Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Μειώστε το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Ελαχιστοποιείστε & ανακτήστε εγκαταλελειμμένα καλάθια αγορών

Τα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού συνδέονται με σημεία συμφόρησης στη διαδικασία αγοράς. Συχνά, οι ερωτήσεις των αγοραστών δεν απαντώνται ή η διαδικασία αγοράς μπορεί να είναι πολύ περίπλοκη ή απογοητευτική. Το LiveAgent σάς δίνει την ευκαιρία να μειώσετε σημαντικά τον αριθμό των εγκαταλελειμμένων καλαθιών αγορών και την ευκαιρία να ανακτήσετε τους αγοραστές μέσω της προηγμένης λειτουργίας ζωντανής συνομιλίας και αυτοματισμού.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of cart abandonment

Τι είναι η εγκατάλειψη του καλαθιού;

Η εγκατάλειψη είναι ένας όρος ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιείται για να περιγράψει έναν επισκέπτη σε μια ιστοσελίδα που αποχωρεί από τη σελίδα πριν ολοκληρώσει την επιθυμητή ενέργεια. Παραδείγματα εγκατάλειψης περιλαμβάνουν την εγκατάλειψη καλαθιού αγορών, που αναφέρεται σε επισκέπτες που προσθέτουν αντικείμενα στο διαδικτυακό καλάθι αγορών τους, αλλά κάνουν έξοδο χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά.

Ποιο είναι το αποδεκτό ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού αγορών;

Τα πιο πρόσφατα δεδομένα μας για εγκατάλειψη καλαθιού αγορών από το 2019 θέτουν το παγκόσμιο μέσο ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού στο 69,91% σε όλους τους τομείς. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού αγορών διαφέρουν ανά τομέα, καθώς διαφορετικοί ιστότοποι έχουν πολύ διαφορετικές διαδικασίες αγοράς και συμπεριφορά πελατών.

Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Μπορείτε να αντιμετωπίσετε το ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού;

Η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο μπορεί να προκαλέσει μεγάλη απογοήτευση, άγχος και πόνο. Ευτυχώς, το ποσοστό μπορεί να μειωθεί με αρκετές βασικές τακτικές και στρατηγικές όπως η βελτίωση της εμπειρίας του προγράμματος περιήγησης, καθιστώντας τη σελίδα πληρωμής όσο το δυνατόν πιο εύκολη και επίσης μέσω της οικοδόμησης εμπιστοσύνης, πίστης και ευαισθητοποίησης. Οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να δείχνουν ότι η ενσωμάτωση λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης πολλαπλών καναλιών μπορεί να προσφέρει βοήθεια και να προσφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Γιατί οι πελάτες αφήνουν τα καλάθια τους;

Πολύ περίπλοκη ή χρονοβόρα σελίδα πληρωμής

Για να αποφύγετε τους πελάτες να αναζητούν εναλλακτικές λύσεις, είναι σημαντικό να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών σε πραγματικό χρόνο κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, ειδικά εάν είναι χρονοβόρα ή πολύ περίπλοκη. Η διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς μπορεί να θεωρηθεί περίπλοκη αν ζητήσετε πάρα πολλές πληροφορίες ή ζητήσετε από τον πελάτη να εγγραφεί πριν από την πληρωμή. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η διαδικασία πληρωμής πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο απλή και σύντομη.

Complicated and lengthy checkout
No support

Καμία υποστήριξη

Παρέχοντας υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, μπορείτε να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών με διψήφια ψηφία και ταυτόχρονα να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών. Να είστε διαθέσιμοι για να απαντήσετε σε όλες τις ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι πελάτες σας σχετικά με τα προϊόντα, την παράδοση ή την τιμολόγηση.

'Μόνο περιήγηση'

Επειδή οι αγοραστές είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και πάντα αναζητούν την καλύτερη προσφορά, πολλές φορές προσθέτουν αντικείμενα στο καλάθι τους, αλλά αναζητούν τα ίδια αντικείμενα σε άλλους ιστότοπους με καλύτερες συνθήκες (αποστολή, τιμή, ημερομηνία & ώρα παράδοσης.) Στην ουσία, αυτοί οι τύποι αγοραστών δεν έχουν αποφασίσει ακόμη σχετικά με τον ιστότοπο από τον οποίο πρέπει να αγοράσουν. Χρησιμοποιώντας προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας, μπορείτε εύκολα να προσφέρετε στον πελάτη μια θετική εμπειρία εξυπηρέτησης που τους πείθει ότι το κατάστημά σας είναι το σωστό από το οποίο μπορούν να αγοράσουν.

Only browsing

Μέθοδοι μείωσης του ποσοστού εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών σας

Παρέχετε υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας

Σύμφωνα με την Forrester, το 44% των διαδικτυακών καταναλωτών δηλώνουν ότι «η απάντηση σε ερωτήσεις από ζωντανό άτομο ενώ βρίσκονται στη μέση μιας διαδικτυακής αγοράς είναι μια από τις πιο σημαντικές δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει ένας ιστότοπος».

Παρακολούθηση σελίδων εξόδου

Προσδιορίστε το ακριβές μέρος της διαδικασίας αγοράς όπου οι πελάτες σας εγκαταλείπουν τα καλάθια τους. Η προηγμένη λειτουργικότητα του LiveAgent σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε σε ποιες σελίδες βρίσκονται οι πελάτες σας και πόσο χρόνο περιηγούνται σε αυτές.

Υποστήριξη πολλών καναλιών

Το 53% των πελατών είναι πιθανό να εγκαταλείψουν τις διαδικτυακές αγορές τους εάν δεν μπορούν να βρουν γρήγορες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Παρέχετε υποστήριξη μέσω ζωντανής συνομιλίας, συχνών ερωτήσεων, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, email και πολλά άλλα!

Αντιμετωπίστε την εγκατάλειψη καλαθιού με το LiveAgent

Ultimate omni-channel help desk software experience

Προσφέρετε υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο

Δείτε το βίντεό μας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών σε πραγματικό χρόνο για τους επισκέπτες του ιστότοπού σας. Χρησιμοποιήστε προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για να παροτρύνετε τους χρήστες να συνομιλήσουν μαζί σας σε πραγματικό χρόνο. Κάντε ένα βήμα παραπέρα με τις προηγμένες δυνατότητες του LiveAgent που σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε σε ποιες σελίδες βρίσκονται οι επισκέπτες του ιστότοπού σας και πόσο χρόνο ξοδεύουν σε κάθε σελίδα.

Αυτοματοποιήστε email για εγκαταλελειμμένα καλάθια

Εάν δημιουργήσετε κατάλληλους κανόνες χρόνου, το LiveAgent θα δημιουργήσει αυτόματα email για εγκαταλελειμμένα καλάθια 24 ώρες (ή οποιοδήποτε άλλο χρονικό διάστημα) μετά την εγκατάλειψη. Τα email για εγκαταλελειμμένα καλάθια έχουν ποσοστά ανοίγματος υψηλότερα από 45%, ποσοστά κλικ 50% και το ποσοστό μετατροπής όσων κάνουν κλικ είναι 50%.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους κανόνες χρόνου
Automate emails
Highest security standards

Βασιστείτε στα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας

Το LiveAgent προσφέρει σύγχρονα πρότυπα ασφαλείας με την πιο πρόσφατη συμμόρφωση. Η ιδιωτική σας επικοινωνία είναι ασφαλής και κρυπτογραφημένη, βρίσκεται εντός κέντρων δεδομένων ΕΕ, ΗΠΑ ή Ασίας βάσει των προτιμήσεών σας. Το LiveAgent είναι επίσης πλήρως συμβατό με το GDPR και ακολουθεί τις τελευταίες βέλτιστες πρακτικές στον κλάδο των SaaS.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Παρέχετε υποστήριξη όλων των καναλιών

Εκτός από την παροχή υποστήριξης σε πραγματικό χρόνο, το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε όλα τα κανάλια επικοινωνίας σας. Συνδέοντας έναν απεριόριστο αριθμό αριθμών τηλεφώνου, διευθύνσεων email, λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γνωσιακών βάσεων και πυλών πελατών με το λογαριασμό σας στο LiveAgent, θα μπορείτε να παρέχετε γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη σε όλα τα κανάλια που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης
Detailed Help Desk Feature Overview | Live Agent09:58Youtube video: Detailed Help Desk Feature Overview
Live Agent
Create self service portal in LiveAgent

Δημιουργήστε πύλες αυτοεξυπηρέτησης

Δημιουργώντας πύλες αυτοεξυπηρέτησης, δίνετε στους πελάτες σας τη δυνατότητα να βρίσκουν τις απαντήσεις στις ερωτήσεις τους ανεξάρτητα. Αν και η ζωντανή συνομιλία είναι αναγκαία και θεμιτή, ορισμένοι πελάτες απλά δεν είναι άνετοι να μιλούν σε άλλους. Παρέχοντας στους πελάτες σας μια γνωσιακή βάση ή μια πύλη πελατών, η επιχείρησή σας θα φαίνεται αποδεκτή και αξιόπιστη.

Τι κάνει το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης μας τη σωστή επιλογή;

Most reviewed and number 1

Το LiveAgent ήταν το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2020.

Preferred by 21k businesses

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Packed with features

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Cloud based and secure help desk

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και τη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent σε λίγα λεπτά.

Ικανοποιημένοι πελάτες; Ανεκτίμητο

Παρέχετε άψογη υποστήριξη πελατών σε πραγματικό χρόνο για να μειώσετε τον αριθμό των εγκαταλελειμμένων καλαθιών αγορών στο e-shop σας. Με το LiveAgent, είναι εύκολο.

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας
Σχετικά Άρθρα μεΜειώστε το ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού αγορών
Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας. Η κατάσταση καρτέλας ονομάζεται επίσης στάδιο καρτέλας.

Κατάσταση καρτέλας

Ο υποστηρικτής επωνυμίας διαδίδει την επωνυμία με κοινωνική επιρροή. Το LiveAgent παρέχει λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Επίσης, παρέχει υποστήριξη και επισυνάψεις σε άρθρα.

Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

LCRcom Grupo Aire

Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Ανάπτυξη

Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

Υποστήριξη λογισμικού

Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x