Πρότυπα email για το ηλεκτρονικό εμπόριο: Συμβουλές για αποτελεσματικά email marketing, πρότυπα για ευκολότερο και αποτελεσματικότερο πωλητήριο, συμβουλές για την διαχείριση της λίστας email σας.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται με απίστευτα γρήγορους ρυθμούς και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό για αυτόν τον κλάδο από την επερχόμενη σεζόν πωλήσεων. Το 2019, οι παγκόσμιες πωλήσεις που δημιουργήθηκαν από το ηλεκτρονικό εμπόριο ξεπέρασαν συνολικά τα 3,4 δισ. $ και αναμένεται να φτάσουν τα 4,9 δισ. $ το 2021 (πηγή). Έτσι, εάν έχετε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι η τελευταία ευκαιρία για να προετοιμαστείτε. Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, ήρθε η ώρα να εξετάσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σε ποιες πτυχές της στρατηγικής σας πρέπει να εστιάσετε; Όλα δείχνουν ότι τα email είναι η προτιμώμενη μέθοδος επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην πραγματικότητα, το 72% των ανθρώπων (συμπεριλαμβανομένων των ηλικιών 25-40 και των εφήβων) προτιμούν το email ως την κύρια πηγή επικοινωνίας τους με τις επιχειρήσεις (πηγή).
Λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά, θα σας παρέχουμε όλους τους απαραίτητους πόρους και συμβουλές για να ενισχύσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ email ηλεκτρονικού εμπορίου – συμπεριλαμβανομένων διαφορετικών τύπων email που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε για να προσελκύσετε την προσοχή των πελατών σας.
Πριν ξεκινήσετε τη μαζική αποστολή email στους πελάτες σας, είναι σημαντικό να καθορίσετε τους στόχους της στρατηγικής email μάρκετινγκ. Οι στόχοι σας θα είναι το θεμέλιο για όλες τις δραστηριότητές σας και θα σας βοηθήσουν να μετρήσετε την απόδοσή τους.
Εάν αρχίσετε να γράφετε email χωρίς μια σταθερή στρατηγική, κινδυνεύετε να στείλετε μηνύματα που δεν θα φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η ερώτηση που πρέπει να κάνετε ως επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου είναι: “Τι θέλω να πετύχω;”
Οι στόχοι σας μπορεί να περιλαμβάνουν:
Προφανώς, δεν χρειάζεται να επιλέξετε μόνο έναν από αυτούς τους στόχους. Ωστόσο, με όλες τις δυνατότητες που προσφέρει το email marketing, ο στόχος είναι να έχουμε μερικούς σαφώς καθορισμένους στόχους. Η προσπάθεια να πετύχετε πάρα πολλούς στόχους θα έχει ως αποτέλεσμα την υποαπόδοση των καμπανιών σας. Εστιάζοντας στους στόχους που είναι πιο σημαντικοί για εσάς, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά τους πόρους σας και να αποφύγετε να χάνετε χρόνο για τη δημιουργία περιεχομένου email που δεν προσθέτει αξία σε τους χρήστες σας.
Ας ρίξουμε μια ματιά σε αυτό που μπορείτε να κάνετε για να διασφαλίσετε ότι θα επιτύχετε τους σαφώς καθορισμένους στόχους σας.
Όπως αναφέρθηκε στην αρχή, έχουμε ετοιμάσει αρκετό υλικό, ώστε να μπορείτε να εφαρμόσετε τη θεωρία στην πράξη και να αρχίσετε να επικοινωνείτε με τους πιθανούς και υπάρχοντες πελάτες σας μέσω email.
We are reaching out with some good news: our [annual/seasonal] sale is kicking off soon.
We’ve been working on an exceptional offer for the last few weeks, so you can expect big discounts coming your way.
Click here [link] to set an email reminder for a price drop alert if you don’t want to miss out!
Want to learn more? Go to our website [link]
Best,
The [company] team
Here’s your requested price drop alert!
We lowered prices on [all our products/selected products] by up to [X]%.
To get the discount, use this unique code at the checkout:
PROMO CODE: [code]
Hurry up, the offer expires on [date]!
We think you should know that our prices have just dropped.
You can enjoy discounts of up to [X]% off on [all our products/selected products].
Have a look at some examples of discounted items:
[A list of the most greatly discounted products with images]
Click the button below to start shopping:
[button] ACCESS THE STORE
Our [spring/summer/fall/winter/annual/seasonal] sales have just kicked off.
You can get our products for [X]% less than usual. Just use the following code at the checkout:
[code]
Hurry up, this offer only lasts for [Y] days.
[button] BUY NOW
It’s your last chance to get our products with a [X]% discount.
Have a look at some of the items that are still available:
[Examples of products that are still in stock].
The offer expires [today/tomorrow], so you have only [Y] hours left.
[Button] SHOP NOW
Best,
The [company] Customer Service Team
Our [seasonal/annual] sale ends [today/tomorrow].
This means you only have [Y] hours left to save on selected products.
Discounts are automatically applied at checkout, you just need to add items that you like to your cart.
[Button] SHOP THE SALE
Here’s what you can buy:
[Images of discounted products].
We have something special for you:
Next time you shop with us, use the code below to get a [X]% discount on any item you select.
[code]
Follow this link to use your coupon [link]
[code]
If you have any questions about how to apply the code, don’t hesitate to contact us at [email address].
And once again – thank you for your help!
Regards,
Customer Satisfaction Team at [company]
You left your shopping cart full of cool stuff.
We hope that you are still interested in buying our products.
To help you make up your mind, we’ve created a list of products similar to the one sitting in your cart.
Maybe you’ll find a better fit below:
[A list of products with pictures]
But no worries – the previous products are still waiting for you.
Button: Go my cart
You bought a [product] from us recently.
You may be also interested in a few other products that work well with [item that was bought].
Here’s what we’ve got for you:
[A list of products with pictures]
[SHOP]
Best,
[name and position]
Sign up for our free 30-day trial. No credit card required.
Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right around the corner.
Το email είναι ένα μακροχρόνιο εργαλείο μάρκετινγκ. Η διοχέτευση πωλήσεων περιγράφει μια σειρά ενεργειών που μπορεί να ακολουθήσει ένας επισκέπτης, από το αρχικό ενδιαφέρον, μέσω σκέψης, μέχρι την αγορά. Το email ηλεκτρονικού εμπορίου είναι μια αποτελεσματική μέθοδος προώθησης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας με την αποστολή μιας σειράς email σε έναν χρήστη όταν επισκέπτεται έναν ιστότοπο.
Για να δημιουργήσετε μια λίστα email ηλεκτρονικού εμπορίου, χρειάζεστε ένα εργαλείο μάρκετινγκ email που είναι εξοπλισμένο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε μια φόρμα για τη συλλογή των πληροφοριών των πελατών σας και μια σειρά από email που σας βοηθούν να δημιουργήσετε μια σχέση με τους πελάτες σας, καθώς και να επικοινωνήσουν με την επιχείρησή σας. Ένα παράδειγμα τέτοιου εργαλείου θα ήταν το Mailchimp.
Το email είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος διαδικτυακής επικοινωνίας. Η αποστολή ενός email είναι συχνά το πρώτο βήμα στη διαδικασία αγοράς.
Πρότυπα email για να ξανακερδίσετε πελάτες.
Η πώληση και προώθηση εκπτώσεων επηρεάζουν τις επιχειρήσεις στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πρότυπα email υψηλού κέρδους και πολλαπλών πωλήσεων και καλωσορίσματος είναι σημαντικά για τη διατήρηση της στενής σχέσης με τους πελάτες. Πρέπει να διαφοροποιούνται οι κανόνες για τις επίσημες προσφορές και εκπτώσεις. Τα email καλωσορίσματος είναι αναπόσπαστο μέρος του eCommerce και ενισχύουν τη σύνδεσή με νέους πελάτες.
The text discusses increasing sales through targeted advertising emails and effective customer service. Utilizing the right channels and email templates is crucial. LiveAgent customer service software and alternative solutions are mentioned. Offering discounts can attract new customers and increase profits, but negotiating deals can be challenging. Various email categories are recommended for a successful marketing strategy.
Οι προμηθευτές στέλνουν emails στους συνδρομητές τους για τη διευκόλυνση αγορών και αποστολών σημαντικών ανακοινώσεων. Η προώθηση μέσω email βελτιώνει τη στρατηγική μάρκετινγκ και αυξάνει τις πωλήσεις κατά τη διάρκεια των εορτών, ενώ οι έρευνες συγκεντρώνουν σχόλια για τη βελτίωση της στρατηγικής. Επιπλέον, τα email καλωσορίσματος ενισχύουν τη δημιουργία σύνδεσης με νέους πελάτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team