Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

ΔΦΑ (Διαδραστική φωνητική απόκριση)

Τι είναι η ΔΦΑ;

Η ΔΦΑ είναι συντομογραφία για την διαδραστική φωνητική απόκριση. Η διαδραστική φωνητική απόκριση είναι ένα αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα που αλληλεπιδρά με καλούντες. Το σύστημα ΔΦΑ συλλέγει πληροφορίες κατά τη διάρκεια της αλληλεπίδρασης και ανταποκρίνεται εκτελώντας μια κατάλληλη ενέργεια, όπως η δρομολόγηση του καλούντος στο σωστό αντιπρόσωπο/τμήμα ή η έκδοση επιστροφής κλήσης.

Πώς λειτουργεί η Διαδραστική Φωνητική Απόκριση;

Η Διαδραστική Φωνητική Απόκριση σάς επιτρέπει να δρομολογείτε κλήσεις σε κατάλληλα τμήματα ή αντιπροσώπους. Όταν ένας πελάτης θέλει να επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξής σας, συναντά μια προ-ηχογραφημένη φωνητική προτροπή. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να εισαγάγουν μερικές φωνητικές ή βασικές εντολές και αμέσως ανακατευθύνονται στο σωστό τμήμα της ομάδας υποστήριξής σας.

Για παράδειγμα, ένα τυπικό δέντρο ΔΦΑ θα οδηγούσε τον πελάτη στο αναμενόμενο τμήμα, όπως το τμήμα Χρέωσης, αφού ο πελάτης πατήσει έναν συγκεκριμένο αριθμό στο τηλέφωνό του.

Δέντρο ΔΦΑ - LiveAgent
ΔΦΑ Διαδραστική Φωνητική Απόκριση

Πώς λειτουργεί στο LiveAgent;

Το LiveAgent διαθέτει ένα ολοκληρωμένο ΔΦΑ διαδικτυακό εργαλείο σχεδιαστών όπου ο καθένας μπορεί να σχεδιάσει τα δέντρα ΔΦΑ του, ακόμα και αν δεν έχει τεχνική εμπειρία. Δείτε το παρακάτω βίντεο για να αποκτήσετε περισσότερες πληροφορίες.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydbuj55E8PU&t

Τρέχετε μια καθημερινή προσφορά ή χρειάζεστε μια γρήγορη ανακοίνωση στο μήνυμα χαιρετισμού σας;

Η συμβουλή μας: Καταγράψτε όλα τα αρχεία ήχου Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης απευθείας στο εργαλείο σχεδιασμού ΔΦΑ στο  LiveAgent. Το εργαλείο σάς επιτρέπει να σχεδιάζετε/γράφετε το δέντρο Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης από το μηδέν, συμπεριλαμβανομένης της εγγραφής ή της μεταφόρτωσης των αρχείων ήχου σας στο δέντρο.

Τι λειτουργίες διαθέτει η ΔΦΑ του LiveAgent;

  • Λειτουργία επανάκλησης
  • Καταγράψτε τα δικά σας Διαδραστικά μηνύματα Φωνητικής Απόκρισης
  • Ανεβάστε προ-ηχογραφημένα μηνύματα
  • Προτεραιότητα κλήσης
  • Δρομολόγηση προς τα σωστά τμήματα/αντιπροσώπους

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη ΔΦΑ;

Η ΔΦΑ είναι μια γνωστή δυνατότητα υποστήριξης πελατών που μπορεί να κάνει θαύματα για το κέντρο εξυπηρέτησης. Εάν οι αντιπρόσωποί σας αισθάνονται υπερφορτωμένοι, οι πελάτες δεν μπορούν να συνδεθούν μέσω τηλεφώνου ή απλά εάν θέλετε να κάνετε τα πράγματα πιο οργανωμένα, τα δέντρα ΔΦΑ μπορούν να σας βοηθήσουν. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, να τα προσαρμόσετε και να μάθετε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς αμέσως στο LiveAgent.

Ποια είναι τα οφέλη της ΔΦΑ;

  • Αυτόματες μεταφορές + απεριόριστες επιλογές
  • Αυξάνει την ανάλυση της πρώτης επαφής
  • Αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών
  • Εξοικονομεί χρήματα και χρόνο για τους αντιπροσώπους

Record your own IVR messages

Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Παράδειγμα διαδραστικής φωνητικής απόκρισης – Μεταφορές τμημάτων

Δείτε ένα δέντρο ΔΦΑ με δύο διαθέσιμες επιλογές τμήματος παρακάτω. Οι πελάτες μπορούν είτε να επιλέξουν το τμήμα πωλήσεων είτε το τεχνικό τμήμα.

Γεια σας, καλέσατε στο [Όνομα εταιρείας]. Επιλέξτε από τις ακόλουθες επιλογές μενού:

Για να μιλήσετε με έναν αντιπρόσωπο πωλήσεων, πατήστε 1.

Για τεχνική υποστήριξη, πατήστε 2.

Αυτό εξοικονομεί τον χρόνο του πελάτη και του αντιπροσώπου της εταιρείας. Δεν απαιτούνται επιπλέον μεταφορές όταν ένας πελάτης φτάσει αμέσως στο σωστό τμήμα.

Επιπλέον, μπορείτε να εγγράψετε έναν προσαρμοσμένο ήχο για κάθε αυτόματη μεταφορά τμήματος (αναπαραγωγή). Προσθέστε μουσική που παίζεται πριν ένας αντιπρόσωπος απαντήσει στην κλήση (σε σύνδεση/αναπαραγωγή). Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμος αντιπρόσωπος, ένας πελάτης μπορεί επίσης να αφήσει ένα μήνυμα στον αυτόματο τηλεφωνητή (εκτός σύνδεσης/ φωνητικό μήνυμα).

start:
  - choice:
      1:
        name: Sales department
        play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
        do:
            - transfer:
              to: salesDep
              if:
                online:
                  - play: http://www.example.com/welcome.mp3
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail
      2:
        name: Technical department
        play: http://www.example.com/welcome.mp3
        do:
            - transfer:
              to: techDep
              if:
                online:
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail

Η δημιουργία ενός επαγγελματικού μηνύματος Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης μπορεί να φαίνεται σαν μια τρομακτική εργασία στην αρχή. Μην ανησυχείτε, δημιουργήσαμε δωρεάν προσαρμοσμένα σενάρια ΔΦΑ για να ξεκινήσετε αμέσως την επιχείρησή σας.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Μάθετε πως να:

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πως λειτουργεί η ΔΦΑ;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η Διαδραστική Φωνητική Απόκριση σάς επιτρέπει να δρομολογείτε κλήσεις στο λογισμικό του τηλεφωνικού κέντρου σας στα κατάλληλα τμήματα ή αντιπροσώπους. Με άλλα λόγια, επιτρέπει στους καλούντες πελάτες σας να φτάσουν απευθείας στους κατάλληλους αντιπροσώπους. Για παράδειγμα, ένα τυπικό δέντρο ΔΦΑ θα οδηγούσε τον πελάτη στο αναμενόμενο τμήμα, όπως το τμήμα χρέωσης, αφού ο πελάτης πατήσει έναν συγκεκριμένο αριθμό στο τηλέφωνό του.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι λειτουργίες διαθέτει η ΔΦΑ του LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι λειτουργίες ΔΦΑ του LiveAgent περιλαμβάνουν μια λειτουργία επιστροφής κλήσης, την ιεράρχηση κλήσεων, τη δυνατότητα εγγραφής των μηνυμάτων ΔΦΑ, την αποστολή προ-εγγεγραμμένων μηνυμάτων και τη δρομολόγηση των κλήσεων στα σωστά τμήματα/αντιπροσώπους. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι τα οφέλη της ΔΦΑ;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα οφέλη της ΔΦΑ περιλαμβάνουν αυτόματες μεταφορές, απεριόριστες επιλογές, αυξημένη επίλυση πρώτης επαφής, ικανοποίηση πελατών και βελτιωμένη ροή εργασιών αντιπροσώπων. ” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo