Οι αντιπρόσωποί σας δεν μπορούν να απαντήσουν εγκαίρως σε ερωτήματα πελατών; Με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent, μπορείτε να βελτιώσετε δραστικά τις ταχύτητες απόκρισης της υποστήριξης σας. Με προηγμένες δυνατότητες και λειτουργίες όπως κανόνες αυτοματισμού, ένα widget εγγενούς ζωντανής συνομιλίας και ένα ενσωματωμένο CRM, μπορείτε να γεφυρώσετε το χάσμα μεταξύ της εξυπηρέτησης που παρέχετε και της εξυπηρέτησης που περιμένουν οι πελάτες σας.
Οι ιδανικές ταχύτητες απόκρισης ποικίλλουν από κανάλι σε κανάλι και από κλάδο σε κλάδο. Ωστόσο, πρέπει να στοχεύσετε να απαντήσετε στον πελάτη το συντομότερο δυνατό. Να τι αναμένει ο μέσος πελάτης: Email: 15λεπ – 1 ωρ Ζωντανή συνομιλία: 2 λεπ 40 δευ Τηλεφωνικό κέντρο: 20 δευ – 5 λεπ Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: 1 ωρ
Η αύξηση των ταχυτήτων απόκρισης μπορεί να είναι δύσκολη, ειδικά εάν έχετε υψηλό όγκο εισερχόμενων αιτημάτων πελατών κάθε μέρα. Η καλύτερη λύση; Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που εξορθολογίζει και οργανώνει όλα τα εισερχόμενα αιτήματα πελατών ανάλογα με τη σπουδαιότητα και το κανάλι. Τα ερωτήματα από πολλά κανάλια (email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τηλεφωνικό κέντρο) θα συγκεντρωθούν σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων στον οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση με ασφάλεια όλα τα μέλη της ομάδας υποστήριξης πελατών σας.
Το 66% των πελατών δηλώνει ότι το καλύτερο πράγμα που μπορεί να κάνει μια επιχείρηση είναι ο σεβασμός του χρόνου τους. Κάνετε το απαντώντας γρήγορα στους πελάτες σας, ανεξάρτητα από το κανάλι που χρησιμοποιείτε, με το λογισμικό καρτελών κέντρων εξυπηρέτησης μας.
Οι γρήγορες απαντήσεις σε πραγματικό χρόνο βελτιώνουν τα έσοδα και τις πωλήσεις. Το 79% των επιχειρήσεων δήλωσαν ότι η εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας είχε ως αποτέλεσμα αυξημένη αφοσίωση των πελατών, πωλήσεις και έσοδα
Η απάντηση στις ανησυχίες και τα ερωτήματα των πελατών ενισχύει γρήγορα την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών, με αποτέλεσμα περισσότερες επαναλαμβανόμενες αγορές και ικανοποίηση.
Ακολουθήστε τη διαδρομή επίλυσης προβλημάτων του πελάτη σας μέσω διαφορετικών καναλιών, παραμένοντας στην ίδια υβριδική ροή καρτελών. Εξοικονομήστε στους αντιπροσώπους σας έως και 15 ώρες εργασίας κάθε εβδομάδα, εξαλείφοντας την ανάγκη αναζήτησης πληροφοριών πελατών και προηγούμενων επικοινωνιών.
Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο widget συνομιλίας στην αγορά. Συνομιλήστε με τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιήστε φόρμες προ-συνομιλίας, φόρμες εκτός σύνδεσης, προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και άλλα.
Με το LiveAgent, η αύξηση της ταχύτητας απόκρισης είναι εύκολη.
Όλες οι αναφορές, τα σχόλια και τα μηνύματα από το Facebook, το Facebook Messenger, το Twitter, το Instagram και το Viber θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες και θα προωθηθούν στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας.
Αύξηση ταχύτητας απόκρισης; Πανεύκολο!
Δοκιμάστε το λογισμικό του συστήματος καρτελών μας σήμερα και δείτε μόνοι σας!
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
Peter Komornik, CEO
Αυτόματη διανομή καρτελών σε κατάλληλους αντιπροσώπους και τμήματα. Χρησιμοποιήστε έτοιμες απαντήσεις, κανόνες χρόνου και κανόνες ΣΕΥ. Όλα με ένα λογισμικό καρτελών κέντρου εξυπηρέτησης.
Αποκτήστε πρόσβαση και επεξεργαστείτε όλες τις πληροφορίες πελατών με ένα μόνο κλικ, ενώ απαντάτε σε ερωτήματα πελατών σε πραγματικό χρόνο.
Το LiveAgent ενσωματώνεται σε περισσότερες από 40 εφαρμογές τρίτων, όπως το Braintree, το Shopify ή το Mailchimp, εξαλείφοντας την ανάγκη εναλλαγής μεταξύ διαφορετικών λογαριασμών.
Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2020.
Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.
Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης μας προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.
Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.
Αποκτήστε την επαγγελματική λύση κέντρου εξυπηρέτησης σε σταθερή μηνιαία τιμή, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Εγγραφείτε σε μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες.
Τι περιμένετε; Ξεκινήστε να αυξάνετε τις ταχύτητες απόκρισης σήμερα!
Πιο Δημοφιλή
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team