Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Κλήση αναμονής

Τι είναι η Κλήση αναμονής;

Στο λεξιλόγιο των τηλεπικοινωνιών, η αναμονή κλήσης σημαίνει ότι η κλήση μπορεί να προωθηθεί σε άλλο χρήστη που μπορεί να παραλάβει την κλήση. Στο LiveAgent, η αναμονή κλήσης παραμένει σε αναμονή έως ότου παραληφθεί, απορριφθεί ή απλώς δεν απαντηθεί. Στη συνέχεια, η κλήση μεταφέρεται σε έναν δεύτερο εκπρόσωπο.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η κλήση αναμονής;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η κλήση αναμονής είναι μια κλήση που παραμένει σε αναμονή κατά τη διάρκεια των εισερχόμενων κλήσεων και θα τερματίστει όταν απαντηθεί, απορριφθεί ή παραληφθεί από τον εκπρόσωπο. Οι εκπρόσωποί σας δεν χρειάζεται να κάνουν τους πελάτες σας να περιμένουν άσκοπα. Ο καλών έχει τεθεί σε αναμονή και η σύνδεση πραγματοποιείται με τον εκπρόσωπο. Εάν ο εκπρόσωπος δεν απαντήσει, η κλήση επιστρέφεται στον προηγούμενο εκπρόσωπο.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να εκδώσετε μια κλήση σε αναμονή;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εάν θέλετε να ξεκινήσετε μια επιβλεπόμενη προώθηση κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας με έναν πελάτη, μπορείτε να την ξεκινήσετε επιλέγοντας μια σύνδεση με έναν άλλο εκπρόσωπο. Στη συνέχεια, η νέα σύνδεση είναι ενεργή και η αρχική τίθεται σε αναμονή.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιος μπορεί να εξυπηρετήσει ή να δώσει βοήθεια με μια κλήση αναμονής;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η αναμονή κλήσης μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε εκπρόσωπο που είναι συνδεδεμένος στο LiveAgent. Αυτή είναι μια λειτουργία που επιτρέπει πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και υψηλότερη παραγωγικότητα.” } }] }

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι η κλήση αναμονής;

Η κλήση αναμονής είναι μια κλήση που παραμένει σε αναμονή κατά τη διάρκεια των εισερχόμενων κλήσεων και θα τερματίστει όταν απαντηθεί, απορριφθεί ή παραληφθεί από τον εκπρόσωπο. Οι εκπρόσωποί σας δεν χρειάζεται να κάνουν τους πελάτες σας να περιμένουν άσκοπα. Ο καλών έχει τεθεί σε αναμονή και η σύνδεση πραγματοποιείται με τον εκπρόσωπο. Εάν ο εκπρόσωπος δεν απαντήσει, η κλήση επιστρέφεται στον προηγούμενο εκπρόσωπο.

Πώς να εκδώσετε μια κλήση σε αναμονή;

Εάν θέλετε να ξεκινήσετε μια επιβλεπόμενη προώθηση κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας με έναν πελάτη, μπορείτε να την ξεκινήσετε επιλέγοντας μια σύνδεση με έναν άλλο εκπρόσωπο. Στη συνέχεια, η νέα σύνδεση είναι ενεργή και η αρχική τίθεται σε αναμονή.

Ποιος μπορεί να εξυπηρετήσει ή να δώσει βοήθεια με μια κλήση αναμονής;

Η αναμονή κλήσης μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε εκπρόσωπο που είναι συνδεδεμένος στο LiveAgent. Αυτή είναι μια λειτουργία που επιτρέπει πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και υψηλότερη παραγωγικότητα.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo