Τι είναι η Κλήση αναμονής;
Στο λεξιλόγιο των τηλεπικοινωνιών, η αναμονή κλήσης σημαίνει ότι η κλήση μπορεί να προωθηθεί σε άλλο χρήστη που μπορεί να παραλάβει την κλήση. Στο LiveAgent, η αναμονή κλήσης παραμένει σε αναμονή έως ότου παραληφθεί, απορριφθεί ή απλώς δεν απαντηθεί. Στη συνέχεια, η κλήση μεταφέρεται σε έναν δεύτερο εκπρόσωπο.
Πώς να Γράψετε ένα Επακόλουθο Email Μετά Από μια Συνέντευξη
Πήγε καλά η συνέντευξη σας για δουλειά; Τέλεια! Τι έπεται; Μάθετε πώς να αφήνετε μια καλή εντύπωση με τα πρότυπα επακόλουθων email μετά τη συνέντευξη.
Λογισμικό Helpdesk για την Τραπεζική Βιομηχανία
Καθώς ο τραπεζικός κλάδος κινείται στον ψηφιακό κόσμο, είναι απαραίτητο να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των πελατών και εκεί. Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό.
Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντική για την ικανοποίηση των πελατών. Το LiveAgent παρέχει γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα.