Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email επιβεβαίωσης παραγγελίας

Πρότυπα email επιβεβαίωσης παραγγελίας

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι email που θα έπρεπε να στείλετε στους πελάτες σας: email καλωσορίσματος, email ανάκτησης πελατών, και υπενθυμίσεις εγκατάλειψης καλαθιού– εσείς αποφασίζετε.

Παρόλο που δεν στέλνουν όλες οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αυτού του είδους τα email, υπάρχει ένας τύπος email που χρησιμοποιείται σχεδόν από όλα τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου: το email επιβεβαίωσης παραγγελίας.

Τα email επιβεβαίωσης παραγγελίας αποστέλλονται συχνά ως απαραίτητη προϋπόθεση, καθώς δεν μπορείτε να λειτουργείτε αποτελεσματικά ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου χωρίς αυτόν τον τύπο συναλλαγής email.

Τι είναι η επιβεβαίωση παραγγελίας;

Η επιβεβαίωση παραγγελίας είναι ένα μήνυμα που ενημερώνει τον πελάτη ότι η διαδικασία αγοράς που ξεκίνησε ήταν επιτυχής. Οι εταιρείες αποστέλλουν email επιβεβαίωσης παραγγελίας για να ενημερώσουν τους πελάτες ότι η παραγγελία ελήφθη, οι προετοιμασίες αποστολής έχουν ξεκινήσει και ότι μπορούν να περιμένουν το πακέτο τους να φτάσει σύντομα. Ωστόσο, οι έξυπνοι έμποροι email γνωρίζουν ότι η πραγματική αξία των email επιβεβαίωσης παραγγελίας έγκειται στην ικανότητά τους να δημιουργούν περισσότερες πωλήσεις.

Εξατομίκευση προτύπου email
Προσαρμόστε και αυτοματοποιήστε τα πρότυπα email απευθείας μέσα στο LiveAgent

Πληροφορίες που πρέπει να συμπεριληφθούν σε email επιβεβαίωσης παραγγελίας

Όλες οι ακόλουθες πληροφορίες πρέπει να περιλαμβάνονται στο επιβεβαιωτικό email:

  • Το όνομα του πωλητή
  • Το όνομα και η διεύθυνση του πελάτη που έκανε την παραγγελία
  • Η ημερομηνία επιβεβαίωσης της παραγγελίας
  • Ένα ευχαριστήριο μήνυμα για την παραγγελία
  • Η τιμή, η εικόνα και η περιγραφή των παραγγελθέντων προϊόντων
  • Ο εκτιμώμενος χρόνος άφιξης μαζί με τον αριθμό παρακολούθησης της παραγγελίας
  • Τα στοιχεία πληρωμής
  • Ένα “Σας ευχαριστούμε για την παραγγελία σας και για το ότι είστε μέλος της [εταιρεία]!”

Η δύναμη των email επιβεβαίωσης παραγγελίας

Τι κάνει αυτά τα μηνύματα τόσο σημαντικά και γιατί πρέπει να σας ενδιαφέρει;

Πρώτον, όσον αφορά τη δέσμευση μέσω email, έχουν ένα εξαιρετικό ανοιχτό ποσοστό περίπου 65%, το οποίο συμβάλλει στον μέσο όρο για τη λιανική βιομηχανία 12,7% (πηγή). Σε τελική ανάλυση, οι αγοραστές θέλουν να γνωρίζουν ότι η διαδικασία αγοράς τους ήταν επιτυχής.

Το πιο σημαντικό, οι χρήστες που λαμβάνουν αυτά τα email αντιπροσωπεύουν ένα απίστευτα αφοσιωμένο και πολύτιμο κοινό.

Είναι γνωστό ότι είναι πολύ πιο εύκολο να πείσετε έναν υπάρχοντα πελάτη να αγοράσει ξανά κάτι από εσάς, από το να πείσετε κάποιον που δεν έχει αγοράσει κάτι ποτέ από εσάς (πηγή).

Δυστυχώς, πάρα πολλά καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου απέχουν πολύ από το ξεκλείδωμα των όλων των δυνατοτήτων των email επιβεβαίωσης παραγγελίας.

Για να σας βοηθήσουμε να αξιοποιήσετε τις πραγματικές δυνατότητές τους, δημιουργήσαμε ισχυρά πρότυπα email επιβεβαίωσης παραγγελίας που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις μετατροπές και τα έσοδα από τις πωλήσεις.

Θεματικές γραμμές email επιβεβαίωσης παραγγελίας

  • Το δέμα σας βρίσκεται στον δρόμο του!
  • Η παραγγελία σας με αριθμό [αριθμός] έχει αποσταλεί
  • Η παραγγελία σας θα παραδοθεί μέσα στις επόμενες [X] ημέρες…
  • Σας ευχαριστούμε για την αγορά σας. Αυτό είναι το επιβεβαιωτικό της παραγγελίας σας.
  • Σας ευχαριστούμε! Η παραγγελία σας έχει επιβεβαιωθεί.
  • Η παραγγελία σας [αριθμός] έχει ληφθεί
  • Επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας.
  • Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί!
  • Είναι στο δρόμο…
  • Επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας
  • Έχετε πραγματοποιήσει μια παραγγελία!

Πρότυπο email επιβεβαίωσης παραγγελίας 1

Πρότυπο email επιβεβαίωσης παραγγελίας 2

Πρότυπο email επιβεβαίωσης παραγγελίας 3

Πρότυπο email επιβεβαίωσης παραγγελίας 4

Πρότυπο email επιβεβαίωσης παραγγελίας – Συχνές ερωτήσεις

Είναι απαραίτητο να στείλω ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας μετά από κάθε αγορά που πραγματοποιεί κάποιος πελάτης;

Πρότυπα email επιβεβαίωσης παραγγελίας

Η απάντηση είναι – ναι. Είναι απαραίτητο να στείλετε ένα email επιβεβαίωσης, καθώς μέσω αυτού θα ενημερώσετε τον πελάτη ότι όλα πήγαν καλά και ότι τα επιθυμητά προϊόντα θα αποσταλούν. Σήμερα, οι χρήστες είναι συνηθισμένοι να λαμβάνουν email επιβεβαίωσης και αν δεν τους στείλετε τέτοιου είδους μηνύματα, είναι πιθανό να επικοινωνήσουν μαζί σας ρωτώντας εάν έχει επιβεβαιωθεί η παραγγελία τους. Θα σας κοστίσει περισσότερο χρόνο και χρήματα από την απλή αποστολή ενός αυτοματοποιημένου email.

Πότε πρέπει να στείλω email επιβεβαίωσης παραγγελίας;

Πρότυπα email επιβεβαίωσης παραγγελίας

Ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας θα πρέπει να σταλεί αμέσως μετά την παραγγελία ενός πελάτη. Θα πρέπει κυριολεκτικά να φτάσει σε δευτερόλεπτα αφού ένας πελάτης κάνει κλικ στο “αγορά” ή πληρώνει για την αγορά του. Εάν ένας πελάτης δεν λάβει ένα τέτοιο μήνυμα αμέσως, μπορεί να πιστεύει ότι κάτι πήγε στραβά. Σε περίπτωση που το σύστημά σας είναι πιο αργό και χρειάζονται λίγα λεπτά πριν από την αποστολή ενός αυτοματοποιημένου email, θα πρέπει να ενημερώσετε τους χρήστες ότι ενδέχεται να χρειαστεί να περιμένουν λίγα λεπτά πριν λάβουν επιβεβαίωση.

Πόσο εκτενές πρέπει να είναι ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας;

Πρότυπα email επιβεβαίωσης παραγγελίας

Ένα τέτοιο μήνυμα πρέπει να είναι σύντομο και περιεκτικό, αλλά μπορεί επίσης να είναι διασκεδαστικό και δημιουργικό. Γι ‘αυτό δεν υπάρχει χρυσός κανόνας που πρέπει να ακολουθείτε κατά τη δημιουργία email επιβεβαίωσης παραγγελίας. Απλώς θυμηθείτε να συμπεριλάβετε τις πιο σημαντικές πληροφορίες σχετικά με μια παραγγελία: το όνομα της εταιρείας σας, τη διεύθυνση του πελάτη, την τιμή, την εκτιμώμενη ώρα άφιξης και τον τρόπο πληρωμής.

Ready to save our order confirmation email templates?

Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Είναι απαραίτητο να στείλω ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας μετά από κάθε αγορά;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η απάντηση είναι – ναι. Είναι απαραίτητο να στείλετε ένα email επιβεβαίωσης, καθώς μέσω αυτού θα ενημερώσετε τον πελάτη ότι όλα πήγαν καλά και ότι τα επιθυμητά προϊόντα θα αποσταλούν.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να στείλω email επιβεβαίωσης παραγγελίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας θα πρέπει να σταλεί αμέσως μετά την παραγγελία ενός πελάτη. Θα πρέπει κυριολεκτικά να φτάσει σε δευτερόλεπτα αφού ένας πελάτης κάνει κλικ στο “αγορά” ή πληρώνει για την αγορά του. Εάν ένας πελάτης δεν λάβει ένα τέτοιο μήνυμα αμέσως, μπορεί να πιστεύει ότι κάτι πήγε στραβά. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο εκτενές πρέπει να είναι ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα τέτοιο μήνυμα πρέπει να είναι σύντομο και περιεκτικό, αλλά μπορεί επίσης να είναι διασκεδαστικό και δημιουργικό. Γι ‘αυτό δεν υπάρχει χρυσός κανόνας που πρέπει να ακολουθείτε κατά τη δημιουργία email επιβεβαίωσης παραγγελίας.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo