ΔΦΑ (Διαδραστική φωνητική απόκριση)

Τι είναι η ΔΦΑ;

Η ΔΦΑ είναι συντομογραφία για την διαδραστική φωνητική απόκριση. Η διαδραστική φωνητική απόκριση είναι ένα αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα που αλληλεπιδρά με καλούντες. Το σύστημα ΔΦΑ συλλέγει πληροφορίες κατά τη διάρκεια της αλληλεπίδρασης και ανταποκρίνεται εκτελώντας μια κατάλληλη ενέργεια, όπως η δρομολόγηση του καλούντος στο σωστό αντιπρόσωπο/τμήμα ή η έκδοση επιστροφής κλήσης.

Πώς λειτουργεί η Διαδραστική Φωνητική Απόκριση;

Η διαδραστική φωνητική απόκριση σάς επιτρέπει να δρομολογείτε τις κλήσεις σε κατάλληλα τμήματα ή αντιπροσώπους. Όταν ένας πελάτης θέλει να επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξής σας, συναντά ένα προηχογραφημένο φωνητικό μήνυμα. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να εισαγάγουν μερικές φωνητικές ή βασικές εντολές και ανακατευθύνονται αμέσως στο σωστό τμήμα της ομάδας υποστήριξής σας.

Για παράδειγμα, ένα τυπικό δέντρο ΔΦΑ θα οδηγήσει τον πελάτη στο αναμενόμενο τμήμα, όπως το τμήμα χρέωσης, αφού ο πελάτης πατήσει έναν συγκεκριμένο αριθμό στο τηλέφωνό του.

Το IVR επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να εργάζονται πιο αποτελεσματικά και να αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου σας.

Δέντρο ΔΦΑ - LiveAgent
ΔΦΑ Διαδραστική Φωνητική Απόκριση

Πώς λειτουργεί στο LiveAgent;

Το LiveAgent διαθέτει ένα ολοκληρωμένο διαδικτυακό εργαλείο σχεδιασμού ΔΦΑ, όπου ο καθένας μπορεί να σχεδιάσει τα δέντρα ΔΦΑ του, ακόμα κι αν δεν έχει καμία τεχνική εμπειρία. Δείτε το παρακάτω βίντεο για να αποκτήσετε περισσότερες πληροφορίες.

Τρέχετε μια καθημερινή προσφορά ή χρειάζεστε μια γρήγορη ανακοίνωση στο μήνυμα χαιρετισμού σας;

Η συμβουλή μας: Εγγράψτε όλα τα αρχεία ήχου Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης απευθείας στο εργαλείο σχεδιασμού ΔΦΑ στο LiveAgent. Το εργαλείο σάς επιτρέπει να σχεδιάζετε/γράψετε το δέντρο διαδραστικής φωνητικής απόκρισης από την αρχή, συμπεριλαμβανομένης της εγγραφής ή της αποστολής των αρχείων ήχου σας στο δέντρο.

Τι λειτουργίες διαθέτει η ΔΦΑ του LiveAgent;

  • Λειτουργία επανάκλησης
  • Καταγράψτε τα δικά σας Διαδραστικά μηνύματα Φωνητικής Απόκρισης
  • Ανεβάστε προ-ηχογραφημένα μηνύματα
  • Προτεραιότητα κλήσης
  • Δρομολόγηση προς τα σωστά τμήματα/αντιπροσώπους
Ρυθμίσεις διαδραστικής φωνητικής απόκρισης στο LiveAgent

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη ΔΦΑ;

Η ΔΦΑ είναι μια πολύ γνωστή λειτουργία υποστήριξης πελατών που μπορεί να κάνει θαύματα για το κέντρο εξυπηρέτησης. Εάν οι αντιπρόσωποι σας αισθάνονται καταβεβλημένοι, οι πελάτες δεν μπορούν να συνδεθούν μέσω τηλεφώνου ή απλώς εάν θέλετε να κάνετε τα πράγματα πιο οργανωμένα, τα δέντρα ΔΦΑ μπορούν να κάνουν τη δουλειά. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, να τα προσαρμόσετε και να μάθετε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς αμέσως στο LiveAgent.

Ποια είναι τα οφέλη της ΔΦΑ;

  • Αυτόματες μεταφορές + απεριόριστες επιλογές
  • Αυξάνει την ανάλυση της πρώτης επαφής
  • Αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών
  • Εξοικονομεί χρήματα και χρόνο για τους αντιπροσώπους

Record your own IVR messages

Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.

Παράδειγμα διαδραστικής φωνητικής απόκρισης – Μεταφορές τμημάτων

Δείτε ένα δέντρο ΔΦΑ με δύο διαθέσιμες επιλογές τμήματος παρακάτω. Οι πελάτες μπορούν είτε να επιλέξουν το τμήμα πωλήσεων είτε το τεχνικό τμήμα.

Γεια σας, καλέσατε στο [Όνομα εταιρείας]. Επιλέξτε από τις ακόλουθες επιλογές μενού:

Για να μιλήσετε με έναν αντιπρόσωπο πωλήσεων, πατήστε 1.

Για τεχνική υποστήριξη, πατήστε 2.

Αυτό εξοικονομεί τον χρόνο του πελάτη και του αντιπροσώπου της εταιρείας. Δεν απαιτούνται επιπλέον μεταφορές όταν ένας πελάτης φτάσει αμέσως στο σωστό τμήμα.

Επιπλέον, μπορείτε να εγγράψετε έναν προσαρμοσμένο ήχο για κάθε αυτόματη μεταφορά τμήματος (αναπαραγωγή). Προσθέστε μουσική που αναπαράγεται πριν απαντήσει στην κλήση ένας εκπρόσωπος (online/αναπαραγωγή). Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμος αντιπρόσωπος, ο πελάτης μπορεί επίσης να αφήσει ένα φωνητικό μήνυμα (εκτός σύνδεσης/φωνητικό μήνυμα).

start:
  - choice:
      1:
        name: Sales department
        play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
        do:
            - transfer:
              to: salesDep
              if:
                online:
                  - play: http://www.example.com/welcome.mp3
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail
      2:
        name: Technical department
        play: http://www.example.com/welcome.mp3
        do:
            - transfer:
              to: techDep
              if:
                online:
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail

Η δημιουργία ενός επαγγελματικού μηνύματος Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης μπορεί να φαίνεται σαν μια τρομακτική εργασία στην αρχή. Μην ανησυχείτε. Δημιουργήσαμε δωρεάν προσαρμόσιμα σενάρια ΔΦΑ για να ξεκινήσετε τη δουλειά σας αμέσως.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Μάθετε πως να:

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Frequently asked questions

Πώς λειτουργεί η ΔΦΑ;

Η διαδραστική φωνητική απόκριση σάς επιτρέπει να δρομολογείτε τις κλήσεις στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου στα κατάλληλα τμήματα ή αντιπροσώπους. Με άλλα λόγια, επιτρέπει στους πελάτες σας που καλούν να φτάσουν απευθείας στους κατάλληλους αντιπροσώπους. Για παράδειγμα, ένα τυπικό δέντρο ΔΦΑ θα οδηγούσε τον πελάτη στο αναμενόμενο τμήμα, όπως το τμήμα χρέωσης, αφού ο πελάτης πατήσει έναν συγκεκριμένο αριθμό στο τηλέφωνό του.

Τι λειτουργίες έχει η LiveAgent ΔΦΑ;

Οι λειτουργίες ΔΦΑ του LiveAgent περιλαμβάνουν λειτουργία επανάκλησης, ιεράρχηση κλήσεων, δυνατότητα εγγραφής των μηνυμάτων ΔΦΑ, αποστολής προηχογραφημένων μηνυμάτων και δρομολόγησης των κλήσεων στα σωστά τμήματα/αντιπροσώπους.

Ποια είναι τα οφέλη της ΔΦΑ;

Τα οφέλη της ΔΦΑ περιλαμβάνουν αυτόματες μεταφορές, απεριόριστες επιλογές, αυξημένη επίλυση πρώτης επαφής, ικανοποίηση πελατών και βελτιωμένη ροή εργασίας αντιπροσώπου.

Μιλήστε στο τηλέφωνο με τους συναδέλφους σας και επιλύστε γρήγορα προβλήματα μέσω εσωτερικών κλήσεων. Οι εσωτερικές κλήσεις είναι ένας εύκολος και χρήσιμος τρόπος σύνδεσης.

Εσωτερικές κλήσεις

Η εταιρεία Quality Unit προσφέρει λογισμικά διαχείρισης παραπόνων, πύλης πελατών και email. Επίσης, προσφέρει τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και εξυπηρέτησης πελατών. Η εταιρεία διαθέτει στοιχεία επικοινωνίας για demo και απόκτηση newsletter. Οι πελάτες μπορούν να δουν ενημερώσεις και εκπτώσεις στο LiveAgent. Υπάρχουν διαθέσιμοι όροι & προϋποθέσεις και πολιτικές απορρήτου ασφαλείας.

Η υβριδική ροή καρτελών επιτρέπει στους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών να παρακολουθούν την πορεία επίλυσης καρτελών ενός πελάτη σε πολλά κανάλια.

Υβριδική ροή καρτελών

Η LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, αναγνώριση φωνητικών εντολών και διαχείριση παραπόνων πελατών. Προσφέρει επίσης δωρεάν δοκιμή και υποστήριξη στους πελάτες της. Η εταιρεία έχει βραβευθεί και πιστοποιηθεί και έχει συνεργαστεί με πολλούς συνεργάτες.

Το LiveAgent είναι κατάλληλο και για κυβερνητικές ανάγκες. Το Υπουργείο Οικονομικών Δημοκρατίας της Σλοβακίας προσφέρει βοήθεια ζωντανά ή και offline σε περισσότερους από 2 εκατομμύρια φορολογούμενους

Finančná Správa

Η εταιρεία προσφέρει λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, συστήματα διαχείρισης παραπόνων και λογισμικά διαχείρισης email. Υπάρχει διαθέσιμο δωρεάν δοκιμαστικό περίοδο και υποστήριξη μέσω ενός πυλώνα υποστήριξης. Η εταιρεία έχει βραβεία και πιστοποιητικά και προσφέρει πρόγραμμα συνεργατών.

Δημιουργήστε εντυπωσιακά portal πελατών, γνωσιακές βάσεις και σύνθετα δέντρα IVR. Φιλτράρετε τις καρτέλες σύμφωνα με ετικέτες, τμήματα, ζητήματα ή κανάλια επικοινωνίας. Αναθέστε και μεταφέρετε αυτόματα τις αρμοδιότητες καρτελών σε εκπροσώπους ή τμήματα. Οργανώστε, μεταφέρετε και επιλύστε ερωτήματα πελατών από έναν κεντρικό πίνακα χειρισμού. Όλα με το LiveAgent.

Ας απογειώσουμε την εξυπηρέτηση πελατών μαζί

Η σύγκριση του Capterra παρέχει εναλλακτικές λύσεις για κέντρα εξυπηρέτησης μέσα από κοινωνικά δίκτυα, ζωντανή συνομιλία και αυτοεξυπηρέτηση. Η κριτική βοηθάει να επιλεχθεί η καλύτερη λύση για τις ανάγκες ενός απομακρυσμένου τηλεφωνικού κέντρου.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo