Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Θέλετε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας;

Η ιδέα της εξυπηρέτησης πελατών έχει επεκταθεί την τελευταία δεκαετία. Στο παρελθόν, η εξυπηρέτηση πελατών αφορούσε την ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Ωστόσο, με την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι επιχειρήσεις έπρεπε να προσαρμόσουν τις στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών τους. Με πολλές εισερχόμενες καρτέλες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη ζωντανή συνομιλία, ο αυτοματισμός και τα chatbots τέθηκαν σε λειτουργία.

Παρόλο που ο αυτοματισμός και τα chatbots είναι πολύ αποδοτικά από οικονομικής άποψης και σας εξοικονομούν χρόνο όταν απαντάτε σε ερωτήματα πελατών, είναι σημαντικό να διατηρήσετε την ανθρώπινη σύνδεση που ζητούν οι πελάτες, αλλά τα chatbots δεν μπορούν να παρέχουν. Πως; Ρίξτε μια ματιά στις σίγουρες συμβουλές μας για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of good customer service

Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών;

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι η υποστήριξη και η εξυπηρέτηση που παρέχετε στους πελάτες σας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από μια αγορά. Ως αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών, είναι εξαιρετικά σημαντικό να είστε γνώστες, πρόθυμοι και να δείχνετε κατανόηση σε όλη τη διαδικασία υποστήριξης. Οι πελάτες σας πρέπει να αισθάνονται πολύτιμοι σε κάθε βήμα.

Γνωρίζετε πώς νιώθουν οι πελάτες σας;

Όσον αφορά τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, είναι σημαντικό να καθίσετε και να κάνετε τις δύσκολες ερωτήσεις. Οι πελάτες σας είναι ικανοποιημένοι με το προϊόν σας και το επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχετε; Συχνά οι εταιρείες πιστεύουν ότι παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση, αλλά οι πελάτες τους δεν συμφωνούν. Λοιπόν, πώς μπορείτε να μάθετε εάν οι πελάτες σας είναι ευχαριστημένοι με την επιχείρησή σας; Μετρώντας τις μετρήσεις που έχουν μεγαλύτερη σημασία: CSAT, NPS, CES και FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Τι είναι μια καλή βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;

Θα πρέπει να στοχεύσετε στο να έχετε βαθμολογία CSAT 80% ή μεγαλύτερη, ωστόσο, οι βαθμολογίες ικανοποίησης μπορεί να διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο. Παρόλο που το CSAT είναι ένας καλός δείκτης για το πόσο καλά λειτουργεί η επιχείρησή σας, θα πρέπει επίσης να μετρήσετε τα NPS, CES και FRT για να λάβετε μια πλήρη επισκόπηση της εξυπηρέτησης σας. Παρακολουθώντας τις μετρήσεις, θα μπορείτε να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης και να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας.

Βελτιώστε την υποστήριξη πελατών συλλέγοντας σχόλια μέσω ερευνών

Union icon

CSAT

Οι βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών σάς ενημερώνουν για το πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες με τα προϊόντα και την εξυπηρέτηση σας.

Customers icon

NPS

Οι καθαρές βαθμολογίες προώθησης δείχνουν πόσο πιθανό είναι οι πελάτες να προτείνουν την επιχείρησή σας σε άλλους.

Feather icon

CES

Η βαθμολογία της προσπάθειας των πελατών υπολογίζει πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να αλληλεπιδράσουν με την εταιρεία σας.

Παρέχετε εξατομικευμένη εξυπηρέτηση

Το 71% των καταναλωτών δηλώνουν ότι αισθάνονται απογοητευμένοι όταν μια εμπειρία αγορών είναι απρόσωπη.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Προσφέρετε υποστήριξη σε όλα τα κανάλια

Το 90% των πελατών αναμένουν συνεχείς αλληλεπιδράσεις σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

Δώστε αστραπιαία γρήγορες απαντήσεις

Το 64% των πελατών αναμένουν να λάβουν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο, ανεξάρτητα από το κανάλι εξυπηρέτησης πελατών που χρησιμοποιούν.

Lightning fast responses

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

badges

Πώς μπορεί το λογισμικό να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας;

Ένα σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης σάς επιτρέπει να αποθηκεύετε και να έχετε πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες σας, με τις οποίες μπορείτε να δημιουργήσετε εξατομικευμένες απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών.

Προσφέρετε υποστήριξη πελατών 24/7 μέσω γνωσιακών βάσεων αυτοεξυπηρέτησης. Συμπληρώστε τα με άρθρα και συχνές ερωτήσεις ή δημιουργήστε ένα φόρουμ κοινότητας όπου οι πελάτες σας μπορούν να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον.

Μια εξαιρετική μέθοδος για τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας είναι η συλλογή σχολίων πελατών και η ανάλυση της απόδοσης του αντιπροσώπου σας.

Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη μέσω ζωντανών συνομιλιών, τηλεφωνικών κέντρων και λειτουργιών γνωσιακής βάσης, καθώς και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης και λειτουργίες αυτοματισμού.

Streamline communication into single dashboard

Απλοποιήστε όλα τα ερωτήματα σε ένα μόνο μέρος

Συνδέστε όλα τα κανάλια επικοινωνίας σας (τηλέφωνο, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ζωντανή συνομιλία, πύλη πελατών) με το LiveAgent. Κάθε φορά που λαμβάνετε ένα νέο ερώτημα, θα μεταφέρεται αυτόματα στο σύστημά μας και θα αποθηκεύεται ως καρτέλα.

Από εκεί, μπορείτε να διαχειριστείτε, να παρακολουθήσετε και να απαντήσετε σε όλες τις καρτέλες. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι γεμάτα με πολλές δυνατότητες που διευκολύνουν τη διαχείριση καρτελών, όπως δυνατότητες αυτοματισμού, ετικέτες, τμήματα και άλλα.

Δημιουργήστε ελεύθερα με το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG

Δημιουργήστε εκπληκτικές γνωσιακές βάσεις με το πρόγραμμα επεξεργασίας “Αυτό που βλέπετε είναι αυτό που παίρνετε”. Το λογισμικό μας σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πολλαπλές γνωσιακές βάσεις, τόσο εσωτερικές όσο και εξωτερικές. Συμπληρώστε τις με άρθρα, βίντεο, σχόλια και πλαίσια προτάσεων, φόρουμ ή συχνές ερωτήσεις.

Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Κρατήστε τα δεδομένα του πελάτη σας κοντά

Το ενσωματωμένο CRM μας διατηρεί τα δεδομένα του πελάτη σας διαθέσιμα στα χέρια σας. Κάθε φορά που απαντάτε σε μία καρτέλα, οι προηγούμενες αλληλεπιδράσεις, οι αγορές και τα δεδομένα του πελάτη σας είναι όλα διαθέσιμα για προβολή. Επεξεργαστείτε τις πληροφορίες με ευκολία ενώ συνομιλείτε ή καλείτε τους πελάτες σας μέσω της εγγενούς ζωντανής συνομιλίας και του ενσωματωμένου τηλεφωνικού κέντρου

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Προσφέρετε υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο

Η ταχύτητα είναι μια σημαντική μέτρηση όσον αφορά τη μετατροπή των επισκεπτών ιστότοπων σε πελάτες και τη διατήρηση χαρούμενων πελατών. Η ζωντανή συνομιλία μας είναι προς το παρόν η πιο λιτή και ταχύτερη στην αγορά. Χρησιμοποιήστε τη για να προσεγγίσετε ενεργητικά τους πελάτες σας ενώ περιηγούνται στον ιστότοπό σας.

Real-time customer support
Performance analyze

Αναλύστε την απόδοσή σας

Χρησιμοποιήστε τις ισχυρές δυνατότητες ανάλυσης και αναφοράς δεδομένων. Δείτε στατιστικά στοιχεία χρήσης, αξιολογήστε αναφορές απόδοσης και μάθετε από τις αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών. Δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και παρακολουθήστε την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν.

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Γιατί το LiveAgent είναι το σωστό εργαλείο για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών;

Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2019-2020.

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Αναλογία τιμής προς αξία; Η καλύτερη

Το LiveAgent είναι ένα προηγμένο σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών και τα ποσοστά μετατροπών ταυτόχρονα. Το λογισμικό μας έχει ανταγωνιστικές τιμές και η προσφορά είναι απίστευτη λαμβάνοντας υπόψη το τεράστιο αριθμό λειτουργιών που προσφέρει. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα, δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Καρτέλα+Συνομιλία

Καρτέλα+Συνομιλία

Καρτέλα+Συνομιλία

$ 39/μήνα

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών;

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo