Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Μέσος χρόνος αναμονής (ΜΧΑ)

Τι είναι ο μέσος χρόνος αναμονής;

Ο μέσος χρόνος αναμονής είναι ο μέσος χρόνος που αφιερώνουν οι εκπρόσωποι πελατών σε όλες τις δραστηριότητες τους. Περιλαμβάνει τον χρόνο κλήσης, τον χρόνο αναμονής, τις συζητήσεις και την επίλυση προβλημάτων των πελατών. Πρέπει να είναι όσο το δυνατόν χαμηλότερος. Ο χρόνος είναι χρήμα, οπότε είναι απαραίτητο να παρακολουθείτε. Δείχνει πόσος χρόνος απαιτείται για την επίλυση των προβλημάτων και σε ποιες ερωτήσεις αφιερώνουν οι εκπρόσωποι τον περισσότερο χρόνο. Μπορείτε να παρακολουθείτε τη μέση ταχύτητα απάντησης, το επίπεδο υπηρεσίας και πολλά άλλα. Βοηθά στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.

Μέσος χρόνος αναμονής (ΜΧΑ)

Are you delivering the best possible customer experience?

It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.

Start Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι ο μέσος χρόνος αναμονής;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το ΜΧΑ, ή ο μέσος χρόνος αναμονής, είναι ένας από τους πιο συχνά μετρήσιμους δείκτες στα τηλεφωνικά κέντρα. Το ΜΧΑ υποδεικνύει τη μέση διάρκεια αλληλεπιδράσεων των πελατών. Η κλήση μετράται από την έναρξη της κλήσης με τον πελάτη καθ ‘όλη τη διάρκεια της κλήσης έως το τέλος της κλήσης.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιος είναι ένας καλός μέσος χρόνος αναμονής;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένας καλός μέσος χρόνος αναμονής πρέπει να έχει και τα δύο. Καλή ποιότητα και γρήγορη. Το περιοδικό “Tηλεφωνικό Kέντρο” υπολόγισε το παγκόσμιο πρότυπο ΜΧΑ. Ήταν 6 λεπτά και 3 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, όλα αυτά εξαρτώνται από τον κλάδο στον οποίο σχετίζεται η εξυπηρέτηση πελατών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να ελέγξετε το μέσο χρόνο αναμονής στο LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να ελέγξετε το ΜΧΑ στο LiveAgent στην αναφορά χρόνου. Εκεί μπορείτε να ελέγξετε τόσο τους χρόνους υπηρεσίας μεμονωμένων αιτημάτων όσο και τον μέσο χρόνο αναμονής όλων των αιτημάτων.” } }] }

FAQ

Τι είναι ο μέσος χρόνος αναμονής;

Το ΜΧΑ, ή ο μέσος χρόνος αναμονής, είναι ένας από τους πιο συχνά μετρήσιμους δείκτες στα τηλεφωνικά κέντρα. Το ΜΧΑ υποδεικνύει τη μέση διάρκεια αλληλεπιδράσεων των πελατών. Η κλήση μετράται από την έναρξη της κλήσης με τον πελάτη καθ ‘όλη τη διάρκεια της κλήσης έως το τέλος της κλήσης.

Ποιος είναι ένας καλός μέσος χρόνος αναμονής;

Ένας καλός μέσος χρόνος αναμονής πρέπει να έχει και τα δύο. Καλή ποιότητα και γρήγορη. Το περιοδικό “Tηλεφωνικό Kέντρο” υπολόγισε το παγκόσμιο πρότυπο ΜΧΑ. Ήταν 6 λεπτά και 3 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, όλα αυτά εξαρτώνται από τον κλάδο στον οποίο σχετίζεται η εξυπηρέτηση πελατών.

Πώς να ελέγξετε το μέσο χρόνο αναμονής στο LiveAgent;

Μπορείτε να ελέγξετε το ΜΧΑ στο LiveAgent στην αναφορά χρόνου. Εκεί μπορείτε να ελέγξετε τόσο τους χρόνους υπηρεσίας μεμονωμένων αιτημάτων όσο και τον μέσο χρόνο αναμονής όλων των αιτημάτων.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo