Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Θέλετε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας;

Η ιδέα της εξυπηρέτησης πελατών έχει επεκταθεί την τελευταία δεκαετία. Στο παρελθόν, η εξυπηρέτηση πελατών αφορούσε την ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Ωστόσο, με την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι επιχειρήσεις έπρεπε να προσαρμόσουν τις στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών τους. Με πολλές εισερχόμενες καρτέλες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη ζωντανή συνομιλία, ο αυτοματισμός και τα chatbots τέθηκαν σε λειτουργία. Παρόλο που ο αυτοματισμός και τα chatbots είναι πολύ αποδοτικά από οικονομικής άποψης και σας εξοικονομούν χρόνο όταν απαντάτε σε ερωτήματα πελατών, είναι σημαντικό να διατηρήσετε την ανθρώπινη σύνδεση που ζητούν οι πελάτες, αλλά τα chatbots δεν μπορούν να παρέχουν. Πως; Ρίξτε μια ματιά στις σίγουρες συμβουλές μας για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of good customer service

Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών;

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι η υποστήριξη και η εξυπηρέτηση που παρέχετε στους πελάτες σας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από μια αγορά. Ως αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών, είναι εξαιρετικά σημαντικό να είστε γνώστες, πρόθυμοι και να δείχνετε κατανόηση σε όλη τη διαδικασία υποστήριξης. Οι πελάτες σας πρέπει να αισθάνονται πολύτιμοι σε κάθε βήμα.

Γνωρίζετε πώς νιώθουν οι πελάτες σας;

Όσον αφορά τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, είναι σημαντικό να καθίσετε και να κάνετε τις δύσκολες ερωτήσεις. Οι πελάτες σας είναι ικανοποιημένοι με το προϊόν σας και το επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχετε; Συχνά οι εταιρείες πιστεύουν ότι παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση, αλλά οι πελάτες τους δεν συμφωνούν. Λοιπόν, πώς μπορείτε να μάθετε εάν οι πελάτες σας είναι ευχαριστημένοι με την επιχείρησή σας; Μετρώντας τις μετρήσεις που έχουν μεγαλύτερη σημασία: CSAT, NPS, CES και FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Τι είναι μια καλή βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;

Θα πρέπει να στοχεύσετε στο να έχετε βαθμολογία CSAT 80% ή μεγαλύτερη, ωστόσο, οι βαθμολογίες ικανοποίησης μπορεί να διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο. Παρόλο που το CSAT είναι ένας καλός δείκτης για το πόσο καλά λειτουργεί η επιχείρησή σας, θα πρέπει επίσης να μετρήσετε τα NPS, CES και FRT για να λάβετε μια πλήρη επισκόπηση της εξυπηρέτησης σας. Παρακολουθώντας τις μετρήσεις, θα μπορείτε να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης και να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας.

Βελτιώστε την υποστήριξη πελατών συλλέγοντας σχόλια μέσω ερευνών

CSAT

Οι βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών σάς ενημερώνουν για το πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες με τα προϊόντα και την εξυπηρέτηση σας.

NPS

Οι καθαρές βαθμολογίες προώθησης δείχνουν πόσο πιθανό είναι οι πελάτες να προτείνουν την επιχείρησή σας σε άλλους.

CES

Η βαθμολογία της προσπάθειας των πελατών υπολογίζει πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να αλληλεπιδράσουν με την εταιρεία σας.

Παρέχετε εξατομικευμένη εξυπηρέτηση

Το 71% των καταναλωτών δηλώνουν ότι αισθάνονται απογοητευμένοι όταν μια εμπειρία αγορών είναι απρόσωπη.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Προσφέρετε υποστήριξη σε όλα τα κανάλια

Το 90% των πελατών αναμένουν συνεχείς αλληλεπιδράσεις σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

Δώστε αστραπιαία γρήγορες απαντήσεις

Το 64% των πελατών αναμένουν να λάβουν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο, ανεξάρτητα από το κανάλι εξυπηρέτησης πελατών που χρησιμοποιούν.

Lightning fast responses

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Πώς μπορεί το λογισμικό να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας;

Memorable customer experience

Ένα σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης σάς επιτρέπει να αποθηκεύετε και να έχετε πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες σας, με τις οποίες μπορείτε να δημιουργήσετε εξατομικευμένες απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών.

24-7 support anywhere

Προσφέρετε υποστήριξη πελατών 24/7 μέσω γνωσιακών βάσεων αυτοεξυπηρέτησης. Συμπληρώστε τα με άρθρα και συχνές ερωτήσεις ή δημιουργήστε ένα φόρουμ κοινότητας όπου οι πελάτες σας μπορούν να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον.

Giving and receiving feedback

Μια εξαιρετική μέθοδος για τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας είναι η συλλογή σχολίων πελατών και η ανάλυση της απόδοσης του αντιπροσώπου σας.

Fast, smart and convenient support

Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη μέσω ζωντανών συνομιλιών, τηλεφωνικών κέντρων και λειτουργιών γνωσιακής βάσης, καθώς και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης και λειτουργίες αυτοματισμού.

Streamline communication into single dashboard

Απλοποιήστε όλα τα ερωτήματα σε ένα μόνο μέρος

Συνδέστε όλα τα κανάλια επικοινωνίας σας (τηλέφωνο, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ζωντανή συνομιλία, πύλη πελατών) με το LiveAgent. Κάθε φορά που λαμβάνετε ένα νέο ερώτημα, θα μεταφέρεται αυτόματα στο σύστημά μας και θα αποθηκεύεται ως καρτέλα. Από εκεί, μπορείτε να διαχειριστείτε, να παρακολουθήσετε και να απαντήσετε σε όλες τις καρτέλες. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι γεμάτα με πολλές δυνατότητες που διευκολύνουν τη διαχείριση καρτελών, όπως δυνατότητες αυτοματισμού, ετικέτες, τμήματα και άλλα.

Δημιουργήστε ελεύθερα με το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG

Δημιουργήστε εκπληκτικές γνωσιακές βάσεις με το πρόγραμμα επεξεργασίας “Αυτό που βλέπετε είναι αυτό που παίρνετε”. Το λογισμικό μας σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πολλαπλές γνωσιακές βάσεις, τόσο εσωτερικές όσο και εξωτερικές. Συμπληρώστε τις με άρθρα, βίντεο, σχόλια και πλαίσια προτάσεων, φόρουμ ή συχνές ερωτήσεις.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG
LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Κρατήστε τα δεδομένα του πελάτη σας κοντά

Το ενσωματωμένο CRM μας διατηρεί τα δεδομένα του πελάτη σας διαθέσιμα στα χέρια σας. Κάθε φορά που απαντάτε σε μία καρτέλα, οι προηγούμενες αλληλεπιδράσεις, οι αγορές και τα δεδομένα του πελάτη σας είναι όλα διαθέσιμα για προβολή. Επεξεργαστείτε τις πληροφορίες με ευκολία ενώ συνομιλείτε ή καλείτε τους πελάτες σας μέσω της εγγενούς ζωντανής συνομιλίας και του ενσωματωμένου τηλεφωνικού κέντρου

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Προσφέρετε υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο

Η ταχύτητα είναι μια σημαντική μέτρηση όσον αφορά τη μετατροπή των επισκεπτών ιστότοπων σε πελάτες και τη διατήρηση χαρούμενων πελατών. Η ζωντανή συνομιλία μας είναι αυτή τη στιγμή η πιο λιτή και γρήγορη στην αγορά. Χρησιμοποιήστε τη για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας προληπτικά ενώ περιηγούνται στον ιστότοπό σας.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
Real-time customer support
Performance analyze

Αναλύστε την απόδοσή σας

Χρησιμοποιήστε τις ισχυρές δυνατότητες ανάλυσης και αναφοράς δεδομένων. Δείτε στατιστικά στοιχεία χρήσης, αξιολογήστε αναφορές απόδοσης και μάθετε από τις αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών. Δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και παρακολουθήστε την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Γιατί το LiveAgent είναι το σωστό εργαλείο για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών;

Most reviewed and number 1

Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Packed with features

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Cloud based and secure help desk

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Αναλογία τιμής προς αξία; Η καλύτερη

Το LiveAgent είναι ένα προηγμένο σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών και τα ποσοστά μετατροπών ταυτόχρονα. Το λογισμικό μας έχει ανταγωνιστικές τιμές και η προσφορά είναι απίστευτη λαμβάνοντας υπόψη το τεράστιο αριθμό λειτουργιών που προσφέρει. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα, δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας
Σχετικά Άρθρα μεΒελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών
Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας. Η κατάσταση καρτέλας ονομάζεται επίσης στάδιο καρτέλας.

Κατάσταση καρτέλας

Ο υποστηρικτής επωνυμίας διαδίδει την επωνυμία με κοινωνική επιρροή. Το LiveAgent παρέχει λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Επίσης, παρέχει υποστήριξη και επισυνάψεις σε άρθρα.

Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

LCRcom Grupo Aire

Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Ανάπτυξη

Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

Υποστήριξη λογισμικού

Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x