Αυτόματη διανομή καρτελών

Τι είναι η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών;

Η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών είναι μια λειτουργία κέντρου εξυπηρέτησης που εκχωρεί αυτόματα καρτέλες κέντρου εξυπηρέτησης σε αντιπροσώπους υποστήριξης σύμφωνα με προκαθορισμένους κανόνες. Κάθε κέντρο εξυπηρέτηση διαθέτει ένα διαφορετικό σύνολο αυτοματοποιημένων κανόνων διανομής καρτελών όπως εκ περιτροπής, σε όλους, τυχαία ανάθεση ή μέγιστη χρήση.

Διανομή συνομιλίας

Γιατί είναι σημαντική η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών;

Η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών μπορεί να βοηθήσει τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών σας με πολλούς τρόπους. Μπορεί:

Το 77% των καταναλωτών δηλώνει ότι η αναποτελεσματική εμπειρία των πελατών μειώνει την ποιότητα ζωής τους.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Ποιοι τύποι αυτοματοποιημένων μεθόδων διανομής καρτελών υπάρχουν στο LiveAgent;

Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent διαθέτει πολλές διαφορετικές αυτοματοποιημένες μεθόδους διανομής καρτελών για εισερχόμενες καρτέλες, τηλεφωνικές κλήσεις και συνομιλίες.

Αυτές οι αυτοματοποιημένες μέθοδοι διανομής καρτελών διασφαλίζουν ότι οι αντιπρόσωποι σας έχουν πάντα βέλτιστα φορτία καρτελών εξυπηρέτησης, περιστρεφόμενη τηλεφωνική εξυπηρέτηση και καθορισμένους χρόνους παύσης για ανάπαυση. Σε συνδυασμό με πολλά άλλα χαρακτηριστικά του, το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση τόσο των πελατών όσο και των εργαζομένων, καθιστώντας το το καλύτερο εργαλείο καρτελών.

Επιλογές δρομολόγησης συνομιλίας LiveAgent

Ειδοποίηση σε όλους

Η μέθοδος ειδοποίηση σε όλους ειδοποιεί όλους τους συνδεδεμένους αντιπροσώπους ότι υπάρχει μια νέα εισερχόμενη κλήση/συνομιλία και ειδοποιεί μέχρι να παραληφθεί.

Μέγιστη αξιοποίηση

Η μέθοδος μέγιστης χρήσης εκχωρεί νέες συνομιλίες στον αντιπρόσωπο με τον μεγαλύτερο αριθμό συνομιλιών που εκτελούνται για να διατηρήσει τη χρήση στο μέγιστο επίπεδο. Μόλις ο αντιπρόσωπος πελάτη δεν έχει ελεύθερες υποδοχές, οι νέες συνομιλίες θα δρομολογούνται στον επόμενο διαθέσιμο αντιπρόσωπο. Με αυτήν τη μέθοδο, μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τον όγκο των καρτελών για τους αντιπροσώπους συνομιλίας και να αφήσετε άλλους αντιπροσώπους να εργαστούν σε καρτέλες εκτός σύνδεσης.

Μέση αξιοποίηση

Η μέθοδος μέσης αξιοποίησης εκχωρεί νέες εισερχόμενες συνομιλίες στους αντιπροσώπους με τον μικρότερο αριθμό συνομιλιών για να διατηρήσει την ίδια χρήση για όλους τους συνδεδεμένους αντιπροσώπους. Στην ουσία, αυτή η αυτοματοποιημένη μέθοδος διανομής καρτελών εξισορροπεί ταυτόχρονες συνομιλίες μεταξύ όλων των διαθέσιμων αντιπροσώπων υποστήριξης.

Τυχαία ανάθεση

Η μέθοδος κατανομής καρτελών τυχαίας ανάθεσης εκχωρεί καρτέλες σε τυχαία βάση. Αυτή η μέθοδος διανομής καρτελών μπορεί, κατά μέσο όρο, και με την πάροδο του χρόνου, να σας βοηθήσει να αντιστοιχίσετε τον ίδιο αριθμό συνομιλιών σε καθέναν από τους αντιπροσώπους σας.

Ready to improve customer service workload?

Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.

Προτεραιότητες συνομιλίας

Αν θέλετε, μπορείτε να ορίσετε προτεραιότητες συνομιλίας για συγκεκριμένους αντιπροσώπους. Ως εκ τούτου, οι νέες συνομιλίες θα δρομολογούνται σε αντιπροσώπους με την υψηλότερη προτεραιότητα (1 – υψηλότερη, 100 – χαμηλότερη).

Automatic-chat-distribution-agent-priorities-LiveAgent

Μέγιστος φόρτος συνομιλίας

Ορίστε τον μέγιστο φόρτο συνομιλίας για κάθε αντιπρόσωπο. Μόλις επιτευχθεί ο μέγιστος όγκος, οι νέες συνομιλίες θα δρομολογούνται σε άλλους συνδεδεμένους αντιπροσώπους με υψηλές προτεραιότητες συνομιλίας.

Max-ticket-chat-load-LiveAgent

Δρομολόγηση κλήσεων και προτεραιότητες αντιπροσώπων

Υπάρχουν δύο επιλογές για δρομολόγηση κλήσεων:

  • Τυχαία ανάθεση – οι εισερχόμενες κλήσεις θα εκχωρούνται σε έναν συνδεδεμένο αντιπρόσωπο τυχαία.

  • Ανάθεση προτεραιότητας – οι εισερχόμενες κλήσεις θα εκχωρηθούν σε έναν ελεύθερο αντιπρόσωπο με την υψηλότερη προτεραιότητα.

Call routing

Δρομολόγηση κλήσεων σε μια προσωπική συσκευή

Με το LiveAgent, οι αντιπρόσωποι έχουν την επιλογή να δρομολογούν τις εισερχόμενες κλήσεις σε μια προσωπική συσκευή, όπως ένα κινητό τηλέφωνο. Αυτό επιτρέπει στους αντιπροσώπους να παρέχουν υποστήριξη πελατών εν κινήσει.

Call-routing-add-device-LiveAgent

Πώς να ρυθμίσετε την αυτόματη διανομή καρτελών στο LiveAgent

Διανομή συνομιλίας

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού)

  3. Πατήστε Συνομιλία

  4. Πατήστε Ρυθμίσεις Συνομιλίας

  5. Βρείτε την ενότητα Δρομολόγησης συνομιλίας και επιλέξτε τη μέθοδο διανομής που προτιμάτε

  6. Πατήστε Αποθήκευση

free-customer-management-software-Chat-Routing-LiveAgent

Διανομή κλήσεων

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού)

  3. Πατήστε Κλήση

  4. Πατήστε Ρυθμίσεις

  5. Βρείτε την ενότητα Δρομολόγησης κλήσεων και επιλέξτε τη μέθοδο διανομής που προτιμάτε

  6. Πατήστε Αποθήκευση

Call distribution settings

Διανομή καρτελών

Η ρύθμιση της αυτόματης διανομής καρτελών για email, ερωτήματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και καρτέλες γνωσιακής βάσης μπορεί να γίνει με δύο τρόπους.

Διανομή καρτελών μέσω τμημάτων

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού)

  3. Πατήστε Τμήματα

  4. Επεξεργαστείτε ένα υπάρχον τμήμα ή δημιουργήστε ένα νέο (εάν δημιουργείτε ένα νέο τμήμα, βεβαιωθείτε ότι είναι επιλεγμένη η επιλογή Για Επίλυση)

  5. Πατήστε Αντιπρόσωποι και προσθέστε τους αντιπροσώπους που θα είναι υπεύθυνοι για την επίλυση των καρτελών από αυτό το τμήμα

  6. Πατήστε Αποθήκευση

  7. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε κλικ στο Twitter και στους λογαριασμούς Twitter. Πατήστε Επεξεργασία και στην ενότητα Τμήματα, επιλέξτε το τμήμα που μόλις δημιουργήσατε. Αυτό το βήμα μπορεί να ξανά γίνει για το Viber, το Facebook, το Instagram, τα κουμπιά κλήσης, τα κουμπιά συνομιλίας μέσω βίντεο, τα κουμπιά συνομιλίας και προσκλήσεις, τις φόρμες επικοινωνίας και τους λογαριασμούς mail.

  8. Πατήστε Αποθήκευση. Από τώρα και στο εξής, τυχόν νέες καρτέλες του Twitter θα μεταφερθούν στο τμήμα που επιλέξατε και θα είναι ορατές μόνο στους αντιπροσώπους που έχετε επιλέξει. Νέες εισερχόμενες καρτέλες του Twitter θα εμφανιστούν στην ενότητα Για Επίλυση. Μόλις ένας αντιπρόσωπος ανοίξει μία καρτέλα από το κουμπί Για Επίλυση, το σύστημα θα εκχωρήσει αυτόματα αυτή την καρτέλα σε αυτούς.

To-solve-button-LiveAgent

Διανομή καρτελών μέσω αντιπροσώπων

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού)

  3. Πατήστε Αντιπρόσωποι

  4. Πατήστε Επεξεργασία ή δημιουργήστε έναν νέο αντιπρόσωπο (εάν δημιουργείτε έναν νέο αντιπρόσωπο, συμπληρώστε τα προσωπικά του στοιχεία και προχωρήστε στο επόμενο βήμα)

  5. Πατήστε Τμήματα και προσθέστε τους στα τμήματα στα οποία ανήκουν (κάντε το ίδιο στην ενότητα Καρτέλες, Συνομιλίες και Κλήσεις)

  6. Πατήστε Αποθήκευση

Assign-agents-to-departments-LiveAgents

Χρήση κανόνων για τη δημιουργία των δικών σας ροών εργασίας

Εάν θέλετε να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κανόνες αυτοματισμού για να δημιουργήσετε μοναδικές ροές εργασίας που λειτουργούν ως μέθοδοι διανομής καρτελών. Για να το κάνετε αυτό, συνδεθείτε στο LiveAgent, κάντε κλικ στο Διαμόρφωση, επιλέξτε Αυτοματοποίηση, κάντε κλικ στους Κανόνες και κάντε κλικ στη Δημιουργία.

Μη διστάσετε να παίξετε με διαφορετικά σενάρια. Όσον αφορά τον αυτοματισμό του Live Agent, οι δυνατότητες είναι ατελείωτες.

Κανόνες αυτοματισμού ΣΕΥ

Οφέλη της αυτοματοποιημένης διανομής καρτελών

Βελτιωμένοι χρόνοι επίλυσης και ικανοποίηση των πελατών

Όταν μία καρτέλα εκχωρείται στον σωστό αντιπρόσωπο στη σωστή στιγμή, μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στον χρόνο επίλυσης της, ο οποίος με τη σειρά του, μπορεί να επηρεάσει άμεσα την ικανοποίηση των πελατών. Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε επιχείρησης, καθώς επηρεάζουν τις προτάσεις, τις διαδικτυακές αξιολογήσεις, τη φήμη από στόμα σε στόμα και τις πωλήσεις. Ως εκ τούτου, κάθε επιχείρηση πρέπει να προσπαθεί να διατηρεί τους πελάτες της ευχαριστημένους με άριστη εξυπηρέτηση, γρήγορους χρόνους απόκρισης και εξατομικευμένη προσέγγιση.

Η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών εξοικονομεί χρόνο και χρήμα

Μπορείτε να φανταστείτε να πρέπει να αναθέσετε την ευθύνη κάθε καρτέλας χειροκίνητα; Όχι μόνο αυτό θα ήταν εξαιρετικά χρονοβόρο, αλλά θα ήταν επίσης πολύ ακριβό. Ευτυχώς, λογισμικά κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent μπορούν να χειριστούν αυτοματοποιημένη δρομολόγηση καρτελών σε κλίμακα. Αφήστε τα υπόλοιπα σε εμάς, ώστε οι αντιπρόσωποι σας να μπορούν να επικεντρωθούν σε αυτό που είναι σημαντικό —  στην ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Πόροι γνωσιακής βάσης

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την αυτοματοποιημένη δρομολόγηση καρτελών, ανατρέξτε στους πόρους της γνωσιακής βάσης:

Είστε έτοιμοι να διανείμετε καρτέλες υποστήριξης αυτόματα;

Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να παρέχετε εξατομικευμένη, έγκαιρη και ενημερωμένη υποστήριξη με το LiveAgent. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών σας σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Τι είναι η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών;

Η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών είναι μια λειτουργία κέντρου εξυπηρέτησης που εκχωρεί αυτόματα καρτέλες κέντρου υποστήριξης σε αντιπροσώπους υποστήριξης σύμφωνα με προκαθορισμένους κανόνες.

Ποιοι τύποι αυτοματοποιημένων μεθόδων διανομής καρτελών υπάρχουν;

Κάθε κέντρο εξυπηρέτησης έχει ένα διαφορετικό σύνολο κανόνων αυτοματοποιημένης διανομής καρτελών, όπως εκ περιτροπής, ειδοποίηση σε όλους, τυχαία ανάθεση ή μέγιστη χρήση.

Γιατί είναι σημαντική η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών;

Η αυτόματη διανομή καρτελών μπορεί να βοηθήσει τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών σας με πολλούς τρόπους. Μπορεί να:

  • Αυξήσει την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα
  • Μικρύνει τους χρόνους απόκρισης και επίλυσης
  • Αφήσει λιγότερο χώρο για ανθρώπινο λάθος
  • Εξοικονομήσει χρόνο και να μειώσει το κόστος

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo