Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα ευχαριστήρια email ηλεκτρονικού εμπορίου

Πρότυπα ευχαριστήρια email ηλεκτρονικού εμπορίου

Το μάρκετινγκ μέσω email είναι ένα από τα «παλαιότερα» κανάλια επικοινωνίας μάρκετινγκ. Και με τον όρο «παλιά», εννοούμε ότι υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό. Ένας από τους πρώτους email client δημιουργήθηκε στο MIT (το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης) το 1965. Και παρόλο που ορισμένοι εμπειρογνώμονες μάρκετινγκ και επαγγελματίες γκουρού ανακοίνωσαν το «τέλος του email» ως κανάλι μάρκετινγκ, αυτό το είδος επικοινωνίας εξακολουθεί να είναι σύνηθες χρησιμοποιημένο ακόμη και δεκαετίες μετά την αποστολή του πρώτου email.

Σύνδεση λογαριασμών email
Συνδέστε το email σας με το LiveAgent και στείλτε τα ευχαριστήρια email σας με ευκολία

Γιατί δεν πρέπει να εγκαταλείψετε το email;

Τα email είναι ένα εξαιρετικό μέσο επικοινωνίας που μπορεί να σας συνδέσει με τους χρήστες, να δημιουργήσει σχέσεις μαζί τους και να δημιουργήσει εμπιστοσύνη και αφοσίωση. Μπορεί να είναι η πιο οικονομικά αποδοτική μέθοδος μετατροπής αγοραστών για πρώτη φορά σε αφοσιωμένους πελάτες. Ως έμποροι, έχετε πολλά περισσότερα να κερδίσετε φροντίζοντας τους υπάρχοντες πελάτες σας παρά εστιάζοντας όλες τις προσπάθειές σας στην απόκτηση νέων πελατών.

Φυσικά, όλοι οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες ήταν αγοραστές για πρώτη φορά μία φορά. Γι’ αυτό δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν πρέπει να αφιερώνετε χρόνο στην απόκτηση νέων πελατών. Αλλά θα βοηθούσε αν θυμηθήκατε ότι σύμφωνα με πολλές μελέτες, (για παράδειγμα, μια μελέτη της BAIN & COMPANY) οι πελάτες που επιστρέφουν ξοδεύουν περίπου 33% περισσότερα σε μια επιχείρηση από τους αγοραστές για πρώτη φορά. Ο αντίκτυπος αυτής της συσχέτισης είναι εμφανής και δεν πρέπει να υποτιμάται από τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων σε εταιρείες από διάφορες βιομηχανίες.

Πρότυπα ευχαριστήρια email ηλεκτρονικού εμπορίου
Η εικόνα είναι ευγενική προσφορά της Bain & Company

Οπότε, πού ακριβώς ταιριάζουν τα email σε όλα αυτά; Το κλειδί για τη χρήση του email ως καναλιού για την αύξηση της διατήρησης πελατών είναι η αντιμετώπιση κάθε οριστικοποιημένης αγοράς ως ευκαιρία επανεκκίνησης της εμπειρίας των πελατών. Αυτό σημαίνει ενίσχυση των email μετά την αγορά, ώστε οι πελάτες να μην κλείνουν και να εγκαταλείπουν. Και τα ευχαριστήρια email είναι το πρώτο μέρος αυτής της στρατηγικής.

Εξατομίκευση προτύπου email
Προσαρμόστε/εξατομικεύστε πρότυπα email με ευκολία

Βασικά σημεία που πρέπει να θυμάστε

Ο κύριος στόχος των στρατηγικών μάρκετινγκ μέσω email είναι να δημιουργηθεί πίστη μεταξύ εκείνων που εγγράφονται στη βάση δεδομένων σας και συναινούν να λάβουν επικοινωνία μάρκετινγκ. Μετά τη δημιουργία αφοσίωσης, είναι πιο εύκολο να μετατρέψετε τους συνδρομητές σας σε πελάτες στέλνοντας έγκαιρα και ενδιαφέροντα μηνύματα.

Τα ευχαριστήρια email είναι ένας σημαντικός τύπος επικοινωνίας στη φάση αφοσίωσης. Είναι επίσης ένας κρίσιμος πόρος που χρησιμοποιείται για να ενισχύσει την αφοσίωση των υπαρχόντων πελατών, να κερδίσει περισσότερη εμπιστοσύνη και να τους ενθαρρύνει να ψωνίσουν ξανά μαζί σας. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στη λειτουργία των ευχαριστηρίων email στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Πρότυπα ευχαριστήρια email ηλεκτρονικού εμπορίου
Ευχαριστήρια email από την Kate Spade

Ο ρόλος των ευχαριστηρίων email στο μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο

Όταν σχεδιάζετε οποιαδήποτε διαδικτυακή εκστρατεία μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων ευχαριστηρίων email, πρέπει πάντα να έχετε κατά νου τον στόχο σας. Ένα ευχαριστήριο email μπορεί να παρουσιαστεί σε διάφορες μορφές, αλλά έχει πάντα έναν κοινό στόχο – να δείξει στους παραλήπτες του μηνύματός σας πόσο σημαντικοί είναι για την επιχείρησή σας.

Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να στείλετε ευχαριστήρια email για να δείξετε την εκτίμησή σας σε όσους έχουν εγγραφεί στο ενημερωτικό δελτίο σας, έδειξαν ενδιαφέρον για μια συγκεκριμένη προσφορά ή αγόρασαν ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία.

Όπως προαναφέρθηκε, υπάρχουν διάφοροι τύποι ευχαριστηρίων email

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Τύποι ευχαριστηρίων email ηλεκτρονικού εμπορίου

Το ευχαριστήριο email καλωσορίσματος

Ένα ευχαριστήριο email καλωσορίσματος αποστέλλεται αφού κάποιος εγγραφεί σε ένα ενημερωτικό δελτίο ή μια λίστα αλληλογραφίας. Επιβεβαιώνει τη συνδρομή και παρουσιάζει τον τύπο του περιεχομένου που θα στέλνετε σε συνδυασμό με την εμφάνιση εκτίμησης για τον συνδρομητή.

Πρότυπα ευχαριστήρια email ηλεκτρονικού εμπορίου

Το ευχαριστήριο email για την αγορά σας

Αυτό το ευχαριστήριο email αποστέλλεται αφού κάποιος κάνει μια αγορά και γίνει πελάτης σας. Ένα τέτοιο μήνυμα πληροί το στόχο της οικοδόμησης της αφοσίωσης των πελατών και μπορεί επίσης να προτείνει άλλα σχετικά προϊόντα που μπορεί να ενδιαφέρουν αυτόν τον πελάτη.

Πρότυπα ευχαριστήρια email ηλεκτρονικού εμπορίου
Πίτα ευχαριστήριων email

Το ευχαριστήριο email για την συμμετοχής σας

Όπως είναι προφανές, αυτός ο τύπος email στοχεύει να ευχαριστήσει έναν χρήστη για τη συμμετοχή του σε μια εκδήλωση (είτε εντός είτε εκτός σύνδεσης). Η λειτουργία του είναι να ζητάει σχόλια σχετικά με την εκδήλωση, επιτρέποντας στους χρήστες να μοιράζονται τις απόψεις τους και να τους κάνουν να αισθάνονται ότι ακούγονται.

Τα πρότυπα που παρουσιάζονται σε αυτό το άρθρο είναι παραδείγματα ευχαριστήριων email που μπορούν να σταλούν στους πελάτες μετά την παραγγελία τους στο διαδίκτυο.

Πρότυπα ευχαριστήρια email ηλεκτρονικού εμπορίου
CSSConf ευχαριστήριο email

Γραμμές θέματος προτύπου ευχαριστηρίου email ηλεκτρονικού εμπορίου

  • Σας ευχαριστούμε για τις αγορές σας με [όνομα διαδικτυακού καταστήματος]
  • Σας εκτιμούμε πραγματικά!
  • Καλώς ήλθατε στην οικογένεια [όνομα καταστήματος]
  • Η πρώτη σας παραγγελία μας έκανε ευτυχισμένους
  • Είμαστε ενθουσιασμένοι που σας βλέπουμε εδώ
  • Σας ευχαριστούμε για την αγορά σας!
  • Σας ευχαριστούμε που υποστηρίξατε το [όνομα του ηλεκτρονικού καταστήματος], [όνομα πελάτη]
  • Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την υποστήριξή σας, [όνομα πελάτη]
  • [όνομα πελάτη], σας ευχαριστούμε που αγοράσατε μαζί μας!
  • Ευχαριστούμε που είστε μέλος της κοινότητάς μας!
  • Ευχαριστούμε για τα [x] υπέροχα [χρόνια/μήνες]

Πρότυπα ευχαριστήρια email ηλεκτρονικού εμπορίου

Πρότυπα ευχαριστήρια email # 1 – ζητώντας τη γνώμη του πελάτη

Πρότυπα ευχαριστήρια email #2 – πωλήσεις ή διασταυρούμενες πωλήσεις

Πρότυπα ευχαριστήρια email #3 – μήνυμα σε έναν πελάτη που επιστρέφει

Πρότυπα ευχαριστήρια email #4 – νέος πελάτης

Πρότυπα ευχαριστήρια email #5 – μετά την πρώτη και τις επόμενες αγορές

Πρότυπα ευχαριστήρια email #6 – ευχαριστήριo email αφοσίωσης

Παρακαλώ σημειώστε: αυτό το είδος email θα πρέπει να σταλεί σε έναν επαναλαμβανόμενο πελάτη περίπου ένα έτος μετά την πρώτη του αγορά.

Συχνές ερωτήσεις

Ποιοι είναι οι πιο συνηθισμένοι τύποι ευχαριστηρίων email;

Υπάρχουν διάφοροι τύποι ευχαριστηρίων email που μπορείτε να στείλετε στους πελάτες σας και εξαρτάται από εσάς ποιο να επιλέξετε. Αλλά προτού στείλετε το πρώτο ευχαριστήριο email, θυμηθείτε ότι αυτά τα email αφορούν τους πελάτες σας και όχι την οικογένειά σας.

Έτσι, οι τύποι ευχαριστηρίων email μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • Ένα email “Σας ευχαριστούμε για την πρώτη σας αγορά”.
  • Ένα email “Ευχαριστούμε για την πληρωμή σας”
  • Ένα “Email ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον” για έναν πελάτη που ψάχνει κάτι καινούργιο στο κατάστημα αλλά είναι ήδη επιστρεφόμενος αγοραστής.
  • Ένα email “Σας ευχαριστούμε που είστε μαζί μας” σε επαναλαμβανόμενους πελάτες.
  • Ένα email γενέθλιων ευχών “Σας ευχαριστούμε”.

Θα πρέπει να σταλεί ένα ευχαριστήριο email στους πελάτες μετά από κάθε αγορά;

Ναι, ένα σύντομο ευχαριστήριο email πρέπει να αποστέλλεται κάθε φορά που κάποιος κάνει παραγγελία στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Σήμερα, οι πελάτες λαμβάνουν διάφορους τύπους email: email επιβεβαίωσης, ευχαριστήρια email, email που ενημερώνουν για την αποστολή προϊόντων κ.λπ. και είναι συνηθισμένοι σε αυτό το είδος επικοινωνίας. Μπορεί να ανησυχούν περισσότερο εάν παραγγείλουν κάτι και δεν λάβουν καμία επικοινωνία μέσω email παρά εάν το κάνουν.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Πόσο μακροσκελές πρέπει να είναι ένα ευχαριστήριο email;

Ο σκοπός κάθε ευχαριστήριου email είναι να δείξουμε εκτίμηση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτό το μήνυμα δεν χρειάζεται να είναι μεγάλο, ή γεμάτο με πολλές πληροφορίες και πολλά κουμπιά CTA (παρότρυνση για δράση). Στην πραγματικότητα, θα πρέπει να είναι το αντίθετο – ένα ευχαριστήριο email πρέπει να είναι σύντομο, συνοπτικό και να περιέχει μόνο χρήσιμες πληροφορίες, όπως η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης, πληροφορίες σχετικά με ένα πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών ή επερχόμενες πωλήσεις.

Πρότυπα ευχαριστήρια email ηλεκτρονικού εμπορίου

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ευχαριστήρια email για να κάνετε πωλήσεις υψηλότερου κέρδους και παράλληλες πωλήσεις των προϊόντων ή υπηρεσιών σας , αλλά οποιαδήποτε ενότητα που σχετίζεται με τις πωλήσεις μέσα σε ένα ευχαριστήριο email θα πρέπει επίσης να είναι σχετικά σύντομη και επί του θέματος.

Πρέπει να στέλνω ένα ευχαριστήριο email κάθε φορά που κάποιος κάνει παραγγελία στο κατάστημά μου;

Κατά γενικό κανόνα – ναι. Τα ευχαριστήρια email είναι ένα είδος ευγενικού μηνύματος που στέλνει η εταιρεία σας σε πελάτες για να αναγνωρίσουν τις ενέργειές τους και να τους ενημερώσουν ότι εκτιμάτε το ενδιαφέρον τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Προφανώς, τα ευχαριστήρια email μπορούν επίσης να έχουν άλλους στόχους, όπως η πώληση, οι πολλαπλές πωλήσεις ή η δημιουργία επισκεψιμότητας στο ιστολόγιό σας. Ωστόσο, εκτός από τη χρήση ευχαριστηρίων email για την επίτευξη αυτών των επιχειρηματικών στόχων, δεν πρέπει να ξεχάσετε τον κύριο σκοπό τους – να δημιουργήσετε και να ενισχύσετε θετικές σχέσεις με τους υπάρχοντες πελάτες σας.

Ως εκ τούτου, συνιστάται να στέλνετε ένα ευχαριστήριο email κάθε φορά που κάποιος αγοράζει κάτι από το κατάστημά σας. Μπορείτε εύκολα να αυτοματοποιήσετε αυτήν τη διαδικασία με εργαλεία αυτοματισμού email. Ωστόσο, θυμηθείτε να δώσετε στους πελάτες σας την επιλογή να διαγραφούν από την περαιτέρω επικοινωνία μάρκετινγκ. Είναι καλύτερο να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής στο επάνω μέρος κάθε email ή σε ένα υποσέλιδο.

Πρότυπα ευχαριστήρια email ηλεκτρονικού εμπορίου
Δημιουργήστε οποιουσδήποτε τύπους κανόνων αυτοματισμού για να στείλετε αυτόματες ενημερώσεις email

Είναι σημαντική η οπτική πλευρά ενός ευχαριστήριου email;

Ναι, η οπτική πλευρά ενός ευχαριστήριου email είναι σημαντική. Ένα πρότυπο ευχαριστήριο email πρέπει να είναι συνεπές με την εικόνα της εταιρείας σας, συμπεριλαμβανομένων γραμματοσειρών και χρωμάτων εταιρείας. Προφανώς μπορείτε να σχεδιάσετε ευχαριστήρια email για να έχετε μια πιο χαλαρή και παιχνιδιάρικη αίσθηση, αλλά θα πρέπει να μοιάζουν με άλλο περιεχόμενο που στέλνετε στους πελάτες ή που δημοσιεύσετε στο ιστολόγιο, στον ιστότοπο ή στα μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αν στέλνετε συνήθως μηνύματα απλού κειμένου, ακολουθήστε το ίδιο στυλ με ευχαριστήρια email.

Ανεξάρτητα από το εάν στέλνετε ένα HTML, πολύχρωμο email ή ένα email απλού κειμένου, μην ξεχάσετε τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα στο Διαδίκτυο καταναλώνουν περιεχόμενο. Οι περισσότεροι από τους πελάτες σας δεν θα διαβάσουν ένα μακροσκελές ευχαριστήριο μήνυμα που παρουσιάζεται ως μεγάλα τμήματα κειμένου χωρίς διακοπές. Δημιουργήστε το email σας με τρόπο που διευκολύνει τους παραλήπτες να ρίξουν μια ματιά. Διαφορετικά, θα σταματήσουν να ανοίγουν τα ευχαριστήρια email σας. Αυτό πιθανότατα θα πλήξει τα ποσοστά ανοίγματος και παράδοσης των email σας, καθώς και τη φήμη του αποστολέα του τομέα σας.

Τα ευχαριστήρια email είναι ένας τύπος επικοινωνίας μάρκετινγκ;

Τα ευχαριστήρια email είναι ένας τύπος επικοινωνίας μάρκετινγκ. Παρόλο που το όνομα ενδέχεται να μην το υποδεικνύει, εξακολουθούν να είναι ένα είδος επικοινωνίας που οι πελάτες σας πρέπει να συναινέσουν να λάβουν. Συνήθως, η συγκατάθεση για λήψη διαφορετικών τύπων επικοινωνίας μάρκετινγκ θα πρέπει να καθορίζεται όταν κάποιος δημιουργεί λογαριασμό στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Αυτό είναι όταν πρέπει να σημειώσουν ένα πλαίσιο που λέει ότι σας επιτρέπουν να τους στέλνετε email.

Και καθώς τα ευχαριστήρια email είναι ένας τύπος επικοινωνίας μάρκετινγκ, οι πελάτες σας μπορούν πάντα να εξαιρεθούν από τη λήψη τους ή να καταργήσουν την εγγραφή τους από τη λίστα αλληλογραφίας σας για πάντα. Όπως αναφέρθηκε στην προηγούμενη απάντηση, ένας σύνδεσμος κατάργησης εγγραφής ή ένα κουμπί θα πρέπει να περιλαμβάνεται σε κάθε email που αποστέλλεται στη βάση δεδομένων σας και δεν είναι διαφορετικό για τα ευχαριστήρια email.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να στέλνω ένα ευχαριστήριο email κάθε φορά που κάποιος κάνει παραγγελία στο κατάστημά μου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Κατά γενικό κανόνα – ναι. Τα ευχαριστήρια email είναι ένα είδος ευγενικού μηνύματος που στέλνει η εταιρεία σας σε πελάτες για να αναγνωρίσουν τις ενέργειές τους και να τους ενημερώσουν ότι εκτιμάτε το ενδιαφέρον τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Είναι σημαντική η οπτική πλευρά ενός ευχαριστήριου email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ναι, η οπτική πλευρά ενός ευχαριστήριου email είναι σημαντική. Ένα πρότυπο ευχαριστήριο email πρέπει να είναι συνεπές με την εικόνα της εταιρείας σας, συμπεριλαμβανομένων γραμματοσειρών και χρωμάτων εταιρείας. Μπορείτε να σχεδιάσετε ευχαριστήρια email για να έχετε μια πιο χαλαρή και παιχνιδιάρικη αίσθηση, αλλά θα πρέπει να μοιάζουν με άλλο περιεχόμενο που στέλνετε στους πελάτες ή που δημοσιεύσετε στο ιστολόγιό σας, στον ιστότοπο ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τα ευχαριστήρια email είναι ένας τύπος επικοινωνίας μάρκετινγκ;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα ευχαριστήρια email είναι ένας τύπος επικοινωνίας μάρκετινγκ. Παρόλο που το όνομα ενδέχεται να μην το υποδεικνύει, εξακολουθούν να είναι ένα είδος επικοινωνίας που οι πελάτες σας πρέπει να συναινέσουν να λάβουν. Συνήθως, η συγκατάθεση για λήψη διαφορετικών τύπων επικοινωνίας μάρκετινγκ θα πρέπει να καθορίζεται όταν κάποιος δημιουργεί λογαριασμό στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo