Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES)
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική για τις επιχειρήσεις και μπορεί να βελτιωθεί με chatbots και αυτοματισμούς, αλλά πρέπει να διατηρηθεί η ανθρώπινη σύνδεση. Η LiveAgent προσφέρει λύσεις εξυπηρέτησης πελατών με χωρίς χρέωση ρύθμισης και πελατειακή υποστήριξη 24/7. Η ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να μετρηθεί με διάφορους τρόπους, ενώ οι ενημερωτικά email μπορούν να περιλαμβάνουν έρευνες και προσκλήσεις για εταιρικές εκδηλώσεις. Οι έρευνες εξυπηρέτησης πελατών είναι σημαντικές για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης σε επιχειρήσεις.
Θέλετε να αυξήσετε τις ταχύτητες απόκρισης;
Το LiveAgent είναι μια λύση εξυπηρέτησης πελατών πλούσια σε δυνατότητες που αυτοματοποιεί, αναλύει και συνδέει πλατφόρμες ώστε να βελτιώσετε την ταχύτητα απόκρισης στα ερωτήματα των πελατών σας μέσω email, ενώ όλες οι έρευνες πελατών συγκεντρώνονται σε έναν πίνακα ελέγχου και διανέμονται αυτόματα μεταξύ των αντιπροσώπων σας, διασφαλίζοντας αποτελεσματικότητα ροής εργασίας.
Κουμπιά για κλήση και πληκτρολόγηση
Οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών, οι πωλητές και οι έμποροι μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση της εργασίας τους με τη χρήση κλικ για κλήση και κλικ για πληκτρολόγηση. Αυτό εξοικονομεί χρόνο, χρήματα και εξαλείφει επαναλαμβανόμενες, τετριμμένες και απλές εργασίες. Οι μικρές αλλαγές αυτές βοηθούν τους υπαλλήλους να επικεντρωθούν στην καλλιέργεια των σχέσεων με τους πελάτες, δημιουργώντας μια εξατομικευμένη και ενημερωμένη εμπειρία πελάτη. Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν αριθμό τηλεφώνου με δυνατότητα κλικ στο πίσω μέρος του ιστότοπού σας και να τον αντικαταστήσετε με το δικό σας αριθμό.
Η υψηλή ποιότητα υποστήριξης είναι σημαντικότερη από την ταχύτητα. Η βοήθεια σε πραγματικό χρόνο είναι η σημαντικότερη λειτουργία ενός ιστότοπου. Οι προτιμήσεις των πελατών συνδέονται με την υποστήριξη μέσω κοινωνικών δικτύων και το κέντρο εξυπηρέτησης τηλεφώνου. Η ζωντανή συνομιλία είναι επίσης σημαντική και η αυτοεξυπηρέτηση είναι άλλη μια επιλογή για τους πελάτες.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Η LiveAgent προσφέρει λύσεις εξυπηρέτησης πελατών με χωρίς χρέωση ρύθμισης και πελατειακή υποστήριξη 24/7. Είναι απαραίτητος ο χρόνος ομιλίας στα τηλεφωνικά κέντρα για μια πιο ολιστική άποψη και την καθοδήγηση των υπαλλήλων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, καθώς παρέχει μεγαλύτερη αξία στους πελάτες.
Η εταιρεία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και άλλα λογισμικά για τη διαχείριση πελατών. Παρέχει εκπαίδευση, ιστολόγιο, γλωσσάρι και διαδικτυακά σεμινάρια σχετικά με το θέμα. Η υπηρεσία συνομιλίας επιτρέπει στους πελάτες να συνομιλούν σε πραγματικό χρόνο με εκπροσώπους πελατών. Παρέχεται υποστήριξη εντός εφαρμογής, ενώ η λίστα ελέγχου κλήσεων πωλήσεων δίνει οδηγίες για επιτυχημένες τηλεφωνικές επικοινωνίες με πελάτες.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες