Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email καλωσορίσματος

Τα email καλωσορίσματος είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη σύνδεση με νέους πελάτες. Καθιστούν τον τόνο για μελλοντική επικοινωνία και δίνουν στον πελάτη μια ματιά στο στυλ επικοινωνίας της εταιρείας σας. Ως εκ τούτου, τα email καλωσορίσματος αποτελούν αναπόσπαστο μέρος κάθε επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πρότυπα email καλωσορίσματος

Ο ρόλος των email καλωσορίσματος στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Τα μηνύματα καλωσορίσματος εμπίπτουν στην κατηγορία των email συναλλαγών, τα οποία είναι τύπου email που αποστέλλονται αυτόματα μετά την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με κάποιο τρόπο. Όταν χρησιμοποιούνται σωστά, τα email συναλλαγών μπορούν να ενισχύσουν την αφοσίωση της εταιρείας και να αυξήσουν την απόδοση επένδυσης, δίνοντας ταυτόχρονα φωνή στην εταιρεία σας και δημιουργώντας εξαιρετικές σχέσεις μεταξύ των πελατών και των εταιρειών B2B και B2C.

Τα μηνύματα καλωσορίσματος είναι μερικοί από τους πιο σημαντικούς τύπους email συναλλαγών. Σας δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια σύνδεση μεταξύ ενός δυνητικού πελάτη και του διαδικτυακού σας καταστήματος από την αρχή.

Χωρίς άλλη καθυστέρηση, ας προχωρήσουμε σε μερικά πρότυπα email καλωσορίσματος που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να:

  • Ενημερώσετε κάποιον ότι έχει δημιουργήσει με επιτυχία έναν λογαριασμό ή έχει εγγραφεί για να λαμβάνει τα email σας
  • Ευχαριστήσετε τους χρήστες που συμμετέχουν στην διαδικτυακή κοινότητα του καταστήματός σας
  • Επισημάνετε την αξία που θα λάβει ο χρήστης από τις αγορές σας
  • Ενημερώσετε τον χρήστη για το τι συνεπάγεται η συνδρομή του λέγοντας πόσο συχνά μπορεί να περιμένει email από εσάς
  • Ενθαρρύνετε τους χρήστες να ακολουθούν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Και πολλά περισσότερα!
Πρότυπα email καλωσορίσματος

Ηλεκτρονικό εμπόριο: γραμμές θέματος email καλωσορίσματος

  • Καλώς ορίσατε!
  • Χαιρόμαστε που σας βλέπουμε στο [ηλεκτρονικό κατάστημα]
  • Είστε επιτέλους εδώ, [όνομα παραλήπτη]
  • Χαιρόμαστε που σας βλέπουμε να συμμετέχετε στο [ηλεκτρονικό κατάστημα]
  • Είστε πλέον μέλος της οικογένειας [διαδικτυακό κατάστημα]!

Πρότυπα email καλωσορίσματος ηλεκτρονικού εμπορίου

Πρότυπο email καλωσορίσματος 1

Πρότυπο email καλωσορίσματος 2

Πρότυπο email καλωσορίσματος 3

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Συχνές ερωτήσεις

Ποιο είναι το ιδανικό μήκος ενός email καλωσορίσματος;

Δεν υπάρχει ιδανικό μήκος  για ένα email καλωσορίσματος, ο τρόπος με τον οποίο ακούγεται και “φαίνεται” το email καλωσορίσματος σας εξαρτάται από τους στόχους σας. Μπορείτε να το αντιμετωπίζετε ως ένα απλό μήνυμα που ενημερώνει τον παραλήπτη ότι η διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού του ήταν επιτυχής και ότι μπορεί να ξεκινήσει τις αγορές. Μπορείτε επίσης να αξιοποιήσετε ένα email καλωσορίσματος για να χαιρετίσετε έναν νέο δυνητικό πελάτη και να τους εισαγάγετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Αυτό θα σήμαινε σύντομα την ενημέρωσή τους για την αποστολή, το όραμά σας και τι έχει σημασία για εσάς ως επιχειρηματίας. Μπορεί επίσης να θέλετε να υπογραμμίσετε την αξία που μπορεί να έχει ο δυνητικός πελάτης σας από τις αγορές του μαζί σας.

Η λίστα πιθανών πρόσθετων θεμάτων συνεχίζεται και γι’ αυτό είναι δύσκολο να προσδιορίσετε το «ιδανικό» μήκος ενός email καλωσορίσματος. Μια συμβουλή που μπορούμε να σας δώσουμε είναι να είστε συνοπτικοί. Μην απλώνετε το μήνυμά σας και μην προσπαθείτε να συμπεριλάβετε πάρα πολλές πληροφορίες σε ένα email. Θυμηθείτε τη μικρή προσοχή των ανθρώπων, η οποία φαίνεται να γίνεται ακόμη πιο σύντομη καθώς περνάει κάθε χρόνος. Αντιμετωπίστε ένα email καλωσορίσματος ως ευκαιρία να χαιρετίσετε νέους χρήστες και, εάν είναι απαραίτητο, προσθέστε μια παράγραφο που αναφέρεται σε θέματα που είναι σημαντικά για εσάς.

Πόσο γρήγορα πρέπει να σταλεί ένα email καλωσορίσματος μετά από μία εγγραφή λογαριασμού;

Ο χρόνος που πέρασε μεταξύ της δημιουργίας ενός λογαριασμού και της λήψης ενός email καλωσορίσματος μπορεί να φαίνεται σαν ένα ζήτημα που δεν πρέπει να ενοχλεί τους κατόχους διαδικτυακών καταστημάτων, αλλά αυτή είναι μια λανθασμένη υπόθεση.

Τα email καλωσορίσματος, τα οποία ενδέχεται επίσης να διπλασιαστούν ως μηνύματα επιβεβαίωσης, θα πρέπει να αποστέλλονται αμέσως μετά την εγγραφή ενός χρήστη ή τη δημιουργία ενός λογαριασμού στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Θα πρέπει να παραδοθεί στα εισερχόμενα του χρήστη κυριολεκτικά σε δευτερόλεπτα. Διαφορετικά, μπορεί να αρχίσουν να ανησυχούν ότι κάτι πήγε στραβά με την εγγραφή τους ή ότι ο λογαριασμός τους είναι ανενεργός. Θα επικοινωνήσουν είτε με το κέντρο επαφών σας είτε, ακόμη χειρότερα, θα αποθαρρυνθούν και θα παραιτηθούν από την αγορά. Γνωρίζουμε ότι ορισμένα συστήματα email ενδέχεται να ζητήσουν ένα email καλωσορίσματος 3-5 λεπτά μετά την εγγραφή. Υπάρχουν δύο τρόποι για την επίλυση ενός τέτοιου ζητήματος: πρώτον, αλλάξτε το σύστημα αλληλογραφίας και, δεύτερον, εμφανίστε ένα μήνυμα που λέει “Μπορεί να χρειαστούν έως και 5 λεπτά για να λάβετε το email καλωσορίσματος” αφού ένας χρήστης πατήσει το κουμπί “εγγραφή/δημιουργία λογαριασμού”.

Ποιες πληροφορίες πρέπει να περιλαμβάνονται σε ένα email καλωσορίσματος;

Όπως με το ιδανικό μήκος ενός email καλωσορίσματος, δεν υπάρχει λίστα πληροφοριών που πρέπει να αναφέρονται σε κάθε τέτοιο μήνυμα. Αυτό που πρέπει ή μπορεί να συμπεριληφθεί είναι προφανώς ένας χαιρετισμός, ο οποίος μπορεί να είναι απλός ή πιο σύνθετος, και μερικές πρόσθετες πληροφορίες ανάλογα με τον στόχο του μηνύματος καλωσορίσματος.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, αυτές οι πληροφορίες μπορούν να καλύψουν την αποστολή και το όραμα της επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου σας, ή εναλλακτικά, θα μπορούσαν να περιέχουν σύντομες οδηγίες εγκατάστασης, ένα σύντομο μήνυμα από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο ή μια λίστα αρχών. Μπορεί επίσης να περιλαμβάνει «χρήσιμους συνδέσμους» ή μια παρότρυνση για δράση που ενθαρρύνει τους νέους χρήστες να μοιράζονται πληροφορίες για το κατάστημα με τον κόσμο.

Είναι καλύτερο να επιλέξετε ένα επιπλέον κομμάτι πληροφοριών και να εστιάσετε στη μεταφορά του μηνύματος. Μην προσπαθήσετε να συμπεριλάβετε πάρα πολλές συμβουλές ή νέα σε ένα email καλωσορίσματος, γιατί μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι οι νέοι πελάτες σας δεν θα ξοδέψουν 10 λεπτά για να το διαβάσουν ανεξάρτητα από το περιεχόμενο.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ποιο είναι το ιδανικό μήκος ενός email καλωσορίσματος; “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Δεν υπάρχει ιδανικό μήκος  για ένα email καλωσορίσματος, ο τρόπος με τον οποίο ακούγεται και “φαίνεται” το email καλωσορίσματος σας εξαρτάται από τους στόχους σας. Ωστόσο, μια συμβουλή που μπορούμε να σας δώσουμε είναι να είστε συνοπτικοί. Μην απλώνετε το μήνυμά σας και μην προσπαθείτε να συμπεριλάβετε πάρα πολλές πληροφορίες σε ένα email. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο γρήγορα πρέπει να σταλεί ένα email καλωσορίσματος μετά από μία εγγραφή λογαριασμού;, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα email καλωσορίσματος, τα οποία ενδέχεται επίσης να διπλασιαστούν ως μηνύματα επιβεβαίωσης, θα πρέπει να αποστέλλονται αμέσως μετά την εγγραφή ενός χρήστη ή τη δημιουργία ενός λογαριασμού στο ηλεκτρονικό κατάστημα.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες πληροφορίες πρέπει να περιλαμβάνονται σε ένα email καλωσορίσματος;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Δεν υπάρχει λίστα πληροφοριών που πρέπει να αναφέρονται σε κάθε μήνυμα καλωσορίσματος. Ωστόσο, θα πρέπει να συμπεριλάβετε ένα χαιρετισμό και μερικές επιπλέον πληροφορίες, όπως σύντομες οδηγίες εγκατάστασης, ένα σύντομο μήνυμα από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, χρήσιμους συνδέσμους ή CTA” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo