Τι είναι οι παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων;
Οι παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων περιμένουν να τερματιστεί η κλήση έως ότου ληφθεί, ή απορριφθεί ή δεν απαντηθεί από άλλον αντιπρόσωπο. Απλώς μεταφέρει μια κλήση από έναν αντιπρόσωπο σε άλλο. Αυτό σημαίνει ότι οι αντιπρόσωποί σας δεν χρειάζεται να κρατούν τους πελάτες σας να περιμένουν άσκοπα μεγάλο χρονικό διάστημα για έναν συνάδελφό σας.
Οι παρακολουθούμενες μεταφορές φροντίζουν για αυτό με πολύ πιο ευγενικό τρόπο από τις ψυχρές μεταφορές, όπου εσείς και ο πελάτης δεν γνωρίζετε εάν το άλλο άτομο θα παραλάβει την κλήση.
Μόλις ένας πελάτης τηλεφωνήσει και πρόκειται να μεταφερθεί από έναν αντιπρόσωπο, η κλήση τίθεται σε αναμονή. Εν τω μεταξύ, ξεκινά μια άλλη κλήση για να βεβαιωθείτε ότι ο τελικός προορισμός μπορεί να απαντήσει. Εάν η κλήση δεν παραληφθεί, επιστρέφεται στον αρχικό αντιπρόσωπο.
Ποιος ωφελείται από τις μεταφορές κλήσεων που παρακολουθούνται;
Διεθνικές εταιρείες, μεγάλες επιχειρήσεις και πολυεθνικές επιχειρήσεις με πολλά τμήματα και εκατοντάδες αντιπροσώπους πρέπει να μεταφέρουν κλήσεις καθημερινά. Πολλές κλήσεις μπορεί να καταλήξουν σε λάθος τμήμα ή να διεκπεραιωθούν από λάθος αντιπρόσωπο. Εδώ μπαίνουν στο παιχνίδι οι παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων.
Οφέλη από τις παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων
Επικοινωνία με ανυπόμονους πελάτες
Οι ανυπόμονοι πελάτες που αναζητούν άμεσες απαντήσεις μπορούν τώρα να εξυπηρετηθούν σε λίγα δευτερόλεπτα, ακόμη και όταν καλούν λάθος τμήμα ή αντιπρόσωπο.
Οι αντιπρόσωποι έχουν χρόνο να προετοιμαστούν
Ενώ η εισερχόμενη κλήση μεταφέρεται σε άλλο αντιπρόσωπο, ο πελάτης μπορεί να λάβει πρόσθετες πληροφορίες από τον αντιπρόσωπο που έλαβε πρώτος την κλήση.
Αυξήστε την ευτυχία των πελατών
Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι ένα από τα πιο πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία που μπορεί να έχει κάθε εταιρεία. Η βελτίωση της ευτυχίας τους με μια εξατομικευμένη προσέγγιση, όπως οι παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων, αξίζουν τον κόπο.
Άλλες ωφέλιμες λειτουργίες του τηλεφωνικού κέντρου
ΔΦΑ
Χρησιμοποιήστε την ισχυρή τεχνολογία Interactive Voice Response (IVR) για να κατευθύνετε τους καλούντες σας σε ένα συγκεκριμένο τμήμα ή αντιπρόσωπο. Δημιουργήστε μοναδικά δέντρα IVR, τα οποία μπορούν να είναι έτοιμα σε λίγα λεπτά. Καθορίζοντας το συγκεκριμένο σύνολο επιλογών από τις οποίες θα επιλέξουν οι πελάτες σας, ανεβάζοντας ένα μήνυμα καλωσορίσματος ή ένα σύντομο απόσπασμα μουσικής, θα μπορείτε να παρέχετε μια πολύ πιο εξατομικευμένη προσέγγιση πελατών.
Ευφυής δρομολόγηση κλήσεων
Ένα ουσιαστικό μέρος του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου είναι η δρομολόγηση κλήσεων, γνωστή και ως αυτόματη διανομή κλήσεων (ACD), η οποία είναι μια δυνατότητα που διανέμει αυτόματα τις κλήσεις στους αντιπροσώπους με βάση τις προεπιλεγμένες απαιτήσεις. Το LiveAgent υποστηρίζει τη δρομολόγηση κλήσεων με βάση τυχαία ανάθεση ή ανάθεση προτεραιότητας. Με την ανάπτυξη της τυχαίας ανάθεσης, όλες οι εισερχόμενες κλήσεις θα διανέμονται στους αντιπροσώπους με τυχαία σειρά. Η ανάθεση προτεραιότητας μεγιστοποιεί τη διαθεσιμότητα των αντιπροσώπων σας και ελαχιστοποιεί τον χρόνο αδράνειας.
Test attended call transfers for free
Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 30-day trial. No credit card required.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η λειτουργία παρακολουθούμενης μεταφοράς κλήσεων στο LiveAgent;
Η παρακολουθούμενη μεταφορά κλήσεων είναι μια δυνατότητα στο τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent που επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να συνδέουν πελάτες σε διαφορετικό τμήμα, εάν χρειάζεται.
Πώς λειτουργούν οι παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων στο LiveAgent;
Η δυνατότητα παρακολουθούμενης μεταφοράς κλήσεων στο LiveAgent έχει προγραμματιστεί να περιμένει έως ότου η κλήση παραληφθεί ή απορριφθεί από άλλον αντιπρόσωπο προτού τερματιστεί. Ως αποτέλεσμα, ο πελάτης δεν χρειάζεται να περιμένει άσκοπα μεγάλο χρονικό διάστημα. Οι θερμές μεταφορές είναι πιο ομαλές, πιο παραγωγικές και γενικά προτιμώνται.
Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τη χρήση της λειτουργίας παρακολουθούμενης μεταφοράς κλήσεων στο LiveAgent;
Τα πλεονεκτήματα από τις παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων περιλαμβάνουν αυξημένη ικανοποίηση πελατών, αφοσίωση πελατών και βελτιωμένη ροή εργασίας αντιπροσώπου.