Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών

Πρότυπα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών

Η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών ήταν πάντα μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές. Στην πραγματικότητα, το Statista αποκάλυψε ότι το συνολικό ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών ήταν 69,57% το 2019. Ένα τόσο υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού αγορών ισοδυναμεί με πολλές πιθανές απώλειες εσόδων για πολλές επιχειρήσεις.

Παρόλο που είναι αδύνατο να εξαλειφθεί πλήρως η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών, μπορείτε να την ελαχιστοποιήσετε με μια σειρά βασικών τακτικών και στρατηγικών, όπως το να κάνετε τη διαδικασία πληρωμής όσο το δυνατόν πιο εύκολη, προσφέροντας προληπτική ζωντανή συνομιλία υποστήριξη στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς και στέλνοντας email εγκατάληψης καλαθιού αγορών σε άτομα που αγωνίζονται να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς.

Γιατί να στείλετε email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών;

Πρότυπα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών
Αποθηκεύστε τα πρότυπα email μας και εκμεταλλευτείτε τα με ένα μόνο κλικ μέσα από τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent

Τα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά μέσα που δημιουργούν έσοδα, που μπορούν να στέλνουν οι έμποροι στους πιθανούς πελάτες τους. Σύμφωνα με Moosend, το 45% όλων των email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών ανοίγονται, στο 21% όλων των email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών γίνεται κλικ και το 50% αυτών των κλικ οδηγεί σε πραγματοποίηση αγοράς. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επαναφέρετε σχεδόν το 11% των αγοραστών απλώς υπενθυμίζοντας τους ότι έχουν εγκαταλείψει το καλάθι αγορών τους.

5 καλύτερες στρατηγικές για να χρησιμοποιήσετε για τα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών

  1. Ελκυστική γραμμή θέματος: 64% των ατόμων αποφασίζουν εάν θα ανοίξουν ένα email αποκλειστικά βάσει της γραμμής θέματος. Φροντίστε να δημιουργήσετε ελκυστικές γραμμές θεμάτων, καθώς μπορεί να είναι η μόνη σας ευκαιρία να προσελκύσετε την προσοχή του πελάτη σας σε ένα γεμάτο κουτί εισερχομένων.
  1. Εξατομίκευση: Τα εξατομικευμένα email πάντα έχουν καλύτερα ποσοστά ανοίγματος και κλικ. Τα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών μπορούν να είναι εξατομικευμένα απευθυνόμενοι στον πελάτη με το όνομά του και δημιουργώντας μια λίστα με τα προϊόντα που έχει αφήσει στο καλάθι του.
  1. Χρόνος και συχνότητα: Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε μια ακολουθία τριών email για να αλληλεπιδράσετε με πελάτες που εγκατέλειψαν το καλάθι αγορών τους, ορίζοντας το πρώτο email να αποσταλεί εντός της πρώτης ώρας της εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών. Με βάση μια μελέτη από Barilliance διαπιστώθηκε ότι η αποστολή του πρώτου email στον κατάλληλο χρόνο μπορεί να οδηγήσει σε ποσοστό μετατροπής 20,3%.
  1. Χαμηλή δέσμευση CTA: Δώστε μια ξεκάθαρη παρότρυνση για δράση, αποφεύγοντας παράλληλα πιεστικές λέξεις όπως «αγοράστε» και «πληρώστε». Αντ ‘αυτού, συνιστάται να χρησιμοποιήσετε λιγότερο δεσμευτικές εναλλακτικές, όπως “Επιστροφή στο καλάθι σας”, “Προβολή του καλαθιού μου”, “Ρίξτε μια ακόμη ματιά” κ.λπ.  
  1. Κοινωνική απόδειξη: Με το 91% των ατόμων να διαβάζουν τακτικά ή περιστασιακά διαδικτυακές κριτικές, η κοινωνική επικύρωση αποδεικνύεται ότι επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς μέσω διαδικτύου. Χρησιμοποιήστε κριτικές και μαρτυρίες για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία και να μεταστρέψετε όσους ακόμη δεν έχουν πειστεί.
Παράδειγμα εγκατάλειψης καλαθιού αγορών - Sephora
Email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών από τα Sephora

Ιδέες Γραμμών Θέματος Για Email Εγκατάλειψης Καλαθιού Αγορών

  • Αποθηκεύσαμε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών σας για εσάς.
  • Ξεχάσατε κάποια πράγματα στο καλάθι σας [Όνομα Εταιρείας].
  • Τα προϊόντα στο καλάθι αγορών σας σας περιμένουν.
  • [Όνομα], το καλάθι αγορών σας σύντομα θα λήξει.
  • 3… 2…1 Ο χρόνος τελειώνει. Προλάβετε το [όνομα προϊόντος] τώρα!
  • Απομένουν μόνο λίγα [όνομα προϊόντος], [Όνομα]. Προλάβετε το δικό σας.
  • Έι, έχει σχεδόν εξαντληθεί.
  • Αποκτήστε το [όνομα προϊόντος] ενώ είναι ακόμα διαθέσιμο.
  • Θα τα καταφέρετε; Το καλάθι σας λήγει σύντομα.
  • Το καλάθι λήγει σε 10…9…8…
  • Βιαστείτε να μην χάσετε το καλάθι σας
  • Ενδέχεται να μην μπορούμε να κρατήσουμε το καλάθι σας, τελευταία ευκαιρία!
  • Απομένουν [Ημέρες] έμειναν: αποθηκεύστε το καλάθι αγορών σας τώρα.
  • Είστε σχεδόν έτοιμοι…
  • Με ξεχάσατε, [Όνομα]; 😱
  • [Όνομα], το καλάθι σας αναρωτιέται που πήγατε.❤️
  • Το καλάθι σας μας έκανε να σας στείλουμε αυτή την υπενθύμιση. 🙂
  • Αυτό το καλάθι ανήκει σε εσάς, [Όνομα];
  • [Όνομα], μην αφήσετε το [όνομα προϊόντος] να σας ξεφύγει.
  • [Όνομα], ακούσαμε ότι σας ενδιαφέρει το [όνομα προϊόντος].
  • [Όνομα], θα πρέπει να κρατήσουμε το [όνομα προϊόντος] για εσάς;
  • Γεια σου, [Όνομα], που πήγες;
  • Έχετε φτάσει μέχρι εδώ, [Όνομα], μην τα παρατάτε!
  • Ελάτε πίσω και βγείτε κερδισμένοι. Περιλαμβάνεται έκπτωση!
  • Έκπτωση X% στο καλάθι αγορών μου; Ναι παρακαλώ!
  • [Όνομα], δωρεάν αποστολή για τα είδη του καλαθιού σας!
  • Ολοκληρώστε την αγορά και κερδίστε έκπτωση X%.
  • Κερδίστε X% στο καλάθι σας πριν λήξει.
  • Ένα X% στο καλάθι σας είναι ικανό να επισφραγίσει τη συμφωνία;

10 Παραδείγματα Πρότυπων Email Εγκατάλειψης Καλαθιού Αγορών

Η δημιουργία email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών που προσελκύουν την προσοχή και επαναφέρουν τους χαμένους πελάτες μπορεί να είναι μια πρόκληση. Ακολουθούν 10 βασικά πρότυπα email εγκατάληψης καλαθιού αγορών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις καμπάνιες email μάρκετινγκ για να βελτιώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών σας και να κερδίσετε εκ νέου πελάτες που εγκατέλειψαν τα καλάθια τους.

Το πρότυπο email ‘Είμαι χαρούμενος να σας βοηθήσω’

Το πρότυπο email ‘Δωρεάν μεταφορικά’

Το πρότυπο email ‘Εκπτωτική προσφορά’

Το πρότυπο email ‘Η αντίστροφη μέτρηση’

Το πρότυπο email ‘Προλάβετε αυτή την προσφορά’

Το πρότυπο email‘Ρίξτε μια ματιά σε αυτά’

Το πρότυπο email‘Δείτε τι λένε οι άλλοι’

Το πρότυπο email‘Έχουμε αποθηκεύσει τα προϊόντα σας’

Το πρότυπο email ‘Εξαιρετική επιλογή’

 Το πρότυπο email ‘Πίσω στο καλάθι αγορών σας’

Εγκατάλειψη καλαθιού αγορών Πρότυπα email – Συχνές Ερωτήσεις

Αξίζει να μειωθεί το ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού αγορών;

Χαρτογράφηση ταξιδιού

Υπάρχει μία και μόνο απάντηση σε αυτήν την ερώτηση και αυτή είναι ναι! Σύμφωνα με στοιχεία σχετικά με την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου χάνουν 18 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα πωλήσεων επειδή οι δυνητικοί πελάτες εγκαταλείπουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα χωρίς να ολοκληρώνουν τις παραγγελίες τους (source). Πέρα από τη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης καλαθιού αγορών, θα πρέπει επίσης να εστιάσετε στη δημιουργία και την εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής εγκατάλειψης καλαθιού αγορών.

Ποιος είναι ο μέσος όρος εγκατάλειψης καλαθιού αγορών;

Πρότυπα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών

Μπορεί να αποτελεί έκπληξη, αλλά το μέσο ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού σε όλους τους κλάδους είναι σχεδόν 70%. Κάθε 7 στους 10 πιθανούς πελάτες δεν ολοκληρώνουν τη διαδικασία αγοράς (source). Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι εντάξει να φτάσετε σε αυτό το σημείο αναφοράς, αλλά μπορείτε να είστε σίγουροι ότι είναι μια φυσιολογική πρόκληση που πρέπει να αντιμετωπίσει κάθε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πόσα email “επιστροφής στο καλάθι αγορών” θα πρέπει να στέλνω;

Προώθηση email με βέλος που δείχνει προς τη σωστή κατεύθυνση

Στείλτε ένα email υπενθύμισης σε έναν πιθανό πελάτη σχετικά με τα προϊόντα που άφησε στο καλάθι του, αλλά μην γίνεστε πιεστικοί ή ανεπιθύμητοι. Σε τελική ανάλυση, δεν θέλετε να διαγραφούν πολύτιμες επαφές από την επικοινωνία μάρκετινγκ μόνο και μόνο επειδή είστε πολύ πιεστικοί.

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Αξίζει να μειωθεί το ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού αγορών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Υπάρχει μόνο μία απάντηση σε αυτήν την ερώτηση και η απάντηση είναι ναι! Σύμφωνα με στοιχεία σχετικά με την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου χάνουν 18 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα πωλήσεων επειδή οι δυνητικοί πελάτες εγκαταλείπουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα χωρίς να ολοκληρώνουν τις παραγγελίες τους.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιος είναι ο μέσος όρος εγκατάλειψης καλαθιού αγορών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορεί να αποτελεί έκπληξη, αλλά το μέσο ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού σε όλους τους κλάδους είναι σχεδόν 70%.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσα email “επιστροφής στο καλάθι αγορών” θα πρέπει να στέλνω;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Στείλτε ένα email υπενθύμισης σε έναν πιθανό πελάτη σχετικά με τα προϊόντα που άφησε στο καλάθι του, αλλά μην γίνεστε πιεστικοί ή ανεπιθύμητοι. Σε τελική ανάλυση, δεν θέλετε να διαγραφούν πολύτιμες επαφές από την επικοινωνία μάρκετινγκ μόνο και μόνο επειδή είστε πολύ πιεστικοί.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo