Τι είναι το νήμα καρτέλας;
Το νήμα Καρτέλας είναι τεχνικά το ίδιο με την Καρτέλα. Μερικές φορές οι πελάτες αναφέρονται σε νήματα καρτελών ως καρτέλες και αντίστροφα. Συνήθως, αυτό που εννοούν με το νήμα Καρτέλας είναι ολόκληρη η επικοινωνία που είναι διαθέσιμη σε 1 καρτέλα, με όλες τις σημειώσεις, τις χρονικές σημάνσεις και τις απαντήσεις από τον πελάτη και τον εκπρόσωπο.

Frequently asked questions
Τι είναι το νήμα καρτέλας;
Το νήμα της καρτέλας είναι το ίδιο με το νήμα της καρτέλας. Οπότε, είναι μια ειδοποίηση που εισήχθη στο σύστημα και μετατράπηκε σε καρτέλα. Το νήμα θεωρείται ότι είναι όλη η διαθέσιμη επικοινωνία σε μία καρτέλα, συμπεριλαμβανομένων των σημειώσεων, των χρονικών σημάνσεων και των απαντήσεων πελατών και εκπροσώπων.
Ποιος μπορεί να έχει πρόσβαση σε νήματα καρτέλας;
Όλοι οι εκπρόσωποι στους οποίους έχουν ανατεθεί συγκεκριμένες καρτέλες, οι εκπρόσωποι με τους οποίους τις έχουν διαμοιραστεί, καθώς και οι διαχειριστές και ο ιδιοκτήτης, έχουν πρόσβαση σε νήματα με καρτέλες.
Πού μπορείτε να ελέγξετε τα νήματα καρτελών στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, τα νήματα καρτελών μπορούν να ελεγχθούν στον πίνακα χειρισμού του εκπροσώπου στην ενότητα Καρτέλες.
Expert note
Τα νήματα καρτελών στο LiveAgent μπορούν να ελεγχθούν στον πίνακα χειρισμού του εκπροσώπου. Κατά την ανάθεση καρτέλας, είναι σημαντικό να επιλέγεται ο κατάλληλος εκπρόσωπος και να μην αποκλείεται άλλος να έχει πρόσβαση σε αυτήν.

Το LiveAgent προσφέρει τυποποιημένα μηνύματα ως απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις που μπορούν να εξαλείψουν την επανάληψη απαντήσεων στους πελάτες. Οι αντιπρόσωποι μπορούν να ορίζουν τα δικά τους τυποποιημένα μηνύματα και να εξατομικεύουν τις ανάγκες τους. Αυτά τα μηνύματα είναι διαθέσιμα στον πίνακα του LiveAgent στις διαμορφώσεις και αυτοματισμούς.
Συμμόρφωση Tηλεφωνικού Kέντρου
Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η χρήση chatbots έχουν αλλάξει την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά είναι σημαντικό να διατηρήσουμε την ανθρώπινη σύνδεση. Ο παράγοντας ικανοποίησης των πελατών είναι σημαντικός, με τη LiveAgent παρέχοντας σχετικές υπηρεσίες. Υπάρχουν λίστες ελέγχου για τηλεφωνικά κέντρα που περιλαμβάνουν μέτρα ασφαλείας και οι εταιρείες παρέχουν πολλά κανάλια υποστήριξης πελατών, όπως email, κοινωνικά δίκτυα και ζωντανή συνομιλία.
Τι είναι η Επικοινωνία με τον Πελάτη;
Το σύστημα έκδοσης καρτελών βοηθάει στη βελτιστοποίηση της επικοινωνίας και αύξηση της παραγωγικότητας. Η καλή εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική για την αύξηση της αφοσίωσης και του κέρδους. Δωρεάν λογισμικά καρτελών προσφέρουν λύσεις σε προβλήματα των πελατών και απώλειας καρτελών. Πολλοί οργανισμοί αγνοούν αυτό το σύστημα λόγω έλλειψης κατανόησης.