Διοχέτευση δεδομένων...
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Με ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent, η βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας, η διατήρηση, η πίστη και οι πωλήσεις θα είναι παιχνίδι. Γιατί; Το LiveAgent προσφέρει πάνω από 180 προηγμένες λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης και πάνω από 100 ενσωματώσεις που θα σας βοηθήσουν να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.
Οι πελάτες αναμένουν άψογη εξυπηρέτηση. Εάν οι εταιρείες δεν το παρέχουν, οι πελάτες τις εγκαταλείπουν. Στην πραγματικότητα, οι εταιρείες στις ΗΠΑ χάνουν περισσότερα από 62 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως λόγω κακής εξυπηρέτησης πελατών.
Οι Αμερικανοί λένε κατά μέσο όρο 15 άτομα για μια κακή εμπειρία υπηρεσίας, έναντι των 11 ατόμων που θα πουν για μια καλή εμπειρία.
Το 74% των ανθρώπων είναι πιθανό να αλλάξουν εταιρείες εάν θεωρούν ότι η διαδικασία αγοράς είναι πολύ δύσκολη.
Κυμαίνεται από 5 έως 25 φορές πιο ακριβή η απόκτηση ενός νέου πελάτη από ό,τι η διατήρηση ένας υπάρχοντα.
Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.
Με το LiveAgent, τα email σας, οι συνομιλίες, οι κλήσεις, οι αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι καρτέλες από άλλα κανάλια θα καταλήξουν σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων.
Η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας είναι βασικό συστατικό για την αύξηση των πωλήσεων, καθώς βοηθά τις επιχειρήσεις να μετατρέψουν τους επισκέπτες ιστότοπων σε πελάτες που πληρώνουν.
Δημιουργήστε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο ως μέρος της λύσης του κέντρου εξυπηρέτησης πολλών καναλιών. Το LiveAgent συγκεντρώνει τις τηλεφωνικές κλήσεις από τον ιστότοπό σας ή το σταθερό σας δίκτυο σε ένα μόνο μέρος.
Ενσωματώστε τα προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σας στο LiveAgent και απαντήστε σε σχόλια, ιδιωτικά μηνύματα ή Tweets απευθείας από τον λογαριασμό σας.
Χρησιμοποιήστε κανόνες αυτοματισμού και έτοιμες απαντήσεις για να επιταχύνετε τις καθημερινές εργασίες. Εξοικονομήστε έως και 15 ώρες κάθε εβδομάδα με τις δυνατότητες αυτοματισμού του LiveAgent.
Δημιουργήστε πολλές εσωτερικές και εξωτερικές γνωσιακές βάσεις ως μέρος της λύσης αυτοεξυπηρέτησης. Δημιουργήστε συχνές ερωτήσεις, φόρουμ, σχόλια και πλαίσια προτάσεων και άλλα.
Δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και παρακολουθήστε την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν. Δείτε τη χρήση, τα στατιστικά στοιχεία, αξιολογήστε τις αναφορές απόδοσης και μάθετε από τις αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών.
“Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert
Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik
“Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron
“Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.” Adam
“Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad
“Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga
“Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal
“Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison
Harrison
Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2020.
Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.
Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.
Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.
Αποκτήστε την επαγγελματική λύση κοινωνικής ακρόασης μας σε σταθερή μηνιαία τιμή, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Εγγραφείτε σε μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες. Τι περιμένετε; Ξεκινήστε την κοινωνική ακρόαση σήμερα!
Most Popular
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Μια καλή αύξηση των πωλήσεων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το μέγεθος της εταιρείας σας. Αλλά γενικά, μια αύξηση πωλήσεων από 5 έως 10 % είναι αρκετά καλή.
Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών της LiveAgent βοηθά τις εταιρείες να αυξήσουν τις πωλήσεις παρέχοντας εξαιρετική υποστήριξη πελατών. Δεδομένου ότι οι αντιπρόσωποι εργάζονται από μία διεπαφή, μπορούν να απαντήσουν άμεσα σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών. Επομένως, μπορούν να μειώσουν τον περιττό χρόνο αναμονής.
Η λύση του κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών, τη διατήρηση των πελατών, εξοικονομεί χρόνο και μειώνει το κόστος που σχετίζεται με την υποστήριξη πελατών.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες