Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα συμπληρωματικών email μετά από τηλεφωνική κλήση

Πρότυπα συμπληρωματικών email μετά από τηλεφωνική κλήση

Οι περισσότεροι πωλητές δεν θα σκεφτόντουσαν ποτέ να χρησιμοποιήσουν πρότυπα email όταν ξεκινούσαν την καριέρα τους στις πωλήσεις. Αντ’ αυτού, χρησιμοποιούν “βασικές” στρατηγικές πωλήσεων: πραγματοποιούν κλήσεις, επιβεβαιώνουν ραντεβού και ενημερώνουν την εταιρεία. Αλλά όταν έρθει η ώρα να στείλουν ένα συμπληρωματικό email σε έναν υποψήφιο πελάτη, τότε δυσκολεύονται. Κάνουν μια παύση και σκέφτονται: “εντάξει, τι να γράψω;”

Το μάρκετινγκ πωλήσεων και επιχειρήσεων μέσω email είναι ένα περίπλοκο παιχνίδι. Σε τελική ανάλυση, ένα email είναι μόνο μια ροή πληροφοριών που περιμένει μια απάντηση. Και όπως δείχνουν τα δεδομένα, τα περισσότερα email πωλήσεων απλά αγνοούνται. Ωστόσο, το μάρκετινγκ μέσω email παραμένει μια πολύτιμη στρατηγική πωλήσεων. Επιπλέον, ορισμένοι υποψήφιοι πελάτες χρησιμοποιούν μόνο email για να επικοινωνούν.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάθε εκπρόσωπος πωλήσεων πρέπει να γνωρίζει πώς να αξιοποιήσει τη δύναμη του email και πώς να γράψει ένα αποτελεσματικό συμπληρωματικό μήνυμα. Σε αυτόν τον οδηγό, θα επικεντρωθούμε στη σύνταξη ενός email μετά από μια τηλεφωνική κλήση πώλησης.

Συμπληρωματικό email μετά από τηλεφωνική κλήση – γιατί είναι τόσο σημαντικό;

Ένα συμπληρωματικό email θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος κάθε διαδικασίας πωλήσεων που περιλαμβάνει επικοινωνία με πελάτες μέσω τηλεφώνου

Τι ακριβώς είναι όμως;

Υπάρχουν δύο τύποι συμπληρωματικών email μετά από τηλεφωνικές κλήσεις. Το πρώτο είναι ένα email που αποστέλλεται σε έναν υποψήφιο πελάτη αμέσως μετά τηνκλήση. Σε ένα τέτοιο μήνυμα, θα πρέπει να συνοψίσετε τη συνομιλία, να αναφέρετε τα επόμενα βήματα για τα οποία έχετε ήδη συμφωνήσει και να ορίσετε ένα χρονοδιάγραμμα. Ο δεύτερος τύπος συμπληρωματικού email πρέπει να αποστέλλεται μόνο εάν η επαφή σας δεν απαντά στο πρώτο σας μήνυμα ή δεν έχει επικοινωνήσει μαζί σας λίγο μετά την σύντομη αρχική απάντηση.

Πρότυπα συμπληρωματικών email μετά από τηλεφωνική κλήση
Συμπληρωματικό email στο LiveAgent

Είναι σημαντικό να στείλετε ένα συμπληρωματικό email μετά από μια τηλεφωνική κλήση. Διαφορετικά, η συνομιλία με έναν υποψήφιο πελάτη γίνεται απλώς μια κουβέντα που δεν έχει καμία αξία και δεν θα οδηγήσει σε πωλήσεις. Είναι βασικά εγγυημένο ότι χωρίς ένα συμπληρωματικό μήνυμα, η επαφή σας θα ξεχάσει το τηλεφώνημά σας. Ακόμα κι αν τους καλέσετε ξανά αργότερα, η δεύτερη συνομιλία σας δεν θα έχει τόσο μεγάλο αντίκτυπο όσο θα μπορούσε να έχει η πρώτη.

Γραμμές θέματος προτύπων email συμπληρωματικής τηλεφωνικής κλήσης

  • Χάρηκα που μιλήσαμε [όνομα]!
  • Ευχαριστώ που βρήκατε χρόνο να μου μιλήσετε
  • Δείτε εδώ τι συμφωνήσαμε κατά τη διάρκεια της κλήσης μας την [ημέρα]
  • Περίληψη της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας την [ημέρα]
  • Σας ευχαριστώ που αφιερώσατε χρόνο για να μου μιλήσετε σήμερα, [όνομα]
  • Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα, [όνομα]
  • Σας ευχαριστώ που συζητήσατε μαζί μου τις ανησυχίες σας σχετικά με [μία από τις προκλήσεις του υποψήφιου πελάτη σας]
  • Μόλις σας άφησα ένα μήνυμα

Παραδείγματα προτύπων συμπληρωματικών email μετά από τηλεφωνική κλήση

Όταν θέλετε να συνοψίσετε μια συνάντηση


Όταν θέλετε να κανονίσετε ένα μίτινγκ


Όταν θέλετε να προωθήσετε άμεσα το προϊόν ή την υπηρεσία σας


Όταν ο υποψήφιος πελάτης δεν έχει σηκώσει το τηλέφωνο


Όταν πρέπει να αναβάλλετε μια κλήση

Πρότυπο συμπληρωματικών email μετά από τηλεφωνική κλήση – Συχνές ερωτήσεις

Πότε θα πρέπει να στείλω ένα συμπληρωματικό email;

Χρόνος επίλυσης

Προσπαθήστε να στείλετε ένα συνοπτικό email (αναφέροντας τα επόμενα βήματα και τυχόν συμφωνίες που έγιναν κατά τη διάρκεια του τηλεφωνήματος) εντός μιας ώρας μετά τη συνομιλία. Εάν δεν μπορείτε να στείλετε ένα τέτοιο μήνυμα αμέσως μετά την κλήση σας, τότε κάντε το έως μία εργάσιμη ημέρα μετά την κλήση. Εάν καθορίσετε οποιαδήποτε επόμενα βήματα κατά τη διάρκεια της κλήσης που απαιτούν δέσμευση από την πλευρά του υποψήφιου πελάτη, δώστε του χρόνο να ολοκληρώσει αυτές τις ενέργειες.

Εάν ο υποψήφιος πελάτης σας δεν φαίνεται να κάνει κάποια βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση, στείλτε του ένα συμπληρωματικό μήνυμα δύο έως τρεις ημέρες πριν από την προθεσμία για να του υπενθυμίσετε τη συμφωνία σας.

Πρέπει να προτείνω να προγραμματίσουμε άλλη κλήση ή να συνεχίσω την επικοινωνία μέσω email;

Online εφαρμογή συνομιλίας

Είναι καλύτερο να αφήσετε τον υποψήφιο πελάτη να αποφασίσει το κανάλι επικοινωνίας που προτιμάει. Μπορείτε να ζητήσετε μέσω ενός συμπληρωματικού email εάν θέλει να πραγματοποιήσει άλλη κλήση ή να συζητήσουν τα επόμενα βήματα μέσω email. Εάν σας αφήσουν να αποφασίσετε, τότε απλώς επιλέξτε την καλύτερη επιλογή για τον εαυτό σας.

Πότε πρέπει να σταματήσω να στέλνω email σε μια επαφή μετά από μια κλήση;

Απάντηση

Εάν ο υποψήφιος πελάτης σας αγνοήσει έως και τρία μηνύματα email μέσα σε δύο εβδομάδες, είναι καλύτερο να σταματήσετε να επικοινωνείτε μαζί του για λίγο και να παρατηρήσετε αν αντιδρά στην επικοινωνία σας με οποιονδήποτε τρόπο. Εάν δεν το κάνει, περιμένετε δύο εβδομάδες και προσπαθήστε να στείλετε δύο ακόμη email μετά την κλήση. Εάν αυτό δεν λειτουργήσει, δεν πρέπει να επικοινωνήσετε ξανά με αυτό το άτομο.

Ready to put our call follow-up email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “When should I send a call follow-up email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Try to send a summary email (listing the next steps and any agreements made during a call) within an hour after the conversation. If you are unable to send such a message right after your call, then do so up to one business day after the call.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I suggest scheduling another call or continue communication via email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It’s best to let your prospect decide on their preferred communication channel. You can ask your contact in a call follow-up email if they want to hop on another call or discuss the next steps via email.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “When should I stop emailing a contact after a call?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If your prospect ignores up to three emails within two weeks, it’s best to stop contacting them for a while and observe whether they react to your communication in any way. If they don’t, wait two weeks and try to send two more call follow-up emails. If this doesn’t work, you shouldn’t contact that person again.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo