Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Εκπρόσωποι

Τι είναι ένας εκπρόσωπος help desk;

Ο εκπρόσωποι του Help desk είναι εκπρόσωποι υποστήριξης πελατών. Παρέχουν τεχνική βοήθεια και απαντούν σε ερωτήσεις που μπορεί να έχουν δυνητικοί και υπάρχοντες πελάτες για την επιχείρηση, τα προϊόντα, ή τις υπηρεσίες σας.

Εκπρόσωποι

Τι κάνει ένας εκπρόσωπος help desk;

Οι εκπρόσωποι του Help desk μπορούν να έχουν διαφορετικούς ρόλους με βάση τον κλάδο και την επιχείρηση που εκπροσωπούν. Ωστόσο, ο κοινός παρονομαστής είναι ότι οι εκπρόσωποι του help desk προσφέρουν βοήθεια μέσω email, live chat, τηλεφώνου, και συχνά μέσω κοινωνικών δικτύων και από κοντά. Συνήθως επιλύουν ζητήματα σχετικά με:

  • Τιμολόγηση
  • Επιστροφή χρημάτων
  • Bugs
  • Επίλυση προβλημάτων
  • Λειτουργικότητα
  • Διαθεσιμότητα

Κάποιοι εκπρόσωποι help desk επίσης προετοιμάζουν knowledge base άρθρα και τεχνικούς οδηγούς που εξηγούν πως να ρυθμίζετε, να ελέγχετε και να χρησιμοποιείτε τα προϊόντα/υπηρεσίες που πουλάει η εταιρεία.

Πως να προσθέσετε εκπροσώπους στο help desk σας

Για να προσκαλέσετε εκπροσώπους στο help desk σας, θα πρέπει να είστε ο ιδιοκτήτης ή ο διαχειριστής του λογαριασμού στο LiveAgent. Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι οι εκπρόσωποι δεν μπορούν να προσθέσουν/προσκαλέσουν άλλους εκπροσώπους στο λογισμικό ticketing.

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Διαμόρφωση.
  3. Πατήστε Εκπρόσωποι.
  4. Πατήστε στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία Εκπροσώπους.
Εκπρόσωποι

5. Γράψτε το όνομα τους στον πίνακα Όνομα.
6. Γράψτε τη διεύθυνση του email τους στην ενότητα Email.
7. Επιλέξτε τον Ρόλο που επιθυμείτε να δώσετε.
8. Επιλέξτε το Φύλο.
9. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία.

Εκπρόσωποι

Μόλις πατήσετε το κουμπί Δημιουργία, ο εκπρόσωπος θα λάβει μία πρόσκληση μέσω email για το help desk σας η οποία περιλαμβάνει και αυτόματα στοιχεία σύνδεσης.

Πόσους εκπροσώπους μπορώ να προσκαλέσω στο help desk μου στο LiveAgent;

Το λογισμικό LiveAgent help desk σας επιτρέπει να προσκαλέσετε απεριόριστο αριθμό χρηστών του help desk στον λογαριασμό σας. Ωστόσο, σ nημειώστε ότι η προσθήκη νέων εκπροσώπων στο help desk θα αυξήσει τη μηνιαία τιμή συνδρομής σας εκτός αν χρησιμοποιείτε δωρεάν λογαριασμό LiveAgent.

Start supporting your customers with LiveAgent

Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Πως διαγράφω έναν εκπρόσωπο;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Διαμόρφωση.
  3. Πατήστε Εκπρόσωποι.
  4. Βρείτε το κουμπί του κάδου πάνω δεξιά από το όνομα εκπροσώπου. Πατήστε το κουμπί.
Εκπρόσωποι

5. Θα εμφανιστεί ένα μήνυμα επιβεβαίωσης. Επιβεβαιώστε την επιλογή σας πατώντας στο πορτοκαλί κουμπί Διαγραφή εκπροσώπου.

Εκπρόσωποι

Τι μπορεί να κάνει ένας εκπρόσωπος στο LiveAgent;

Οι εκπρόσωποι μπορούν να αναλάβουν όλα τα αιτήματα πελατών, να απαντούν σε chat, κλήσεις και μηνύματα από άλλα κανάλια που είναι συνδεδεμένα στο λογισμικό του help desk. Επίσης έχουν την επιλογή να διαχειριστούν άρθρα της γνωσιακής βάσης.

Δεν μπορούν, ωστόσο, να έχουν πρόσβαση στις επιλογές διαμόρφωσης, ούτε στους πίνακες αναφορών/στατιστικών. Οι εκπρόσωποι μπορούν να δουν μόνο τις αναφορές της δικής τους δουλειάς.

Ποιοι άλλοι ρόλοι χρηστών υπάρχουν;

  • Διαχειριστής – Οι διαχειριστές μπορούν να διαμορφώσουν το σύστημα, να δουν τις αναφορές, και να διαχειριστούν άλλους χρήστες.
  • Ιδιοκτήτης – Ο ιδιοκτήτης είναι ένας ειδικός τύπος διαχειριστή, ο οποίος, πέρα από την διαμόρφωση ρυθμίσεων μα δει αναφορές, να διαχειριστεί χρήστες, μπορεί να αλλάξει/αναβαθμίσει το πακέτο συνδρομής του LiveAgent. Επίσης έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες τιμολόγησης και λογαριασμούς.
Εκπρόσωποι

Πως να τροποποιήσετε τις άδειες των εκπροσώπων σας

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Διαμόρφωση.
  3. Πατήστε Εκπρόσωποι.
  4. Βρείτε το κουμπί μολύβι/επεξεργασία δεξιά από το όνομα εκπροσώπου. Πατήστε το κουμπί.
  5. Βρείτε το πεδίο Ρόλος. Επιλέξτε το ρόλο που θέλετε να δώσετε.
  6. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Αποθήκευση.
Εκπρόσωποι

Πως μπορούν οι εκπρόσωποι να αλλάξουν τα προφίλ τους;

Για να αλλάξουν το προφίλ και τις ρυθμίσεις τους, οι εκπρόσωποι απλά πρέπει να πατήσου στο avatar/εικόνα προφίλ στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης και Πατήστε Επεξεργασία προφίλ.

Εκπρόσωποι

Τι μπορούν να αλλάξουν οι εκπρόσωποι στο προφίλ τους;

Προσωπικά στοιχεία

  • Φωτό/avatar (εικόνα προφίλ)
  • Όνομα
  • Ψευδώνυμο
  • Φύλο
  • Κωδικός
  • Επαλήθευση 2 παραγόντων
Εκπρόσωποι

Ειδοποιήσεις

  • Ειδοποιήσεις email  
  • Slack ειδοποιήσεις
Εκπρόσωποι

Tickets, chats, και κλήσεις

  • Τμήματα από τα οποία μπορείτε να λάβετε tickets, chats, και κλήσεις
  • Συσκευές τηλεφωνικού κέντρου
  • Επέκταση τηλεφωνικού κέντρου
Εκπρόσωποι

Υπογραφή

  • Η υπογραφή που θα προστεθεί στο τέλος κάθε εξερχόμενου μηνύματος
Εκπρόσωποι

Ρυθμίσεις

  • Θέμα πίνακα εκπροσώπου
Εκπρόσωποι

Ήχοι

  • Οι ήχοι των ειδοποιήσεων για νέες κλήσεις, νέα chats, νέα μηνύματα, νέα μηύματα συστήματος και νέα tickets
Εκπρόσωποι

Αναφορά απόδοσης

  • Αναφοές απόδοσης (Θα μπορείτε να βλέπετε την αναφορά απόδοσής σας ανά μήνα, εβδομάδα, ημέρα, κλπ.)
Εκπρόσωποι

Πως να προσθέσω εκπροσώπους στον λογαριασμό μου;

Αν δεν είστε μικρή εταιρεία ή εργάζεστε μόνοι, συνιστούμε να προσθέσετε εκπροσώπους στον λογαριασμό του help desk σας ώστε να ξεκινήσετε να απαντάτε σε emails, κλήσεις, και chats έγκαιρα. Το να τα κάνετε όλα μόνοι σας μπορεί να είναι φορτικό, ειδικά αν λαμβάνετε πολλά tickets καθημερινά.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Ποια προσόντα χρειάζομαι για να γίνω εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών;

Οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να μπορούν να επικοινωνούν άριστα γραπτά και προφορικά. Πρέπει να είναι ενεργοί ακροατές, να διαθέτουν κατανόηση, και λεπτομερή γνώση των προϊόντων κα υπηρεσιών σας.

  • Αναλυτική σκέψη
  • Εξοικείωση με την τεχνολογία
  • Ικανότητα να πληκτρολογούν γρήγορα και με ακρίβεια (Δοκιμάστε το δωρεάν τεστ πληκτρολόγησής μας! Μπορείτε να πληκτρολογήσετε τόσο γρήγορα όσο ένας εκπρόσωπος υποστήριξης; Δοκιμάστε να φτάσετε τις 80 λέξεις ανά λεπτό)
  • Ικανότητα να εξηγεί περίπλοκες έννοιες με εύκολους όρους
  • Συγκρότηση όταν αντιμετωπίζει αγχωτικές καταστάσεις
  • Γνώση του πως να μιλάει συγκρατώντας τα συναισθήματά του
  • Ικανότητα να διαχειρίζεται πολλά πράγματα ταυτόχρονα
  • Ευελιξία με ωράριο εργασίας
  • Γνώση περισσότερων από μίας γλωσσών (δεν απαιτείται, αλλά προτιμάται)
LiveAgent Product Tour

Πόροι γνωσιακής βάσης

Για να μάθετε περισσότερα για τους εκπροσώπους και τα προσόντα που χρειάζεται να τελειοποιήσουν, δείτε τη γνωσιακή μας βάση, το blog, την ακαδημία, και το γλωσσάρι.

Έτοιμοι να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας με περισσότερους εκπροσώπους;

Ανακαλύψτε πόσο εύκολη μπορεί να είναι η εξυπηρέτηση πελατών με το LiveAgent. Δοκιμάστε την πλήρη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών σήμερα. Χωρίς δεσμεύσεις, δεν απαιτείτε πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι ένας εκπρόσωπος help desk;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι εκπρόσωποι του Help desk παρέχουν τεχνική βοήθεια και απαντούν σε ερωτήσεις που μπορεί να έχουν δυνητικοί και υπάρχοντες πελάτες για την επιχείρηση, τα προϊόντα, ή τις υπηρεσίες σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι κάνει ένας εκπρόσωπος help desk;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι εκπρόσωποι του Help desk μπορούν να έχουν διαφορετικούς ρόλους ανάλογα με τον κλάδο και την επιχείρηση που εκπροσωπούν. Ωστόσο, ο κοινός παρονομαστής είναι ότι οι εκπρόσωποι του help desk προσφέρουν βοήθεια μέσω email, live chat, τηλεφώνου, και συχνά μέσω κοινωνικών δικτύων ή από κοντά. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια προσόντα χρειάζομαι για να γίνω εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να μπορούν να επικοινωνούν άριστα γραπτά και προφορικά. Πρέπει να είναι ενεργοί ακροατές, να διαθέτουν κατανόηση, και λεπτομερή γνώση των προϊόντων κα υπηρεσιών σας. ” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo