Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Θέλετε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας;

Η ιδέα της εξυπηρέτησης πελατών έχει επεκταθεί την τελευταία δεκαετία. Στο παρελθόν, η εξυπηρέτηση πελατών αφορούσε την ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Ωστόσο, με την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι επιχειρήσεις έπρεπε να προσαρμόσουν τις στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών τους. Με πολλές εισερχόμενες καρτέλες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη ζωντανή συνομιλία, ο αυτοματισμός και τα chatbots τέθηκαν σε λειτουργία. Παρόλο που ο αυτοματισμός και τα chatbots είναι πολύ αποδοτικά από οικονομικής άποψης και σας εξοικονομούν χρόνο όταν απαντάτε σε ερωτήματα πελατών, είναι σημαντικό να διατηρήσετε την ανθρώπινη σύνδεση που ζητούν οι πελάτες, αλλά τα chatbots δεν μπορούν να παρέχουν. Πως; Ρίξτε μια ματιά στις σίγουρες συμβουλές μας για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022
Definition of good customer service

Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών;

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι η υποστήριξη και η εξυπηρέτηση που παρέχετε στους πελάτες σας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από μια αγορά. Ως αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών, είναι εξαιρετικά σημαντικό να είστε γνώστες, πρόθυμοι και να δείχνετε κατανόηση σε όλη τη διαδικασία υποστήριξης. Οι πελάτες σας πρέπει να αισθάνονται πολύτιμοι σε κάθε βήμα.

Γνωρίζετε πώς νιώθουν οι πελάτες σας;

Όσον αφορά τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, είναι σημαντικό να καθίσετε και να κάνετε τις δύσκολες ερωτήσεις. Οι πελάτες σας είναι ικανοποιημένοι με το προϊόν σας και το επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχετε; Συχνά οι εταιρείες πιστεύουν ότι παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση, αλλά οι πελάτες τους δεν συμφωνούν. Λοιπόν, πώς μπορείτε να μάθετε εάν οι πελάτες σας είναι ευχαριστημένοι με την επιχείρησή σας; Μετρώντας τις μετρήσεις που έχουν μεγαλύτερη σημασία: CSAT, NPS, CES και FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Τι είναι μια καλή βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;

Θα πρέπει να στοχεύσετε στο να έχετε βαθμολογία CSAT 80% ή μεγαλύτερη, ωστόσο, οι βαθμολογίες ικανοποίησης μπορεί να διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο. Παρόλο που το CSAT είναι ένας καλός δείκτης για το πόσο καλά λειτουργεί η επιχείρησή σας, θα πρέπει επίσης να μετρήσετε τα NPS, CES και FRT για να λάβετε μια πλήρη επισκόπηση της εξυπηρέτησης σας. Παρακολουθώντας τις μετρήσεις, θα μπορείτε να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης και να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας.

Βελτιώστε την υποστήριξη πελατών συλλέγοντας σχόλια μέσω ερευνών

CSAT

Οι βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών σάς ενημερώνουν για το πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες με τα προϊόντα και την εξυπηρέτηση σας.

NPS

Οι καθαρές βαθμολογίες προώθησης δείχνουν πόσο πιθανό είναι οι πελάτες να προτείνουν την επιχείρησή σας σε άλλους.

CES

Η βαθμολογία της προσπάθειας των πελατών υπολογίζει πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να αλληλεπιδράσουν με την εταιρεία σας.

Παρέχετε εξατομικευμένη εξυπηρέτηση

Το 71% των καταναλωτών δηλώνουν ότι αισθάνονται απογοητευμένοι όταν μια εμπειρία αγορών είναι απρόσωπη.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Προσφέρετε υποστήριξη σε όλα τα κανάλια

Το 90% των πελατών αναμένουν συνεχείς αλληλεπιδράσεις σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

Δώστε αστραπιαία γρήγορες απαντήσεις

Το 64% των πελατών αναμένουν να λάβουν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο, ανεξάρτητα από το κανάλι εξυπηρέτησης πελατών που χρησιμοποιούν.

Lightning fast responses

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Πώς μπορεί το λογισμικό να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας;

Ένα σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης σάς επιτρέπει να αποθηκεύετε και να έχετε πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες σας, με τις οποίες μπορείτε να δημιουργήσετε εξατομικευμένες απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών.

Προσφέρετε υποστήριξη πελατών 24/7 μέσω γνωσιακών βάσεων αυτοεξυπηρέτησης. Συμπληρώστε τα με άρθρα και συχνές ερωτήσεις ή δημιουργήστε ένα φόρουμ κοινότητας όπου οι πελάτες σας μπορούν να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον.

Μια εξαιρετική μέθοδος για τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας είναι η συλλογή σχολίων πελατών και η ανάλυση της απόδοσης του αντιπροσώπου σας.

Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη μέσω ζωντανών συνομιλιών, τηλεφωνικών κέντρων και λειτουργιών γνωσιακής βάσης, καθώς και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης και λειτουργίες αυτοματισμού.

Streamline communication into single dashboard

Απλοποιήστε όλα τα ερωτήματα σε ένα μόνο μέρος

Συνδέστε όλα τα κανάλια επικοινωνίας σας (τηλέφωνο, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ζωντανή συνομιλία, πύλη πελατών) με το LiveAgent. Κάθε φορά που λαμβάνετε ένα νέο ερώτημα, θα μεταφέρεται αυτόματα στο σύστημά μας και θα αποθηκεύεται ως καρτέλα. Από εκεί, μπορείτε να διαχειριστείτε, να παρακολουθήσετε και να απαντήσετε σε όλες τις καρτέλες. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι γεμάτα με πολλές δυνατότητες που διευκολύνουν τη διαχείριση καρτελών, όπως δυνατότητες αυτοματισμού, ετικέτες, τμήματα και άλλα.

Δημιουργήστε ελεύθερα με το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG

Δημιουργήστε εκπληκτικές γνωσιακές βάσεις με το πρόγραμμα επεξεργασίας “Αυτό που βλέπετε είναι αυτό που παίρνετε”. Το λογισμικό μας σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πολλαπλές γνωσιακές βάσεις, τόσο εσωτερικές όσο και εξωτερικές. Συμπληρώστε τις με άρθρα, βίντεο, σχόλια και πλαίσια προτάσεων, φόρουμ ή συχνές ερωτήσεις.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Κρατήστε τα δεδομένα του πελάτη σας κοντά

Το ενσωματωμένο CRM μας διατηρεί τα δεδομένα του πελάτη σας διαθέσιμα στα χέρια σας. Κάθε φορά που απαντάτε σε μία καρτέλα, οι προηγούμενες αλληλεπιδράσεις, οι αγορές και τα δεδομένα του πελάτη σας είναι όλα διαθέσιμα για προβολή. Επεξεργαστείτε τις πληροφορίες με ευκολία ενώ συνομιλείτε ή καλείτε τους πελάτες σας μέσω της εγγενούς ζωντανής συνομιλίας και του ενσωματωμένου τηλεφωνικού κέντρου

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Προσφέρετε υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο

Η ταχύτητα είναι μια σημαντική μέτρηση όσον αφορά τη μετατροπή των επισκεπτών ιστότοπων σε πελάτες και τη διατήρηση χαρούμενων πελατών. Η ζωντανή συνομιλία μας είναι αυτή τη στιγμή η πιο λιτή και γρήγορη στην αγορά. Χρησιμοποιήστε τη για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας προληπτικά ενώ περιηγούνται στον ιστότοπό σας.

Real-time customer support
Performance analyze

Αναλύστε την απόδοσή σας

Χρησιμοποιήστε τις ισχυρές δυνατότητες ανάλυσης και αναφοράς δεδομένων. Δείτε στατιστικά στοιχεία χρήσης, αξιολογήστε αναφορές απόδοσης και μάθετε από τις αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών. Δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και παρακολουθήστε την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν.

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Γιατί το LiveAgent είναι το σωστό εργαλείο για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών;

Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2019-2020.

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Αναλογία τιμής προς αξία; Η καλύτερη

Το LiveAgent είναι ένα προηγμένο σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών και τα ποσοστά μετατροπών ταυτόχρονα. Το λογισμικό μας έχει ανταγωνιστικές τιμές και η προσφορά είναι απίστευτη λαμβάνοντας υπόψη το τεράστιο αριθμό λειτουργιών που προσφέρει. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα, δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμή 14 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small business

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 μήνας

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 contact form

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών;

Το LiveAgent είναι ένα ισχυρό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που σας βοηθά να χειρίζεστε αιτήματα πελατών από πολλά κανάλια αποτελεσματικά και αποδοτικά από μία διεπαφή. Επιπλέον, ενσωματώνεται με τον ιστότοπό σας και τα κοινωνικά δίκτυα. Έτσι, μπορείτε να προσελκύσετε νέους πελάτες, να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπών σας και να βελτιώσετε τη συνολική εξυπηρέτηση πελατών σας.

Ποια επιχειρηματικά οφέλη προσφέρει το LiveAgent, εκτός από τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών;

Τα επιχειρηματικά οφέλη του LiveAgent περιλαμβάνουν αυξημένη ικανοποίηση πελατών, διατήρηση πελατών, αφοσίωση πελατών και μειωμένο ποσοστό απώλειας πελατών, εκτός από τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.

Related Articles to Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών

Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES)

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική για τις επιχειρήσεις και μπορεί να βελτιωθεί με chatbots και αυτοματισμούς, αλλά πρέπει να διατηρηθεί η ανθρώπινη σύνδεση. Η LiveAgent προσφέρει λύσεις εξυπηρέτησης πελατών με χωρίς χρέωση ρύθμισης και πελατειακή υποστήριξη 24/7. Η ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να μετρηθεί με διάφορους τρόπους, ενώ οι ενημερωτικά email μπορούν να περιλαμβάνουν έρευνες και προσκλήσεις για εταιρικές εκδηλώσεις. Οι έρευνες εξυπηρέτησης πελατών είναι σημαντικές για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης σε επιχειρήσεις.

Βελτιώστε την ταχύτητα απόκρισης κατά 26% με το LiveAgent. Οι πελάτες σας θα είναι ευχαριστημένοι και οι πωλήσεις σας θα αυξηθούν. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα.

Θέλετε να αυξήσετε τις ταχύτητες απόκρισης;

Το LiveAgent είναι μια λύση εξυπηρέτησης πελατών πλούσια σε δυνατότητες που αυτοματοποιεί, αναλύει και συνδέει πλατφόρμες ώστε να βελτιώσετε την ταχύτητα απόκρισης στα ερωτήματα των πελατών σας μέσω email, ενώ όλες οι έρευνες πελατών συγκεντρώνονται σε έναν πίνακα ελέγχου και διανέμονται αυτόματα μεταξύ των αντιπροσώπων σας, διασφαλίζοντας αποτελεσματικότητα ροής εργασίας.

Επιτρέψτε στους πελάτες σας να επικοινωνούν μαζί σας οπουδήποτε και οποτεδήποτε με τα κουμπιά κλικ για κλήση και κλικ για πληκτρολόγηση.

Κουμπιά για κλήση και πληκτρολόγηση

Οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών, οι πωλητές και οι έμποροι μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση της εργασίας τους με τη χρήση κλικ για κλήση και κλικ για πληκτρολόγηση. Αυτό εξοικονομεί χρόνο, χρήματα και εξαλείφει επαναλαμβανόμενες, τετριμμένες και απλές εργασίες. Οι μικρές αλλαγές αυτές βοηθούν τους υπαλλήλους να επικεντρωθούν στην καλλιέργεια των σχέσεων με τους πελάτες, δημιουργώντας μια εξατομικευμένη και ενημερωμένη εμπειρία πελάτη. Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν αριθμό τηλεφώνου με δυνατότητα κλικ στο πίσω μέρος του ιστότοπού σας και να τον αντικαταστήσετε με το δικό σας αριθμό.

Ποιες είναι οι προσδοκίες και οι προτιμήσεις των πελατών για την επιχείρησή σας; Μπορείτε να βρείτε στατιστικά στοιχεία στο άρθρο μας και να δείτε μόνοι σας.

Προσδοκίες & προτιμήσεις

Η υψηλή ποιότητα υποστήριξης είναι σημαντικότερη από την ταχύτητα. Η βοήθεια σε πραγματικό χρόνο είναι η σημαντικότερη λειτουργία ενός ιστότοπου. Οι προτιμήσεις των πελατών συνδέονται με την υποστήριξη μέσω κοινωνικών δικτύων και το κέντρο εξυπηρέτησης τηλεφώνου. Η ζωντανή συνομιλία είναι επίσης σημαντική και η αυτοεξυπηρέτηση είναι άλλη μια επιλογή για τους πελάτες.

Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.

Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Η LiveAgent προσφέρει λύσεις εξυπηρέτησης πελατών με χωρίς χρέωση ρύθμισης και πελατειακή υποστήριξη 24/7. Είναι απαραίτητος ο χρόνος ομιλίας στα τηλεφωνικά κέντρα για μια πιο ολιστική άποψη και την καθοδήγηση των υπαλλήλων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, καθώς παρέχει μεγαλύτερη αξία στους πελάτες.

Η συνομιλία εξυπηρέτησης πελατών παρέχει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο για τους πελάτες για συνομιλία με εκπροσώπους πελατών. Είναι ένα από τα πιο γρήγορα εργαλεία επικοινωνίας.

Υπηρεσία συνομιλίας

Η εταιρεία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και άλλα λογισμικά για τη διαχείριση πελατών. Παρέχει εκπαίδευση, ιστολόγιο, γλωσσάρι και διαδικτυακά σεμινάρια σχετικά με το θέμα. Η υπηρεσία συνομιλίας επιτρέπει στους πελάτες να συνομιλούν σε πραγματικό χρόνο με εκπροσώπους πελατών. Παρέχεται υποστήριξη εντός εφαρμογής, ενώ η λίστα ελέγχου κλήσεων πωλήσεων δίνει οδηγίες για επιτυχημένες τηλεφωνικές επικοινωνίες με πελάτες.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo