40+ στατιστικά ζωντανής συνομιλίας που πρέπει να γνωρίζετε το 2022 και μετά
Η ζωντανή συνομιλία είναι μια απαραίτητη πλατφόρμα επικοινωνίας για όλες τις επιχειρήσεις. Οι εταιρείες που αξιοποιούν τη δύναμη της ζωντανής συνομιλίας μπορούν να αποκομίσουν τα οφέλη που προσφέρει.
Πώς να Ρυθμίσετε ΣΕΥ στο LiveAgent
Με την τήρηση των ΣΕΥ, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών τους και να παρέχουν έγκαιρη και σχετική υποστήριξη.
Πώς να δημιουργήσετε ομάδες επαφών στο LiveAgent
Η δημιουργία ομάδων επαφής στο LiveAgent είναι ευέλικτη και γρήγορη. Παρέχει εξατομικευμένη υποστήριξη για ερωτήματα και επιτρέπει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας.
Τυποποιημένα μηνύματα (μακροεντολές) στο LiveAgent
Η χρήση τυποποιημένων μηνυμάτων αποτελεί πολύ χρήσιμο εργαλείο για τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών, καθώς επιταχύνει τον χρόνο απόκρισης και διασφαλίζει συνέπεια στις απαντήσεις.
Τυποποιημένα μηνύματα (μακροεντολές) στο LiveAgent
Η χρήση τυποποιημένων μηνυμάτων αποτελεί πολύ χρήσιμο εργαλείο για τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών, καθώς επιταχύνει τον χρόνο απόκρισης και διασφαλίζει συνέπεια στις απαντήσεις.
Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης LiveAgent
Σκέφτεστε το LiveAgent για την υποστήριξη πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες