Πρότυπα email επιβεβαίωσης για επίσημη επικοινωνία με πελάτες ή χρήστες. Δελεαστικά και ενθαρρυντικά κείμενα για τους πελάτες σας.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Τα email επιβεβαίωσης είναι από τα πρώτα γραπτά κείμενα της επίσημης επικοινωνίας που θα λάβουν οι χρήστες ή οι πελάτες σας όταν εγγραφούν στο προϊόν ή την υπηρεσία σας. Το email επιβεβαίωσης πρέπει να είναι δελεαστικό και να ενθαρρύνει τον πελάτη να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το προϊόν σας.
Η δημιουργία του τέλειου email επιβεβαίωσης απαιτεί χρόνο και προσπάθεια. Το πρώτο σοβαρό λάθος που ίσως κάνετε είναι να στείλετε ένα τυποποιημένο, πλήρως αυτοματοποιημένο μήνυμα επιβεβαίωσης.
Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια σχέση με τον χρήστη μέσω προσωποποιημένων email, ώστε να αισθάνεται ότι είναι σε καλά χέρια. Όταν δημιουργείτε μια σωστή επικοινωνία με έναν χρήστη, θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά τις αγορές και την αφοσίωση των πελατών στην επιχείρησή σας.
Το μήνυμα επιβεβαίωσης είναι ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής της επικοινωνίας σας, αλλά τι ακριβώς είναι;
Ένα email επιβεβαίωσης είναι ένα σύντομο, ενημερωτικό email που ενεργοποιείται από συγκεκριμένες ενέργειες πελατών. Στόχος του είναι να διαβεβαιώσει έναν χρήστη ότι πραγματοποίησε όλα τα απαιτούμενα βήματα σε μια διαδικασία (πληρωμή, παραγγελία, εγγραφή)
Σχετικά με τα portals πελατών, αυτό το email επιβεβαίωσης θα πρέπει να υποδεικνύει ότι ο λογαριασμός του πελάτη δημιουργήθηκε με επιτυχία και ότι μπορεί να ξεκινήσει να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα για να συμμετάσχει στην ανταλλαγή γνώσεων.
Thank you for joining [customer portal].
We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.
[Link/Button]
If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].
Best,
The [customer portal] team
Thank you for completing your registration with [customer portal].
This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!
Regards,
The [company] team
Thank you for creating your [customer portal] account.
We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.
The [customer portal] team
We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.
Let’s start with the basics!
To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:
Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]
Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].
Thank you for joining, let’s make great things happen together!
Sincerely,
The [company] team
To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.
If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.
Regards,
The [company] support team
Ναι, θα πρέπει να στέλνετε email επιβεβαίωσης κάθε φορά που ένας νέος χρήστης δημιουργεί και επαληθεύει με επιτυχία τον λογαριασμό του. Χωρίς ένα μήνυμα σαν αυτό ο πελάτης σας μπορεί να πιστεύει ότι κάτι πήγε στραβά και ότι ο λογαριασμός του δεν δημιουργήθηκε.
Είναι προτιμότερο να στέλνετε email επιβεβαίωσης σε έναν χρήστη αμέσως μετά την επιτυχή επαλήθευση ενός λογαριασμού portal πελατών. Για παράδειγμα: ένας χρήστης δημιουργεί έναν λογαριασμό χρησιμοποιώντας το email του, λαμβάνει ένα μήνυμα επαλήθευσης και, στη συνέχεια, επαληθεύει τα δεδομένα του κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο ή εισάγοντας έναν κωδικό επαλήθευσης. Σε αυτό το σενάριο, οι χρήστες θα πρέπει να λάβουν ένα email επιβεβαίωσης αμέσως μετά την επαλήθευση, ώστε να ενημερωθούν ότι η όλη διαδικασία πήγε καλά.
Είναι προτιμότερο να συμπεριλάβετε ένα CTA στο κάτω μέρος ενός email επιβεβαίωσης για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες θα ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν το portal πελατών σας.
Αυτό το CTA πρέπει να κατευθύνει τον χρήστη στο portal πελατών χωρίς να του ζητήσει να συνδεθεί ξανά.
Ready to put our confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.
Widgets που προσαρμόζονται στη γλώσσα
Υποστήριξη πελατών σε πολλές γλώσσες μέσω προσαρμοσμένων widget επαφών. Ρυθμίσεις γλωσσών στα widget συνομιλίας για εξυπηρέτηση on the go.
Τηλεφωνικό Κέντρο Έναντι Κέντρου Επικοινωνίας: Ποια Είναι η Διαφορά;
Videos - Tilefoniko Kentro Enanti Kentrou Epikoinonias Poia Einai I Diafora
Πώς να προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών: Η μέθοδος L.A.S.T.
Videos - Pos Na Prosferete Exairetiki Exypiretisi Pelaton I Methodos L A S T
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες