Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Αυξήστε την ταχύτητα απόκρισης με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Θέλετε να αυξήσετε τις ταχύτητες απόκρισης;

Οι αντιπρόσωποί σας δεν μπορούν να απαντήσουν εγκαίρως σε ερωτήματα πελατών; Με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent, μπορείτε να βελτιώσετε δραστικά τις ταχύτητες απόκρισης της υποστήριξης σας. Με προηγμένες δυνατότητες και λειτουργίες όπως κανόνες αυτοματισμού, ένα widget εγγενούς ζωντανής συνομιλίας και ένα ενσωματωμένο CRM, μπορείτε να γεφυρώσετε το χάσμα μεταξύ της εξυπηρέτησης που παρέχετε και της εξυπηρέτησης που περιμένουν οι πελάτες σας.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022
  • Θέλετε να αυξήσετε τις ταχύτητες απόκρισης; - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
Woman responding to text while walking

Πόσο γρήγορη πρέπει να είναι η ταχύτητα απόκρισης;

Οι ιδανικές ταχύτητες απόκρισης ποικίλλουν από κανάλι σε κανάλι και από κλάδο σε κλάδο. Ωστόσο, πρέπει να στοχεύσετε να απαντήσετε στον πελάτη το συντομότερο δυνατό. Να τι αναμένει ο μέσος πελάτης: Email received in inbox Email: 15λεπ – 1 ωρ Πόσο γρήγορη πρέπει να είναι η ταχύτητα απόκρισης; Ζωντανή συνομιλία: 2 λεπ 40 δευ Call center Τηλεφωνικό κέντρο: 20 δευ – 5 λεπ Πόσο γρήγορη πρέπει να είναι η ταχύτητα απόκρισης; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: 1 ωρ

Υπερφορτωμένοι με πάρα πολλά αιτήματα;

Η αύξηση των ταχυτήτων απόκρισης μπορεί να είναι δύσκολη, ειδικά εάν έχετε υψηλό όγκο εισερχόμενων αιτημάτων πελατών κάθε μέρα. Η καλύτερη λύση; Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που εξορθολογίζει και οργανώνει όλα τα εισερχόμενα αιτήματα πελατών ανάλογα με τη σπουδαιότητα και το κανάλι. Τα ερωτήματα από πολλά κανάλια (email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τηλεφωνικό κέντρο) θα συγκεντρωθούν σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων στον οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση με ασφάλεια όλα τα μέλη της ομάδας υποστήριξης πελατών σας.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Γιατί πρέπει να προσπαθήσετε να αυξήσετε τις ταχύτητες απόκρισης;

Γιατί πρέπει να προσπαθήσετε να αυξήσετε τις ταχύτητες απόκρισης;

Υψηλότερη ικανοποίηση πελατών

Το 66% των πελατών δηλώνει ότι το καλύτερο πράγμα που μπορεί να κάνει μια επιχείρηση είναι ο σεβασμός του χρόνου τους. Κάνετε το απαντώντας γρήγορα στους πελάτες σας, ανεξάρτητα από το κανάλι που χρησιμοποιείται.

Υψηλότερη ικανοποίηση πελατών

Βελτιώνει τα έσοδα και τις πωλήσεις

Οι γρήγορες απαντήσεις σε πραγματικό χρόνο βελτιώνουν τα έσοδα και τις πωλήσεις. Το 79% των επιχειρήσεων δήλωσαν ότι η εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας είχε ως αποτέλεσμα αυξημένη αφοσίωση των πελατών, πωλήσεις και έσοδα

Βελτιώνει τα έσοδα και τις πωλήσεις

Ενισχύει την εμπιστοσύνη και την πίστη

Η απάντηση στις ανησυχίες και τα ερωτήματα των πελατών ενισχύει γρήγορα την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών, με αποτέλεσμα περισσότερες επαναλαμβανόμενες αγορές και ικανοποίηση.

Lightning fast responses

Το τέλειο εργαλείο για την αύξηση των ταχυτήτων απόκρισης

Ακολουθήστε τη διαδρομή επίλυσης προβλημάτων του πελάτη σας μέσω διαφορετικών καναλιών, παραμένοντας στην ίδια υβριδική ροή καρτελών. Εξοικονομήστε στους αντιπροσώπους σας έως και 15 ώρες εργασίας κάθε εβδομάδα, εξαλείφοντας την ανάγκη αναζήτησης πληροφοριών πελατών και προηγούμενων επικοινωνιών.

Μετατρέψτε τους επισκέπτες ιστότοπων σε πελάτες σε δευτερόλεπτα

Το LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο widget συνομιλίας στην αγορά. Συνομιλήστε με τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιήστε φόρμες προ-συνομιλίας, φόρμες εκτός σύνδεσης, προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και άλλα. Με το LiveAgent, η αύξηση της ταχύτητας απόκρισης είναι εύκολη.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Δεν χρειάζεται πλέον εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών

Όλες οι αναφορές, τα σχόλια και τα μηνύματα από το Facebook, το Facebook Messenger, το Twitter, το Instagram και το Viber θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες και θα προωθηθούν στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας. Αύξηση ταχύτητας απόκρισης; Πανεύκολο!

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Περισσότερες λειτουργίες που βελτιώνουν τους χρόνους απόκρισης

Περισσότερες λειτουργίες που βελτιώνουν τους χρόνους απόκρισης

Κανόνες αυτοματισμού

Αυτόματη διανομή καρτελών σε κατάλληλους αντιπροσώπους και τμήματα. Χρησιμοποιήστε έτοιμες απαντήσεις, κανόνες χρόνου και κανόνες ΣΕΥ.

Κανόνες αυτοματισμού

Ενσωματωμένο λογισμικό CRM

Αποκτήστε πρόσβαση και επεξεργαστείτε όλες τις πληροφορίες πελατών με ένα μόνο κλικ, ενώ απαντάτε σε ερωτήματα πελατών σε πραγματικό χρόνο.

Ενσωματωμένο λογισμικό CRM

40+ ενσωματώσεις

Το LiveAgent ενσωματώνεται σε περισσότερες από 40 εφαρμογές τρίτων, όπως το Braintree, το Shopify ή το Mailchimp, εξαλείφοντας την ανάγκη εναλλαγής μεταξύ διαφορετικών λογαριασμών.

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Τι κάνει το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης τη σωστή επιλογή;

Most reviewed and number 1

Με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογία

Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2020.

Preferred by 21k businesses

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Packed with features

Εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Cloud based and secure help desk

Βασισμένο στο cloud και ασφαλές

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Διαφανείς και προσιτές τιμές

Αποκτήστε την επαγγελματική λύση κέντρου εξυπηρέτησης σε σταθερή μηνιαία τιμή, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Εγγραφείτε σε μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες. Τι περιμένετε; Ξεκινήστε να αυξάνετε τις ταχύτητες απόκρισης σήμερα!

Δοκιμή 14 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$15 μήνας

Τίκετ

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • Απεριόριστες διευθύνσεις email
  • Προηγμένες αναφορές
  • Πύλη πελατών + φόρουμ
$29 μήνας

Ticket+chat

  • Όλα στις Καρτέλες, με επιπλέον:
  • Απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας
  • Διαχείριση σχολίων
  • Παρακολούθηση επισκεπτών σε πραγματικό χρόνο
$0 μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 αριθμός τηλεφώνου
  • 1 διεύθυνση email

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Πώς μπορώ να βελτιώσω την ταχύτητα απόκρισης;

Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε το χρόνο που απαιτείται για να απαντήσετε στα ερωτήματα των πελατών σας, καθώς οι αντιπρόσωποι σας δεν χρειάζεται να κάνουν εναλλαγή μεταξύ πλατφορμών. Όλες οι έρευνες πελατών συγκεντρώνονται σε έναν πίνακα ελέγχου και διανέμονται αυτόματα μεταξύ των αντιπροσώπων σας. Αυτό διασφαλίζει την αποτελεσματικότητα ροή εργασίας, η οποία τελικά βελτιώνει την ταχύτητα απόκρισης.

Πώς μπορώ να βελτιώσω τον χρόνο απόκρισης μέσω email;

Το LiveAgent είναι μια λύση εξυπηρέτησης πελατών πλούσια σε δυνατότητες που αυτοματοποιεί, αναλύει και συνδέει πλατφόρμες. Έτσι, δυνατότητες όπως έτοιμα μηνύματα, πρότυπα email ή εσωτερικές συνομιλίες βοηθούν τους αντιπροσώπους σας να βελτιώσουν άμεσα τον χρόνο απόκρισης μέσω email.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo