Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 σε βαθμολογία για το SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Οι πελάτες και η επιχείρησή σας αξίζουν καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Προσφέρετε την με το LiveAgent.
Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τη μεταφορά των υπαρχόντων δεδομένων σας μέσω εφαρμογών τρίτων παρόχων, καθώς προσφέρουμε εντελώς δωρεάν αυτόματη μεταφορά.
Προβλήματα ενδέχεται να προκύψουν ανά πάσα στιγμή, αφήνοντας σας εντελώς απροετοίμαστους. Μην περιορίσετε την ευκαιρία να τα επιλύσετε, επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών 24/7.
Από την αρχή, το LiveAgent δημιουργήθηκε με γνώμονα την προσέγγιση πολλαπλών καναλιών. Σταματήστε να εστιάζετε μόνο σε email και παρέχετε υποστήριξη επίσης μέσω ζωντανής συνομιλίας ή τηλεφωνικού κέντρου.
Δυνατότητες | Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική λύση υποστήριξης πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
|
Desk.com
|
---|---|---|
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
|
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
|
Το Desk.com προσφέρει καρτέλες σε πρόγραμμα για 25$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
|
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
|
Το Desk.com προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία σε πρόγραμμα για 25$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
|
Το LiveAgent προσφέρει το τηλεφωνικό κέντρο σε πρόγραμμα All-inclusive για 49$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Το Desk.com προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο σε πρόγραμμα για 25$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
|
Το LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
|
Το Desk.com προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης σε πρόγραμμα για 25$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
|
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
|
Το Desk.com προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook σε πρόγραμμα για 25$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
|
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
|
Το Desk.com προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter σε πρόγραμμα για 25$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
|
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
|
Το Desk.com δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
|
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που συλλέγει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
|
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
|
Το Desk.com δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
|
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
|
Το LiveAgent προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
|
Το Desk.com προσφέρει Γνωσιακή Βάση σε πρόγραμμα για 25$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Φόρουμ Πελατών
Μία online πλατφόρμα συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται μέσα στη γνωσιακή σας βάση.
|
Το LiveAgent προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
|
Το Desk.com προσφέρει Φόρουμ Πελατών σε πρόγραμμα για 25$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
|
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Το Desk.com προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες σε πρόγραμμα για 25$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
|
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Το Desk.com προσφέρει λειτουργίες API σε πρόγραμμα για 150$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
|
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ σε πρόγραμμα All-inclusive για 49$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Το Desk.com δεν προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
|
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
|
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
|
Το Desk.com δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
|
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
|
Το Desk.com δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
|
Απεριόριστες Ιστοσελίδες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
|
Το Desk.com προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες σε πρόγραμμα για 25$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
|
Το Desk.com προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας σε πρόγραμμα για 25$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Απεριόριστες Καρτέλες/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
|
Το Desk.com προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail σε πρόγραμμα για 25$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
|
Το Desk.com δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
|
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Το Desk.com προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 σε πρόγραμμα για 300$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Το τμήμα υποστήριξης πελατών σας θα πρέπει να χρησιμοποιεί το σωστό είδος πλατφόρμας επικοινωνίας. Μια λύση WordPress Κέντρου Εξυπηρέτησης που είναι ισχυρή και πλούσια σε δυνατότητες, ενώ ταυτόχρονα είναι εύκολη στη χρήση και στην πλοήγηση. Πλατφόρμα, που αναπτύσσεται με την επιχείρησή σας και δεν κοστίζει χιλιάδες δολάρια. Γνωρίστε το LiveAgent και προσεγγίστε τους πελάτες σας οπουδήποτε. Ανεξάρτητα από το αν η επικοινωνία ξεκινά μέσω email, ζωντανής συνομιλίας ή κλήσεων, το LiveAgent σας υποστηρίζει.
Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.
Αφήστε μας να αναλάβουμε την αλλαγή μεταξύ Desk και LiveAgent, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε σε πιο σημαντικά πράγματα, όπως η διαχείριση του τμήματος υποστήριξης σας. Η προσεγμένη υπηρεσία μεταφοράς είναι εντελώς δωρεάν και αυτοματοποιημένη – καμία καρτέλα δεν θα μείνει πίσω! Η μεταφορά δεδομένων εκτελείται στο παρασκήνιο, ώστε να μπορείτε να συνεχίσετε να εργάζεστε στο παλιό κέντρο εξυπηρέτησης μέχρι να ολοκληρωθεί. Στο μεταξύ, μπορούμε να εκτελέσουμε μια επίδειξη για τους αντιπροσώπους υποστήριξης σας και να τους δείξουμε το LiveAgent. Εάν θέλετε να μεταφέρετε τον λογαριασμό σας από το Desk.com στο LiveAgent, επικοινωνήστε μαζί μας.
Το LiveAgent σας προσφέρει την κατάλληλη ποσότητα δυνατοτήτων, όπως ισχυρό λογισμικό δημιουργίας καρτελών, ζωντανή συνομιλία με προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και ενσωματωμένο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου. Αυτά τα τρία βασικά μέρη του κέντρου εξυπηρέτησης πολλαπλών καναλιών ενισχύονται ακόμη περισσότερο από περισσότερες από 40+ ενσωματώσεις και πρόσθετα, 40+ διαθέσιμες γλωσσικές μεταφράσεις, και δεκάδες αναφορές και πληροφορίες. Θα τα πάρετε όλα αυτά για μια μέση τιμή ενός δείπνου για 2 άτομα.
Τα προϊόντα που στέλνονται στο νεκροταφείο λογισμικού έχουν συνήθως περιορισμένη τεχνική και πελατειακή υποστήριξη. Δυστυχώς, μπορεί να προκύψουν προβλήματα ανά πάσα στιγμή και απλά μένετε στο σκοτάδι. Οι υπηρεσίες επίσης δεν λαμβάνουν σημαντικές ενημερώσεις λογισμικού που θα βελτιώσουν τη λειτουργικότητα τους. Οι πιθανότητες να παραμείνετε στην κορυφή της υποστήριξης πελατών είναι ξεπερασμένες και σημαντικά περιορισμένες.
Το LiveAgent, ως μια σταθερή λύση πολυ-καναλικού κέντρου εξυπηρέτησης, λαμβάνει νέες ενημερώσεις προϊόντων σε τακτική βάση κάθε 2-3 εβδομάδες. Νέες δυνατότητες ενσωματώνονται συνεχώς, βελτιώνοντας τόσο τη σταθερότητα όσο και τη λειτουργικότητα. Το όραμα μας είναι απλό – το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης πρέπει να είναι το πρώτο βήμα προς την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Μην βάζετε όρια στον εαυτό σας, εξελιχθείτε γρήγορα με μας.
Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης δεν χρειάζεται να κοστίζει μια περιουσία. Το LiveAgent σας προσφέρει μια προσιτή και διαφανή τιμολόγηση. Το μοντέλο πληρωμής ανάλογα με τη χρήση δεν σας δεσμεύει με κανένα συμβόλαιο.
Πιο Δημοφιλή
“Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert
Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik
“Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron
“Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.” Adam
“Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad
“Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga
“Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal
“Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison
Harrison
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Έχετε περιέργεια να δείτε πώς αξιολογούμαστε σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες