Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email επιβεβαίωσης

Τα email επιβεβαίωσης είναι από τα πρώτα γραπτά κείμενα της επίσημης επικοινωνίας που θα λάβουν οι χρήστες ή οι πελάτες σας όταν εγγραφούν στο προϊόν ή την υπηρεσία σας. Το email επιβεβαίωσης πρέπει να είναι δελεαστικό και να ενθαρρύνει τον πελάτη να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το προϊόν σας.

Η δημιουργία του τέλειου email επιβεβαίωσης απαιτεί χρόνο και προσπάθεια. Το πρώτο σοβαρό λάθος που ίσως κάνετε είναι να στείλετε ένα τυποποιημένο, πλήρως αυτοματοποιημένο μήνυμα επιβεβαίωσης.

Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια σχέση με τον χρήστη μέσω προσωποποιημένων email, ώστε να αισθάνεται ότι είναι σε καλά χέρια. Όταν δημιουργείτε μια σωστή επικοινωνία με έναν χρήστη, θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά τις αγορές και την αφοσίωση των πελατών στην επιχείρησή σας.

Τι είναι το email επιβεβαίωσης; Γιατί είναι σημαντικό;

Το μήνυμα επιβεβαίωσης είναι ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής της επικοινωνίας σας, αλλά τι ακριβώς είναι;

Ένα email επιβεβαίωσης είναι ένα σύντομο, ενημερωτικό email που ενεργοποιείται από συγκεκριμένες ενέργειες πελατών. Στόχος του είναι να διαβεβαιώσει έναν χρήστη ότι πραγματοποίησε όλα τα απαιτούμενα βήματα σε μια διαδικασία (πληρωμή, παραγγελία, εγγραφή)

Σχετικά με τα portals πελατών, αυτό το email επιβεβαίωσης θα πρέπει να υποδεικνύει ότι ο λογαριασμός του πελάτη δημιουργήθηκε με επιτυχία και ότι μπορεί να ξεκινήσει να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα για να συμμετάσχει στην ανταλλαγή γνώσεων. 

Πρότυπα email επιβεβαίωσης
Δημιουργήστε πολλές portals πελατών με το LiveAgent

Παραδείγματα θεμάτων των email επιβεβαίωσης

  • Επιβεβαίωση: ο λογαριασμός σας έχει δημιουργηθεί
  • Καλώς ήρθατε στην παρέα μας
  • Ο λογαριασμός σας έχει τεθεί σε λειτουργία!
  • Ο λογαριασμός του [όνομα portal πελατών] είναι έτοιμος
  • Τώρα μπορείτε να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό [portal πελατών]
  • Αποκτήστε πρόσβαση στον λογαριασμό σας με το [portal πελατών]
  • Έχει ενεργοποιηθεί ένας λογαριασμός με το όνομα [name]
  • Σας ευχαριστούμε που εγγραφήκατε, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
  • Η εγγραφή σας ολοκληρώθηκε
  • Email επιβεβαίωσης λογαριασμού

Ιδέες προτύπου email επιβεβαίωσης

Σύντομο πρότυπο email επιβεβαίωσης


Σας ευχαριστούμε που ολοκληρώσατε το πρότυπο email επιβεβαίωσης εγγραφής


Πρότυπο email επιβεβαίωσης “Ανυπομονούμε να…”



Πρότυπο email επιβεβαίωσης “Εάν δεν υποβάλατε το email σας”

Πρότυπο email επιβεβαίωσης – Συχνές Ερωτήσεις

Απαιτείται αποστολή email επιβεβαίωσης για κάθε διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού;

Πρότυπα email επιβεβαίωσης

Ναι, θα πρέπει να στέλνετε email επιβεβαίωσης κάθε φορά που ένας νέος χρήστης δημιουργεί και επαληθεύει με επιτυχία τον λογαριασμό του. Χωρίς ένα μήνυμα σαν αυτό ο πελάτης σας μπορεί να πιστεύει ότι κάτι πήγε στραβά και ότι ο λογαριασμός του δεν δημιουργήθηκε.

Πότε πρέπει να στείλω email επιβεβαίωσης;

Χρόνος ανάλυσης

Είναι προτιμότερο να στέλνετε email επιβεβαίωσης σε έναν χρήστη αμέσως μετά την επιτυχή επαλήθευση ενός λογαριασμού portal πελατών. Για παράδειγμα: ένας χρήστης δημιουργεί έναν λογαριασμό χρησιμοποιώντας το email του, λαμβάνει ένα μήνυμα επαλήθευσης και, στη συνέχεια, επαληθεύει τα δεδομένα του κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο ή εισάγοντας έναν κωδικό επαλήθευσης. Σε αυτό το σενάριο, οι χρήστες θα πρέπει να λάβουν ένα email επιβεβαίωσης αμέσως μετά την επαλήθευση, ώστε να ενημερωθούν ότι η όλη διαδικασία πήγε καλά.

Θα πρέπει το email επιβεβαίωσης να περιλαμβάνει ένα CTA (Κουμπί Προτροπής);

Εφαρμογή βοήθειας

Είναι προτιμότερο να συμπεριλάβετε ένα CTA στο κάτω μέρος ενός email επιβεβαίωσης για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες θα ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν το portal πελατών σας.

Αυτό το CTA πρέπει να κατευθύνει τον χρήστη στο portal πελατών χωρίς να του ζητήσει να συνδεθεί ξανά.

Ready to put our confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Is sending a confirmation email necessary for each account creation process?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Yes, you should send a confirmation email every time a new user successfully creates and verifies their account. Without such a message your customer may think that something went wrong and that their account was not created.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “When should I send a confirmation email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It’s best to send confirmation emails right after a user successfully verifies a customer portal account.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should a confirmation email include a CTA?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It’s best to include a CTA at the bottom of a confirmation email to ensure that customers start using your customer portal. The CTA should direct the user to the customer portal without prompting them to log in again.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo