθμιση λειτουργεί μόνο για αντιπροσώπους και όχι για διαχειριστές.

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις.
  3. Πατήστε Αντιπρόσωποι
  4. Επιλέξτε έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο και πατήστε Επεξεργασία
  5. Πατήστε Τμήματα
  6. Επιλέξτε το δεύτερο κουτί. Μπορείτε να απαντήσετε καρτέλες που ανοίγονται μόνο από το κουμπί «Για επίλυση».
  7. Πατήστε Αποθήκευση
Κουμπί Για Επίλυση

Επιλογή των τμημάτων από τα οποία θέλετε να λάβετε καρτέλες

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε στο Κουμπί Για Επίλυση
  3. Επιλέξτε τα τμήματα από τα οποία θέλετε να απαντήσετε καρτέλες.
  4. Πατήστε Αποθήκευση
Κουμπί Για Επίλυση

Πώς μπορεί το Κουμπί Για Επίλυση να αναβαθμίσει την επιχείρησή σας;

Οι εκπληρωμένες ΣΕΥ οδηγούν σε αυξημένη ικανοποίηση των πελατών και υψηλότερη μακροπρόθεσμη αξία των πελατών

Εάν έχετε εφαρμόσει ΣΕΥ, υπάρχει ένα συγκεκριμένο επίπεδο προσδοκίας. Οι πελάτες σας πληρώνουν επιπλέον για καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης και, επομένως, δεν αναμένουν να τους απογοητεύσετε. Εάν τηρείτε πιστά τη δική σας πλευρά της συμφωνίας και τηρείτε τις προθεσμίες των ΣΕΥ σας, οι πελάτες σας θα είναι ικανοποιημένοι.

Με τη σειρά του, αυτό θα κάνει τους πελάτες σας πιο αφοσιωμένους στην εταιρεία σας, με αποτέλεσμα χρόνια καλών σχέσεων και υψηλότερη μακροπρόθεσμη αξία των πελατών. Ως εκ τούτου, πρέπει πάντα να προσπαθείτε να τηρήσετε τις προθεσμίες των ΣΕΥ σας, και ακόμη και να υπερβείτε τις προσδοκίες των πελατών σας. Παρέχετε υπηρεσίες όσο το δυνατόν γρηγορότερα, να είστε ενημερωμένοι και παρέχετε μια εξατομικευμένη, αξέχαστη εμπειρία.

Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να έχετε στη διάθεση σας έναν διαχειριστή εργασιών όπως το Κουμπί Για Επίλυση. Θα διασφαλίσει ότι θα τηρηθούν όλες οι προθεσμίες και επιπλέον θα απομακρυνθεί το άγχος από τους ώμους των αντιπροσώπων σας.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Καλύτερη διαχείριση χρόνου και βελτιωμένη απόδοση

Επειδή το Κουμπί Για Επίλυση δίνει προτεραιότητα στις καρτέλες που πρέπει να επιλυθούν, οι αντιπρόσωποι σας δεν θα χρειαστεί να αναλύσουν οι ίδιοι την προτεραιότητα κάθε καρτέλας. Μπορούν απλά να κάνουν κλικ σε ένα κουμπί και να αρχίσουν να δουλεύουν, κάτι που θα τους εξοικονομήσει πολύ χρόνο και θα αυξήσει την παραγωγικότητα τους.

Εκτός από αυτό, η δυνατότητα μπορεί να σας εξοικονομήσει χρήματα. Όσο λιγότερο χρόνο χρειάζονται οι αντιπρόσωποι σας για διαχειριστική εργασία, τόσο περισσότερο χρόνο έχουν για την επίλυση εκκρεμουσών καρτελών

Πόροι γνωσιακής βάσης

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Είστε έτοιμοι να επιλύσετε καρτέλες υψηλής προτεραιότητας;

Μείνετε ενημερωμένοι για όλα τα μηνύματα από τους VIP πελάτες σας με τη δυνατότητα Κουμπί Για Επίλυση. Δοκιμάστε το σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών σας.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι το Κουμπί Για Επίλυση”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το Κουμπί Για Επίλυση είναι μια ειδική λειτουργία του LiveAgent που ενημερώνει τους αντιπροσώπους σχετικά με τις καρτέλες υψηλής προτεραιότητας που πρέπει να επιλυθούν.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς λειτουργεί το Κουμπί Για Επίλυση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ο αλγόριθμος Για Επίλυση καθορίζει τη σειρά των καρτελών στην ουρά Για Επίλυση σύμφωνα με το χρόνο στην ουρά και τις υπάρχουσες συμφωνίες επιπέδου υπηρεσίας (ΣΕΥ).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί είναι ωφέλιμο το Κουμπί Για Επίλυση; “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το κουμπί Για Επίλυση αναλαμβάνει το ρόλο ενός διαχειριστή εργασιών που εφιστά την προσοχή σε καρτέλες που δεν έχουν απαντηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα ή συνδέονται με ΣΕΥ. Στον πυρήνα του, το Κουμπί Για Επίλυση διασφαλίζει ότι δεν θα ξεχαστούν καρτέλες και δεν χάνονται ΣΕΥ.” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo