Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email για να ξανακερδίσετε πελάτες.

Πρότυπα email για να ξανακερδίσετε πελάτες.

Οι πελάτες ασχολούνται περισσότερο με μια επιχείρηση τη στιγμή που κάνουν την πρώτη τους αγορά ή εγγράφονται για μια συνδρομή στο ενημερωτικό δελτίο. Ανεξάρτητα από το πόσο συναρπαστική είναι η γκάμα των προϊόντων σας ή πόσο καλή είναι η εμπειρία των πελατών που παρέχετε, τόσο οι πελάτες όσο και οι συνδρομητές θα σταματήσουν τελικά να αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας.

Αυτό δεν πρέπει απαραίτητα να είναι αποτέλεσμα κάποιου λάθους με τη στρατηγική μάρκετινγκ – είναι απλώς μια φυσική διαδικασία αποδέσμευσης.

Οπότε, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αφήσετε τους πιστούς πελάτες ή τους ακόλουθους σας να πάνε αλλού, ίσως στους ανταγωνιστές σας, χωρίς να προσπαθήσετε να παλέψετε για την προσοχή τους; Φυσικά και όχι! Λαμβάνοντας υπόψη ότι είναι περίπου πέντε φορές λιγότερο ακριβή η διατήρηση ενός υπάρχοντος πελάτη από ό,τι η απόκτηση ενός νέου (πηγή), τα email για να ξανακερδίσετε πελάτες πρέπει να αποτελούν ουσιαστικό μέρος κάθε αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ.

Πρότυπα email για να ξανακερδίσετε πελάτες.
Αποθηκεύστε τα πρότυπά μας ως έτοιμες απαντήσεις

Τι ακριβώς σημαίνει ένα email για να ξανακερδίσετε πελάτες;

Το email για να ξανακερδίσετε πελάτες είναι ένα μήνυμα, ή μια σειρά μηνυμάτων, τα οποία αποστέλλονται σε πελάτες που έχουν απεμπλακεί με την ελπίδα να τους πείσετε να επιστρέψουν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να πραγματοποιήσουν μια αγορά ή να τους εμπλέξετε ξανά με τις καμπάνιες email σας. Για να δώσετε στον εαυτό σας τις καλύτερες πιθανότητες επιτυχίας να φέρετε πίσω αυτούς τους πελάτες, είναι σημαντικό να τους προσφέρετε κάποιο είδος ειδικής έκπτωσης ή προστιθέμενης αξίας που θα τους κάνει να ενδιαφερθούν για την εταιρεία σας για άλλη μια φορά.

Η διατήρηση ενός πελάτη δεν θα επιτευχθεί στέλνοντας μόνο ένα email. Ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη είναι η προσφορά σας, ο παραλήπτης μπορεί απλώς να χρησιμοποιήσει την έκπτωση κινήτρου για να αποκτήσει μεγάλη έκπτωση σε μια εφάπαξ αγορά προτού απεμπλακεί ξανά. Αντίθετα, συνιστάται η αποστολή πολλών email προκειμένου να ολοκληρωθεί επιτυχώς η διαδικασία εκ νέου εμπλοκής. Το πρώτο email πρέπει να περιέχει την προαναφερθείσα έκπτωση ή προστιθέμενη αξία, ακολουθούμενο από ένα άλλο μήνυμα που υπενθυμίζει στον πελάτη για όλα τα μεγάλα οφέλη ή τις δυνατότητες που έχει να προσφέρει η επιχείρησή σας.

Email για να ξανακερδίσει πελάτες από τη Sephora
Ένα email για να ξανακερδίσει πελάτες από τη Sephora

Τέλος, εάν ο πελάτης δεν έχει ακόμη αλληλεπιδράσει με την εταιρεία σας, τότε ίσως είναι καιρός να τον αφήσετε να φύγει και να κάνετε εκκαθάριση της βάσης δεδομένων των email σας ανάλογα. Επομένως, θα πρέπει να τους στείλετε ένα τελικό μήνυμα για να τους ενημερώσετε ότι τους αφαιρείτε από τη λίστα email σας, παρέχοντάς τους ακόμη μια ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν ξανά.

Γραμμές θέματος email για να ξανακερδίσετε πελάτες

  • Έχει περάσει καιρός! Αγοράστε ξανά σε εμάς με έκπτωση [X]% σε όλα
  • Πού ήσασταν; Μας λείψατε! Επιστρέψτε, έχουμε πολλά για εσάς
  • Ακολουθούν οι [X] λόγοι για τους οποίους πρέπει να συνεχίσετε να ψωνίζετε σε μας
  • Λείψατε σε όλους στην [εταιρεία]! Ακολουθούν οι κορυφαίοι λόγοι [X] για να παραμείνετε στη λίστα αλληλογραφίας μας
  • Ενημερώστε μας εάν θέλετε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας
  • Ο αποχωρισμός είναι δύσκολος, αλλά ακόμα δεν είναι πολύ αργά για να επανορθώσουμε!

Πρότυπα email για να ξανακερδίσετε πελάτες

Πρότυπο email για να ξανακερδίσετε πελάτες 1 – προσφέροντας έκπτωση

Πρότυπο email για να ξανακερδίσετε πελάτες 2 – ενημέρωση σχετικά με τους λόγους παραμονής

Πρότυπο email για να ξανακερδίσετε πελάτες 3 – αφαίρεση από τη λίστα συνδρομών

Πρότυπα email για να ξανακερδίσετε πελάτες – Συχνές Ερωτήσεις

Πρέπει να συμπεριλάβω μια προσφορά έκπτωσης σε ένα email για να ξανακερδίσω πελάτες;

Δώρο με κορδέλα

Ο μοναδικός λόγος για την αποστολή email για να ξανακερδίσετε πελάτες είναι να παρέχετε κάποια προσφορά ή προστιθέμενη αξία που θα ενθαρρύνει τους πιστούς και ενδιαφερόμενους στο παρελθόν πελάτες ή συνδρομητές να αλληλεπιδράσουν με τις προσφορές ή το περιεχόμενο της εταιρείας σας. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι να τους προσφέρετε απλώς μια σημαντική και μοναδική έκπτωση.

Μην σταματήσετε εδώ – είναι επίσης σημαντικό να τους υπενθυμίσετε όλους τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να επιστρέψουν στο κατάστημά σας και αυτό το είδος email θα πρέπει επίσης να προσφέρει έκπτωση για να μεγιστοποιηθεί ο αντίκτυπός του. Τέλος, το email τελευταίας ευκαιρίας να ξανακερδίσετε ένα πελάτη με μια επιλογή μη εγγραφής ή επανεγγραφής θα μπορούσε επίσης να περιέχει μια έκπτωση που θα δελεάσει τους πελάτες να επιστρέψουν στο κατάστημά σας ως τελευταία ευκαιρία.

Πόσα email για να ξανακερδίσω πελάτες πρέπει να στείλω;

Σύστημα καρτελών ανοιχτού κώδικα

Θα πρέπει να στείλετε ένα email που προσφέρει έκπτωση για να ενθαρρύνετε τον πελάτη να επιστρέψει στο κατάστημά σας. Ακόμα κι αν χρησιμοποιούν αυτό το κουπόνι για να κάνουν μια αγορά, συνιστάται να στείλετε ένα άλλο μήνυμα που περιγράφει τους καλύτερους λόγους για να είναι πιστοί πελάτες στην εταιρεία σας για να μειώσετε την πιθανότητα να φύγουν ξανά ή απλώς να επωφεληθούν από την έκπτωση για να κάνουν εφάπαξ αγορά. Τέλος, εάν ο παραλήπτης δεν επιστρέψει στο κατάστημά σας, απαντήσει ή ανοίξει τα προηγούμενα email σας, τότε θα πρέπει να στείλετε ένα τελευταίο μήνυμα ρωτώντας εάν θα προτιμούσε να αφαιρεθεί από τη λίστα email. Αυτό θα σας βοηθήσει να συγχωνεύσετε τη βάση δεδομένων των συνδρομητών σας και θα σας επιτρέψει να επικεντρωθείτε σε καλύτερους δυνητικούς πελάτες.

Τι γίνεται αν κάποιος δεν απαντήσει στο τελευταίο μου email για να ξανακερδίσω πελάτες;

Εικονίδιο απάντησης

Μπορείτε να στείλετε ένα ακόμη email μετά από περίπου μια εβδομάδα, σε περίπτωση που το τελευταίο σας μήνυμα χαθεί στα εισερχόμενά τους. Τυχόν πρόσθετα μηνύματα που στέλνετε μετά από ένα email διαγραφής από τη βάση δεδομένων θα πρέπει να επισημαίνουν την αξία του προϊόντος σας. Εάν εξακολουθείτε να μην παίρνετε απάντηση, τότε ίσως είναι καλύτερο να ξεχάσετε αυτόν τον πρώην πελάτη και να προχωρήσετε.

Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!

Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να συμπεριλάβω μια προσφορά έκπτωσης σε ένα email για να ξανακερδίσω πελάτες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ο μοναδικός λόγος για την αποστολή email για να ξανακερδίσετε πελάτες είναι να παρέχετε κάποια προσφορά ή προστιθέμενη αξία που θα ενθαρρύνει τους πιστούς και ενδιαφερόμενους στο παρελθόν πελάτες ή συνδρομητές να αλληλεπιδράσουν με τις προσφορές ή το περιεχόμενο της εταιρείας σας. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι να τους προσφέρετε απλώς μια σημαντική και μοναδική έκπτωση.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσα email για να ξανακερδίσω πελάτες πρέπει να στείλω;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Θα πρέπει να στείλετε ένα email που προσφέρει έκπτωση για να ενθαρρύνετε τον πελάτη να επιστρέψει στο κατάστημά σας. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι γίνεται αν κάποιος δεν απαντήσει στο τελευταίο μου email για να ξανακερδίσω πελάτες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Θα πρέπει να στείλετε ένα ακόμη email μετά από περίπου μια εβδομάδα, σε περίπτωση που το τελευταίο σας μήνυμα χαθεί στα εισερχόμενά τους. Κάθε πρόσθετο μήνυμα θα πρέπει να επισημαίνει την αξία του προϊόντος σας. Εάν εξακολουθείτε να μην έχετε απάντηση, τότε ίσως είναι καλύτερο να ξεχάσετε αυτόν τον πρώην πελάτη και να προχωρήσετε.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo