Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email ηλεκτρονικού εμπορίου ειδοποίησης παράδοσης και επιβεβαίωσης επιστροφής

Πρότυπα email ηλεκτρονικού εμπορίου ειδοποίησης παράδοσης και επιβεβαίωσης επιστροφής

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρήσετε την επαφή με τους πελάτες σας, να δημιουργήσετε την ταυτότητα και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα επωνυμίας σας. Μια σωστή και καλά εκτελεσμένη στρατηγική email μάρκετινγκ μπορεί επίσης να βελτιώσει σημαντικά καθέ θεμελιώδη πτυχή της εταιρείας σας.

Το email μάρκετινγκ έχει αποδειχθεί ότι επιτυγχάνει περισσότερες μετατροπές από όλα τα άλλα κανάλια μάρκετινγκ και είναι υπεύθυνο για το 7% όλων των συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου. Επιπλέον, σύμφωνα με το DMA, είναι δυνατό να κερδίσετε 42$ από κάθε 1$ που επενδύετε στο μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτά τα στατιστικά στοιχεία αποδεικνύουν ότι το email μάρκετινγκ είναι απαραίτητο για όλες τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

Έχουμε ετοιμάσει μια λίστα παραδειγμάτων email μετά την αγορά που σχετίζονται με την παράδοση και τις επιστροφές για να σας βοηθήσουμε να βελτιώσετε την τρέχουσα στρατηγική σας. Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε τι είδους μηνύματα μπορείτε να στείλετε στους πελάτες σας και πώς να τους ενημερώσετε για τα διάφορα στάδια της επεξεργασίας παραγγελιών.

πακέτο email

Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά την αγορά μπορούν να περιλαμβάνουν αυτά τα στοιχεία:

  • Ένα ευγενικό αίτημα για ανατροφοδότηση σχετικά με ένα προϊόν, το οποίο αποτελεί πηγή ανεκτίμητης γνώσης για τις προσδοκίες, τις απόψεις και την απογοήτευση των πελατών.
  • Συνοδευτικά προϊόντα που είναι παρόμοια/κατάλληλα με αυτά που έχει ήδη αγοράσει ο πελάτης
  • Ένα σύντομο “Ευχαριστήριο μήνυμα” που εκφράζει την ευγνωμοσύνη σας για την αγορά του πελάτη.
  • Επιπρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη φροντίδα προϊόντων, τις περιπτώσεις χρήσης ή τις Συχνές Ερωτήσεις που αφορούν προϊόντα

Πρότυπα email ηλεκτρονικού εμπορίου ειδοποίησης παράδοσης και επιβεβαίωσης επιστροφής

  • Το πακέτο σας θα φτάσει σε 1-3 ημέρες
  • Ειδοποίηση αποστολής
  • Θα λάβετε την παραγγελία σας από το [όνομα του ηλεκτρονικού καταστήματος] την [ημέρα]
  • Αριθμός παραγγελίας: [αριθμός] επιβεβαίωση αποστολής
  • [Όνομα προϊόντος] θα σας αποσταλεί σήμερα
  • Επιβεβαίωση επιστροφής
  • Έχουμε λάβει το αίτημα επιστροφής σας
  • Η επιστρεφόμενη αποστολή σας στο [όνομα εταιρείας]
email επιβεβαίωσης παράδοσης παραγγελίας

Πρότυπα email ηλεκτρονικού εμπορίου ειδοποίησης παράδοσης και επιβεβαίωσης επιστροφής

Πρότυπο email ηλεκτρονικού εμπορίου ειδοποίησης παράδοσης # 1

Πρότυπο email ηλεκτρονικού εμπορίου ειδοποίησης παράδοσης # 2

Πρότυπο email ηλεκτρονικού εμπορίου επιβεβαίωσης επιστροφής # 1

Πρότυπο email ηλεκτρονικού εμπορίου επιβεβαίωσης επιστροφής # 2

Συχνές Ερωτήσεις

Πότε πρέπει να σταλεί ένα email με ειδοποίηση παράδοσης;

Ένα email ειδοποίησης παράδοσης θα πρέπει να αποστέλλεται όταν παραλαμβάνεται ένα φυσικό προϊόν από τον κούριερ ή την εταιρεία παράδοσης από την αποθήκη σας. Προφανώς, αυτή η διαδικασία πρέπει να αυτοματοποιηθεί. .

Ο ρόλος των ειδοποιήσεων παράδοσης είναι να ενημερωθεί ο πελάτης σχετικά με το τι συμβαίνει με την παραγγελία του. Αυτό το μήνυμα θα πρέπει επίσης να ενημερώνει τον παραλήπτη για τα επόμενα βήματα της διαδικασίας αποστολής. Η ενημέρωση των πελατών σε όλα τα στάδια αυτής της διαδικασίας θα σας εξοικονομήσει χρόνο, για τον οποίο οι αντιπρόσωποί σας θα έπρεπε διαφορετικά να απαντούν σε ερωτήσεις πελατών σχετικά με την κατάσταση των παραγγελιών τους.

Τι πληροφορίες πρέπει να περιλαμβάνει ένα email ειδοποίησης παράδοσης;

Τα email ειδοποίησης παράδοσης θα πρέπει να είναι εξατομικευμένα, επομένως θα πρέπει να συμπεριλάβετε το όνομα του πελάτη και να του απευθύνεστε απευθείας από αυτό. Επιπλέον, αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να περιλαμβάνουν αναγνωριστικό παραγγελίας, αριθμό αποστολής που έχει εκχωρηθεί από την εταιρεία παράδοσης, εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, στοιχεία επικοινωνίας με ταχυμεταφορές και πιθανές επιλογές επιστροφής. Θα πρέπει επίσης να επιτρέπει στον πελάτη σας να επαναπρογραμματίζει τις ημερομηνίες παράδοσης, εάν είναι δυνατόν. Ένα email ειδοποίησης παράδοσης μπορεί επίσης να περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο παρακολούθησης με ζωντανές ενημερώσεις.

Προσαρμογή προτύπου email
Εξατομικεύστε εύκολα τα πρότυπα email ακριβώς μέσα από το LiveAgent

Τι πληροφορίες πρέπει να περιλαμβάνει ένα email επιβεβαίωσης επιστροφής;

Ένα email επιβεβαίωσης επιστροφής, όπως ένα email ειδοποίησης παράδοσης, θα πρέπει να περιλαμβάνει:

  • Το όνομα του παραλήπτη.
  • Αριθμό ή αναγνωριστικό παραγγελίας.
  • Αριθμό αποστολής.
  • Πληροφορίες σχετικά με το ποια εταιρεία ταχυμεταφορών είναι υπεύθυνη για την παράδοση του δέματος πίσω στο κατάστημα.
  • Εκτιμώμενη ημερομηνία επιστροφής χρημάτων.

Ένα τέτοιο μήνυμα μπορεί επίσης να ενημερώσει τον πελάτη για το πόσο καιρό θα πρέπει να περιμένει για να λάβει την επιστροφή του.

Ready to put our notification and confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Try LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να σταλεί ένα email με ειδοποίηση παράδοσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα email ειδοποίησης παράδοσης θα πρέπει να αποστέλλεται όταν ένα φυσικό προϊόν παραλαμβάνεται από τον ταχυμεταφορέα ή την εταιρεία παράδοσης από την αποθήκη σας. Προφανώς, αυτή η διαδικασία πρέπει να αυτοματοποιηθεί.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι πληροφορίες πρέπει να περιλαμβάνει ένα email ειδοποίησης παράδοσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα email ειδοποίησης παράδοσης θα πρέπει να είναι εξατομικευμένα, επομένως θα πρέπει να συμπεριλάβετε το όνομα του πελάτη και να του απευθύνεστε απευθείας από αυτό. Επιπλέον, αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να περιλαμβάνουν αναγνωριστικό παραγγελίας, αριθμό αποστολής που έχει εκχωρηθεί από την εταιρεία παράδοσης, εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, στοιχεία επικοινωνίας με ταχυμεταφορές και πιθανές επιλογές επιστροφής. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι πληροφορίες πρέπει να περιλαμβάνει ένα email επιβεβαίωσης επιστροφής;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα email επιβεβαίωσης επιστροφής, όπως ένα email ειδοποίησης παράδοσης, θα πρέπει να περιλαμβάνει: το όνομα του παραλήπτη, τον αριθμό παραγγελίας/αναγνωριστικό, τον αριθμό αποστολής, τα στοιχεία παράδοσης, την εκτιμώμενη ημερομηνία επιστροφής χρημάτων. Ένα τέτοιο μήνυμα μπορεί επίσης να ενημερώσει τον πελάτη για το πόσο καιρό θα πρέπει να περιμένει για να λάβει την επιστροφή του.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo