Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα Email Καλωσορίσματος

Τα email καλωσορίσματος είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα στη δημιουργία μακρόβιων σχέσεων με νέους πελάτες ή με δυνητικούς οι οποίοι μόλις έλαβαν την απόφασή τους υπέρ της επιχείρησής σας. Η εντύπωση που αφήνει το μήνυμα καλωσορίσματος/ εισαγωγή σας έχει τεράστιο αντίκτυπο στην επιτυχία των συνολικών προσπαθειών μάρκετινγκ μέσω email. Ωστόσο, η έρευνα δείχνει ότι μόνο το 57,7% των επωνυμιών στέλνουν email καλωσορίσματος στους πρόσφατα εγγεγραμμένους χρήστες τους.

Τι είναι ένα email καλωσορίσματος/ εισαγωγής;

Ένα email καλωσορίσματος ή ένα εισαγωγικό email είναι το πρώτο που λαμβάνουν οι συνδρομητές, οι ιδιώτες πελάτες ή οι επιχειρήσεις πελάτες σας αμέσως μετά την πρώτη τους αλληλεπίδραση με την επιχείρησή σας. Μπορεί να εξυπηρετήσει διάφορους σκοπούς, όπως η γνωριμία της επωνυμίας/ προϊόντος/ υπηρεσίας σας με τους πελάτες, η ενθάρρυνση για τα επόμενα βήματα ή η απλή διαβεβαίωση του πελάτη για την επιλογή του. Δεν πρέπει να υποτιμάται η δύναμη ενός email καλωσορίσματος στην αύξηση της αφοσίωσης των χρηστών και τη δημιουργία περισσότερης πίστης προς στην επωνυμία. Για την ακρίβεια, οι μελέτες υποδεικνύουν ότι:


Το 74% των ανθρώπων περιμένει να λάβει ένα email καλωσορίσματος αμέσως μετά την εγγραφή στη λίστα σας.

Οι συνδρομητές που λαμβάνουν ένα email καλωσορίσματος δείχνουν 33% περισσότερη αλληλεπίδραση με την επωνυμία σας.

Το μέσο ποσοστό ανοίγματος των email καλωσορίσματος είναι 50% κάνοντάς τα κατά 86% αποτελεσματικότερα από ένα newsletter.

Τα email καλωσορίσματος οδηγούν σε 4 φορές περισσότερα ανοίγματα και 5 φορές περισσότερα κλικ από τις κανονικές καμπάνιες email μάρκετινγκ.

Το ποσοστό μετατροπής για τα email καλωσορίσματος είναι 0.94% σε σύγκριση με το 0.10% ενός συνηθισμένου email.

Τα email καλωσορίσματος κατά μέσο όρο αποφέρουν μέχρι 320% επιπλέον κέρδος ανά email σε σχέση με άλλα προωθητικά email.
Πρότυπο email καλωσορίσματος του LiveAgent
Παράδειγμα email καλωσορίσματος

20 Παραδείγματα γραμμής θέματος email καλωσορίσματος/ εισαγωγής

Δεδομένου ότι η γραμμή του θέματος και μόνο είναι ο καθοριστικός παράγοντας για το αν το 47% των ανθρώπων θα διαβάσει το email σας ή όχι, η σωστή γραμμή θέματος αποτελεί τη βάση για ένα καλό email εισαγωγής. Ακολουθούν ορισμένες δοκιμασμένες γραμμές θεμάτων email που μπορείτε να προσαρμόσετε στην επωνυμία σας και να χρησιμοποιήσετε αμέσως:

  1. Χαιρόμαστε που σας βλέπουμε εδώ! Δείτε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε
  2. [ΟΝΟΜΑ], χαιρόμαστε που είστε εδώ!
  3. Αναρωτιέστε πώς λειτουργεί το [ΠΡΟΪΟΝ];
  4. Καλώς ορίσατε στο [ΕΠΩΝΥΜΙΑ]! Χρήσιμοι σύνδεσμοι που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε
  5. Καλώς ορίσατε στο [ΕΠΩΝΥΜΙΑ]! Απολαύστε $10 έκπτωση στην πρώτη σας παραγγελία
  6. Καλώς ήρθατε! Εδώ είναι ο κωδικός έκπτωσής σας
  7. Καλώς ορίσατε στο [ΕΠΩΝΥΜΙΑ]! Σημαντικά επόμενα βήματα
  8. Καλώς ορίσατε! Να τι ακολουθεί
  9. Καλώς ορίσατε στο [ΕΠΩΝΥΜΙΑ]! Νιώστε σαν στο σπίτι σας
  10. Είστε έτοιμοι να προχωρήσετε; Καλώς ορίσατε στο [ΕΠΩΝΥΜΙΑ]!
  11. Είναι επίσημο, είστε στη λίστα!
  12. Καλώς ορίσατε στο [ΕΠΩΝΥΜΙΑ]! Ας γνωριστούμε
  13. Χαιρόμαστε που βρίσκεστε στη λίστα! Ας συνεχίσουμε
  14. Καλως ΗΡΘΑΤΕ! Πώς μπορώ να κάνω το [ΠΡΟΪΟΝ] πιο χρήσιμο για εσάς;
  15. Τώρα που ήρθατε, ας ξεκινήσουμε!
  16. Το ταξίδι της [ΕΠΩΝΥΜΙΑ] ξεκινά τώρα
  17. Είμαστε ενθουσιασμένοι που σας έχουμε μαζί μας, [ΟΝΟΜΑ]!
  18. Είναι επίσημο, είστε στη λίστα!
  19. Καλή απόφαση. Καλώς ήρθατε στην οικογένειά μας! 😊
  20. Καλώς ορίσατε στο [ΕΠΩΝΥΜΙΑ], ψωνίστε τώρα ♥

5 Παραδείγματα προτύπου email καλωσορίσματος

Ένα επαγγελματικό email εισαγωγής/ email καλωσορίσματος για νέους πελάτες ή συνδρομητές μπορεί να περιλαμβάνει τα παρακάτω βασικά στοιχεία:

  • Εκτίμηση για την εγγραφή/ για το ότι γίνεται κάποιος πελάτης
  • Επαναπροσδιορισμό της αξίας της μάρκας/ προϊόντος/ υπηρεσίας σας
  • Επισήμανση των επόμενων βημάτων
  • Λίστα χρήσιμων πόρων και οδηγών με παρότρυνση για δράση
  • Διευκρίνηση του τι να περιμένετε από τα επόμενα email σας
  • Ενθάρρυνση των πελατών να επικοινωνήσουν περαιτέρω σε περίπτωση που έχουν απορίες ή χρειαστούν βοήθεια
  • Παροχή των στοιχείων επικοινωνίας σας, και συνδέσμων προς τις σελίδες σας στα κοινωνικά δίκτυα

Δείτε τα παρακάτω πρότυπα email καλωσορίσματος που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις επικοινωνίες της επιχείρησής σας.

Πρότυπο email καλωσορίσματος για νέους συνδρομητές

Πρότυπο email καλωσορίσματος στη δοκιμή

Πρότυπο email καλωσορίσματος με επίκεντρο το προϊόν

Πρότυπο email καλωσορίσματος νέου πελάτη

Email γνωριμίας νέου υπαλλήλου σε συναδέλφουςs

Πρότυπο email καλωσορίσματος – Συχνές ερωτήσεις

Πότε πρέπει να στείλω ένα email καλωσορίσματος;

Χρόνος επίλυσης

Θα πρέπει να στείλετε ένα email καλωσορίσματος αμέσως μετά τη δημιουργία ενός λογαριασμού πύλης πελάτη από έναν χρήστη. Μην τους κάνετε να περιμένουν πολύ, γιατί αν δεν λάβουν μήνυμα μέσα σε λίγα λεπτά, τότε μπορεί να πιστεύουν ότι κάτι δεν πήγε καλά.

Ενσωμάτωση

Ένα μήνυμα email καλωσορίσματος πρέπει να είναι σύντομο, αλλά μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως μήνυμα που διευκολύνει την πλοήγηση των χρηστών μέσω της πύλης σας.

Γι’ αυτό μπορείτε να συμπεριλάβετε μερικούς συνδέσμους (το πολύ 3, αν δεν θέλετε να μπερδευτεί ο παραλήπτης) που οδηγούν, για παράδειγμα, σε μια ενότητα Συχνών Ερωτήσεων, βασικά εγχειρίδια ή ένα γλωσσάριο.

Είναι καλύτερο να εξατομικεύετε τα email καλωσορίσματος ανάλογα με τον τύπο του πελάτη;

Liquid markup

Η αποστολή απλών, αυτοματοποιημένων email το έτος 2021 δεν είναι η καλύτερη ιδέα. Προσπαθήστε να διαχωρίσετε τις επαφές σας και να συμπεριλάβετε μερικές μοναδικές πληροφορίες που σχετίζονται με τους παραλήπτες σας. Χρησιμοποιήστε διακριτικά εξατομίκευσης για να αναφέρετε τον τύπο της συνδρομής τους, τα κοινά προβληματικά σημεία ή την ημερομηνία ένταξής τους στην εταιρεία σας.

Ready to put our welcome templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να στείλω ένα email καλωσορίσματος;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Θα πρέπει να στείλετε ένα email καλωσορίσματος αμέσως μετά τη δημιουργία ενός λογαριασμού πύλης πελάτη από έναν χρήστη. Μην τους κάνετε να περιμένουν πολύ, γιατί αν δεν λάβουν μήνυμα μέσα σε λίγα λεπτά, τότε μπορεί να πιστεύουν ότι κάτι δεν πήγε καλά. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να συμπεριλάβω συγκεκριμένους συνδέσμους σε ένα email καλωσορίσματος;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα μήνυμα email καλωσορίσματος πρέπει να είναι σύντομο, αλλά μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως μήνυμα που διευκολύνει την πλοήγηση των χρηστών μέσω της πύλης σας. Γι’ αυτό μπορείτε να συμπεριλάβετε μερικούς συνδέσμους (το πολύ 3, αν δεν θέλετε να μπερδευτεί ο παραλήπτης) που οδηγούν, για παράδειγμα, σε μια ενότητα Συχνών Ερωτήσεων, βασικά εγχειρίδια ή ένα γλωσσάριο. } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Is it best to personalize welcome emails depending on the type of customer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η αποστολή απλών, αυτοματοποιημένων email το έτος 2021 δεν είναι η καλύτερη ιδέα. Προσπαθήστε να διαχωρίσετε τις επαφές σας και να συμπεριλάβετε μερικές μοναδικές πληροφορίες που σχετίζονται με τους παραλήπτες σας. Χρησιμοποιήστε διακριτικά εξατομίκευσης για να αναφέρετε τον τύπο της συνδρομής τους, τα κοινά προβληματικά σημεία ή την ημερομηνία ένταξής τους στην εταιρεία σας.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo