Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Αυξήστε τις πωλήσεις με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Κολλήσατε; Αυξήστε τις πωλήσεις με το LiveAgent!

Η ικανοποίηση των πελατών σχετίζεται στενά με τη διατήρηση, την πίστη και τις πωλήσεις. Εάν θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μια πελατοκεντρική κουλτούρα στην επιχείρησή σας. Όσο περισσότερο προσπαθείτε να ικανοποιήσετε τους πελάτες σας, τόσο καλύτερη θα έχει η επιχείρησή σας όσον αφορά τα έσοδα. Πως; Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε!
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Strategies to increase sales

Καλύτερες στρατηγικές για αύξηση των πωλήσεων

Η αύξηση των πωλήσεων έχει να κάνει με την εστίαση στους πελάτες σας. Βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία σας: Παρέχει αξία στους πελάτες Μειώνει την προσπάθεια των πελατών Παρέχει γρήγορη, εξατομικευμένη εξυπηρέτηση

Αυξήστε τις πωλήσεις με τα σωστά εργαλεία

Με ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent, η βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας, η διατήρηση, η πίστη και οι πωλήσεις θα είναι παιχνίδι. Γιατί; Το LiveAgent προσφέρει πάνω από 180 προηγμένες λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης και πάνω από 100 ενσωματώσεις που θα σας βοηθήσουν να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Right tools to increase sales

Γιατί πρέπει να εστιάσετε στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών για να αυξήσετε τις πωλήσεις;

Definition of good customer service

Η καλή εξυπηρέτηση είναι επιθυμητή και αναμενόμενη

Οι πελάτες αναμένουν άψογη εξυπηρέτηση. Εάν οι εταιρείες δεν το παρέχουν, οι πελάτες τις εγκαταλείπουν. Στην πραγματικότητα, οι εταιρείες στις ΗΠΑ χάνουν περισσότερα από 62 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως λόγω κακής εξυπηρέτησης πελατών.

Bad service spreads like a wildfire

Οι αρνητικές κριτικές εξαπλώνονται ραγδαία

Οι Αμερικανοί λένε κατά μέσο όρο 15 άτομα για μια κακή εμπειρία υπηρεσίας, έναντι των 11 ατόμων που θα πουν για μια καλή εμπειρία.

Empower customers with self-service

Όλα έχουν να κάνουν με τη μείωση της προσπάθειας των πελατών

Το 74% των ανθρώπων είναι πιθανό να αλλάξουν εταιρείες εάν θεωρούν ότι η διαδικασία αγοράς είναι πολύ δύσκολη.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Η απόκτηση νέων πελατών είναι ακριβή

Κυμαίνεται από 5 έως 25 φορές πιο ακριβή η απόκτηση ενός νέου πελάτη από ό,τι η διατήρηση ένας υπάρχοντα.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Λειτουργίες του LiveAgent που συμβάλλουν στην αύξηση των πωλήσεων

Email ticketing

Σύστημα καρτελών με υβριδικές ροές καρτελών

Με το LiveAgent, τα email σας, οι συνομιλίες, οι κλήσεις, οι αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι καρτέλες από άλλα κανάλια θα καταλήξουν σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων.

Εσωτερική και εξωτερική ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο

Η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας είναι βασικό συστατικό για την αύξηση των πωλήσεων, καθώς βοηθά τις επιχειρήσεις να μετατρέψουν τους επισκέπτες ιστότοπων σε πελάτες που πληρώνουν.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Εικονικό ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο

Δημιουργήστε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο ως μέρος της λύσης του κέντρου εξυπηρέτησης πολλών καναλιών. Το LiveAgent συγκεντρώνει τις τηλεφωνικές κλήσεις από τον ιστότοπό σας ή το σταθερό σας δίκτυο σε ένα μόνο μέρος.

Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Ενσωματώστε τα προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σας στο LiveAgent και απαντήστε σε σχόλια, ιδιωτικά μηνύματα ή Tweets απευθείας από τον λογαριασμό σας.

Social medias integrated into the help desk software

Αυτοματισμός & amp; έτοιμες απαντήσεις

Χρησιμοποιήστε κανόνες αυτοματισμού και έτοιμες απαντήσεις για να επιταχύνετε τις καθημερινές εργασίες. Εξοικονομήστε έως και 15 ώρες κάθε εβδομάδα με τις δυνατότητες αυτοματισμού του LiveAgent.

Δημιουργία γνωσιακής βάσης

Δημιουργήστε πολλές εσωτερικές και εξωτερικές γνωσιακές βάσεις ως μέρος της λύσης αυτοεξυπηρέτησης. Δημιουργήστε συχνές ερωτήσεις, φόρουμ, σχόλια και πλαίσια προτάσεων και άλλα.

Web icon

Πίνακας ελέγχου ανάλυσης δεδομένων και αναφορών

Δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και παρακολουθήστε την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν. Δείτε τη χρήση, τα στατιστικά στοιχεία, αξιολογήστε τις αναφορές απόδοσης και μάθετε από τις αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών.

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • Roman Bosch
    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
    Hendrik Henze Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
  • Razvan Sava
    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
    Rustem Gimaev Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
  • Randy Bryan
    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
    David Chandler Volterman

Τι κάνει το LiveAgent το κατάλληλο εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων;

Most reviewed and number 1

Με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογία

Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2020.

Preferred by 21k businesses

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Packed with features

Εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Cloud based and secure help desk

Βασισμένο στο cloud και ασφαλές

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Διαφανείς και προσιτές τιμές

Αποκτήστε την επαγγελματική λύση κοινωνικής ακρόασης μας σε σταθερή μηνιαία τιμή, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Εγγραφείτε σε μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες.

Τι περιμένετε; Αυξήστε τις πωλήσεις, σήμερα!

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας
Σχετικά Άρθρα μεΑυξήστε τις πωλήσεις
Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

LCRcom Grupo Aire

Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Ανάπτυξη

Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

Υποστήριξη λογισμικού

Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

Τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών είναι ιδανικά για πολλές επιχειρήσεις. Ωστόσο, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η προσωπική προσέγγιση απέναντι στον πελάτη.

Πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών

Τα πρότυπα μάρκετινγκ, SMS και εξυπηρέτησης πελατών είναι σημαντικά για εξατομίκευση και αποτελεσματική επικοινωνία. Η χρήση τους απαιτεί προσοχή για την ικανοποίηση των πελατών.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x