Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Αυξήστε τις πωλήσεις με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Κολλήσατε; Αυξήστε τις πωλήσεις με το LiveAgent!

Η ικανοποίηση των πελατών σχετίζεται στενά με τη διατήρηση, την πίστη και τις πωλήσεις. Εάν θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μια πελατοκεντρική κουλτούρα στην επιχείρησή σας.

Όσο περισσότερο προσπαθείτε να ικανοποιήσετε τους πελάτες σας, τόσο καλύτερη θα έχει η επιχείρησή σας όσον αφορά τα έσοδα. Πως; Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Strategies to increase sales

Καλύτερες στρατηγικές για αύξηση των πωλήσεων

Η αύξηση των πωλήσεων έχει να κάνει με την εστίαση στους πελάτες σας. Βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία σας:

Αυξήστε τις πωλήσεις Παρέχει αξία στους πελάτες

Αυξήστε τις πωλήσειςΜειώνει την προσπάθεια των πελατών

Αυξήστε τις πωλήσεις Παρέχει γρήγορη, εξατομικευμένη εξυπηρέτηση

Αυξήστε τις πωλήσεις με τα σωστά εργαλεία

Με ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent, η βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας, η διατήρηση, η πίστη και οι πωλήσεις θα είναι παιχνίδι. Γιατί;

Το LiveAgent προσφέρει πάνω από 180 προηγμένες λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης και πάνω από 100 ενσωματώσεις που θα σας βοηθήσουν να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Right tools to increase sales

Γιατί πρέπει να εστιάσετε στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών για να αυξήσετε τις πωλήσεις;

Definition of good customer service

Η καλή εξυπηρέτηση είναι επιθυμητή και αναμενόμενη

Οι πελάτες αναμένουν άψογη εξυπηρέτηση. Εάν οι εταιρείες δεν το παρέχουν, οι πελάτες τις εγκαταλείπουν. Στην πραγματικότητα, οι εταιρείες στις ΗΠΑ χάνουν περισσότερα από 62 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως λόγω κακής εξυπηρέτησης πελατών.

Bad service spreads like a wildfire

Οι αρνητικές κριτικές εξαπλώνονται ραγδαία

Οι Αμερικανοί λένε κατά μέσο όρο 15 άτομα για μια κακή εμπειρία υπηρεσίας, έναντι των 11 ατόμων που θα πουν για μια καλή εμπειρία.

Empower customers with self-service

Όλα έχουν να κάνουν με τη μείωση της προσπάθειας των πελατών

Το 74% των ανθρώπων είναι πιθανό να αλλάξουν εταιρείες εάν θεωρούν ότι η διαδικασία αγοράς είναι πολύ δύσκολη.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Η απόκτηση νέων πελατών είναι ακριβή

Κυμαίνεται από 5 έως 25 φορές πιο ακριβή η απόκτηση ενός νέου πελάτη από ό,τι η διατήρηση ένας υπάρχοντα.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

badges

Λειτουργίες του LiveAgent που συμβάλλουν στην αύξηση των πωλήσεων

Email ticketing

Σύστημα καρτελών με υβριδικές ροές καρτελών

Με το LiveAgent, τα email σας, οι συνομιλίες, οι κλήσεις, οι αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι καρτέλες από άλλα κανάλια θα καταλήξουν σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων.

Εσωτερική και εξωτερική ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο

Η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας είναι βασικό συστατικό για την αύξηση των πωλήσεων, καθώς βοηθά τις επιχειρήσεις να μετατρέψουν τους επισκέπτες ιστότοπων σε πελάτες που πληρώνουν.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Εικονικό ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο

Δημιουργήστε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο ως μέρος της λύσης του κέντρου εξυπηρέτησης πολλών καναλιών. Το LiveAgent συγκεντρώνει τις τηλεφωνικές κλήσεις από τον ιστότοπό σας ή το σταθερό σας δίκτυο σε ένα μόνο μέρος.

Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Ενσωματώστε τα προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σας στο LiveAgent και απαντήστε σε σχόλια, ιδιωτικά μηνύματα ή Tweets απευθείας από τον λογαριασμό σας.

Social medias integrated into the help desk software
Buble icon

Αυτοματισμός & amp; έτοιμες απαντήσεις

Χρησιμοποιήστε κανόνες αυτοματισμού και έτοιμες απαντήσεις για να επιταχύνετε τις καθημερινές εργασίες. Εξοικονομήστε έως και 15 ώρες κάθε εβδομάδα με τις δυνατότητες αυτοματισμού του LiveAgent.

Education icon

Δημιουργία γνωσιακής βάσης

Δημιουργήστε πολλές εσωτερικές και εξωτερικές γνωσιακές βάσεις ως μέρος της λύσης αυτοεξυπηρέτησης. Δημιουργήστε συχνές ερωτήσεις, φόρουμ, σχόλια και πλαίσια προτάσεων και άλλα.

Web icon

Πίνακας ελέγχου ανάλυσης δεδομένων και αναφορών

Δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και παρακολουθήστε την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν. Δείτε τη χρήση, τα στατιστικά στοιχεία, αξιολογήστε τις αναφορές απόδοσης και μάθετε από τις αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών.

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Τι κάνει το LiveAgent το κατάλληλο εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων;

Most reviewed and number 1

Με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογία

Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2020.

Preferred by 21k businesses

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Packed with features

Εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Cloud based and secure help desk

Βασισμένο στο cloud και ασφαλές

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Διαφανείς και προσιτές τιμές

Αποκτήστε την επαγγελματική λύση κοινωνικής ακρόασης μας σε σταθερή μηνιαία τιμή, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Εγγραφείτε σε μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες.

Τι περιμένετε; Ξεκινήστε την κοινωνική ακρόαση σήμερα!

Καρτέλα+Συνομιλία

Καρτέλα+Συνομιλία

Καρτέλα+Συνομιλία

$ 39/μήνα

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Ποια είναι η καλή αύξηση των πωλήσεων;

Μια καλή αύξηση των πωλήσεων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το μέγεθος της εταιρείας σας. Αλλά γενικά, μια αύξηση πωλήσεων από 5 έως 10 % είναι αρκετά καλή.

Πώς μπορεί το LiveAgent να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις;

Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών της LiveAgent βοηθά τις εταιρείες να αυξήσουν τις πωλήσεις παρέχοντας εξαιρετική υποστήριξη πελατών. Δεδομένου ότι οι αντιπρόσωποι εργάζονται από μία διεπαφή, μπορούν να απαντήσουν άμεσα σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών. Επομένως, μπορούν να μειώσουν τον περιττό χρόνο αναμονής.

Ποια είναι τα άλλα επιχειρηματικά οφέλη του LiveAgent;

Η λύση του κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών, τη διατήρηση των πελατών, εξοικονομεί χρόνο και μειώνει το κόστος που σχετίζεται με την υποστήριξη πελατών.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo