Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Μεταφορές κλήσεων

Τι είναι οι παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων;

Οι παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων περιμένουν να τερματίσουν την κλήση έως ότου είτε παραληφθεί, απορριφθεί είτε δεν απαντηθεί από άλλο αντιπρόσωπο. Απλώς μεταφέρει (πετάει) μια κλήση από τον έναν αντιπρόσωπο στον άλλο. Αυτό σημαίνει ότι οι αντιπρόσωποι σας δεν χρειάζεται να κρατούν τους πελάτες σας στην αναμονή άσκοπα για μεγάλο χρονικό διάστημα για έναν συνάδελφο.

Οι παρακολουθούμενες μεταφορές φροντίζουν για αυτό με πολύ πιο ευγενικό τρόπο από τις ψυχρές μεταφορές, όπου εσείς και ο πελάτης δεν γνωρίζετε εάν το άλλο άτομο θα παραλάβει την κλήση.

Μόλις ένας πελάτης τηλεφωνήσει και πρόκειται να μεταφερθεί από έναν αντιπρόσωπο, η κλήση τίθεται σε αναμονή. Εν τω μεταξύ, ξεκινά μια άλλη κλήση για να βεβαιωθείτε ότι ο τελικός προορισμός μπορεί να απαντήσει. Εάν η κλήση δεν παραληφθεί, επιστρέφεται στον αρχικό αντιπρόσωπο.

Ποιος ωφελείται από τις μεταφορές κλήσεων που παρακολουθούνται;

Διεθνείς εταιρείες, μεγάλες επιχειρήσεις και πολυεθνικές επιχειρήσεις με πολλά τμήματα και εκατοντάδες αντιπροσώπους πρέπει να μεταφέρουν κλήσεις καθημερινά. Πολλές κλήσεις μπορεί να καταλήξουν σε λάθος τμήμα ή να αντιμετωπιστούν από λάθος αντιπρόσωπο. Εδώ παίζουν ρόλο οι παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων.

Οφέλη από τις παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων

Επικοινωνία με ανυπόμονους πελάτες

Οι ανυπόμονοι πελάτες που αναζητούν άμεσες απαντήσεις μπορούν τώρα να εξυπηρετηθούν σε λίγα δευτερόλεπτα, ακόμη και όταν καλούν λάθος τμήμα ή αντιπρόσωπο.

Οι αντιπρόσωποι έχουν χρόνο να προετοιμαστούν

Ενώ η εισερχόμενη κλήση μεταφέρεται σε άλλον αντιπρόσωπο, ο πελάτης μπορεί να λάβει πρόσθετες πληροφορίες από τον αντιπρόσωπο που έλαβε πρώτος την κλήση.

Αυξήστε την ευτυχία των πελατών

Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι ένα από τα πιο πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία που μπορεί να έχει κάθε εταιρεία. Η βελτίωση της ευτυχίας τους με μια εξατομικευμένη προσέγγιση, όπως οι παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων, αξίζουν τον κόπο.

Άλλες ωφέλιμες λειτουργίες του τηλεφωνικού κέντρου

ΔΦΑ

Χρησιμοποιήστε ισχυρή τεχνολογία Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης (ΔΦΑ) για να κατευθύνετε τους καλούντες σας σε ένα συγκεκριμένο τμήμα ή αντιπρόσωπο. Δημιουργήστε μοναδικά δέντρα ΔΦΑ, τα οποία μπορούν να είναι έτοιμα σε λίγα λεπτά. Καθορίζοντας το συγκεκριμένο σύνολο επιλογών από τις οποίες θα επιλέξουν οι πελάτες σας, ανεβάζοντας ένα μήνυμα καλωσορίσματος ή ένα σύντομο απόσπασμα μουσικής, θα μπορείτε να παρέχετε μια πολύ πιο εξατομικευμένη προσέγγιση πελατών.

Ευφυής δρομολόγηση κλήσεων

Ένα βασικό μέρος του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου είναι η δρομολόγηση κλήσεων, γνωστή και ως Αυτόματη Διανομή Κλήσεων (ΑΔΚ), η οποία είναι μια λειτουργία που διανέμει αυτόματα κλήσεις στους αντιπροσώπους με βάση τις προεπιλεγμένες απαιτήσεις. Το LiveAgent υποστηρίζει δρομολόγηση κλήσεων με βάση τυχαία ανάθεση ή ανάθεση προτεραιότητας. Με την επιλογή της τυχαίας ανάθεσης, όλες οι εισερχόμενες κλήσεις θα διανεμηθούν στους αντιπροσώπους με τυχαία σειρά. Η ανάθεση προτεραιότητας μεγιστοποιεί τη διαθεσιμότητα των αντιπροσώπων σας και ελαχιστοποιεί τον χρόνο αδράνειας.

Test attended call transfers for free

Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η δυνατότητα παρακολουθούμενης μεταφοράς κλήσεων στο LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η παρακολουθούμενη μεταφορά κλήσεων είναι μια δυνατότητα στο τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent που επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να συνδέουν πελάτες σε διαφορετικό τμήμα, εάν χρειάζεται.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς λειτουργούν οι παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων στο LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η δυνατότητα παρακολουθούμενης μεταφοράς κλήσεων στο LiveAgent έχει προγραμματιστεί να περιμένει έως ότου η κλήση παραληφθεί ή απορριφθεί από άλλο αντιπρόσωπο προτού τερματιστεί. Ως αποτέλεσμα, ο πελάτης δεν χρειάζεται να περιμένει άσκοπα πολύ χρόνο. Οι παρακολουθούμενες μεταφορές είναι πιο ομαλές, πιο παραγωγικές και προτιμώνται γενικά.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τη χρήση της δυνατότητας παρακολουθούμενης μεταφοράς κλήσεων στο LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα οφέλη της παρακολουθούμενης μεταφοράς κλήσεων περιλαμβάνουν αυξημένη ικανοποίηση πελατών, αφοσίωση πελατών και βελτιωμένη ροή εργασίας αντιπροσώπων.” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo