Τι είναι οι κανόνες χρόνου;
Οι κανόνες χρόνου είναι κανόνες αυτοματισμού που δεν ενεργοποιούνται από τη δράση, αλλά αντίθετα, ανάλογα με το χρόνο. Χρησιμοποιούνται συνήθως για εργασίες καθαρισμού κέντρου εξυπηρέτησης, υπενθυμίσεις email ή απαντήσεις, για την επίλυση καρτελών που δεν είχαν κάποια δραστηριότητα στο παρελθόν ή για την προσθήκη ετικετών. Οι περιπτώσεις είναι ατελείωτες.

Παραδείγματα κανόνων χρόνου
Παράδειγμα #1
Ως χρήστης του LiveAgent, μπορείτε να ορίσετε έναν κανόνα χρόνου που θα στέλνει αυτόματα ένα email απάντησης 24 ώρες μετά την τελευταία σας αλληλεπίδραση με έναν πελάτη.
Παράδειγμα #2
Μπορείτε επίσης να ορίσετε έναν κανόνα χρόνου που θα επισημαίνει αυτόματα όλες τις καρτέλες που δεν έχουν απαντηθεί μέσα σε 10 ημέρες, ως επιλυθείσες.
Παράδειγμα #3
Το LiveAgent θα διαγράψει αυτόματα τις καρτέλες που έχουν επισημανθεί ως SPAM που είναι παλαιότερες των 90 ημερών.

Πως λειτουργούν οι κανόνες χρόνου;
Μόλις ρυθμιστεί ένας κανόνας χρόνου, το σύστημα θα εκτελεί αυτόματα περιοδικούς ελέγχους στο παρασκήνιο σε σύντομα διαστήματα (συνήθως ένα λεπτό) και θα ελέγχει αν πληρούνται οι προϋποθέσεις του κανόνα χρόνου. Εάν πληρούνται, ο κανόνας εκτελείται αυτόματα.
Γιατί είναι σημαντικοί οι κανόνες χρόνου;
Οι κανόνες χρόνου μπορούν να είναι εξαιρετικά επωφελείς για κάθε επιχείρηση που έχει μεγάλο όγκο καρτελών, επειδή μπορεί να μειώσει το άγχος του αντιπροσώπου και να εκτελέσει συνήθη και επαναλαμβανόμενα καθήκοντα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Τα κύρια οφέλη των κανόνων χρόνου είναι:
- Βελτιωμένη απόδοση/ροή εργασίας αντιπροσώπων
- Βελτιωμένοι χρόνοι απόκρισης
- Λιγότερος χώρος για ανθρώπινο λάθος
- Λιγότερος στρες/μειωμένος κίνδυνος εξουθένωσης
Μειωμένο κόστος υποστήριξης και εξοικονόμηση χρόνου
Ποιοι άλλοι τύποι κανόνων υπάρχουν στο LiveAgent;
Εκτός από τους κανόνες χρόνου, οι χρήστες του LiveAgent μπορούν να επωφεληθούν από κανόνες αυτοματισμού που βασίζονται σε έναυσμα και κανόνες ΣΕΥ (συμφωνία επιπέδου υπηρεσίας). Μπορείτε να προκαθορίσετε αυτούς τους κανόνες για να ταιριάζουν καλύτερα στην επιχείρησή σας και να κάνετε το λογισμικό διαχείρισης καρτελών εξυπηρέτησης σας αποτελεσματικό.
Κανόνες δράσης
Οι κανόνες ενεργειών είναι βασικοί κανόνες που ενεργοποιούνται από ενέργειες. Οι χρήστες του LiveAgent μπορούν να ρυθμίσουν ένα έναυσμα και μια ενέργεια και όταν πληρούνται οι προϋποθέσεις ενεργοποίησης, η ενέργεια εκτελείται. Για παράδειγμα, μπορείτε να ορίσετε έναν κανόνα που θα εκχωρεί αυτόματα οποιαδήποτε καρτέλα που περιέχει τις λέξεις “τιμολόγηση” ή “πληρωμή” στο τμήμα τιμολόγησης.

Κανόνες ΣΕΥ
Οι κανόνες ΣΕΥ μπορούν να εφαρμοστούν μόνο στη ρύθμιση ΣΕΥ και δεσμεύονται σε επίπεδα ΣΕΥ. Ένα παράδειγμα κανόνα ΣΕΥ θα μπορούσε να είναι η αλλαγή του επιπέδου ΣΕΥ μίας καρτέλας ή η διακοπή της εκτέλεσης άλλων κανόνων.
Automate tasks with time-triggered rules
Save up to 15 hours of work each week with custom automation rules. The possibilities are endless. Try them today. No credit card required.
Τι μπορείτε να κάνετε με τους κανόνες χρόνου στο LiveAgent;
Οι κανόνες χρόνου μπορούν να εφαρμοστούν όταν:
- Ένα αίτημα είναι παλαιότερο από έναν συγκεκριμένο αριθμό ημερών, ωρών ή λεπτών
- Η κατάσταση του αιτήματος δεν έχει αλλάξει για έναν συγκεκριμένο αριθμό ημερών, ωρών ή λεπτών
- Ένα αίτημα λήγει σε λιγότερο από έναν συγκεκριμένο αριθμό ημερών, ωρών ή λεπτών
- Ένα αίτημα είναι εκπρόθεσμο για περισσότερες από έναν συγκεκριμένο αριθμό ημερών, ωρών ή λεπτών
Όροι που μπορούν να εφαρμοστούν στους κανόνες χρόνου
- Κατάσταση αιτήματος
- Δημιουργία αιτήματος (ημερομηνία)
- Αλλαγή αιτήματος (ημερομηνία)
- Διαγραφή αιτήματος
- URL παραπομπής έναρξης αιτήματος
- Τμήμα αιτήματος
- Το αίτημα ανατέθηκε σε
- Ομάδα πελατών
- Ετικέτες αιτήματος
Ενέργειες που μπορούν να εκτελεστούν από τους κανόνες χρόνου
- Μεταφορά αιτήματος
- Επίλυση αιτήματος
- Διαγραφή αιτήματος
- Αλλαγή προτεραιότητας αιτήματος
Αλλαγή επιπέδου ΣΕΥ
- Σημείωση ως ανεπιθύμητο
- Σημείωση ως μη ανεπιθύμητο
- Εκκαθάριση αιτήματος
- Αποστολή απάντησης
- Αλλαγή θέματος αιτήματος
- Κλήση URL
- Προσθήκη ετικέτας
- Αφαίρεση ετικέτας
- Αποστολή email στο
- Διακοπή άλλων κανόνων
- HTTP αίτημα
Πώς μοιάζουν οι κανόνες χρόνου στην πράξη;
Εάν ένας κανόνας εφαρμόζεται σε μία καρτέλα, η αλλαγή θα εμφανίζεται στην αναλυτική προβολή καρτέλας (για να διασφαλιστεί η σαφής ευθύνη για τη διαχείριση των καρτελών.) Τόσο οι διαχειριστές όσο και οι αντιπρόσωποι μπορούν να δουν τις αλλαγές στην καρτέλα που γίνονται με ενεργούς κανόνες χρόνου.

Πώς να ρυθμίσετε κανόνες χρόνου στο LiveAgent
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
- Click on Configuration (cogwheel icon in the left-hand menu bar).
- Click on Automation.
- Click on Time Rules.
Κάντε κλικ στη Δημιουργία.
Επιλέξτε το πλαίσιο ελέγχου Ενεργής Κατάστασης
Δημιούργησε ένα όνομα για τον κανόνα σας.
- Μπορείτε να αφήσετε το τμήμα Σημειώσεις κενό ή μπορείτε να περιγράψετε τον κανόνα με περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτό το πεδίο χρησιμεύει απλώς για τη δική σας ευκολία.
Επιλέξτε μια μεταβλητή ‘Εφαρμόστε όταν’.
Επιλέξτε τις χρονικές συνθήκες – πόση ώρα μετά θα πρέπει να εκτελεστεί ο κανόνας σας;
- Optional: Click Add condition group.
- Select the conditions according to your liking.
- Select the perform action fields according to your liking
Πατήστε Αποθήκευση.

Οφέλη των κανόνων χρόνου
Λιγότερο περιθώριο για ανθρώπινο σφάλμα και μειωμένη πιθανότητα εξάντλησης του αντιπροσώπου
Ο αυτοματισμός είναι ακριβής– οι άνθρωποι δεν είναι. Μπορείτε να φανταστείτε εάν οι αντιπρόσωποι σας έπρεπε να απομνημονεύσουν σε ποιες καρτέλες δεν έλαβαν απάντηση και έπρεπε να τις ερευνήσουν;
Φυσικά, θα ήταν αδύνατο που θα μπορούσε να δημιουργήσει κάποιες περίεργες καταστάσεις που θα μπορούσαν να βλάψουν την επιχείρησή σας. Επιπλέον, το να θυμούνται πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να παρακολουθήσουν κάθε αίτημα του πελάτη μπορεί να οδηγήσει σε γρήγορη εξάντληση των αντιπροσώπων.
Η θέσπιση κανόνων αυτοματισμού που αναλαμβάνουν αυτές τις διοικητικές εργασίες θα απελευθερώσει τον χρόνο και το μυαλό των αντιπροσώπων σας, επιτρέποντάς τους να εστιάσουν σε πιο επείγουσες εργασίες. Θα εξασφαλίσει επίσης ότι δεν αγχώνονται και μπορούν να είναι παραγωγικοί για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα.
Βελτίωση της ικανοποίησης πελατών
Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε επιχείρησης, καθώς επηρεάζουν τις προτάσεις, τις διαδικτυακές κριτικές, τη διάδοση από στόμα σε στόμα και τις πωλήσεις. Ως εκ τούτου, κάθε επιχείρηση θα πρέπει να προσπαθεί να διατηρεί τους πελάτες της ευχαριστημένους με εξαιρετική εξυπηρέτηση, γρήγορους χρόνους απόκρισης και εξατομικευμένη προσέγγιση.
Το να διατηρείτε τους πελάτες σας ικανοποιημένους με τους κανόνες χρόνου είναι εύκολο, αφήστε το σύστημα να παρακολουθεί κάθε ερώτημα και οι πελάτες σας θα αισθάνονται πολύτιμοι και ότι τους εκτιμάτε. Είναι τόσο εύκολο!
Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk
Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες
Οι κανόνες αυτοματισμού εξοικονομούν χρόνο και χρήμα
Μπορείτε να φανταστείτε να πρέπει να ερευνήσετε κάθε αναπάντητη καρτέλα χειροκίνητα; Όχι μόνο αυτό θα ήταν μία εξαιρετικά χρονοβόρα διαδικασία, αλλά θα ήταν επίσης πολύ ακριβή.
Ευτυχώς, το λογισμικό κέντρου υποστήριξης όπως το LiveAgent μπορεί να εκτελέσει αμέτρητους κανόνες χρόνου που θα εξοικονομήσουν πολύ χρόνο στους αντιπροσώπους σας μακροπρόθεσμα. Αφήστε τα logistics σε εμάς, ώστε οι αντιπρόσωποί σας να μπορούν να επικεντρωθούν σε ό,τι είναι σημαντικό — την καλλιέργεια των σχέσεων με τους πελάτες.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους κανόνες χρόνου, ανατρέξτε στους πόρους της γνωσιακής βάσης:
Είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε τους δικούς σας κανόνες χρόνου;
Εξοικονομήστε έως και 15 ώρες εργασίας κάθε εβδομάδα με προσαρμοσμένους κανόνες χρόνου. Οι περιπτώσεις είναι ατελείωτες. Δοκιμάστε τις σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών.
Want to optimize your customer support workflows and improve response times?
With LiveAgent's time rules, you can easily set up rules and criteria to automatically prioritize and escalate support tickets based on their age or urgency.
Η εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών είναι κρίσιμη για την αποτελεσματική επικοινωνία και τη δημιουργία ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες. Οι ομιλίες της Salena Scardina στο TEDxFortWayne αναδεικνύουν τη σημασία της ανθρώπινης σύνδεσης και εξυπηρέτησης πελατών. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και η υποστήριξη πελατών είναι σημαντικά εργαλεία για την εκπαίδευση και την υποστήριξη επαγγελματιών ιστού.
Χρονικά προσδιορισμένα γεγονότα
Ο Andrej Saxon, Διευθυντής πωλήσεων, μιλά για τη σημασία της καρτέλας και την εκπαίδευση σε ενεργητική ακρόαση για βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών. Η Epixeirisi - Ekpaideytikoi Mko προσφέρει πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών για βελτίωση της εμπειρίας και των πωλήσεων.
Οι καλύτερες πρακτικές help desk
Η Εκπαίδευση Εξυπηρέτησης Πελατών είναι κρίσιμη για τη διαχείριση των προσδοκιών και την επικοινωνία με τους πελάτες. Οι ομιλίες της Salena Scardina αναδεικνύουν τη σημασία της εξυπηρέτησης πελατών.