Κουραστήκατε με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του Desk.com στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 σε βαθμολογία για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2023. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ευέλικτο πολυ-καναλικό κέντρο εξυπηρέτησης.
Δοκιμάστε το LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

3 λόγοι για τους οποίους εταιρείες μεταφέρονται από το Desk.com

Οι πελάτες και η επιχείρησή σας αξίζουν καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Προσφέρετε την με το LiveAgent.

Δωρεάν αυτόματη μεταφορά

Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τη μεταφορά των υπαρχόντων δεδομένων σας μέσω εφαρμογών τρίτων, καθώς προσφέρουμε εντελώς δωρεάν αυτοματοποιημένη μεταφορά στο λογισμικό του κέντρου υποστήριξης αιτημάτων μας.

24/7 εξυπηρέτηση πελατών

Προβλήματα ενδέχεται να προκύψουν ανά πάσα στιγμή, αφήνοντας σας εντελώς απροετοίμαστους. Μην περιορίσετε την ευκαιρία να τα επιλύσετε, επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών 24/7.

Πολυ-καναλική προσέγγιση

Από την αρχή, το LiveAgent δημιουργήθηκε με γνώμονα την προσέγγιση πολλαπλών καναλιών. Σταματήστε να εστιάζετε μόνο σε email και παρέχετε υποστήριξη επίσης μέσω ζωντανής συνομιλίας ή τηλεφωνικού κέντρου.

Desk.com έναντι LiveAgent με μια ματιά

ΛειτουργίαLiveAgentDesk .com
Διαχείριση Αιτημάτων✅Ναι✅Ναι
Ζωντανή Συνομιλία✅Ναι✅Ναι
Τηλεφωνικό Κέντρο✅Ναι✅Ναι
Αυτοεξυπηρέτηση✅Ναι✅Ναι
Facebook✅Ναι✅Ναι
Twitter✅Ναι✅Ναι
Instagram✅Ναι❌Όχι
Viber✅Ναι❌Όχι
WhatsApp✅Ναι❌Όχι
Βάση Γνώσεων ✅Ναι✅Ναι
Φόρουμ Πελατών✅Ναι ✅Ναι
Αυτοματισμός και Κανόνες✅Ναι✅Ναι
API✅Ναι✅Ναι
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ) ✅Ναι✅Ναι
Βιντεοκλήσεις✅Ναι❌Όχι
Απεριόριστο Ιστορικό td>✅Ναι❌Όχι
Απεριόριστοι Ιστότοποι✅Ναι td>✅Ναι
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας✅Ναι✅Ναι
Απεριόριστα Αιτήματα/Mail✅Ναι✅Ναι
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων✅Ναι❌Όχι
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7✅Ναι✅Ναι

Γνωρίστε το LiveAgent, το πραγματικό λογισμικό πολυ-καναλικού κέντρου εξυπηρέτησης

Το τμήμα υποστήριξης πελατών σας θα πρέπει να χρησιμοποιεί το σωστό είδος πλατφόρμας επικοινωνίας. Μια λύση WordPress Help Desk που είναι ισχυρή και πλούσια σε δυνατότητες, ενώ ταυτόχρονα είναι εύκολη στη χρήση και στην πλοήγηση. Πλατφόρμα, που αναπτύσσεται με την επιχείρησή σας και δεν κοστίζει χιλιάδες δολάρια. Γνωρίστε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent IT και προσεγγίστε τους πελάτες σας οπουδήποτε. Ανεξάρτητα από το αν η επικοινωνία ξεκινά μέσω email, ζωντανής συνομιλίας ή κλήσεων, το LiveAgent σας έχει τη λύση.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Data migration from one solution to another

Προσεγμένη μεταφορά

Αφήστε μας να φροντίσουμε για την εναλλαγή μεταξύ του λογισμικού κέντρου υποστήριξης Desk και LiveAgent, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε σε πιο σημαντικά πράγματα, όπως η λειτουργία του τμήματος υποστήριξής σας. Η υπηρεσία πλήρους μεταφοράς είναι εντελώς δωρεάν και αυτοματοποιημένη – κανένα αίτημα δεν θα μείνει πίσω!

Η μεταφορά δεδομένων εκτελείται στο παρασκήνιο, ώστε να μπορείτε να συνεχίσετε να εργάζεστε στο παλιό σας κέντρο εξυπηρέτησης μέχρι να ολοκληρωθεί. Στο μεταξύ, μπορούμε να κάνουμε ένα demo για τους εκπροσώπους υποστήριξής σας και να τους δείξουμε το LiveAgent.

Εάν θέλετε να μεταφέρετε το λογαριασμό σας Desk.com στο LiveAgent, επικοινωνήστε μαζί μας.

Γιατί το LiveAgent;

Το LiveAgent σάς προσφέρει τη σωστή ποσότητα λειτουργιών, όπως ισχυρό εργαλείο αιτημάτων κέντρου εξυπηρέτησης, ζωντανή συνομιλία με προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και ενσωματωμένο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που βασίζεται στο cloud. Αυτά τα τρία βασικά μέρη του κέντρου εξυπηρέτησης πολλαπλών καναλιών βελτιώνονται ακόμη περισσότερο από περισσότερες από 40+ ενσωματώσεις και προσθήκες, 40+ διαθέσιμες μεταφράσεις γλώσσας και δεκάδες αναφορές και πληροφορίες. Θα τα πάρετε όλα αυτά σε μια μέση τιμή ενός δείπνου για 2 άτομα.

Ready to switch to LiveAgent

Σύγκριση Desk vs LiveAgent

mitigate losses

Desk.com

Τα προϊόντα που στέλνονται στο νεκροταφείο λογισμικού έχουν συνήθως περιορισμένη τεχνική και πελατειακή υποστήριξη. Δυστυχώς, μπορεί να προκύψουν προβλήματα ανά πάσα στιγμή και απλά μένετε στο σκοτάδι. Οι υπηρεσίες επίσης δεν λαμβάνουν σημαντικές ενημερώσεις λογισμικού που θα βελτιώσουν τη λειτουργικότητα τους. Οι πιθανότητες να παραμείνετε στην κορυφή της υποστήριξης πελατών είναι ξεπερασμένες και σημαντικά περιορισμένες.

Right tools to increase sales

LiveAgent

Το LiveAgent, ως μια σταθερή λύση πολυκαναλικού κέντρου εξυπηρέτησης, λαμβάνει ενημερώσεις νέων προϊόντων σε τακτική βάση κάθε 2-3 εβδομάδες. Νέες λειτουργίες προστίθενται συνεχώς, βελτιώνοντας τόσο τη σταθερότητα όσο και τη λειτουργικότητα. Το όραμά μας είναι απλό – το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης πρέπει να είναι το 1ο βήμα προς την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Μην περιορίζετε τον εαυτό σας, αναπτυχθείτε γρήγορα μαζί μας.

Η καλύτερη αξία για τα χρήματά σας

Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης δεν χρειάζεται να κοστίζει μια περιουσία. Το LiveAgent σας προσφέρει μια προσιτή και διαφανή τιμολόγηση. Το μοντέλο πληρωμής ανάλογα με τη χρήση δεν σας δεσμεύει με κανένα συμβόλαιο.

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας

Λόγοι για τους οποίους εταιρείες μεταφέρθηκαν στο LiveAgent

Συγκρίνετε το LiveAgent με διαφορετικό λογισμικό

Έχετε περιέργεια να δείτε πώς αξιολογούμαστε σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική λύση του Desk
    Το LiveAgent αποτελεί την τέλεια εναλλακτική λύση για το SysAid. Μάθετε περισσότερα για το κέντρο εξυπηρέτησης και ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα.

    Αναζητάτε την κατάλληλη εναλλακτική λύση για το SysAid;

    Το LiveAgent είναι πρωτοποριακό λογισμικό που αυξάνει τα έσοδα και βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών, εξυπηρετώντας εκατομμύρια χρήστες και επιχειρήσεις παγκοσμίως.

    Το LiveAgent είναι το νούμερο 1 λογισμικό γραφείου βοήθειας και έχει τις περισσότερες κριτικές ως smb (πρωτόκολλο κοινής χρήσης αρχείων) για το 2020. Ακολουθήστε εταιρείες όπως η Huawei και η Yamaha παρέχοντας εξαιρετική υποστήριξη πελατών.

    Θέλετε να μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το LiveHelpNow στο LiveAgent;

    Μεταφέρετε ετικέτες, καρτέλες και ανθρώπους στο LiveAgent για εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Αυξήστε την απόδοση της επένδυσής σας και αποκτήστε το LiveAgent δωρεάν ή με προνόμια.

    Το LiveAgent προσφέρει μια δωρεάν μεταφορά από το κέντρο εξυπηρέτησης Hubspot που πραγματοποιείται πλήρως από το προσωπικό τεχνικής υποστήριξης μας. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη μεταφορά των δεδομένων σας.

    Φεύγετε από το Κέντρο Εξυπηρέτησης HubSpot;

    Η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την ποιότητα του μάρκετινγκ και αυξάνει την αποτελεσματικότητα. Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων.

    Αποκτήστε το κατάλληλο λογισμικό και προσφέρετε στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή υποστήριξη. Το LiveAgent είναι το λογισμικό με τις περισσότερες αξιολογήσεις και # 1 σε βαθμολογία για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020.

    Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το Freshcaller;

    Η πλατφόρμα προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης, διαχείριση ΣΕΥ, ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και διαχείριση καρτελών. Επίσης, προσφέρει ευκολία χρήσης και υποστήριξη πελατών.

    Παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών εν μέσω κορονοϊού, διατηρώντας παράλληλα τους υπαλλήλους σας ασφαλείς. Χρησιμοποιήστε λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης που υποστηρίζουν απομακρυσμένη εργασία.

    Δυσκολεύεστε να παρέχετε καλή εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια του COVID;

    Παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών εν μέσω Κορονοϊού. Συμβουλές για τη διατήρηση της ασφάλειας των υπαλλήλων και την προσαρμογή στη δύσκολη περίοδο. Εμπνευστείτε από το Martinus και βελτιώστε την εξυπηρέτησή σας μέσω διαδικτύου.

    Αναζητάτε μία εναλλακτική επιλογή λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών αντί του Teamwork Desk; Δοκιμάστε σήμερα το LiveAgent με τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.

    Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση στο Teamwork Desk;

    "Οι χρήστες επαινούν το LiveAgent για τη γρήγορη υποστήριξη και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, ενώ επισημαίνουν αυξημένη μετατροπή πελατών και αύξηση των πωλήσεων."

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x