Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αυτόματη διανομή καρτελών

Τι είναι η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών;

Η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών είναι μια λειτουργία κέντρου εξυπηρέτησης που εκχωρεί αυτόματα καρτέλες κέντρου εξυπηρέτησης σε αντιπροσώπους υποστήριξης σύμφωνα με προκαθορισμένους κανόνες. Κάθε κέντρο εξυπηρέτηση διαθέτει ένα διαφορετικό σύνολο αυτοματοποιημένων κανόνων διανομής καρτελών όπως εκ περιτροπής, σε όλους, τυχαία ανάθεση ή μέγιστη χρήση.

Διανομή συνομιλίας

Γιατί είναι σημαντική η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών;

Η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών μπορεί να βοηθήσει τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών σας με πολλούς τρόπους. Μπορεί:

Το 77% των καταναλωτών δηλώνει ότι η αναποτελεσματική εμπειρία των πελατών μειώνει την ποιότητα ζωής τους.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Ποιοι τύποι αυτοματοποιημένων μεθόδων διανομής καρτελών υπάρχουν στο LiveAgent;

Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent διαθέτει πολλές διαφορετικές αυτοματοποιημένες μεθόδους διανομής καρτελών για εισερχόμενες καρτέλες, τηλεφωνικές κλήσεις και συνομιλίες.

Αυτές οι αυτοματοποιημένες μέθοδοι διανομής καρτελών διασφαλίζουν ότι οι αντιπρόσωποι σας έχουν πάντα τα βέλτιστα φορτία εξυπηρέτησης καρτελών, μια εναλλασσόμενη λειτουργία τηλεφωνικής υποστήριξης και καθορισμένους χρόνους παύσης για ξεκούραση.

Επιλογές δρομολόγησης συνομιλίας LiveAgent

Ειδοποίηση σε όλους

Η μέθοδος ειδοποίηση σε όλους ειδοποιεί όλους τους συνδεδεμένους αντιπροσώπους ότι υπάρχει μια νέα εισερχόμενη κλήση/συνομιλία και ειδοποιεί μέχρι να παραληφθεί.

Μέγιστη αξιοποίηση

Η μέθοδος της μέγιστης αξιοποίησης εκχωρεί νέες συνομιλίες στον αντιπρόσωπο με τον υψηλότερο αριθμό τρεχουσών συνομιλιών για να διατηρείται η αξιοποίηση στο μέγιστο επίπεδο. Όταν ο αντιπρόσωπος πελατών δεν έχει ελεύθερες υποδοχές συνομιλίας, οι νέες συνομιλίες θα δρομολογούνται στον επόμενο διαθέσιμο αντιπρόσωπο. Με αυτήν τη μέθοδο, μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τον όγκο των καρτελών για αντιπροσώπους που συνομιλούν και να επιτρέψετε σε άλλους αντιπροσώπους να εργάζονται σε καρτέλες εκτός σύνδεσης.

Μέση αξιοποίηση

Η μέθοδος μέσης αξιοποίησης εκχωρεί νέες εισερχόμενες συνομιλίες στους αντιπροσώπους με τον μικρότερο αριθμό συνομιλιών για να διατηρήσει την ίδια χρήση για όλους τους συνδεδεμένους αντιπροσώπους. Στην ουσία, αυτή η αυτοματοποιημένη μέθοδος διανομής καρτελών εξισορροπεί ταυτόχρονες συνομιλίες μεταξύ όλων των διαθέσιμων αντιπροσώπων υποστήριξης.

Τυχαία ανάθεση

Η μέθοδος κατανομής καρτελών τυχαίας ανάθεσης εκχωρεί καρτέλες σε τυχαία βάση. Αυτή η μέθοδος διανομής καρτελών μπορεί, κατά μέσο όρο, και με την πάροδο του χρόνου, να σας βοηθήσει να αντιστοιχίσετε τον ίδιο αριθμό συνομιλιών σε καθέναν από τους αντιπροσώπους σας.

Ready to improve customer service workload?

Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.

FREE TRIAL

Προτεραιότητες συνομιλίας

Αν θέλετε, μπορείτε να ορίσετε προτεραιότητες συνομιλίας για συγκεκριμένους αντιπροσώπους. Ως εκ τούτου, οι νέες συνομιλίες θα δρομολογούνται σε αντιπροσώπους με την υψηλότερη προτεραιότητα (1 – υψηλότερη, 100 – χαμηλότερη).

Automatic-chat-distribution-agent-priorities-LiveAgent

Μέγιστος φόρτος συνομιλίας

Ορίστε τον μέγιστο φόρτο συνομιλίας για κάθε αντιπρόσωπο. Μόλις επιτευχθεί ο μέγιστος όγκος, οι νέες συνομιλίες θα δρομολογούνται σε άλλους συνδεδεμένους αντιπροσώπους με υψηλές προτεραιότητες συνομιλίας.

Max-ticket-chat-load-LiveAgent

Δρομολόγηση κλήσεων και προτεραιότητες αντιπροσώπων

Υπάρχουν δύο επιλογές για δρομολόγηση κλήσεων:

  • Τυχαία ανάθεση – οι εισερχόμενες κλήσεις θα εκχωρούνται σε έναν συνδεδεμένο αντιπρόσωπο τυχαία.
  • Ανάθεση προτεραιότητας – οι εισερχόμενες κλήσεις θα εκχωρηθούν σε έναν ελεύθερο αντιπρόσωπο με την υψηλότερη προτεραιότητα.
Call routing

Δρομολόγηση κλήσεων σε μια προσωπική συσκευή

Με το Live Agent, οι αντιπρόσωποι έχουν τη δυνατότητα να δρομολογούν εισερχόμενες κλήσεις σε μια προσωπική συσκευή, όπως ένα κινητό τηλέφωνο. Αυτό επιτρέπει στους αντιπροσώπους να παρέχουν υποστήριξη πελατών εν κινήσει.

Call-routing-add-device-LiveAgent

Πώς να ρυθμίσετε την αυτόματη διανομή καρτελών στο LiveAgent

Διανομή συνομιλίας

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού)
  3. Πατήστε Συνομιλία
  4. Πατήστε Ρυθμίσεις Συνομιλίας
  5. Βρείτε την ενότητα Δρομολόγησης συνομιλίας και επιλέξτε τη μέθοδο διανομής που προτιμάτε
  6. Πατήστε Αποθήκευση
free-customer-management-software-Chat-Routing-LiveAgent

Διανομή κλήσεων

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού)
  3. Πατήστε Κλήση
  4. Πατήστε Ρυθμίσεις
  5. Βρείτε την ενότητα Δρομολόγησης κλήσεων και επιλέξτε τη μέθοδο διανομής που προτιμάτε
  6. Πατήστε Αποθήκευση
Call distribution settings

Διανομή καρτελών

Η ρύθμιση της αυτόματης διανομής καρτελών για email, ερωτήματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και καρτέλες γνωσιακής βάσης μπορεί να γίνει με δύο τρόπους.

Διανομή καρτελών μέσω τμημάτων

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού)
  3. Πατήστε Τμήματα
  4. Επεξεργαστείτε ένα υπάρχον τμήμα ή δημιουργήστε ένα νέο (εάν δημιουργείτε ένα νέο τμήμα, βεβαιωθείτε ότι είναι επιλεγμένη η επιλογή Για Επίλυση)
  5. Πατήστε Αντιπρόσωποι και προσθέστε τους αντιπροσώπους που θα είναι υπεύθυνοι για την επίλυση των καρτελών από αυτό το τμήμα
  6. Πατήστε Αποθήκευση
  7. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε κλικ στο Twitter και στους λογαριασμούς Twitter. Πατήστε Επεξεργασία και στην ενότητα Τμήματα, επιλέξτε το τμήμα που μόλις δημιουργήσατε. Αυτό το βήμα μπορεί να ξανά γίνει για το Viber, το Facebook, το Instagram, τα κουμπιά κλήσης, τα κουμπιά συνομιλίας μέσω βίντεο, τα κουμπιά συνομιλίας και προσκλήσεις, τις φόρμες επικοινωνίας και τους λογαριασμούς mail.
  8. Πατήστε Αποθήκευση. Από τώρα και στο εξής, τυχόν νέες καρτέλες του Twitter θα μεταφερθούν στο τμήμα που επιλέξατε και θα είναι ορατές μόνο στους αντιπροσώπους που έχετε επιλέξει. Νέες εισερχόμενες καρτέλες του Twitter θα εμφανιστούν στην ενότητα Για Επίλυση. Μόλις ένας αντιπρόσωπος ανοίξει μία καρτέλα από το κουμπί Για Επίλυση, το σύστημα θα εκχωρήσει αυτόματα αυτή την καρτέλα σε αυτούς.
To-solve-button-LiveAgent

Διανομή καρτελών μέσω αντιπροσώπων

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού)
  3. Πατήστε Αντιπρόσωποι
  4. Πατήστε Επεξεργασία ή δημιουργήστε έναν νέο αντιπρόσωπο (εάν δημιουργείτε έναν νέο αντιπρόσωπο, συμπληρώστε τα προσωπικά του στοιχεία και προχωρήστε στο επόμενο βήμα)
  5. Πατήστε Τμήματα και προσθέστε τους στα τμήματα στα οποία ανήκουν (κάντε το ίδιο στην ενότητα Καρτέλες, Συνομιλίες και Κλήσεις)
  6. Πατήστε Αποθήκευση
Assign-agents-to-departments-LiveAgents

Χρήση κανόνων για τη δημιουργία των δικών σας ροών εργασίας

Αν θέλετε να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κανόνες αυτοματισμού για να δημιουργήσετε μοναδικές ροές εργασίας που λειτουργούν ως μέθοδοι διανομής καρτελών. Για να το κάνετε αυτό, συνδεθείτε στο LiveAgent, πατήστε Ρυθμίσεις, επιλέξτε Αυτοματισμός, πατήστε Κανόνες και πατήστε Δημιουργία.

Μη διστάσετε να παίξετε με διαφορετικά σενάρια. Όσον αφορά τον αυτοματισμό του Live Agent, οι δυνατότητες είναι ατελείωτες.

Κανόνες αυτοματισμού ΣΕΥ

Οφέλη της αυτοματοποιημένης διανομής καρτελών

Βελτιωμένοι χρόνοι επίλυσης και ικανοποίηση των πελατών

Όταν μία καρτέλα εκχωρείται στον σωστό αντιπρόσωπο στη σωστή στιγμή, μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στον χρόνο επίλυσης της, ο οποίος με τη σειρά του, μπορεί να επηρεάσει άμεσα την ικανοποίηση των πελατών. Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε επιχείρησης, καθώς επηρεάζουν τις προτάσεις, τις διαδικτυακές αξιολογήσεις, τη φήμη από στόμα σε στόμα και τις πωλήσεις. Ως εκ τούτου, κάθε επιχείρηση πρέπει να προσπαθεί να διατηρεί τους πελάτες της ευχαριστημένους με άριστη εξυπηρέτηση, γρήγορους χρόνους απόκρισης και εξατομικευμένη προσέγγιση.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών εξοικονομεί χρόνο και χρήμα

Μπορείτε να φανταστείτε να πρέπει να αναθέσετε την ευθύνη κάθε καρτέλας χειροκίνητα; Όχι μόνο αυτό θα ήταν εξαιρετικά χρονοβόρο, αλλά θα ήταν επίσης πολύ ακριβό. Ευτυχώς, λογισμικά κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent μπορούν να χειριστούν αυτοματοποιημένη δρομολόγηση καρτελών σε κλίμακα. Αφήστε την υλικοτεχνική υποστήριξη σε εμάς, ώστε οι αντιπρόσωποι σας να μπορούν να επικεντρωθούν σε αυτό που είναι σημαντικό —  στην ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Πόροι γνωσιακής βάσης

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την αυτοματοποιημένη δρομολόγηση καρτελών, ανατρέξτε στους πόρους της γνωσιακής βάσης:

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Είστε έτοιμοι να διανείμετε καρτέλες υποστήριξης αυτόματα;

Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να παρέχετε εξατομικευμένη, έγκαιρη και ενημερωμένη υποστήριξη με το LiveAgent. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών σας σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών είναι μια λειτουργία κέντρου εξυπηρέτησης που εκχωρεί αυτόματα καρτέλες κέντρου εξυπηρέτησης σε αντιπροσώπους υποστήριξης σύμφωνα με προκαθορισμένους κανόνες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιοι τύποι αυτοματοποιημένων μεθόδων διανομής καρτελών υπάρχουν;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Κάθε κέντρο εξυπηρέτησης έχει ένα διαφορετικό σύνολο αυτοματοποιημένων κανόνων διανομής καρτελών όπως εκ περιτροπής, ειδοποίηση σε όλους, τυχαία ανάθεση ή μέγιστη χρήση. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί είναι σημαντική η αυτόματη διανομή καρτελών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών μπορεί να βοηθήσει τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών σας με πολλούς τρόπους. Δυνατότητες: -Αυξάνει την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα -Συντομεύει τους χρόνους απόκρισης και επίλυσης -Αφήνει λιγότερο χώρο για ανθρώπινο λάθος -Εξοικονομεί χρόνο και μειώνει το κόστος ” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo