Δωρεάν Δοκιμή
  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών

Πρότυπα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών

Η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών ήταν πάντα μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές. Στην πραγματικότητα, το Statista αποκάλυψε ότι το συνολικό ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών ήταν 69,57% το 2019. Ένα τόσο υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού αγορών ισοδυναμεί με πολλές πιθανές απώλειες εσόδων για πολλές επιχειρήσεις.

Παρόλο που είναι αδύνατο να εξαλειφθεί πλήρως η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών, μπορείτε να την ελαχιστοποιήσετε με μια σειρά βασικών τακτικών και στρατηγικών, όπως το να κάνετε τη διαδικασία πληρωμής όσο το δυνατόν πιο εύκολη, προσφέροντας προληπτική ζωντανή συνομιλία υποστήριξη στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς και στέλνοντας email εγκατάληψης καλαθιού αγορών σε άτομα που αγωνίζονται να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς.

Γιατί να στείλετε email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών;

Πρότυπα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών
Αποθηκεύστε τα πρότυπα email μας και εκμεταλλευτείτε τα με ένα μόνο κλικ μέσα από τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent

Τα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά μέσα που δημιουργούν έσοδα, που μπορούν να στέλνουν οι έμποροι στους πιθανούς πελάτες τους. Σύμφωνα με Moosend, το 45% όλων των email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών ανοίγονται, στο 21% όλων των email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών γίνεται κλικ και το 50% αυτών των κλικ οδηγεί σε πραγματοποίηση αγοράς. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επαναφέρετε σχεδόν το 11% των αγοραστών απλώς υπενθυμίζοντας τους ότι έχουν εγκαταλείψει το καλάθι αγορών τους.

5 καλύτερες στρατηγικές για να χρησιμοποιήσετε για τα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών

  1. Ελκυστική γραμμή θέματος: 64% των ατόμων αποφασίζουν εάν θα ανοίξουν ένα email αποκλειστικά βάσει της γραμμής θέματος. Φροντίστε να δημιουργήσετε ελκυστικές γραμμές θεμάτων, καθώς μπορεί να είναι η μόνη σας ευκαιρία να προσελκύσετε την προσοχή του πελάτη σας σε ένα γεμάτο κουτί εισερχομένων.
  1. Εξατομίκευση: Τα εξατομικευμένα email πάντα έχουν καλύτερα ποσοστά ανοίγματος και κλικ. Τα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών μπορούν να είναι εξατομικευμένα απευθυνόμενοι στον πελάτη με το όνομά του και δημιουργώντας μια λίστα με τα προϊόντα που έχει αφήσει στο καλάθι του.
  1. Χρόνος και συχνότητα: Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε μια ακολουθία τριών email για να αλληλεπιδράσετε με πελάτες που εγκατέλειψαν το καλάθι αγορών τους, ορίζοντας το πρώτο email να αποσταλεί εντός της πρώτης ώρας της εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών. Με βάση μια μελέτη από Barilliance διαπιστώθηκε ότι η αποστολή του πρώτου email στον κατάλληλο χρόνο μπορεί να οδηγήσει σε ποσοστό μετατροπής 20,3%.
  1. Χαμηλή δέσμευση CTA: Δώστε μια ξεκάθαρη παρότρυνση για δράση, αποφεύγοντας παράλληλα πιεστικές λέξεις όπως «αγοράστε» και «πληρώστε». Αντ ‘αυτού, συνιστάται να χρησιμοποιήσετε λιγότερο δεσμευτικές εναλλακτικές, όπως “Επιστροφή στο καλάθι σας”, “Προβολή του καλαθιού μου”, “Ρίξτε μια ακόμη ματιά” κ.λπ.  
  1. Κοινωνική απόδειξη: Με το 91% των ατόμων να διαβάζουν τακτικά ή περιστασιακά διαδικτυακές κριτικές, η κοινωνική επικύρωση αποδεικνύεται ότι επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς μέσω διαδικτύου. Χρησιμοποιήστε κριτικές και μαρτυρίες για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία και να μεταστρέψετε όσους ακόμη δεν έχουν πειστεί.
Παράδειγμα εγκατάλειψης καλαθιού αγορών - Sephora
Email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών από τα Sephora

Ιδέες Γραμμών Θέματος Για Email Εγκατάλειψης Καλαθιού Αγορών

  • Αποθηκεύσαμε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών σας για εσάς.
  • Ξεχάσατε κάποια πράγματα στο καλάθι σας [Όνομα Εταιρείας].
  • Τα προϊόντα στο καλάθι αγορών σας σας περιμένουν.
  • [Όνομα], το καλάθι αγορών σας σύντομα θα λήξει.
  • 3… 2…1 Ο χρόνος τελειώνει. Προλάβετε το [όνομα προϊόντος] τώρα!
  • Απομένουν μόνο λίγα [όνομα προϊόντος], [Όνομα]. Προλάβετε το δικό σας.
  • Έι, έχει σχεδόν εξαντληθεί.
  • Αποκτήστε το [όνομα προϊόντος] ενώ είναι ακόμα διαθέσιμο.
  • Θα τα καταφέρετε; Το καλάθι σας λήγει σύντομα.
  • Το καλάθι λήγει σε 10…9…8…
  • Βιαστείτε να μην χάσετε το καλάθι σας
  • Ενδέχεται να μην μπορούμε να κρατήσουμε το καλάθι σας, τελευταία ευκαιρία!
  • Απομένουν [Ημέρες] έμειναν: αποθηκεύστε το καλάθι αγορών σας τώρα.
  • Είστε σχεδόν έτοιμοι…
  • Με ξεχάσατε, [Όνομα]; 😱
  • [Όνομα], το καλάθι σας αναρωτιέται που πήγατε.❤️
  • Το καλάθι σας μας έκανε να σας στείλουμε αυτή την υπενθύμιση. 🙂
  • Αυτό το καλάθι ανήκει σε εσάς, [Όνομα];
  • [Όνομα], μην αφήσετε το [όνομα προϊόντος] να σας ξεφύγει.
  • [Όνομα], ακούσαμε ότι σας ενδιαφέρει το [όνομα προϊόντος].
  • [Όνομα], θα πρέπει να κρατήσουμε το [όνομα προϊόντος] για εσάς;
  • Γεια σου, [Όνομα], που πήγες;
  • Έχετε φτάσει μέχρι εδώ, [Όνομα], μην τα παρατάτε!
  • Ελάτε πίσω και βγείτε κερδισμένοι. Περιλαμβάνεται έκπτωση!
  • Έκπτωση X% στο καλάθι αγορών μου; Ναι παρακαλώ!
  • [Όνομα], δωρεάν αποστολή για τα είδη του καλαθιού σας!
  • Ολοκληρώστε την αγορά και κερδίστε έκπτωση X%.
  • Κερδίστε X% στο καλάθι σας πριν λήξει.
  • Ένα X% στο καλάθι σας είναι ικανό να επισφραγίσει τη συμφωνία;

10 Παραδείγματα Πρότυπων Email Εγκατάλειψης Καλαθιού Αγορών

Η δημιουργία email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών που προσελκύουν την προσοχή και επαναφέρουν τους χαμένους πελάτες μπορεί να είναι μια πρόκληση. Ακολουθούν 10 βασικά πρότυπα email εγκατάληψης καλαθιού αγορών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις καμπάνιες email μάρκετινγκ για να βελτιώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών σας και να κερδίσετε εκ νέου πελάτες που εγκατέλειψαν τα καλάθια τους.

Το πρότυπο email ‘Είμαι χαρούμενος να σας βοηθήσω’


Hi [Name],

I noticed that you added some [Brand] items to your cart but have yet to check out.

I just wanted to make sure all your questions are answered, and that you’re not having any problems with the checkout process.

I’m committed to doing everything I can to help you out. If you’re having trouble placing your order online or have any questions, simply reply to this email. Otherwise, you can finish your check out here:

RETURN TO BASKET
I look forward to hearing from you.
[YOUR SIGNATURE]

Το πρότυπο email ‘Δωρεάν μεταφορικά’


[Name], your favorites can be shipped to you for FREE!

Did you know that you’re eligible for free shipping?

Not everyone gets this offer. Lucky you! Simply use this code [code number] at checkout and get your package delivered free of charge.

[cart details]

FINISH CHECKING OUT

Trouble checking out? We’re here to help! For any questions, just email us at [email address] or call us at [phone number] Monday through Friday 8 am – 6 pm EST.

Το πρότυπο email ‘Εκπτωτική προσφορά’


Hey [Name],

We noticed that you left some great stuff in your cart. To make it worth your while, here’s a 10% discount off of your entire purchase if you complete your order in the next 24 hours.

Just enter this code [coupon code] at checkout! But hurry as this code will expire shortly …

TAKE ME BACK TO MY CART

Here’s a reminder of what you added to your cart:

[cart details]

Issues? Just call us at [phone number] or drop us an email at [email address].
[YOUR SIGNATURE]

Το πρότυπο email ‘Η αντίστροφη μέτρηση’


[Name],

Did you leave something behind?

Oh yes, you did. A bunch of your favorites from your wishlist are still waiting in your cart.

Now is your chance to complete the order — the clock is ticking and we can’t hold them for you any longer. The demand is simply too high.

[countdown timer]

[cart details]

RESTORE MY CART

Don’t miss this opportunity.

Το πρότυπο email ‘Προλάβετε αυτή την προσφορά’


Hi [Name],

What happened? You almost ordered:

[cart details]

We’ve got a special deal for you! Use discount code [code number] when you checkout and save 10% on your order. The deal is available to you for the next 48 hours. Click this link to head back to your cart and grab your discount:

BACK TO [NAME’S] CART

P.S. If the discount coupon doesn’t work, simply notify us by responding to this email. We will resolve it.

Το πρότυπο email‘Ρίξτε μια ματιά σε αυτά’


Hi [Name],

It’s been a while since you left your shopping bag. Come back and show it some love. A simple click will do, and it’s all yours.

[cart details]

GET MY BAG

Here are some recommendations. Just for you.

[personalized product recommendations]

Having trouble checking out? Email us at [email address] or give us a call at [phone number].

Το πρότυπο email‘Δείτε τι λένε οι άλλοι’


Hey [Name],

Your shopping cart is about to expire. Still thinking about purchasing these items?

[Cart details]

RETURN TO CHECKOUT

If you still can’t decide, check out some reviews from recent purchasers:

[Review 1]
[Review 2]
[Review 3]
[More reviews]

Questions? Concerns? Please don’t hesitate to contact us!

Το πρότυπο email‘Έχουμε αποθηκεύσει τα προϊόντα σας’


Hey [Name],

Heads up! To make your life easier we’ve saved the items that you recently put in your cart. Hurry back before they sell out! (Side note: shipping and returns are always free, so there’s no harm in just going for it.)

Here’s what you picked:

[cart details]

VIEW MY CART

If you’re on the fence or have any questions, call us at [phone number] or email us at [email address] – we’re around 24 hours, 7 days a week.

P.S. Take a peek at WHAT’S NEW THIS WEEK at [www.companywebsite.com]

Το πρότυπο email ‘Εξαιρετική επιλογή’


Hey [Name],

This is [Name] from [Company]. How’s it going?

I saw you left some products in your cart but didn’t put the order through. Did you need any assistance?

By the way, I really like [item/ items a customer picked], great choice!

If you need anything – let me know, I’m happy to help. Just shoot me an email. You can return to your cart by clicking the button below:

RETURN TO MY CART

I hope this helps.
[YOUR SIGNATURE]

 Το πρότυπο email ‘Πίσω στο καλάθι αγορών σας’


Hey [Name],

Looks like you left some [items] in your shopping cart on our site. Please, allow me to transport you back to your shopping cart. Free of charge.

Feel free to click literally any link in this email. They all go back to your shopping cart.

TELEPORT TO YOUR CART

If you have any questions or need a hand, just reply to this email and a customer service Ninja will help you out.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Εγκατάλειψη καλαθιού αγορών Πρότυπα email – Συχνές Ερωτήσεις

Αξίζει να μειωθεί το ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού αγορών;

Χαρτογράφηση ταξιδιού

Υπάρχει μία και μόνο απάντηση σε αυτήν την ερώτηση και αυτή είναι ναι! Σύμφωνα με στοιχεία σχετικά με την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου χάνουν 18 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα πωλήσεων επειδή οι δυνητικοί πελάτες εγκαταλείπουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα χωρίς να ολοκληρώνουν τις παραγγελίες τους (source). Πέρα από τη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης καλαθιού αγορών, θα πρέπει επίσης να εστιάσετε στη δημιουργία και την εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής εγκατάλειψης καλαθιού αγορών.

Ποιος είναι ο μέσος όρος εγκατάλειψης καλαθιού αγορών;

Πρότυπα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών

Μπορεί να αποτελεί έκπληξη, αλλά το μέσο ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού σε όλους τους κλάδους είναι σχεδόν 70%. Κάθε 7 στους 10 πιθανούς πελάτες δεν ολοκληρώνουν τη διαδικασία αγοράς (source). Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι εντάξει να φτάσετε σε αυτό το σημείο αναφοράς, αλλά μπορείτε να είστε σίγουροι ότι είναι μια φυσιολογική πρόκληση που πρέπει να αντιμετωπίσει κάθε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πόσα email “επιστροφής στο καλάθι αγορών” θα πρέπει να στέλνω;

Προώθηση email με βέλος που δείχνει προς τη σωστή κατεύθυνση

Στείλτε ένα email υπενθύμισης σε έναν πιθανό πελάτη σχετικά με τα προϊόντα που άφησε στο καλάθι του, αλλά μην γίνεστε πιεστικοί ή ανεπιθύμητοι. Σε τελική ανάλυση, δεν θέλετε να διαγραφούν πολύτιμες επαφές από την επικοινωνία μάρκετινγκ μόνο και μόνο επειδή είστε πολύ πιεστικοί.

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Αξίζει να μειωθεί το ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού αγορών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Υπάρχει μόνο μία απάντηση σε αυτήν την ερώτηση και η απάντηση είναι ναι! Σύμφωνα με στοιχεία σχετικά με την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου χάνουν 18 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα πωλήσεων επειδή οι δυνητικοί πελάτες εγκαταλείπουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα χωρίς να ολοκληρώνουν τις παραγγελίες τους.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιος είναι ο μέσος όρος εγκατάλειψης καλαθιού αγορών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορεί να αποτελεί έκπληξη, αλλά το μέσο ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού σε όλους τους κλάδους είναι σχεδόν 70%.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσα email “επιστροφής στο καλάθι αγορών” θα πρέπει να στέλνω;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Στείλτε ένα email υπενθύμισης σε έναν πιθανό πελάτη σχετικά με τα προϊόντα που άφησε στο καλάθι του, αλλά μην γίνεστε πιεστικοί ή ανεπιθύμητοι. Σε τελική ανάλυση, δεν θέλετε να διαγραφούν πολύτιμες επαφές από την επικοινωνία μάρκετινγκ μόνο και μόνο επειδή είστε πολύ πιεστικοί.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo