Τα πρότυπα email καλωσορίσματος είναι σημαντικά στη δημιουργία σχέσεων με πελάτες. Αυτά τα μηνύματα μπορούν να αυξήσουν το κέρδος έως 320% και πρέπει να στέλνονται αμέσως μετά τη δημιουργία λογαριασμού ή συνδρομής. Δείτε παραδείγματα προτύπων email και συμβουλές για αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες.
Τα email καλωσορίσματος είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα στη δημιουργία μακρόβιων σχέσεων με νέους πελάτες ή με δυνητικούς οι οποίοι μόλις έλαβαν την απόφασή τους υπέρ της επιχείρησής σας. Η εντύπωση που αφήνει το μήνυμα καλωσορίσματος/ εισαγωγή σας έχει τεράστιο αντίκτυπο στην επιτυχία των συνολικών προσπαθειών μάρκετινγκ μέσω email. Ωστόσο, η έρευνα δείχνει ότι μόνο το 57,7% των επωνυμιών στέλνουν email καλωσορίσματος στους πρόσφατα εγγεγραμμένους χρήστες τους.
Ένα email καλωσορίσματος ή ένα εισαγωγικό email είναι το πρώτο που λαμβάνουν οι συνδρομητές, οι ιδιώτες πελάτες ή οι επιχειρήσεις πελάτες σας αμέσως μετά την πρώτη τους αλληλεπίδραση με την επιχείρησή σας. Μπορεί να εξυπηρετήσει διάφορους σκοπούς, όπως η γνωριμία της επωνυμίας/ προϊόντος/ υπηρεσίας σας με τους πελάτες, η ενθάρρυνση για τα επόμενα βήματα ή η απλή διαβεβαίωση του πελάτη για την επιλογή του. Δεν πρέπει να υποτιμάται η δύναμη ενός email καλωσορίσματος στην αύξηση της αφοσίωσης των χρηστών και τη δημιουργία περισσότερης πίστης προς στην επωνυμία. Για την ακρίβεια, οι μελέτες υποδεικνύουν ότι:
Το 74% των ανθρώπων περιμένει να λάβει ένα email καλωσορίσματος αμέσως μετά την εγγραφή στη λίστα σας. | Οι συνδρομητές που λαμβάνουν ένα email καλωσορίσματος δείχνουν 33% περισσότερη αλληλεπίδραση με την επωνυμία σας. | Το μέσο ποσοστό ανοίγματος των email καλωσορίσματος είναι 50% κάνοντάς τα κατά 86% αποτελεσματικότερα από ένα newsletter. |
Τα email καλωσορίσματος οδηγούν σε 4 φορές περισσότερα ανοίγματα και 5 φορές περισσότερα κλικ από τις κανονικές καμπάνιες email μάρκετινγκ. | Το ποσοστό μετατροπής για τα email καλωσορίσματος είναι 0.94% σε σύγκριση με το 0.10% ενός συνηθισμένου email. | Τα email καλωσορίσματος κατά μέσο όρο αποφέρουν μέχρι 320% επιπλέον κέρδος ανά email σε σχέση με άλλα προωθητικά email. |
Δεδομένου ότι η γραμμή του θέματος και μόνο είναι ο καθοριστικός παράγοντας για το αν το 47% των ανθρώπων θα διαβάσει το email σας ή όχι, η σωστή γραμμή θέματος αποτελεί τη βάση για ένα καλό email εισαγωγής. Ακολουθούν ορισμένες δοκιμασμένες γραμμές θεμάτων email που μπορείτε να προσαρμόσετε στην επωνυμία σας και να χρησιμοποιήσετε αμέσως:
Ένα επαγγελματικό email εισαγωγής/ email καλωσορίσματος για νέους πελάτες ή συνδρομητές μπορεί να περιλαμβάνει τα παρακάτω βασικά στοιχεία:
Δείτε τα παρακάτω πρότυπα email καλωσορίσματος που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις επικοινωνίες της επιχείρησής σας.
Θα πρέπει να στείλετε ένα email καλωσορίσματος αμέσως μετά τη δημιουργία ενός λογαριασμού πύλης πελάτη από έναν χρήστη. Μην τους κάνετε να περιμένουν πολύ, γιατί αν δεν λάβουν μήνυμα μέσα σε λίγα λεπτά, τότε μπορεί να πιστεύουν ότι κάτι δεν πήγε καλά.
Ένα μήνυμα email καλωσορίσματος πρέπει να είναι σύντομο, αλλά μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως μήνυμα που διευκολύνει την πλοήγηση των χρηστών μέσω της πύλης σας.
Γι’ αυτό μπορείτε να συμπεριλάβετε μερικούς συνδέσμους (το πολύ 3, αν δεν θέλετε να μπερδευτεί ο παραλήπτης) που οδηγούν, για παράδειγμα, σε μια ενότητα Συχνών Ερωτήσεων, βασικά εγχειρίδια ή ένα γλωσσάριο.
Η αποστολή απλών, αυτοματοποιημένων email το έτος 2021 δεν είναι η καλύτερη ιδέα. Προσπαθήστε να διαχωρίσετε τις επαφές σας και να συμπεριλάβετε μερικές μοναδικές πληροφορίες που σχετίζονται με τους παραλήπτες σας. Χρησιμοποιήστε διακριτικά εξατομίκευσης για να αναφέρετε τον τύπο της συνδρομής τους, τα κοινά προβληματικά σημεία ή την ημερομηνία ένταξής τους στην εταιρεία σας.
Ready to put our welcome templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Πρότυπα email τελευταίας ευκαιρίας
Το email είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να πείσετε τους πελάτες σας να συμμετάσχουν στην πύλη πελατών σας. Προτείνεται η χρήση προτύπων email για πύλες πελατών. Η πολλαπλή πώληση και η πώληση υψηλού κέρδους είναι στρατηγικές για διαδικτυακά καταστήματα. Η ικανοποίηση του πελάτη είναι ένα εργαλείο μέτρησης για να διαπιστωθεί εάν είναι ικανοποιημένος με το προϊόν που αγόρασε. Ένα email παρουσίασης για έναν νέο υπάλληλο μπορεί να βοηθήσει στον εκσυγχρονισμό της εταιρικής κουλτούρας και στη δημιουργία καλύτερων σχέσεων εργασίας από την αρχή. Για τη συγκέντρωση αξιολογήσεων συνιστάται η χρησιμοποίηση των προαναφερθέντων στρατηγικών.
The text mentions various topics related to education, including online seminars, typing tests, and a glossary. It also discusses popular customer service software, such as VoIP and email management systems, and provides sales contacts for a specific company. The text encourages readers to schedule a demo and sign up for the company's newsletter to stay informed about updates and discounts.
Πρότυπα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου
Collecting feedback from customers is an effective marketing strategy. Research is useful but response rates are typically low. Incentives and keeping surveys brief can help increase response rates. Integration of survey questions in email templates can encourage customer feedback. Email is an effective method of communicating important information, but limited content and personalized information can build trust with customers. Email promotion is effective for increasing sales and attracting new customers during holidays, and can give companies an advantage over competitors.
Πρότυπα email μελέτης περίπτωσης
The purpose of a marketing case study is to demonstrate to potential customers that you are able to help them overcome a specific problem. Case studies are an important part of marketing and are usually read by candidates who are close to making a purchasing decision. It's important to present your case studies to a wider audience and demonstrate the success of your product/service. Two email templates are provided for sharing case studies with potential customers.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team