Τι είναι ένας εκπρόσωπος help desk;
Οι αντιπρόσωποι κέντρου εξυπηρέτησης είναι εκπρόσωποι υποστήριξης πελατών. Παρέχουν τεχνική βοήθεια και απαντούν σε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι δυνητικοί και οι υπάρχοντες πελάτες σχετικά με την επιχείρηση, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Τι κάνει ένας εκπρόσωπος help desk;
Οι αντιπρόσωποι του κέντρου εξυπηρέτησης μπορούν να έχουν διαφορετικούς ρόλους με βάση τον κλάδο τους και την επιχείρηση που εκπροσωπούν. Ωστόσο, ο κοινός παρονομαστής είναι ότι οι αντιπρόσωποι του κέντρου εξυπηρέτησης προσφέρουν βοήθεια μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, τηλεφώνου και συχνά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυτοπροσώπως. Συνήθως επιλύουν ζητήματα που σχετίζονται με:
- Χρέωση
- Επιστροφές χρημάτων
- Σφάλματα
- Troubleshooting
- Λειτουργικότητα
- Διαθεσιμότητα
Ορισμένοι αντιπρόσωποι κέντρου υποστήριξης προετοιμάζουν επίσης άρθρα βάσης γνώσεων και τεχνικούς οδηγούς που εξηγούν τον τρόπο ρύθμισης, αντιμετώπισης προβλημάτων και χρήσης των προϊόντων/υπηρεσιών που πουλά η εταιρεία τους.
Πως να προσθέσετε εκπροσώπους στο help desk σας
Για να προσκαλέσετε αντιπροσώπους στο κέντρο εξυπηρέτησης, πρέπει να είστε ο κάτοχος ή ο διαχειριστής του λογαριασμού σας LiveAgent. Λάβετε υπόψη ότι οι αντιπρόσωποι δεν μπορούν να προσθέσουν/προσκαλέσουν άλλους αντιπροσώπους στο λογισμικό καρτελών.
Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στην επιλογή Διαμόρφωση.
Κάντε κλικ στην επιλογή Αντιπρόσωποι.
Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία αντιπροσώπου.
Γράψτε το όνομά τους στον πίνακα Όνομα.
Γράψτε τη διεύθυνση email τους στην ενότητα Email.
Επιλέξτε το Ρόλο που θέλετε να τους δώσετε.
Επιλέξτε το Φύλο τους.
Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία.
Μόλις κάνετε κλικ στο κουμπί Δημιουργία, ο αντιπρόσωπος θα λάβει μια πρόσκληση μέσω email στο κέντρο εξυπηρέτησης που θα περιέχει τα διαπιστευτήρια σύνδεσής του που δημιουργούνται αυτόματα.
Πόσους εκπροσώπους μπορώ να προσκαλέσω στο help desk μου στο LiveAgent;
Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να προσκαλέσετε απεριόριστο αριθμό χρηστών του κέντρου εξυπηρέτησης στον λογαριασμό σας. Ωστόσο, σημειώστε ότι η προσθήκη νέων αντιπροσώπων στο κέντρο εξυπηρέτησης θα αυξήσει την τιμή της μηνιαίας συνδρομής σας, εκτός εάν χρησιμοποιείτε έναν δωρεάν λογαριασμό LiveAgent.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 30-day trial. No credit card required.
Πως διαγράφω έναν εκπρόσωπο;
Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στην επιλογή Διαμόρφωση.
Κάντε κλικ στην επιλογή Αντιπρόσωποι.
Βρείτε το κουμπί κάδου απορριμμάτων στη δεξιά πλευρά του ονόματος του αντιπροσώπου. Κάντε κλικ στο κουμπί.
5. Θα εμφανιστεί ένα μήνυμα επιβεβαίωσης. Επιβεβαιώστε την επιλογή σας πατώντας στο πορτοκαλί κουμπί Διαγραφή εκπροσώπου.
Τι μπορεί να κάνει ένας εκπρόσωπος στο LiveAgent;
Οι εκπρόσωποι μπορούν να αναλάβουν όλα τα αιτήματα πελατών, να απαντούν σε chat, κλήσεις και μηνύματα από άλλα κανάλια που είναι συνδεδεμένα στο λογισμικό του help desk. Επίσης έχουν την επιλογή να διαχειριστούν άρθρα της γνωσιακής βάσης.
Ωστόσο, δεν έχουν πρόσβαση σε επιλογές διαμόρφωσης ή πίνακες ελέγχου αναφορών/αναλυτικών στοιχείων. Οι αντιπρόσωποι έχουν πρόσβαση μόνο στις αναφορές εργασίας τους.
Ποιοι άλλοι ρόλοι χρηστών υπάρχουν;
- Διαχειριστής – Οι διαχειριστές μπορούν να διαμορφώσουν το σύστημα, να προβάλουν αναφορές και να διαχειριστούν άλλους χρήστες.
- Κάτοχος – Ο κάτοχος είναι ένας συγκεκριμένος τύπος διαχειριστή που, εκτός από τη διαμόρφωση ρυθμίσεων, την προβολή αναφορών και τη διαχείριση χρηστών, μπορεί να αλλάξει/αναβαθμίσει το πρόγραμμα συνδρομής LiveAgent. Έχουν επίσης πρόσβαση σε πληροφορίες χρέωσης και τιμολόγια.
Πως να τροποποιήσετε τις άδειες των εκπροσώπων σας
Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στην επιλογή Διαμόρφωση.
Κάντε κλικ στην επιλογή Αντιπρόσωποι.
Βρείτε το κουμπί με μολύβι/επεξεργασία στη δεξιά πλευρά του ονόματος του αντιπροσώπου. Κάντε κλικ στο κουμπί.
Βρείτε το πεδίο Ρόλος. Επιλέξτε τον ρόλο που θέλετε να τους δώσετε.
Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Αποθήκευση.
Πως μπορούν οι εκπρόσωποι να αλλάξουν τα προφίλ τους;
Για να αλλάξουν το προφίλ και τις ρυθμίσεις τους, οι εκπρόσωποι απλά πρέπει να πατήσου στο avatar/εικόνα προφίλ στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης και Πατήστε Επεξεργασία προφίλ.
Τι μπορούν να αλλάξουν οι εκπρόσωποι στο προφίλ τους;
Προσωπικά στοιχεία
- Φωτογραφία/άβαταρ (εικόνα προφίλ)
- Όνομα
- Ψευδώνυμο
- Φύλο
- Κωδικό
- Έλεγχο Ταυτότητας 2 Παραγόντων
Ειδοποιήσεις
- Ειδοποιήσεις email
Slack ειδοποιήσεις
Καρτέλες, συνομιλίες, και κλήσεις
Τμήματα από τα οποία θα λαμβάνετε καρτέλες, συνομιλίες και κλήσεις
- Συσκευές τηλεφωνικού κέντρου
- Επέκταση τηλεφωνικού κέντρου
Υπογραφή
- Την υπογραφή που θα προστεθεί στο τέλος όλων των εξερχόμενων μηνυμάτων
Ρυθμίσεις
- Θέμα πίνακα αντιπροσώπων
Ήχοι
- Ήχους ειδοποιήσεων για νέες κλήσεις, νέες συνομιλίες, νέα μηνύματα, νέα μηνύματα συστήματος και νέες καρτέλες
Αναφορά απόδοσης
Τιμές αναφοράς απόδοσης (Θα μπορείτε να δείτε την αναφορά απόδοσης ανά μήνα, εβδομάδα, ημέρα, ώρα κ.λπ.)
Πως να προσθέσω εκπροσώπους στον λογαριασμό μου;
Εκτός και αν είστε μια μικρή επιχείρηση ή μεμονωμένος επιχειρηματίας, συνιστάται να προσθέσετε αντιπροσώπους στον λογαριασμό σας στο κέντρο εξυπηρέτησης, ώστε να μπορείτε να αρχίσετε να απαντάτε σε email, κλήσεις πελατών, και συνομιλίες στην ώρα τους. Το να κάνετε τα πάντα μόνοι σας μπορεί να είναι εξουθενωτικό, ειδικά αν έχετε άπειρες καρτέλες που έρχονται κάθε μέρα.
Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες
Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk
Ποια προσόντα χρειάζομαι για να γίνω εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών;
Οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να μπορούν να επικοινωνούν άριστα γραπτά και προφορικά. Πρέπει να είναι ενεργοί ακροατές, να διαθέτουν κατανόηση, και λεπτομερή γνώση των προϊόντων κα υπηρεσιών σας. Οι επιτυχημένοι αντιπρόσωποι υποστήριξης πρέπει να περιηγούνται απρόσκοπτα στο λογισμικό καρτελών IT της εταιρείας. Επιπλέον, θα πρέπει να είναι:
- Αναλυτικοί
- Γνώστες της τεχνολογίας
Ικανοί να πληκτρολογήσουν γρήγορα και με ακρίβεια (Μπορείτε να δοκιμάσετε τη δωρεάν δοκιμή πληκτρολόγησης! Μπορείτε να πληκτρολογήσετε τόσο γρήγορα όσο ένας αντιπρόσωπος υποστήριξης; Προσπαθήστε να φτάσετε τα 80 WPM)
- Ικανοί να εξηγήσουν περίπλοκες έννοιες με κατανοητούς όρους
- Πολύ έμπειροι στην αντιμετώπιση αγχωτικών καταστάσεων
- Γνώστες του πώς να μιλάνε για να ελέγξουν τα συναισθήματά τους
- Ικανοί για πολλαπλές εργασίες
- Ευέλικτοι στο πρόγραμμα εργασίας τους
- Να μιλούν περισσότερες από μία γλώσσες (δεν απαιτείται, αλλά προτιμάται)
Πόροι γνωσιακής βάσης
Για να μάθετε περισσότερα για τους εκπροσώπους και τα προσόντα που χρειάζεται να τελειοποιήσουν, δείτε τη γνωσιακή μας βάση, το blog, την ακαδημία, και το γλωσσάρι.
Αντιπρόσωποι
Λάθη εξυπηρέτησης πελατών ακινήτων που οι αντιπρόσωποί σας θα πρέπει να αποφεύγουν πάση θυσία
Τα κορυφαία 7 χρήσιμα εργαλεία για τους αντιπροσώπους υποστήριξης IT
Έτοιμοι να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας με περισσότερους εκπροσώπους;
Ανακαλύψτε πόσο εύκολη μπορεί να είναι η εξυπηρέτηση πελατών με το LiveAgent. Δοκιμάστε την ολοκληρωμένη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών σήμερα. Δεν υπάρχουν δεσμεύσεις, δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Enhance productivity, improve response times, and provide exceptional customer experiences.
Experience the power of efficient customer support with LiveAgent's robust agent features.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ένας αντιπρόσωπος κέντρου εξυπηρέτησης;
Οι αντιπρόσωποι του κέντρου εξυπηρέτησης είναι εκπρόσωποι υποστήριξης πελατών. Παρέχουν τεχνική βοήθεια και απαντούν σε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι πελάτες και οι δυνητικοί πελάτες σχετικά με την επιχείρηση, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Τι κάνει ένας αντιπρόσωπος κέντρου εξυπηρέτησης;
Οι αντιπρόσωποι του κέντρου εξυπηρέτησης μπορούν να έχουν διαφορετικούς ρόλους με βάση τον κλάδο τους και την επιχείρηση που εκπροσωπούν. Ωστόσο, ο κοινός παρονομαστής είναι ότι οι αντιπρόσωποι του κέντρου υποστήριξης προσφέρουν βοήθεια μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, τηλεφώνου και συχνά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυτοπροσώπως.
Ποιες δεξιότητες χρειάζομαι για να γίνω αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών;
Οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να είναι άριστοι στην γραπτή και προφορική επικοινωνία. Πρέπει να έχουν δεξιότητες ενεργητικής ακρόασης, ενσυναίσθηση και ενδελεχή γνώση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.