Τι είναι οι παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων;
Οι παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων περιμένουν να τερματιστεί η κλήση έως ότου ληφθεί, ή απορριφθεί ή δεν απαντηθεί από άλλον αντιπρόσωπο. Απλώς μεταφέρει μια κλήση από έναν αντιπρόσωπο σε άλλο. Αυτό σημαίνει ότι οι αντιπρόσωποί σας δεν χρειάζεται να κρατούν τους πελάτες σας να περιμένουν άσκοπα μεγάλο χρονικό διάστημα για έναν συνάδελφό σας.
Οι παρακολουθούμενες μεταφορές φροντίζουν για αυτό με πολύ πιο ευγενικό τρόπο από τις ψυχρές μεταφορές, όπου εσείς και ο πελάτης δεν γνωρίζετε εάν το άλλο άτομο θα παραλάβει την κλήση.
Μόλις ένας πελάτης τηλεφωνήσει και πρόκειται να μεταφερθεί από έναν αντιπρόσωπο, η κλήση τίθεται σε αναμονή. Εν τω μεταξύ, ξεκινά μια άλλη κλήση για να βεβαιωθείτε ότι ο τελικός προορισμός μπορεί να απαντήσει. Εάν η κλήση δεν παραληφθεί, επιστρέφεται στον αρχικό αντιπρόσωπο.

Ποιος ωφελείται από τις μεταφορές κλήσεων που παρακολουθούνται;
Διεθνικές εταιρείες, μεγάλες επιχειρήσεις και πολυεθνικές επιχειρήσεις με πολλά τμήματα και εκατοντάδες αντιπροσώπους πρέπει να μεταφέρουν κλήσεις καθημερινά. Πολλές κλήσεις μπορεί να καταλήξουν σε λάθος τμήμα ή να διεκπεραιωθούν από λάθος αντιπρόσωπο. Εδώ μπαίνουν στο παιχνίδι οι παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων.
Οφέλη από τις παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων
Επικοινωνία με ανυπόμονους πελάτες
Οι ανυπόμονοι πελάτες που αναζητούν άμεσες απαντήσεις μπορούν τώρα να εξυπηρετηθούν σε λίγα δευτερόλεπτα, ακόμη και όταν καλούν λάθος τμήμα ή αντιπρόσωπο.
Οι αντιπρόσωποι έχουν χρόνο να προετοιμαστούν
Ενώ η εισερχόμενη κλήση μεταφέρεται σε άλλο αντιπρόσωπο, ο πελάτης μπορεί να λάβει πρόσθετες πληροφορίες από τον αντιπρόσωπο που έλαβε πρώτος την κλήση.
Αυξήστε την ευτυχία των πελατών
Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι ένα από τα πιο πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία που μπορεί να έχει κάθε εταιρεία. Η βελτίωση της ευτυχίας τους με μια εξατομικευμένη προσέγγιση, όπως οι παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων, αξίζουν τον κόπο.
Άλλες ωφέλιμες λειτουργίες του τηλεφωνικού κέντρου
ΔΦΑ
Χρησιμοποιήστε την ισχυρή τεχνολογία Interactive Voice Response (IVR) για να κατευθύνετε τους καλούντες σας σε ένα συγκεκριμένο τμήμα ή αντιπρόσωπο. Δημιουργήστε μοναδικά δέντρα IVR, τα οποία μπορούν να είναι έτοιμα σε λίγα λεπτά. Καθορίζοντας το συγκεκριμένο σύνολο επιλογών από τις οποίες θα επιλέξουν οι πελάτες σας, ανεβάζοντας ένα μήνυμα καλωσορίσματος ή ένα σύντομο απόσπασμα μουσικής, θα μπορείτε να παρέχετε μια πολύ πιο εξατομικευμένη προσέγγιση πελατών.
Ευφυής δρομολόγηση κλήσεων
Ένα ουσιαστικό μέρος του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου είναι η δρομολόγηση κλήσεων, γνωστή και ως αυτόματη διανομή κλήσεων (ACD), η οποία είναι μια δυνατότητα που διανέμει αυτόματα τις κλήσεις στους αντιπροσώπους με βάση τις προεπιλεγμένες απαιτήσεις. Το LiveAgent υποστηρίζει τη δρομολόγηση κλήσεων με βάση τυχαία ανάθεση ή ανάθεση προτεραιότητας. Με την ανάπτυξη της τυχαίας ανάθεσης, όλες οι εισερχόμενες κλήσεις θα διανέμονται στους αντιπροσώπους με τυχαία σειρά. Η ανάθεση προτεραιότητας μεγιστοποιεί τη διαθεσιμότητα των αντιπροσώπων σας και ελαχιστοποιεί τον χρόνο αδράνειας.

Test attended call transfers for free
Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 30-day trial. No credit card required.
Η Quality Unit παρέχει λογισμικό για διαχείριση πελατών και παραπόνων, καθώς και τηλεφωνικά συστήματα VoIP και αυτοεξυπηρέτησης. Επίσης, παρέχονται στοιχεία επικοινωνίας για τον συνεχή υποστηρικτή τους LiveAgent και τα ενημερωτικά τους δελτία. Η εταιρεία έχει όρους & προϋποθέσεις και πολιτικές απορρήτου που καλύπτουν την GDPR.
Τι είναι μια Εισερχόμενη Κλήση;
To improve customer experience and efficiently allocate resources, a strategy for inbound calls should be implemented. Using reliable communication center software, providing self-service options, and using appropriate technology are all key factors. Additionally, customers prefer different communication methods, so utilizing multi-channel communication is crucial.