Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email ηλεκτρονικού εμπορίου

Πρότυπα email ηλεκτρονικού εμπορίου

Το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται με απίστευτα γρήγορο ρυθμό και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό για αυτόν τον κλάδο από την επερχόμενη σεζόν εκπτώσεων. Το 2019, οι παγκόσμιες πωλήσεις που δημιουργήθηκαν από το ηλεκτρονικό εμπόριο ανήλθαν σε πάνω από 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια και αναμένεται να φτάσουν τα 4,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 (πηγή). Έτσι, εάν διαθέτετε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι η τελευταία ευκαιρία να ετοιμαστείτε. Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, ήρθε η ώρα να αναθεωρήσετε τη στρατηγική σας για το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.

Σε ποιες πτυχές της στρατηγικής σας πρέπει να εστιάσετε; Όλα δείχνουν ότι τα email είναι η προτιμώμενη μέθοδος επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην πραγματικότητα, το 72% των ανθρώπων (συμπεριλαμβανομένων των ηλικιών 25-40  και των εφήβων) προτιμούν το email ως την κύρια πηγή επικοινωνίας τους με τις επιχειρήσεις (πηγή).

Λαμβάνοντας όλα αυτά υπόψη, θα σας παρέχουμε όλους τους απαραίτητους πόρους και συμβουλές για να ενισχύσετε τη στρατηγική email μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου σας – συμπεριλαμβανομένων διαφορετικών τύπων email που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε για να προσελκύσετε την προσοχή των πελατών σας.

Εξατομίκευση προτύπου email
Προσαρμόστε τα πρότυπα email μέσα στον πίνακα ελέγχου καρτελών του LiveAgent

Στρατηγικές μάρκετινγκ μέσω email: τα βασικά

Πριν ξεκινήσετε τη μαζική αποστολή email στους πελάτες σας, είναι σημαντικό να καθορίσετε τους στόχους της στρατηγικής email μάρκετινγκ. Οι στόχοι σας θα είναι το θεμέλιο για όλες τις δραστηριότητές σας και θα σας βοηθήσουν να μετρήσετε την απόδοσή τους.

Εάν αρχίσετε να γράφετε email χωρίς μια σταθερή στρατηγική, κινδυνεύετε να στείλετε μηνύματα που δεν θα φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η ερώτηση που πρέπει να κάνετε ως επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου είναι: “Τι θέλω να πετύχω;”

Οι στόχοι σας μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • Μετατροπή νέων πελατών
  • Αύξηση πωλήσεων
  • Συγκέντρωση αξιολογήσεων και σχολίων
  • Ενθάρρυνση της αφοσίωσης των πελατών και βελτίωση των επικοινωνιών
  • Παροχή πληροφοριών στους πελάτες (σχετικά με ειδικές προσφορές, νέα προϊόντα ή ενημερώσεις κ.λπ.)
  • Παρουσίαση της εταιρείας σας και των αποκλειστικών σημείων πώλησης

Προφανώς, δεν χρειάζεται να επιλέξετε έναν από αυτούς τους στόχους. Ωστόσο, με όλες τις δυνατότητες που προσφέρει το μάρκετινγκ μέσω email, ο στόχος είναι να έχετε μερικούς σαφώς καθορισμένους στόχους. Η προσπάθεια επίτευξης πάρα πολλών στόχων θα έχει ως αποτέλεσμα την χαμηλή απόδοση των καμπανιών σας. Εστιάζοντας στους στόχους που είναι πιο σημαντικοί για εσάς, μπορείτε να αξιοποιήσετε αποτελεσματικά τους πόρους σας και να αποφύγετε τη σπατάλη χρόνου στη δημιουργία περιεχομένου email που δεν προσθέτει καμία αξία στους χρήστες σας.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε αυτό που μπορείτε να κάνετε για να διασφαλίσετε ότι θα επιτύχετε τους σαφώς καθορισμένους στόχους σας.

Πρότυπα email ηλεκτρονικού εμπορίου
Έτοιμες απαντήσεις ως προσαρμόσιμα πρότυπα email

Σύνοψη των βέλτιστων πρακτικών του email μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο

  • Να είστε συνεπείς στον αριθμό των email που αποστέλλονται – μην αλλάζετε δραστικά τη συχνότητα
  • Λάβετε λίστες email με νόμιμο τρόπο – μην αγοράζετε λίστες επαφών
  • Διατηρήστε τις λίστες καθαρές από “παγίδες ανεπιθύμητων email”
  • Αποφύγετε την επισήμανση ως ανεπιθύμητου
  • Εξατομικεύστε τα email σας
  • Να είστε συνεπείς στο σχεδιασμό των email σας
  • Χρησιμοποιήστε τη δημιουργικότητα κατά την εμφάνιση γραμμών θέματος
  • Κάντε δοκιμές A/B
  • Συμπληρώνετε πάντα την προ-κεφαλίδα
  • Δημιουργήστε μια καλή ισορροπία μεταξύ αντιγράφων και εικόνων
  • Τοποθετήστε ένα κουμπί κατάργησης εγγραφής σε ένα ορατό μέρος
  • Αποφύγετε τη συντόμευση συνδέσμων
  • Τμηματοποιήστε τις επαφές σας με βάση τα ενδιαφέροντά τους και το ιστορικό αγορών κ.λπ.
  • Προσαρμόστε, τροποποιήστε ή επανευθυγραμμίστε τους στόχους σας με την πάροδο του χρόνου

Όπως αναφέρθηκε στην αρχή, έχουμε ετοιμάσει αρκετό υλικό, ώστε να μπορείτε να εφαρμόσετε τη θεωρία στην πράξη και να αρχίσετε να επικοινωνείτε με τους πιθανούς και υπάρχοντες πελάτες σας μέσω email.

Γραμμές θέματος email προπώλησης

  • Μην το χάσετε – η σεζόν εκπτώσεων ξεκινά [την επόμενη εβδομάδα / τη Δευτέρα / σε X ημέρες κ.λπ.

Γραμμές θέματος προτύπου email πώλησης προϊόντων

  • Καλά νέα – οι τιμές μας μειώνονται
  • Ειδοποίηση μείωσης τιμής: έκπτωση έως και [X]% σε επιλεγμένα είδη

Γραμμές θέματος email επιβεβαίωσης παραγγελίας

  • Επιτυχία! Λάβαμε την παραγγελία σας

Γραμμές θέματος προτύπου email τελευταίας ευκαιρίας

  • Απομένουν λίγα [είδη] από τη συλλογή [όνομα]. Αγοράστε τώρα
  • Έκπτωση [X]% τελειώνει σε [Y] ώρες. Είναι η τελευταία σας ευκαιρία να αγοράσετε [είδη]

Γραμμές θέματος email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών

  • Υπάρχει κάτι που έχετε αφήσει στο καλάθι σας
  • Μην ξεχάσετε να παραγγείλετε [όνομα του είδους που βρίσκεται στο καλάθι αγορών του χρήστη]
  • Ακόμα το σκέφτεστε; Ολοκληρώστε την αγορά σας πριν εξαφανιστεί το [είδος]!

Πρότυπα email ηλεκτρονικού εμπορίου

Πρότυπα email προπώλησης


Πρότυπο email πώλησης προϊόντος 1


Πρότυπο email πώλησης προϊόντος 2


Πρότυπο email πώλησης προϊόντος 3


Πρότυπο email τελευταίας ευκαιρίας 1


Πρότυπο email τελευταίας ευκαιρίας 2


Πρότυπο email κουπονιού 1


Πρότυπο email κουπονιού 2 – ως ευχαριστώ που έκαναν κάτι


Πρότυπο email πωλήσεων υψηλού κέρδους/παράλληλων πωλήσεων 1 – με εστίαση στις παράλληλες πωλήσεις


Πρότυπο email πωλήσεων υψηλού κέρδους/παράλληλων πωλήσεων 2 – με εστίαση στις παράλληλες πωλήσεις

Email ηλεκτρονικού εμπορίου – Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι το Email Ηλεκτρονικού Εμπορίου;

Το email είναι ένα καθιερωμένο εργαλείο μάρκετινγκ. Η διοχέτευση πωλήσεων περιγράφει μια ακολουθία ενεργειών που μπορεί να ακολουθήσει ένας επισκέπτης, από το αρχικό ενδιαφέρον, μέχρι την σκέψη, και την αγορά. Το email ηλεκτρονικού εμπορίου είναι μια αποτελεσματική μέθοδος προώθησης ενός προϊόντος ή υπηρεσίας στέλνοντας μια σειρά email σε έναν χρήστη όταν επισκέπτεται έναν ιστότοπο.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω μια λίστα email ηλεκτρονικού εμπορίου;

Για να δημιουργήσετε μια λίστα email ηλεκτρονικού εμπορίου, χρειάζεστε ένα εργαλείο email μάρκετινγκ που είναι εξοπλισμένο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε μια φόρμα για να συλλέξετε τις πληροφορίες των πελατών σας και μια σειρά email σας βοηθούν να δημιουργήσετε μια σχέση με τους πελάτες σας, καθώς και επικοινωνήστε την επιχείρησή σας. Ένα παράδειγμα τέτοιου εργαλείου θα ήταν το Mailchimp.

Πώς είναι χρήσιμο το email για το ηλεκτρονικό εμπόριο;

Το email είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος επικοινωνίας στο διαδίκτυο. Η αποστολή email είναι συχνά το πρώτο βήμα στη διαδικασία αγοράς.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required.

Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right<br /> around the corner.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι το email ηλεκτρονικού εμπορίου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το email είναι ένα καθιερωμένο εργαλείο μάρκετινγκ. Η διοχέτευση πωλήσεων περιγράφει μια ακολουθία ενεργειών που μπορεί να ακολουθήσει ένας επισκέπτης, από το αρχικό ενδιαφέρον, μέχρι την σκέψη, και την αγορά. Το email ηλεκτρονικού εμπορίου είναι μια αποτελεσματική μέθοδος προώθησης ενός προϊόντος ή υπηρεσίας στέλνοντας μια σειρά email σε έναν χρήστη όταν επισκέπτεται έναν ιστότοπο.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορώ να δημιουργήσω μια λίστα email ηλεκτρονικού εμπορίου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Για να δημιουργήσετε μια λίστα email ηλεκτρονικού εμπορίου, χρειάζεστε ένα εργαλείο email μάρκετινγκ που είναι εξοπλισμένο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε μια φόρμα για να συλλέξετε τις πληροφορίες των πελατών σας και μια σειρά email σας βοηθούν να δημιουργήσετε μια σχέση με τους πελάτες σας, καθώς και επικοινωνήστε την επιχείρησή σας. Ένα παράδειγμα τέτοιου εργαλείου θα ήταν το Mailchimp.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς είναι χρήσιμο το email για το ηλεκτρονικό εμπόριο;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το email είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος επικοινωνίας στο διαδίκτυο. Η αποστολή email είναι συχνά το πρώτο βήμα στη διαδικασία αγοράς.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo