Προτύπα email που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ξανακερδίσουν πελάτες με ειδικές προσφορές και ενημερώσεις σχετικά με τα προϊόντα. Συμβουλές για τη διατήρηση πελατών και την αποφυγή απωλειών.
Οι πελάτες ασχολούνται περισσότερο με μια επιχείρηση τη στιγμή που κάνουν την πρώτη τους αγορά ή εγγράφονται για μια συνδρομή στο ενημερωτικό δελτίο. Ανεξάρτητα από το πόσο συναρπαστική είναι η γκάμα των προϊόντων σας ή πόσο καλή είναι η εμπειρία των πελατών που παρέχετε, τόσο οι πελάτες όσο και οι συνδρομητές θα σταματήσουν τελικά να αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας.
Αυτό δεν πρέπει απαραίτητα να είναι αποτέλεσμα κάποιου λάθους με τη στρατηγική μάρκετινγκ – είναι απλώς μια φυσική διαδικασία αποδέσμευσης.
Οπότε, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αφήσετε τους πιστούς πελάτες ή τους ακόλουθους σας να πάνε αλλού, ίσως στους ανταγωνιστές σας, χωρίς να προσπαθήσετε να παλέψετε για την προσοχή τους; Φυσικά και όχι! Λαμβάνοντας υπόψη ότι είναι περίπου πέντε φορές λιγότερο ακριβή η διατήρηση ενός υπάρχοντος πελάτη από ό,τι η απόκτηση ενός νέου (πηγή), τα email για να ξανακερδίσετε πελάτες πρέπει να αποτελούν ουσιαστικό μέρος κάθε αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ.
Το email για να ξανακερδίσετε πελάτες είναι ένα μήνυμα, ή μια σειρά μηνυμάτων, τα οποία αποστέλλονται σε πελάτες που έχουν απεμπλακεί με την ελπίδα να τους πείσετε να επιστρέψουν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να πραγματοποιήσουν μια αγορά ή να τους εμπλέξετε ξανά με τις καμπάνιες email σας. Για να δώσετε στον εαυτό σας τις καλύτερες πιθανότητες επιτυχίας να φέρετε πίσω αυτούς τους πελάτες, είναι σημαντικό να τους προσφέρετε κάποιο είδος ειδικής έκπτωσης ή προστιθέμενης αξίας που θα τους κάνει να ενδιαφερθούν για την εταιρεία σας για άλλη μια φορά.
Η διατήρηση ενός πελάτη δεν θα επιτευχθεί με την αποστολή μόνο ενός email. Ανεξάρτητα από το πόσο καλή είναι η προσφορά σας, ο παραλήπτης μπορεί απλώς να χρησιμοποιήσει την έκπτωση κινήτρου για να κερδίσει πολλά σε μια εφάπαξ αγορά προτού απομακρυνθεί ξανά. Αντίθετα, συνιστάται η αποστολή πολλών email προκειμένου να ολοκληρωθεί με επιτυχία η διαδικασία εκ νέου αφοσίωσης. Το πρώτο email θα πρέπει να περιέχει την έκπτωση ή την προστιθέμενη αξία που αναφέρθηκε προηγουμένως, ακολουθούμενο από ένα άλλο μήνυμα που υπενθυμίζει στον πελάτη όλα τα μεγάλα πλεονεκτήματα ή δυνατότητες που έχει να του προσφέρει η επιχείρησή σας.
Τέλος, εάν ο πελάτης δεν έχει ακόμη αλληλεπιδράσει με την εταιρεία σας, τότε ίσως είναι καιρός να τον αφήσετε να φύγει και να κάνετε εκκαθάριση της βάσης δεδομένων των email σας ανάλογα. Επομένως, θα πρέπει να τους στείλετε ένα τελικό μήνυμα για να τους ενημερώσετε ότι τους αφαιρείτε από τη λίστα email σας, παρέχοντάς τους ακόμη μια ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν ξανά.
We’ve noticed that you haven’t made a purchase for a while, and we miss you!
There’s never been a better time to start shopping with us again, because we’d like to give you a special discount of [X]% off everything in our store.
To benefit from these reduced prices, just enter the following code at checkout:
[Discount code]
There are lots of great new products available that we’re sure you’ll find interesting. Check them out below!
[Images of products with prices]
See you soon,
[company]
You may have noticed the discount coupon that we sent to you recently. Don’t worry – it’s still not too late to use it!
If you’ve already made a purchase, feel free to enter the same code at checkout again for another [X]% off your next purchase with us:
[Discount code]
We hope you enjoy using your new products, and we hope to see you return to our online store again in the near future. Here’s what we can offer to keep you coming back for more:
Reason 1
Reason 2
Reason 3…
Feel free to contact us with any questions or comments.
Best,
The [company] team
We’ve been in touch recently with a discount code for [X]% off your next purchase at [company], which you can find below and still use:
[Discount code]
As we haven’t heard back from you, and you haven’t made a purchase for a while, we are wondering if you’d still like to receive emails from us. Choose your response below:
[Keep receiving emails]
[Send fewer emails]
[Unsubscribe]
It would be great if you’d like to stay in touch with us, but if you do decide to unsubscribe now we’ll always welcome you back with open arms.
Kind regards,
[Name] from [company]
Utilize our free 30-day trial to win-back your customers today!
Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.
Ο μόνος λόγος για την αποστολή ενός email επιστροφής πελάτη είναι η παροχή κάποιας προσφοράς ή προστιθέμενης αξίας που θα ενθαρρύνει προηγουμένως πιστούς και ενδιαφερόμενους πελάτες ή συνδρομητές να ασχοληθούν εκ νέου με τις προσφορές ή το περιεχόμενο της επωνυμίας σας. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το κάνετε αυτό είναι απλώς να τους προσφέρετε μια σημαντική και μοναδική έκπτωση.Μην σταματήσετε εδώ – είναι επίσης σημαντικό να τους υπενθυμίζετε όλους τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να συνεχίσουν να επιστρέφουν στο κατάστημά σας και αυτού του είδους το email θα πρέπει επίσης να προσφέρει έκπτωση προκειμένου να μεγιστοποιήσει τον αντίκτυπό του. Τέλος, το email τελευταίας ευκαιρίας με μια επιλογή κατάργησης ή επανεγγραφής θα μπορούσε επίσης να περιέχει μια έκπτωση που θα δελεάσει τους πελάτες να επιστρέψουν στο κατάστημά σας με την τελευταία ευκαιρία.
Θα πρέπει να στείλετε ένα email που προσφέρει έκπτωση για να ενθαρρύνετε τον πελάτη να επιστρέψει στο κατάστημά σας. Ακόμα κι αν χρησιμοποιούν αυτό το κουπόνι για να κάνουν μια αγορά, συνιστάται να στείλετε ένα άλλο μήνυμα που περιγράφει τους καλύτερους λόγους για να είναι πιστοί πελάτες στην εταιρεία σας για να μειώσετε την πιθανότητα να φύγουν ξανά ή απλώς να επωφεληθούν από την έκπτωση για να κάνουν εφάπαξ αγορά. Τέλος, εάν ο παραλήπτης δεν επιστρέψει στο κατάστημά σας, απαντήσει ή ανοίξει τα προηγούμενα email σας, τότε θα πρέπει να στείλετε ένα τελευταίο μήνυμα ρωτώντας εάν θα προτιμούσε να αφαιρεθεί από τη λίστα email. Αυτό θα σας βοηθήσει να συγχωνεύσετε τη βάση δεδομένων των συνδρομητών σας και θα σας επιτρέψει να επικεντρωθείτε σε καλύτερους δυνητικούς πελάτες.
Μπορείτε να στείλετε ένα ακόμη email μετά από περίπου μια εβδομάδα, σε περίπτωση που το τελευταίο σας μήνυμα χαθεί στα εισερχόμενά τους. Τυχόν πρόσθετα μηνύματα που στέλνετε μετά από ένα email διαγραφής από τη βάση δεδομένων θα πρέπει να επισημαίνουν την αξία του προϊόντος σας. Εάν εξακολουθείτε να μην παίρνετε απάντηση, τότε ίσως είναι καλύτερο να ξεχάσετε αυτόν τον πρώην πελάτη και να προχωρήσετε.
Η χρήση προτύπων email είναι εξαιρετική προσθήκη στη στρατηγική πωλήσεών. Τα email αναπλήρωσης είναι επίκαιρα και αποδοτικά, μπορούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και αφοσίωση των πελατών. Επιπλέον, παρέχονται πρότυπα email παραπομπής πελατών B2B που μπορούν να αξιοποιηθούν για αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας και διατήρηση των υπαρχόντων πελατών.
Τα email είναι σημαντικά για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Πρέπει να περιλαμβάνουν την πληροφορία του πωλητή, του πελάτη, της παραγγελίας, την εκτιμώμενη άφιξη του προϊόντος και τα στοιχεία πληρωμής. Η Rockefeller Corporation αναφέρει ότι η έλλειψη ανταπόκρισης είναι ο λόγος για τον οποίο οι πελάτες αναζητούν άλλες επιλογές. Πρότυπα email μπορούν να δημιουργήσουν μακροχρόνιες σχέσεις και να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τις εξερχόμενες καμπάνιες μέσω email.
Πρότυπο email αιτήματος σχολίων
Το email είναι ένα βασικό κανάλι επικοινωνίας για την αλληλεπίδραση με πελάτες. Ο τύπος email αιτήματος σχολίων είναι ένας δημιουργικός τρόπος να προσελκύσετε και να λάβετε τα σχόλια των πελατών σας για το προϊόν σας και τα μηνύματα μάρκετινγκ σας. Τα προσαρμοσμένα και πρόσθετα στοιχεία στα email μπορούν να βελτιώσουν τη σχέση και την εμπιστοσύνη με τον πελάτη. Εν τέλει, η αλληλεπίδραση με τους πελάτες είναι καίρια για τη σχέση με την εταιρεία και την αύξηση των πωλήσεων.
Πρότυπα email άρθρου που δημοσιεύθηκε εξωτερικά
Το email είναι αποτελεσματική μέθοδος διάδοσης ειδήσεων και η προώθηση διαδικτυακών σεμιναρίων είναι σημαντική για τη δηλωθεί συμμετοχή. Εξατομικευμένες και προσθετικές πληροφορίες στα email μπορούν να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη και αξία στη σχέση με τον πελάτη. Τα emails που πρέπει να διαβαστούν είναι αποτελεσματική μέθοδος διάδοσης ειδήσεων και οι προωθήσεις μπορούν να βελτιώσουν τις πωλήσεις.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team