Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email πωλήσεων

Παρά την ταχεία ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και άλλων ψηφιακών καναλιών μάρκετινγκ, τα email παραμένουν το πιο ισχυρό και το πιο αποτελεσματικό εργαλείο πωλήσεων και μάρκετινγκ που ξεπερνά κάθε άλλο κανάλι. Στην πραγματικότητα, με πιθανή απόδοση επένδυσης έως και 4400%, το email μάρκετινγκ έχει αποδειχθεί ο καλύτερος τρόπος για την προσέλκυση και τη διατήρηση πελατών, τόσο για μικρές επιχειρήσεις όσο και για μεγάλους οργανισμούς. Τα ακόλουθα στατιστικά στοιχεία email μάρκετινγκ δείχνουν ξεκάθαρα ότι η επιτυχία των προσπαθειών σας για πωλήσεις εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το εάν και πώς χρησιμοποιείτε τα email στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

Πρότυπα email πωλήσεων
Αποθηκεύστε τα πρότυπά μας ως τυποποιημένα μηνύματα για να έχετε τα τέλεια μηνύματα πώλησης και πολλαπλών πωλήσεων στη διάθεσή σας

Γιατί τα email παραμένουν το καλύτερο κανάλι πωλήσεων

  • Το 72% των ατόμων προτιμούν να λαμβάνουν διαφημιστικό περιεχόμενο μέσω email, σε σύγκριση με το 17% που προτιμά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • 61% των καταναλωτών προτιμούν να έρχονται σε επαφή με επωνυμίες μέσω email.
  • Το 90% των email παραδίδεται στα εισερχόμενα του προοριζόμενου παραλήπτη, ενώ μόνο το 2% των φίλων σας στο Facebook βλέπει τις αναρτήσεις σας στη Ροή Ειδήσεων.
  • Το μήνυμά σας είναι 5 φορές πιο πιθανό να προβληθεί μέσω email από ότι στο Facebook.
  • Έχετε 6 φορές περισσότερες πιθανότητες να λάβετε κλικ από μια καμπάνια email σε σχέση με ένα Tweet.
  • Όταν πρόκειται για αγορές που πραγματοποιούνται ως αποτέλεσμα της λήψης ενός μηνύματος μάρκετινγκ, τα email έχουν το υψηλότερο ποσοστό μετατροπών (66%), σε σύγκριση με τα κοινωνικά μέσα, το απευθείας ταχυδρομείο και άλλα κανάλια.
  • Το 4,24% των επισκεπτών από το email μάρκετινγκ αγοράζουν κάτι, σε σύγκριση με το 2,49% των επισκεπτών από μηχανές αναζήτησης και το 0,59% από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Η μέση αξία παραγγελίας των πελατών από τα email είναι τουλάχιστον τρεις φορές υψηλότερη από αυτήν των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
  • Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 30% των εμπόρων αναφέρουν ότι το email μάρκετινγκ έχει υψηλότερη απόδοση επένδυσης.

10 πρότυπα email για τις πωλήσεις σας και την ομάδα μάρκετινγκ

Η χρήση έτοιμων προτύπων email μπορεί να διευκολύνει την εργασία σας και να αυξήσει την απόδοσή σας. Ακολουθούν 10 βασικά πρότυπα email πωλήσεων που μπορείτε να τροποποιήσετε για τη βιομηχανία σας, τα προϊόντα σας, τους πελάτες ή τους πιθανούς σας πελάτες. Από ψυχρά email αναζήτησης πελατών και follow-up, έως τη δέσμευση της υπάρχουσας πελατειακής σας βάσης με διαφορετικούς τύπους διαφημιστικών email – αυτά τα πρότυπα μπορούν να αποτελέσουν μια εξαιρετική βάση για τις δικές σας καμπάνιες email μάρκετινγκ βοήθειας γραφείου και επικοινωνίες εξερχόμενων πωλήσεων.

Εισερχόμενo lead email

Email εισαγωγής πωλήσεων

Follow up email δυνητικού πελάτη

Email παρουσίασης νέου προϊόντος

Email προγράμματος αφοσίωσης

Email πώλησης επιπλέον προϊόντων

Email προσφοράς αναβάθμισης

Email προσφοράς γενεθλίων πελάτη

Email προσφοράς διακοπών

Email προώθησης Black Friday

Πρότυπα email πωλήσεων – Συχνές ερωτήσεις

Πώς να συντάξετε ένα email πωλήσεων;

Μπορείτε να προσεγγίσετε τη σύνταξη ενός email πωλήσεων με πολλούς τρόπους. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να κατανοήσετε τις ανάγκες του πελάτη σας και να προσαρμόσετε το μήνυμά σας αντιστοίχως. Τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν.

Πώς να συντάξετε ένα email στοχευμένης πώλησης;

Για κάθε νέο πελάτη, θα πρέπει να συντάξετε ένα νέο email που να περιλαμβάνει έναν προσωπικό χαιρετισμό, μια επισκόπηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας, έναν στόχο πωλήσεων και μια παρότρυνση για δράση.

Πώς να κλείσετε ένα email πωλήσεων;

Μπορείτε να κλείσετε ένα email πωλήσεων με μια παρότρυνση για δράση, προσφέροντας στον παραλήπτη ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Ready to put our sales templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να συντάξετε ένα email πωλήσεων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να προσεγγίσετε τη σύνταξη ενός email πωλήσεων με πολλούς τρόπους. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να κατανοήσετε τις ανάγκες του πελάτη σας και να προσαρμόσετε το μήνυμά σας αντιστοίχως. Τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να συντάξετε ένα email στοχευμένης πώλησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Για κάθε νέο πελάτη, θα πρέπει να συντάξετε ένα νέο email που να περιλαμβάνει έναν προσωπικό χαιρετισμό, μια επισκόπηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας, έναν στόχο πωλήσεων και μια παρότρυνση για δράση.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να κλείσετε ένα email πωλήσεων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να κλείσετε ένα email πωλήσεων με μια παρότρυνση για δράση, προσφέροντας στον παραλήπτη ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo